In de war..bi of lesbisch?

04-02-2016 00:04 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hier al ooit eerder over gepost maar toch vraag ik me zoveel dingen af over dit. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik bi ben maar soms denk ik weer of lesbisch. Ik heb verliefdheden alleen bij mannen gehad. Maar normaal trekt het mannenlichaam mij niet zo erg als het vrouwenlichaam. Maar toch als ik op een jongen verliefd bent komt er ook de aantrekkingskracht en ben ik echt verliefd. Maar dan denk ik als het vrouwenlichaam mij meer doet ben ik dan niet lesbisch? Ik weet het niet zo goed.. Herkennen meer vrouwen zich hier in ?
Alle reacties Link kopieren
Hm, ik ben ongeveer dezelfde leeftijd en pieker er ook soms nog over hoor! Naja, niet zo erg piekeren alsjij doet, maar vraag me wel eens af of ik op vrouwen zou kunnen vallen.

Ik weet alleen dat ik het vrouwenlichaam een stuk mooier vindt dan die van een man, maar ik zou alleen verliefd kunnen worden op jongens (momenteel eigenlijk alleen op mijn vriendje, haha), en ik ben ook verliefd op mijn vriendje en hou van hem dus ja, dan is het toch goed?

Maar je zit er wel heel erg mee, ik zou gewoon met iemand praten, de huisarts? Psycholoog? Je moeder? Goede vriendin? Misschien helpt dat

Oh en jij zegt zelfs dat je een penis aantrekkelijk vindt, nou dat vind ik dus wel een vies ding haha, het bovenlichaam is dan weer wel prachtig in mijn ogen hahah.
Alle reacties Link kopieren
quote:evalala schreef op 05 februari 2016 @ 13:26:

TO, waar maak je je druk om?

Wat als je op vrouwen valt? En wat als je er niet op valt?



Ik val zelf op zowel vrouwen als mannen, en heb nu een relatie met een man. In het verleden ook relaties met vrouwen gehad. Ik dacht eerst lesbisch te zijn, maar toen ik ook verliefd werd op mannen werd het voor mij duidelijk dat ik gewoon op personen val. Vrouwelijke lichamen vind ik ook mooier, maar dat maakt toch niets uit? Als blauw jouw lievelingskleur is, maar je lievelingstrui is rood, dan gooi je die toch ook niet weg alleen door de kleur? Die lievelingstrui zit immers fijn, hij staat mooi en hij laat je goed voelen.Klopt, ik snap dat jullie denken waar maakt zij zich druk om.. Maar ik ben heel de tijd bewijzen aan het zoeken. Als ik bijv. Een naakte vrouw voor me zie zal ik daar eerder van opgewonden raken dan van een man.. En dan denk ik ja dat is dus al een teken dat ik lesbisch ben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lively- schreef op 05 februari 2016 @ 14:00:

[...]



Lief van je dat je reageerd meen ik echt en heb er echt wel iets aan! Maar ik probeer me heel de tijd in een hokje te duwen.. Elke keer denk ik als ik me meer tot een vrouwenlichaam voel aangetrokken dan tot een mannenlichaam moet ik wel lesbisch zijn. Ik denk dan dat bij jou de aantrekkingskracht tot beide gelijk is. Maar er is wel een aantrekkingskracht geweest bij mijn ex maar dat was al een tijdje niet meer maar toch voel ik me alsnog heel veilig en fijn bij hem. Mijn moeder zei dat dat geen basis is voor een relatie.. Toen begon ik nog meer te twijfelenWaarom? Bi-sexueel betekent dat je op zowel vrouwen als mannen valt, maar met een voorkeur naar een van de twee. Als je echt op een persoon valt en je geen voorkeur hebt heet dat Pan-sexueel. Verdiep je daar eens in. Wellicht ben je Bi-sexueel met een voorkeur naar vrouwen maar val je dus ook op mannen.
Try before you quit
Alle reacties Link kopieren
quote:peolpedavvord schreef op 05 februari 2016 @ 14:01:

Hm, ik ben ongeveer dezelfde leeftijd en pieker er ook soms nog over hoor! Naja, niet zo erg piekeren alsjij doet, maar vraag me wel eens af of ik op vrouwen zou kunnen vallen.

Ik weet alleen dat ik het vrouwenlichaam een stuk mooier vindt dan die van een man, maar ik zou alleen verliefd kunnen worden op jongens (momenteel eigenlijk alleen op mijn vriendje, haha), en ik ben ook verliefd op mijn vriendje en hou van hem dus ja, dan is het toch goed?

Maar je zit er wel heel erg mee, ik zou gewoon met iemand praten, de huisarts? Psycholoog? Je moeder? Goede vriendin? Misschien helpt dat

Oh en jij zegt zelfs dat je een penis aantrekkelijk vindt, nou dat vind ik dus wel een vies ding haha, het bovenlichaam is dan weer wel prachtig in mijn ogen hahah.Veel vrouwen vinden een vrouwenlichaam mooier maar voel jij ook aantrekkingskracht tot een vrouwenlichaam bijv? Ik ben al een tijd in gesprek met een psycholoog maar het helpt alleen nog niet zo goed.. Vind het veel fijner om verhalen en herkenning te lezen,maar btw vind een gespierde man ook niet verkeerd maar een penis vind ik wel aantrekkelijk ja haha ;).
Alle reacties Link kopieren
quote:Lively- schreef op 05 februari 2016 @ 14:08:

[...]



Veel vrouwen vinden een vrouwenlichaam mooier maar voel jij ook aantrekkingskracht tot een vrouwenlichaam bijv? Ik ben al een tijd in gesprek met een psycholoog maar het helpt alleen nog niet zo goed.. Vind het veel fijner om verhalen en herkenning te lezen,maar btw vind een gespierde man ook niet verkeerd maar een penis vind ik wel aantrekkelijk ja haha .
Alle reacties Link kopieren
quote:evalala schreef op 05 februari 2016 @ 14:07:

[...]





Waarom? Bi-sexueel betekent dat je op zowel vrouwen als mannen valt, maar met een voorkeur naar een van de twee. Als je echt op een persoon valt en je geen voorkeur hebt heet dat Pan-sexueel. Verdiep je daar eens in. Wellicht ben je Bi-sexueel met een voorkeur naar vrouwen maar val je dus ook op mannen.Fijn dat je reageerd, heb er trouwens wel echt iets aan! Oh echt waar? Ik dacht dat pan seksueel was als je alleen seksuele gevoelens hebt voor personen zonder verliefdheid
Alle reacties Link kopieren
quote:Lively- schreef op 05 februari 2016 @ 14:00:

[...]



Lief van je dat je reageerd meen ik echt en heb er echt wel iets aan! Maar ik probeer me heel de tijd in een hokje te duwen.. Elke keer denk ik als ik me meer tot een vrouwenlichaam voel aangetrokken dan tot een mannenlichaam moet ik wel lesbisch zijn. Ik denk dan dat bij jou de aantrekkingskracht tot beide gelijk is. Maar er is wel een aantrekkingskracht geweest bij mijn ex maar dat was al een tijdje niet meer maar toch voel ik me alsnog heel veilig en fijn bij hem. Mijn moeder zei dat dat geen basis is voor een relatie.. Toen begon ik nog meer te twijfelen



aantrekkingskracht is niet bij beiden gelijk. eerder soort 33/66 ofzo Maar dan nog, val ik op een man, dan val ik op een man. Val ik op een vrouw, dan val ik op een vrouw.



Ten eerste, met jouw opmerking over mannen en vrouwen lichamen, haal je weer seksuele aantrekkingskracht en geaardheid door elkaar. Dat zijn twee heel verschillende dingen.



Ten tweede, bij heel veel stellen word de aantrekkingskracht minder. Gewoon omdat er gewenning ontstaat, omdat het normale leven tussendoor komt. Het is vervolgens hoe je daar mee om gaat.



En ten derde, stop met die hokjes. Waarom? Omdat er zelfs over de inhoud van die hokjes geen eenduidigheid is. Neem het hokje bi-seksueel. De één vind dat als je op beide verliefd kunt worden. De ander als je met beiden seks kunt hebben. Weer een ander als je geen voorkeur hebt voor geslacht. Maar volgens een ander is het voldoende als je op beide kunt vallen en mag je best een voorkeur hebben. Waarbij weer een ander zegt dat als je een voorkeur hebt je eerder hetereoflex of homoflex bent. Of te wel, zolang niemand het eens is over wat er in een hokje hoort. Ga je er dan vooral niet druk om maken over in welk hokje je past.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
ik vind geslachtsdelen uberhaupt niet mooi. Maar borsten daarentegen. Ja, daar word ik wel heel blij van.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 05 februari 2016 @ 14:49:

[...]





aantrekkingskracht is niet bij beiden gelijk. eerder soort 33/66 ofzo Maar dan nog, val ik op een man, dan val ik op een man. Val ik op een vrouw, dan val ik op een vrouw.



Ten eerste, met jouw opmerking over mannen en vrouwen lichamen, haal je weer seksuele aantrekkingskracht en geaardheid door elkaar. Dat zijn twee heel verschillende dingen.



Ten tweede, bij heel veel stellen word de aantrekkingskracht minder. Gewoon omdat er gewenning ontstaat, omdat het normale leven tussendoor komt. Het is vervolgens hoe je daar mee om gaat.



En ten derde, stop met die hokjes. Waarom? Omdat er zelfs over de inhoud van die hokjes geen eenduidigheid is. Neem het hokje bi-seksueel. De één vind dat als je op beide verliefd kunt worden. De ander als je met beiden seks kunt hebben. Weer een ander als je geen voorkeur hebt voor geslacht. Maar volgens een ander is het voldoende als je op beide kunt vallen en mag je best een voorkeur hebben. Waarbij weer een ander zegt dat als je een voorkeur hebt je eerder hetereoflex of homoflex bent. Of te wel, zolang niemand het eens is over wat er in een hokje hoort. Ga je er dan vooral niet druk om maken over in welk hokje je past.Ja je hebt helemaal gelijk, het kan denk ik ook niet gelijk staan ofja dat zal denk ik niet vaak voorkomen! Ik denk dat ik toch maar me best moet voor mijn ex want die mis ik toch wel echt erg..
Alle reacties Link kopieren
Ik vind bij vrouwen borsten trouwens ook mooier dan een vagina hoor haha! :-)
Alle reacties Link kopieren
[quote]Lively- schreef op 05 februari 2016 @ 15:24:

Ik vind bij vrouwen borsten trouwens ook mooier dan een vagina hoor haha![quote]
Alle reacties Link kopieren
Maar wat ik wel weet als ik met een vrouw seks zou hebben zou ik dat wel opwindener vinden door de ronde vormen maar bij een man vind ik het wel opwindent maar wel minder
Alle reacties Link kopieren
Dat heb je nu al meerdere keren gezegd, maar wat is daar mis mee als dat inderdaad zo blijkt te zijn?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 05 februari 2016 @ 15:48:

Dat heb je nu al meerdere keren gezegd, maar wat is daar mis mee als dat inderdaad zo blijkt te zijn?Dat ik dan denk dat als je bi bent even opgewonden moet zijn met seks als je dat met een vrouw doet of met een man. En dat is bij mij niet en denk dat bij de meeste biseksuelen dat wel zo is. Sorry als ik zeur
Alle reacties Link kopieren
quote:Lively- schreef op 05 februari 2016 @ 16:33:

[...]



Dat ik dan denk dat als je bi bent even opgewonden moet zijn met seks als je dat met een vrouw doet of met een man. En dat is bij mij niet en denk dat bij de meeste biseksuelen dat wel zo is. Sorry als ik zeur



ach ik roep zelf altijd dat ik te flexibel ben voor bi en te bi voor flexibel. Of te wel, volgens jouw definitie pas ik in geen van beide hokjes. Maar dat maakt toch niet uit? of je wel of niet in een hokje past, zeker niet als heel veel mensen het niet eens zijn over de inhoud van de hokjes.



Bij mijn persoonlijke definitie gaat bi over geaardheid en niet over seksuele aantrekkingskracht. Dus dan zou je eerder flexibel of bischierig ofzoiets zijn, omdat je enkel verliefd word op mannen. Maar er zijn er die bi juist ook wel definiëren als seksuele aantrekkingskracht, nou en dan ben je toch wel gewoon bi. Dat maakt toch niks uit.



Je hoeft toch niet te zeggen

"Ik ben Lively en ik ben hetero/lesbi/bi"

Je kunt toch ook gewoon zeggen

"Ik ben Lively en ik val op mannen, maar vind vrouwen ook leuk"



Okee, het is iets meer tekst, maar een heel stuk duidelijker dan jezelf in een hokje willen stoppen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 05 februari 2016 @ 16:55:

[...]





ach ik roep zelf altijd dat ik te flexibel ben voor bi en te bi voor flexibel. Of te wel, volgens jouw definitie pas ik in geen van beide hokjes. Maar dat maakt toch niet uit? of je wel of niet in een hokje past, zeker niet als heel veel mensen het niet eens zijn over de inhoud van de hokjes.



Bij mijn persoonlijke definitie gaat bi over geaardheid en niet over seksuele aantrekkingskracht. Dus dan zou je eerder flexibel of bischierig ofzoiets zijn, omdat je enkel verliefd word op mannen. Maar er zijn er die bi juist ook wel definiëren als seksuele aantrekkingskracht, nou en dan ben je toch wel gewoon bi. Dat maakt toch niks uit.



Je hoeft toch niet te zeggen

"Ik ben Lively en ik ben hetero/lesbi/bi"

Je kunt toch ook gewoon zeggen

"Ik ben Lively en ik val op mannen, maar vind vrouwen ook leuk"



Okee, het is iets meer tekst, maar een heel stuk duidelijker dan jezelf in een hokje willen stoppen.Ik denk dat bi zijn ook heel breed is, in verschillende gradaties. En dat de een meer naar de ene trekt dan naar de ander, maar vind jij seks met een vrouw opwinder of met een man? Of gelijk?
Alle reacties Link kopieren
Seks met een vrouw is anders, omdat het lichaam anders is. En ik merk wel dat ik uiteindelijk een penis mis. Maar of ik van de één meer opgewonden word dan van de ander geen idee, ben ik nooit mee bezig geweest. Ik vind iemand leuk of ik vind iemand niet leuk. Dus ja, zou kunnen, maar ik heb eigenlijk werkelijk geen idee. Ook omdat ik nooit met die vraag bezig ben geweest.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 05 februari 2016 @ 18:25:

Seks met een vrouw is anders, omdat het lichaam anders is. En ik merk wel dat ik uiteindelijk een penis mis. Maar of ik van de één meer opgewonden word dan van de ander geen idee, ben ik nooit mee bezig geweest. Ik vind iemand leuk of ik vind iemand niet leuk. Dus ja, zou kunnen, maar ik heb eigenlijk werkelijk geen idee. Ook omdat ik nooit met die vraag bezig ben geweest.Ja dat lijkt mij dus ook, want een dildo is denk ik niet te vergelijken met een echte penis toch?
Alle reacties Link kopieren
nope, dat is niet te vergelijken, want er zit niemand aan vast. Maar er zullen ook vrouwen zijn, die geen penis missen als ze alleen nog seks hebben met een vrouw. Iedereen is daar anders in.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 05 februari 2016 @ 19:02:

nope, dat is niet te vergelijken, want er zit niemand aan vast. Maar er zullen ook vrouwen zijn, die geen penis missen als ze alleen nog seks hebben met een vrouw. Iedereen is daar anders in.Ja dat is ook zo!
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_268349 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 22:58
99.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Cordial schreef op 05 februari 2016 @ 20:30:

Ik heb nog een paar hokjes gekopieerd.

Dit zijn er 63.

En hier staan de aseksuelen, de demiseksuelen, de hetero flexibelen en de homo flexibelen niet bij.

En ongetwijfeld vergeet ik nog iets.

Dus er zouden nog heel wat hokjes bij getypt kunnen worden.



Al deze hokjes zijn bedacht.

Niet door de natuur, maar door de mens.

Omdat mensen het nu eenmaal fijn vinden om dingen overzichtelijk te maken, te structureren.

Het zijn geen harde feiten.

Wie jij bent, kun je vooral voelen en ontdekken.

Door te leven.

En wie weet verander je tijdens je leven wel een paar keer van hokje.

Niks mis mee, gezond juist!



M = Male, having male reproductive organs/genitalias

F = Female, having female reproductive organs/genitalias

H = Hermaphrodite (Intersexual) having both or neither male and female reproductive organs/genitalias



A = Androgynous, near-equivalent traits of male and female

AM / Andromale = Physically Androgynous w/ Male Genitalia

AF / Androfemale = Physically Androgynous w/ Female Genitalia



HA / Androdite = Physically Androgynous Hermaphrodite

HM / Hermaphromale = Hermaphrodite with Male features / appearance

HF / Hermaphrofemale = Hermaphrodite with Female features / appearance



Masculine = "Typically" Male, as determined by the surrounding culture

Feminine = "Typically" Female, as determined by the surrounding culture

Androgine = Exhibits Androgynous Behavior (Equally Male and Female), as determined by the surrounding culture





Geslachtsrol - seksuele geaardheid - geslacht/fysieke verschijningsvorm.





Masculine Homosexual Man

Masculine Heterosexual Man

Masculine Bisexual Man



Feminine Homosexual Man

Feminine Heterosexual Man

Feminine Bisexual Man



Androgine Homosexual Man

Androgine Heterosexual Man

Androgine Bisexual Man



Masculine Heterosexual Woman

Masculine Homosexual Woman

Masculine Bisexual Woman



Feminine Heterosexual Woman

Feminine Homosexual Woman

Feminine Bisexual Woman



Androgine Heterosexual Woman

Androgine Homosexual Woman

Androgine Bisexual Woman



Masculine Homosexual Andromale

Masculine Heterosexual Androfemale

Masculine Male-Attracted Androdite

Masculine Male-Attracted Hermaphromale

Masculine Male-Attracted Hermaphrofemale



Masculine Heterosexual Andromale

Masculine Homosexual Androfemale



Masculine Female-Attracted Androdite

Masculine Female-Attracted Hermaphromale

Masculine Female-Attracted Hermaphrofemale



Masculine Bisexual Andromale

Masculine Bisexual Androfemale

Masculine Bisexual Androdite

Masculine Bisexual Hermaphromale

Masculine Bisexual Hermaphrofemale



Feminine Homosexual Andromale

Feminine Heterosexual Androfemale



Feminine Male-Attracted Androdite

Feminine Male-Attracted Hermaphromale

Feminine Male-Attracted Hermaphrofemale



Feminine Heterosexual Andromale

Feminine Homosexual Androfemale



Feminine Female-Attracted Androdite

Feminine Female-Attracted Hermaphromale

Feminine Female-Attracted Hermaphrofemale



Feminine Bisexual Andromale

Feminine Bisexual Androfemale

Feminine Bisexual Androdite

Feminine Bisexual Hermaphromale

Feminine Bisexual Hermaphrofemale



Androgine Homosexual Andromale

Androgine Heterosexual Androfemale



Androgine Male-Attracted Androdite

Androgine Male-Attracted Hermaphromale

Androgine Male-Attracted Hermaphrofemale



Androgine Heterosexual Andromale

Androgine Homosexual Androfemale



Androgine Female-Attracted Androdite

Androgine Female-Attracted Hermaphromale

Androgine Female-Attracted Hermaphrofemale



Androgine Bisexual Andromale

Androgine Bisexual Androfemale

Androgine Bisexual Androdite

Androgine Bisexual Hermaphromale

Androgine Bisexual HermaphrofemaleWow dat zijn er wel heel veel!!
Bedankt Cordial, des te meer een reden voor een nieuw topic voor TO omdat ze zo graag een stempeltje op zichzelf wil plakken.
Alle reacties Link kopieren
En als je er dan ook nog aan toevoegt dat je fysieke uiterlijk kan verschillen van hoe je, je voelt. En dan bedoel ik niet alleen transgenders, maar ook mensen die zich queer noemen en zich vaak geen vrouw of man of juist beiden voelen. Dus dan worden het nog heel veel meer
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_268349 wijzigde dit bericht op 17-10-2017 22:58
99.90% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven