Je vriend opwinden

24-12-2014 11:08 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo forumleden,

Ik heb voor de kerst een kerstcadeau gekocht voor mijn vriend, geen cadeau wat hij zelf kan aan of om doen, maar ik maak van mezelf een cadeau. Ik heb voor het eerst een super leuke korset gekocht en uiteraard leuke jarretels eronder (wat zijn dat trouwens een rot dingen om aan te doen zeg... Haha).

Ik kijk er naar uit om dit aan te trekken en te zien wat het met hem doet, maar vind het ook een beetje eng. Ik ben soms nogal onzeker en heb geen idee wat voor'n houding ik moet aannemen. Moet ik gewoon binnen komen wandelen, ergens gaan zitten of liggen? Ik vind het er altijd zo makkelijk uitzien op tv of in films, hoe die dames de man dan opwinden, een beetje staan te dansen enzo.



Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen.
Alle reacties Link kopieren
Niet beter met woorden, gewoon onwijs lang van stof.



Hè Thordis????



Jammer TO, morgen (of vandaag) nieuwe ronde nieuwe kansen! Ben benieuwd hoe het uitpakt. (oei, toch weer dat cadeau!!)
...
Alle reacties Link kopieren
Sorry heeft even op zich laten wachten. Maar het was ook totaal geen pretje. Ik stond er in mijn pakkie, helemaal zelfverzekerd, ik voelde me gek genoeg zelfs onwijs sexy. Alleen kon hij als opmerking alleen zeggen dat ik er niet zo uit zie als Sylvie van de Hunkemöller reclame. Ik heb m'n pakje uitgedaan en ben gaan slapen. Dit heeft onze relatie behoorlijk beïnvloed, want ik heb sowieso weinig zin meer in intimiteit.
Wauw wat een hork. Maar... we zijn nu een maand verder, er is helemaal niet over gepraat? Weet hij dat hij je gekwetst heeft? Heeft hij zijn excuses inmiddels aangeboden? Is er helemaal geen intimiteit meer?



Als je na een maand nog steeds stomend kwaad op hem bent, diep teleurgesteld bent en hij nog geen enkele poging heeft gedaan om dat gevoel bij je weg te nemen, moet je je afvragen of jullie relatie wel zo goed is...
Meen je dat nou serieus? Wat een sukkel, sorry. Ik vind het echt een sukkel.

Het is dom, het is onbeschoft en kleinerend. Waarom papt hij dan niet lekker met Sylvie van de Hunkemöller aan? Laat je niet onzeker maken door zo'n rare opmerking, hoor! Heel veel mannen zouden het fantastisch vinden als je zo voor ze stond, dat hij dat niet ziet is jammer voor hem.
Alle reacties Link kopieren
...
anoniem_160511 wijzigde dit bericht op 26-01-2015 11:28
Reden: overruled door latere reacties
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Met zo'n dweil wil je toch ueberhaupt geen relatie??
Alle reacties Link kopieren
dubbelllllll
Dat zou hier geen belediging zijn.

Mijn vriend vind sylvie meis doodeng. Volgens hem kijkt ze psychiatrisch als ze zo de camera in staat te loeren.
Het is niet aardig. Maar misschien wel waar.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 26 januari 2015 @ 08:52:

Wauw wat een hork. Maar... we zijn nu een maand verder, er is helemaal niet over gepraat? Weet hij dat hij je gekwetst heeft? Heeft hij zijn excuses inmiddels aangeboden? Is er helemaal geen intimiteit meer?Lijkt mij vanzelfsprekend toch?
Wat een hork. Hebben jullie er niet meer over gepraat? Snap dat je er door gekwetst bent. Het was een leuk idee.
quote:eldorado schreef op 26 januari 2015 @ 15:25:

Het is niet aardig. Maar misschien wel waar.

Het zijn vrouwen hè. Inhoud is altijd ondergeschikt aan de vorm ( wat dan weer verpakt wordt als 'het is de toon die de muziek maakt' ).



Maarruh... Hij moet duidelijk nog leren tot op welk niveau hij zijn mening naar jou toe moet verpakken. Of hij wil je niet meer, dan kan natuurlijk ook.
Alle reacties Link kopieren
Wauw, werkelijk? Dat hij lef heeft is een feit... ik zou eens een gesprekje gaan voeren, en je onzekerheden met hem delen, en uitleggen dat je dan op alles behalve zo'n lullige reactie zit te wachten. Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:tobe2014 schreef op 24 december 2014 @ 11:12:

Je moet er niet verlegen in gaan giechelen. Dan is het effect weg. Dus je moet zelfverzekerd doen en draag je hakken eronder. Dim het licht, loop rondjes, juiste muziek aan. Kom dicht bij hem. Hij gaat je aanraken. Je duwt hem voorzichtig terug op de bank. Je hak zet je tegen zijn ballen en zegt dat hij nergens aan mag zitten. Pas als hij een knoertharde paal heeft, mag hij misschien even voelen. Dus je moet hem een beetje als speelbal gebruiken zeg maar.B
Alle reacties Link kopieren
Tobbe2014

Pfff das lekker wat jij beschrijf

Hoop het mee te maken
Alle reacties Link kopieren
Gaf mijn vriendin me maar zo'n cadeautje .. dan zou ik heel anders reageren!
quote:thorsson schreef op 16 juli 2015 @ 12:30:

Gaf mijn vriendin me maar zo'n cadeautje .. dan zou ik heel anders reageren! Zo nou en of! Zit al jaren stilletjes te hopen op een dergelijke verrassing.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 26 januari 2015 @ 17:18:

[...]



Het zijn vrouwen hè. Inhoud is altijd ondergeschikt aan de vorm ( wat dan weer verpakt wordt als 'het is de toon die de muziek maakt' ).



Maarruh... Hij moet duidelijk nog leren tot op welk niveau hij zijn mening naar jou toe moet verpakken. Of hij wil je niet meer, dan kan natuurlijk ook.Bij mannen precies zo: kijk maar hoe TO's vriend reageerde op de vorm van de vrouw die zo haar best voor hem deed. Als zij hem dusdanig niet bevalt, had hij het al lang uit moeten maken.
quote:Lekkerstel3 schreef op 16 juli 2015 @ 12:24:

Tobbe2014

Pfff das lekker wat jij beschrijf

Hoop het mee te maken



Moest je daarvoor even een oud topic tevoorschijn toveren?

Nu is het ineens wel een faptopic geworden..
Alle reacties Link kopieren
Wowh, word bijna jaloers! Wat goed dat je dat initiatief neemt. Inderdaad, je moet het spannend houden bij elkaar en prikkels blijven vergaren. Kan door kleding of door andere dingen. Gewoon doen en niet te bescheiden zijn. Top!
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven