Man met voorliefde voor vrouwenkleding wat vinden jullie?

19-08-2010 13:27 460 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames (en wellicht ook heren).



Ik ben een voor het oog een doodgewone gezonde Hollandse vent van 38 jaar, gehuwd, zonder kids

Ben al 14 jaar met mijn meisie en samen heel gelukkig.



Ik ben dol op verzorgde vrouwen die supervrouwelijk gekleed zijn en dan maakt mij het echt niet zo veel uit of degene wat stevig of superslank is, uitstraling is veeeeel belangrijker!!!



Al sinds mijn jeugd (vanaf 8 jaar) ben ik dol op het zien van vrouwenbenen in mooie kousen en uit pure nieuwschierigheid trok ik toen voor het eerst stiekem een panty van mijn moeder aan...

Sinds die tijd is het zeg maar behoorlijk uitgebreid



Mijn moeder heeft het wel ooit vermoed, denk ik. Maar dat kan ik haar niet meer vragen. Tijdens de pubertijd merkte ik dat ik er ook seksueel opgewonden van ging raken en had sinds die tijd in meer en mindere mate de behoefte om met mezelf te spelen gekleed in het lekkere stofje...



Na mijn 18-e tegelijk met het eerste echte vriendinnetje gaf ik wel aan dat ik het supersexy vond staan bij vrouwen en verzweeg natuurlijk mijn fetish. Stiekem bleef het verlangen maar ik heb het tot mijn huidige relatie weten weg te stoppen.



Na het eerste jaar met mijn huidige vrouw durfde ik alles eruit te flappen en zij vond het wel apart eigenlijk. Ik had eindelijk het lef om af en toe kousen te dragen en zelfs om de liefde te bedrijven terwijl ik ze aan had. Ze had er totaal geen moeite mee, ze stimuleerde het zelfs nog door me eens een keer in wat dameskleding op te tuigen als vrouw.



Toen was het hek van de dam, ik raakte er enorm opgewonden van als ik dameskleding mocht dragen en besloot om stiekem wat mooie spullen van de juiste merken in de juiste maten te kopen (lang leve het web).



Dit begon met mooie Wolford kousen, later de prachtige body`s en niet veel later volgden de eerste rokjes en zelfs laarzen en pumps. Inmiddels heb ik een hele garderobe van de mooiste Wolford lingerie (geen BH`s, daar heb ik niks mee) en kleding, vele mooie laarzen en wat pumps...



Kousen en body`s kan ik wegmoffelen onder mijn normale kleding en soms als ik zeker weet dat mijn vrouw het kan handelen trek ik een rokje aan met bijpassend schoeisel.

Ik zorg er natuurlijk wel voor dat ik volledig onthaard ben en dat ik er niet uit kom te zien als miss Doubtfire...

Een pruik, make-up en nepborsten zijn ook niet aan mij besteed, ik vindt de kleding gewoon veel lekkerder en mooier zitten om mijn (al zeg ik het zelf) uitstekende lichaam.



Uiteraard hebben we hier wel de nodige discussies over gehad. Ik ben 100% hetero en natuurlijk heeft mijn vrouw af en toe wel haar twijfels over mijn ontwikkelde fetish, vooral ik nu af en toe iets verder ben gegaan. Uiteraard weet verder niemand van mijn fetish en soms schaam ik me ook diep als ik mezelf achteraf zo bezig zie



Wat vinden jullie hiervan en hoe zouden jullie hier mee omgaan???
Alle reacties Link kopieren
gemist!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou dat geen probleem vinden, mits het geen allesoverheersende fetisj is, en we dus ook nog seks kunnen hebben zonder dat je een paar kousen uit de kast plukt. Maar zoals jij het omschrijft zou ik er geen moeite mee hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:fashionvictim schreef op 19 augustus 2010 @ 14:31:

[...]

Maar dan heb je het over het algemeen over mannen die héél zelfverzekerd zijn en vooral ook héél mooi zijn, of over celebrities en modellen. (Denk aan David Beckham of Jean Paul Gaultier ofzo). En dan gaat het ook om de mode als "fetish", niet om seks.



Van de fetish van gekkemies zou ik opdrogen, van een man die een van mijn tops aantrekt omdat hij bedacht heeft dat een slankgesneden shirt met een diepe V-hals weleens heel leuk zou kunnen staan op zijn mannenlijf krijg ik het juist warm.



Hmmm... ik vind het zelf opwindend staan als een man de bovenkant van zijn hemd een beetje open laat staan. Of een gewoon strak shirt met een scheur erin bij de halsopening



Maar wat je zegt, zolang ze er mannelijk uit blijven zien en het bij hun uitstraling past, dan kan het heel aantrekkelijk staan.

Dat is natuurlijk iets heel anders dan een man in echte vrouwenkleding.
En trouwens, een beetje ruziën om spiegeltijd, daahaag.
Alle reacties Link kopieren


Voorbeeld van hoe het niet moet.
Alle reacties Link kopieren
Een echte travo kan ook heel mooi zijn, mits smaakvol en niet zo vreselijk over the top, een kennis van me is als vrouw echt heel mooi.

Maar TO heeft niks met bh's en topjes etc., het gaat om de kousen en rokjes. Dat is dan weer zo half.

Overigens wordt ik ook niet opgewonden van een travo.
Alle reacties Link kopieren
Nou, nee, da's idd niks.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nachtspook schreef op 19 augustus 2010 @ 14:08:

Ik snap ook niet zo goed waarom dit zo;n totale afknapperd zou zijn voor veel vrouwen. Als hij verder nu gewoon heel lief is, dat moet zo;n fetishje toch kunnen, zolang het niet de spuigaten uitloopt... en dat doet het niet zoals ik lees, eens in de maand, en af en toe een hele poos niet. Dat is toch niet heel vaak ofzo??



Ik zou ook mee uitzoeken, leuk om zo'n geheimpje te hebben samen??



Enne... liever dat mijn man zich eens in de maand in mooie kousen en een rokje hult, dan een vent die me eens in de maand de kamer door mept!Ik heb liever geen van tweeën....je doet alsof er twee soorten mannen zijn: óf ze meppen óf ze houden van vrouwenkleding...
Alle reacties Link kopieren
Geen problemen mee als een man graag vrouwenkleding wilt dragen.

Kleding is kleding.



Maar wel problemen mee als iemand er opgewonden van word om bepaalde kleding aan te hebben. Maakt niet uit wat voor kleding.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nammma schreef op 19 augustus 2010 @ 14:53:

[...]





Ik heb liever geen van tweeën....je doet alsof er twee soorten mannen zijn: óf ze meppen óf ze houden van vrouwenkleding...Of meppen met een rokje en kousen aan
Alle reacties Link kopieren
Iieww...Ik zie het al helemaal voor me....Freddie Mercury in I want to Break free(zonder borsten en topje maar met kokosmat op de borst) die me te lijf gaat....
Alle reacties Link kopieren
quote:luna1 schreef op 19 augustus 2010 @ 14:57:

Iieww...Ik zie het al helemaal voor me....Freddie Mercury in I want to Break free(zonder borsten en topje maar met kokosmat op de borst) die me te lijf gaat....
Alle reacties Link kopieren
quote:floreat schreef op 19 augustus 2010 @ 14:37:

[...]



moet ik meteen aan b scott denken



[afbeelding]



en ja dit is een man[afbeelding]





Nee, ieuw, dat vind ik echt een soort mislukte travo. Ik bedoel gewoon lekker David Beckham in een rok, of Jude Law op zijn Uggs, Winston Gerschtanowitz in een shirtje van de damesafdeling, dat soort mannen. Van die modepopjes die zich niet laten tegenhouden door het feit dat iets op de damesafdeling hangt als het er leuk uitziet en ze staat.



Verder eens met degene die zei dat het sowieso een afknapper is als iemand (m/v) kleding nodig heeft om opgewonden te raken. Heb sowieso niets met fetisjes.
Am Yisrael Chai!
Als ik aan fetish denk dat gaat mijn gedachte ook gelijk naar zadelruikers en kruizensnuffelaars, je bent je ondergoed niet meer zeker aan de lijn en een bul aan mijn zadel zit ik ook niet echt op te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het ook niet echt voor me.

Met name als ik me voorstel dat de man pantykousen aan zou hebben terwijl we liggen te sexen.

Volgens mij zou ik alleen maar kunnen lachen en er een carnaval associatie bij hebben.

Daarbij zou ik ook het idee hebben dat man zo hitsig is, omdat hij die kousen aan heeft en daar de hele tijd aan denkt.

Nee, het is niets voor mij.



Als het voor jullie werkt, is dat natuurlijk prima. Ieder zijn ding.
Alle reacties Link kopieren
Wel eens een los-vast vriendje gehad, die er erg hitsig van werd als IK mijn kousen aanhield....Maar toen dat steeds werd verlangd, ben ik afgehaakt (zeker als het 35 graden is, is kousen aan geen pretje )
Alle reacties Link kopieren
Mijn ex vond dergelijke dingen ook leuk. Aan het begin vond ik het raar en ongemakkelijk, later na veel praten kon ik het beter begrijpen en er ook wel in mee gaan. Mijn kick zal het niet worden maar ik vond het leuk en spannend om er met hem mee te experimenteren.

Je vrouw lijkt me heel openminded. Waarom bespreek je het niet eens met haar? Beter dan al dat stiekeme gedoe. Ze weet het toch al een beetje en is niet afgeknapt.

Als ik jou was zou ik behalve je vrouw hier niemand over vertellen, misschien je allerbeste vriend maar verder niemand. Mijn ervaring is dat mensen geshockeerd zijn en zich erg ongemakkelijk voelen bij het idee alleen al.

Veel mensen verwarren travestie en dergelijke fetishes met homofilie. Maar mijn ex was juist een echte hetero. Hij vond vrouwen zo mooi en sexy dat hij zich zelf ook wel zo wilde voelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kousen en body`s kan ik wegmoffelen onder mijn normale kleding en soms als ik zeker weet dat mijn vrouw het kan handelen trek ik een rokje aan met bijpassend schoeisel.

Ik zorg er natuurlijk wel voor dat ik volledig onthaard ben en dat ik er niet uit kom te zien als miss Doubtfire...



Trek je een rokje aan in het openbaar?



Een fetish begrijp ik sowieso niet en ik zou het heel raar vinden als mijn vriend opeens in mijn lingerie de kamer binnenkomt (ik zou heel hard wegrennen), maar ieder z'n ding. Alleen dat je een rokje aantrekt op straat (als ik het dus goed begrijp) vind ik echt heeeeeel raar. Wel lef, dat wel.
Alle reacties Link kopieren
Hoho...mijn vrouw weet alles hòòr!



Het enige dat wel eens stiekem gaat is dat ik het aantrek als ik weet dat ze niet in de mood is en ze een avondje weg is. Dan val ik haar er gewoon niet mee lastig en heb toch mijn momentje gehad.

Als ze eerder thuis komt heb ik pech en gaat alles de kast weer in. En anders hoort ze het wel in de loop van de volgende dag van me.



Ik duw het niet door de strot en het is mij ook niet waard om de relatie er voor onder druk te zetten



Om even een beter beeld te kunnen geven:

Je zult mij niet in kanten strings of zo zien lopen hoor...

Alles wat ik heb is tijdloos strak en zonder tierelantijntjes

Een mooie Wolford body met V-hals of halter kan best boven een mooie spijkerbroek en valt niet uit de toon bij menig strak mannenshirt (alleen zit die body beter en confortabeler).

En die kousen zijn altijd hold-ups in minimaal 50 den en met satijnband.

Een dameslaars met niet al te hoge hak en zonder fratsen valt ook niet uit de toon en heeft als voordeel dat er bijna altijd een rits in zit zodat je niet loopt te eikelen met het aan en uit trekken!

Kortom het valt echt niet op onder een normale goede spijkerbroek!



Verder ga ik niet op straat.
Alle reacties Link kopieren
@fleuriefleur:



Zo zit het bij mij ook:

"Hij vond vrouwen zo mooi en sexy dat hij zich zelf ook wel zo wilde voelen"
Alle reacties Link kopieren
Mooi verhaal.



Het enige dat ik er echt van vind, is dat je een wereldvrouw aan de haak hebt geslagen, zoals die ermee omgaat. En jij trouwens ook naar haar toe. Een schoolvoorbeeld van hoe je toegeeflijk, niet-oordelend, en toch niet opdringerig - en dus succesvol - met afwijkende fetisjes omgaat.



Ik zou haar niet meer laten gaan, als ik jou was.



Shepherd
Alle reacties Link kopieren
Ok gekkemies, omdat je het had over spullen verstoppen in de kast etc dacht ik dat je het niet echt open besprak met haar. Maar ik ben blij voor je dat je het met je partner kunt delen.

Heb je ook iets met make-up of blijft het vooral bij ondergoed en rokjes ed van lekkere stofjes? Mijn ex vond vooral lipgloss helemaal het einde... (dat voelt zo fijn)
Alle reacties Link kopieren
Nou gekkemies, als het iets is wat jij alleen voor jezelf doet en achter gesloten deuren houdt, waarom maak je het dan openbaar op dit forum? Schijnbaar zit je wel in een soort proces waarbij je steeds een stapje verder gaat. Het begint met een panty, en moet je nou eens kijken hoe je je optuigt.Vervolgens ga je het toch de wijde wereld inslingeren, wat volgt? Ik denk dat je misschien wel eindigt met een operatie of zo, of als dragqueen. Gatver, ik word er onpasselijk van. Jouw vriendin zal zich wat schikken omdat jullie relatie goed is, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dit gedrag aanmoedigt, wel?
You can fool all the people some of the time, and some of the people all the time, but you cannot fool all the people all the time.
Ik ben bang dat ik juist heel erg van mannelijk hou en er daarom op zou afknappen. Fijn dat je vrouw zo openminded is
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gewoon benieuwd wat anderen er van vinden, dat kan op een forum anoniem.

Niks meer en niks minder!



En verder heb ik er totaal geen behoefte aan om nog verder te gaan, het is al bijna 15 jaar tot hier en niet verder.



Ben blij met mijn gereedschap tussen de benen, moet er niet aan denken om me om te laten bouwen

(heb wel begrip voor diegenen die dat wel laten doen)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven