Ik ben in verwarring, harige poes of kaal?

03-03-2013 18:55 183 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.

Bij het kijken van seksfilmpjes op de welbekende filmpjes sites die er bestaan viel mij opeens iets op.

Harige kutjes.

Ze komen weer langzaam in.

Maar dat is toch helemaal niet fris? Ik krijg al rillingen bij het idee dat over een jaar of 10 alle chickies weer met harige poesjes rondlopen.



Van mij mag die modegril overwaaien.



Hebben jullie al plannen, stoere vivadames?
Alle reacties Link kopieren
Laseren is nogal prijzig. Dus het zal best meevallen.

En voor wat het waard is; de meeste vrouwen verliezen hun haar als ze ouder worden. Dus goed nieuws; als je oud genoeg bent krijg je vanzelf weer kale poezen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
11-10-2017 23:28
Daar ben ik weer. Het aantal vrouwen met haar daar beneden stijgt. Ik heb het zelf gezien in de sauna. Niet zomaar een sauna maar een van de grotere van het land zodat ik flink wat referentiemateriaal heb.

Wat ik mij nu afvraag, vrouwen die de boel hebben laten laseren, krijgen die nooit meer haar terug en lopen die over een tijdje dan niet voor lul?
Het valt wel mee hoor, inderdaad je ziet het wat vaker, maar de meeste zijn nog steeds kaal. Maar ook als ze haar hebben, is het vaak aleen boven de vagina (en ook nog kort en netjes gehouden), naast/onder vagina is gelukkig het haar wel weg.

Ik denk niet dat een geheel naturel harige vagina ooit weer in de mode komt, dat is gewoon niet prettig.
-
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
11-10-2017 23:31
Laseren is nogal prijzig. Dus het zal best meevallen.

En voor wat het waard is; de meeste vrouwen verliezen hun haar als ze ouder worden. Dus goed nieuws; als je oud genoeg bent krijg je vanzelf weer kale poezen.
Maar dan heb je weer een ander probleem :)
-
Alle reacties Link kopieren
typotypo schreef:
13-10-2017 08:28
Het valt wel mee hoor, inderdaad je ziet het wat vaker, maar de meeste zijn nog steeds kaal. Maar ook als ze haar hebben, is het vaak aleen boven de vagina (en ook nog kort en netjes gehouden), naast/onder vagina is gelukkig het haar wel weg.

Ik denk niet dat een geheel naturel harige vagina ooit weer in de mode komt, dat is gewoon niet prettig.
Niet prettig?
Voor wie niet prettig?
Alle reacties Link kopieren
willem1959 schreef:
13-10-2017 10:13
Niet prettig?
Voor wie niet prettig?
voor mij persoonlijk! (iedereen zijn eigen voorkeur natuurlijk - voor de vrouw is het dan wel weer fijn, niet meer scheren/harsen etc)
-
Alle reacties Link kopieren
Ha ha die Willem.

Je hebt gelijk, je ziet de poesjes tegenwoordig ook weer regelmatig met haar. Maar vaak alleen daarboven. En dan vind ik het zeker wel sexy en pittig staan. Een streepje of mooi bosje of kaal. Ik kan er allemaal mee leven.

Als het maar verzorgd is.
En dat is eigenlijk bij ieder vrouw toch wel dik in orde Willem?
Ik vind kaal ook mooier of een fijn streepje bovenaan. Het hangt deels ook af van hoe het aansluit op de persoonlijkheid van de vrouw. Een mooi verzorgd poesje is inderdaad must voor goede seks. Met minder haartjes in de weg gaat het likken ook vlotter.
Charles_Gentle28 schreef:
13-10-2017 15:46
Ik vind kaal ook mooier of een fijn streepje bovenaan. Het hangt deels ook af van hoe het aansluit op de persoonlijkheid van de vrouw. Een mooi verzorgd poesje is inderdaad must voor goede seks. Met minder haartjes in de weg gaat het likken ook vlotter
??? als er iets nou niet vlot moet gaan, maar lekker langzaam is het dat wel.

voor de rest is goed geschoren wel de voorkeur voor mij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven