Mannen die graag lingerie dragen.

25-04-2011 07:14 237 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou eens willen weten of er op het forum ook vrouwen zijn waarvan de man graag vrouwenlingerie draagt?? Wat vinden zij daarvan en stimuleren zij het ook ??

Ik ben een man en draag graag lingerie. Dit blijt wel beperkt tot strings,slipjes, boxershortjes. Mijn vrouw weet hiervan en ja stimuleert het ook. Krijg ook regelmatig een mooie string van haar cadeau. De reden dat ik dat draag is eigenlijk eenvoudig, vrouwenlingerie zit makkelijk is van mooie zachte stoffen gemaakt en ja soms wind het me op. Ik draag het zowel thuis als buitenshuis.



Ben benieuwd naar de reacties.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb een slipjes fetish. Helemaal gek van gladde stof / satijnen slipjes.
Begon in mijn pubertijd met een satijnen slipje van mijn moeder. Ben nu 52 jaar en heb nog regelmatig satijnen slipjes/ stringetjes aan. Soms ook kompleet met bh panty en strak rokje met hoge hakken als ik alleen thuis ben. Deel mijn fetish ook met mijn vriendinnen die het geil vinden en me een slipje van hun geven. Mijn huidige vriendin waarmee ik samen woon heeft er geen probleem mee dat ik vaak een slipje of string draag. Ze zegt het voelt heerlijk aan die bobbel in zo’ n satijnen slipje dus idiaal als voorspel. Ik krijg en koop regelmatig nieuwe lingerie. Ik ben niemand ten last met mijn fetish dus ga ik door zolang het lekker voelt. Zou graag in contact komen met mannen/ vrouwen met dezelfde fetish als ik om ervaringen en ideeen te delen. Dus om een lang verhaal kort te maken mannen en ook vrouwen geniet en laat ieder in zijn waarde.
Ps. Mannen probeer eens een satijnen slipje van je vrouw aan .....
Alle reacties Link kopieren
ik ben toevallig ook 52
helemaal gek van dikke en zeer dikke huidkleurige pantys en steunkousen en huidkleurige pantybroeken en slips :mrgreen: :mrgreen:
Satijnen slipjes, dat kan ik me nog wel voorstellen. Het contrast van die zachte gladde stof op je harde mannelijkheid enzo.

Maar zeer dikke huidskleurige panty's, nee dat begrijp ik echt niet.

Maar goed, als je die voorkeur hebt moet je het doen hoor. Je doet er niemand kwaad mee.
Hoewel het een oud topic is toch een oprechte vraag : wat is er prettig aan aan bh als man?
Alle reacties Link kopieren
Het zit fijn en het is spannend omdat het eigenlijk niet hoort.

Ik draag al 10 jaar lingerie, mijn vriendin vind het prima en is de enige die het weet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit toen ik jong was mijn vader betrapt in mijn moeders lingerie op haar hakken. Was een bijzonder pijnlijk moment. Ik ben heel ruimdenkend, vind dat heel veel kan, ook mannen die lingerie dragen maar om mijn vader zo te zien.. au!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Alle reacties Link kopieren
ava75 schreef:
31-12-2017 02:51
Hoewel het een oud topic is toch een oprechte vraag : wat is er prettig aan aan bh als man?
nou dat is als je een beetje man boobs krijgt , bijvoorbeeld door medicijngebruik
wel confortabel dan voel je toch net een klein beetje minder schudden
dat geschud dat is irritant , net als bij jullie , alleen jullie hebben dat natuurlijk veel meer
dus je weet hoe irritant dat is !
Alle reacties Link kopieren
felice71 schreef:
01-01-2018 10:55
Ik heb ooit toen ik jong was mijn vader betrapt in mijn moeders lingerie op haar hakken. Was een bijzonder pijnlijk moment. Ik ben heel ruimdenkend, vind dat heel veel kan, ook mannen die lingerie dragen maar om mijn vader zo te zien.. au!
ik kan me voor jouw voorstellen dat het auw was , maar ik draag tegenwoordig alleen nog maar damesondergoed
maar ook schoenen
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ook al sinds een tijdje dames of meisjes ( maat 146/152, 158/164 en 170/176) ondergoed gaande van slipjes, hipsters, boxers, bikinibroekjes en slaapkleedjes van Zeeman, Sloggi, Dim, Kiabi, Action en Hema in alle kleuren en motiefjes (hartjes, bolletjes en tekst).

Heb in mijn jeugdjaren een slipje,bh, rok en hemdje van mijn zuster aangetrokken en dat voelde toen heel fijn aan. Ik heb zelfs haar bikini's en badpakken aangetrokken.

Van mijn nichtjes toen heb ik ook eens ondergoed geleend. Het was heel fijn om dit aan te doen. Het waren kleine maar fijne slipjes.

Ik heb ongeveer zo'n 350 stuks ondergoed en zo moeilijk is dit niet om aan te schaffen. Ga nogal veel bij de Zeeman en na mijn winkelmandje vol met dames of meisjes ondergoed te hebben geladen, kwam ik aan de kassa voor af te rekenen en de vrouw achter de kassa zei : " Hier is de kassabon zodat je kan ruilen indien de maat niet juist is."

En waarom vinden vrouwen dit niet fijn? Is het omdat wij als mannen een beetje teveel op hun eigenste domein komen? En daarbij is er altijd meer keuze in ondergoed voor vrouwen dan bij mannen.
Ik vind het heel raar dat je de maten erbij vermeld. Je voelt je dus prettig in meisjes ondergoed? Dat is echt nog 20 stappen verder dan een string.
.
hipsterlover schreef:
25-02-2018 15:02
Ik draag ook al sinds een tijdje dames of meisjes ( maat 146/152, 158/164 en 170/176) ondergoed gaande van slipjes, hipsters, boxers, bikinibroekjes en slaapkleedjes van Zeeman, Sloggi, Dim, Kiabi, Action en Hema in alle kleuren en motiefjes (hartjes, bolletjes en tekst).

Heb in mijn jeugdjaren een slipje,bh, rok en hemdje van mijn zuster aangetrokken en dat voelde toen heel fijn aan. Ik heb zelfs haar bikini's en badpakken aangetrokken.

Van mijn nichtjes toen heb ik ook eens ondergoed geleend. Het was heel fijn om dit aan te doen. Het waren kleine maar fijne slipjes.

Ik heb ongeveer zo'n 350 stuks ondergoed en zo moeilijk is dit niet om aan te schaffen. Ga nogal veel bij de Zeeman en na mijn winkelmandje vol met dames of meisjes ondergoed te hebben geladen, kwam ik aan de kassa voor af te rekenen en de vrouw achter de kassa zei : " Hier is de kassabon zodat je kan ruilen indien de maat niet juist is."

En waarom vinden vrouwen dit niet fijn?
Is het omdat wij als mannen een beetje teveel op hun eigenste domein komen? En daarbij is er altijd meer keuze in ondergoed voor vrouwen dan bij mannen.
Iemand anders z'n ondergoed aan doen vind ik persoonlijk al :pukey:
Laat staan dat je als volwassenen vent de slipjes van je minderjarige nichtjes leent. Echt, hoe dan? Ome Patrick heeft in z'n broek geplast terwijl hij op visite was, en toen kreeg hij een slipje van z'n nichtje? :facepalm:

Enwil je serieus weten waarom de dames hier niet massaal enthousiast reageren? Nou onder andere omdat die mannen hier zich als een vastgelopen lp gedragen, lees voor de gein zijn post geschiedenis maar eens, en ontdek hoe gevarieerd zijn post zijn :bonk: .

De meerderheid van de vrouwen vindt het echt totaal niet aantrekkelijk als een man in meisjes / dames ondergoed rondloopt, of dames schoenen draagt, of, zoals de bekendste vast lopende plaat dat hier zegt, dikke 60 dernier huidskleurige oma / steun pantys en een bh.

Als mijn man 's avonds zijn shirt uit trekt en hij blijkt een bh, een gebloemde meisjes slip en een panty te dragen, dan schiet ik zwaar ik de lach, en hoef ik de eerstkomende jaren geen seks meer met hem.

Ik geloof echt niet dat een dames slip beter is qua pasvorm. Puur anatomisch gezien; dat cocktail worstje hebben vrouwen over het algemeen niet, en dus is die slip daar ook niet op gemaakt. Dus ik ga er al vanuit dat mannen die zoiets dragen een micro penis hebben.

Denk dat je het ergens ver weg wel kunt vergelijken met vrouwen met baarden, of vrouwen die zich nooit scheren. De groep mannen die dat aantrekkelijk vind is waarschijnlijk ook niet zo groot, en dat komt niet omdat "wij als vrouwen een beetje teveel op hun eigenste domein komen"
Lucky_Birdie schreef:
26-02-2018 07:16
Iemand anders z'n ondergoed aan doen vind ik persoonlijk al :pukey:
Laat staan dat je als volwassenen vent de slipjes van je minderjarige nichtjes leent. Echt, hoe dan? Ome Patrick heeft in z'n broek geplast terwijl hij op visite was, en toen kreeg hij een slipje van z'n nichtje? :facepalm:

Enwil je serieus weten waarom de dames hier niet massaal enthousiast reageren? Nou onder andere omdat die mannen hier zich als een vastgelopen lp gedragen, lees voor de gein zijn post geschiedenis maar eens, en ontdek hoe gevarieerd zijn post zijn :bonk: .

De meerderheid van de vrouwen vindt het echt totaal niet aantrekkelijk als een man in meisjes / dames ondergoed rondloopt, of dames schoenen draagt, of, zoals de bekendste vast lopende plaat dat hier zegt, dikke 60 dernier huidskleurige oma / steun pantys en een bh.

Als mijn man 's avonds zijn shirt uit trekt en hij blijkt een bh, een gebloemde meisjes slip en een panty te dragen, dan schiet ik zwaar ik de lach, en hoef ik de eerstkomende jaren geen seks meer met hem.

Ik geloof echt niet dat een dames slip beter is qua pasvorm. Puur anatomisch gezien; dat cocktail worstje hebben vrouwen over het algemeen niet, en dus is die slip daar ook niet op gemaakt. Dus ik ga er al vanuit dat mannen die zoiets dragen een micro penis hebben.

Denk dat je het ergens ver weg wel kunt vergelijken met vrouwen met baarden, of vrouwen die zich nooit scheren. De groep mannen die dat aantrekkelijk vind is waarschijnlijk ook niet zo groot, en dat komt niet omdat "wij als vrouwen een beetje teveel op hun eigenste domein komen"
Leuter omhoog gelegd en die steekt er boven uit, de ballen bungelen aan beide zijden van de string... Heel charmant. :cry: :-D
Ik heb beeld :|
O_o

En het dan raar vinden waarom vrouwen niet laaiend enthousiast reageren :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Lijkt mij inderdaad niet erg handig om als man een dames-stringetje te dragen. Waar laat je je piemel, en hoe zorg je dat je ballen "binnenboord" blijven?
Maargoed, ieder zijn ding :-D
Je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
een stringetje dat is idd ook niks , maar als vrouw zou ik dat ook niks vinden
maar ik begin dus man-boobs te krijgen , ik denk dus door bepaalde medicijnen
en daarom draag ik een bh onder mijn shirt , en ik moet zeggen dat dat idd wat scheelt , met schudden als ik bijvoorbeeld in de auto rij over een slechte weg dan heb ik daar echt minder last van dus ik kan me voorstellen dat je als vrouw het als zeer vervelend ervaart als je geen bh draagt
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is in 2011 gestart en nu nog geven mensen antwoorden.

Inmiddels is er Amerikaans onderzoek geweest naar het aantal mannen dat de voorkeur geeft aan vrouwenslips, alhoewel dat eigenlijk een verkeerde term is, men zou het beter kunnen noemen kleding wat ontworpen is voor vrouwen, maar eigenlijk door iedereen gedragen kan worden.

Uit dit onderzoek blijkt dat dat 75% van de mannen wel eens een vrouwenslip heeft geprobeerd, maar dat 30% regulier het draagt, dat zijn er dus heel, heel erg veel.

Zo was amper een eeuw geleden nog rood een mannenkleur, waarbij roze de meest mannelijke van alle kleuren zelfs was en blauw was voor vrouwen, maar dat is op een gegeven moment omgedraaid, zo droegen vroegen enkel hoeren ondergoed en normale vrouwen niet en zo nog veel zaken, vroeger droegen mannen ook een volledig badpak, nu niet meer, etc. etc. etc.

Ik ben bang dat de enige hoop voor deze mannen is is dat de samenleving iemand niet beoordeeld op wat die graag draagt, zoals veel vrouwen die een antwoord gegeven hebben in dit forum.
Alle reacties Link kopieren
dolf 73

jij bent eindelijk iemand die het snapt , ik draag altijd ondergoed dat ontworpen is voor vrouwen omdat ik het veel comfortaneler vind dan heren ondergoed
en omdat ik geen herenondergoed meer heb
Alle reacties Link kopieren
en als je het niet te gek maakt moet het ook prima kunnen, zo heb ik een 30 tal sweaters, veel roze, die eigenlijk voor vrouwen zijn, maar omdat ze niet al te truttige dingen erop hebben staat het toch prima, mooie roze Adidas logo sweater? kan prima unisex, verde, mijn vriendin koopt zelf slips voor me, kan je nagaan, zo hoop ik zelfs dat de megging ooit wat wordt
Alle reacties Link kopieren
en als je het niet te gek maakt in dit tijdperk moet het ook prima kunnen, zo heb ik een 30 tal sweaters, veel roze, die eigenlijk voor vrouwen zijn, maar omdat ze niet al te truttige dingen erop hebben staat het toch prima, mooie roze Adidas logo sweater? kan prima unisex, verder, mijn vriendin koopt zelf slips voor me, kan je nagaan, zo hoop ik zelfs dat de megging ooit wat wordt en ik zou in de toekomst dolgraag een volledig badpak willen dragen, dat is nu nog echt taboe
Alle reacties Link kopieren
en als je het niet te gek maakt in dit tijdperk moet het ook prima kunnen, zo heb ik een 30 tal sweaters, veel roze, die eigenlijk voor vrouwen zijn, maar omdat ze niet al te truttige dingen erop hebben staat het toch prima, mooie roze Adidas logo sweater? kan prima unisex, verder, mijn vriendin koopt zelf slips voor me, kan je nagaan, zo hoop ik zelfs dat de megging ooit wat wordt en ik zou in de toekomst dolgraag een volledig badpak willen dragen, dat is nu nog echt taboe
Alle reacties Link kopieren
Sacha Baron Cohen heeft dit taboe al jaren geleden doorbroken hoor:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
@dolf ik ga regelmatig banenzwemmen in badpak, dat gaat prima!
Alle reacties Link kopieren
Wat een onvolwassen reacties allemaal.
Hoe onschuldig is dit? Draag wat je wil en wordt er vooral geil van.
Wat maakt het toch uit?
Alle reacties Link kopieren
het maakt ook niets uit , alleen zijn het de vrouwen die er altijd moeilijk over doen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven