masturberen- vrouwen, vanaf welke leeftijd?

26-05-2010 22:32 211 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me steeds heb afgevraagd : Vanaf welke leeftijd beginnen vrouwen/meisjes te masturberen?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan er ook goed van slapen. Heerlijk, als je dan 'uitgeteld' na je orgasme je ogen kunt sluiten (voor zover die niet al dicht waren) en superontspannen in slaap valt.
Alle reacties Link kopieren
Hoi ndh86, mijn tip aan Roef is zeker niet bedoeld om de off-topic/onzin/gein reacties te vergoeilijken, het spijt me dat het zo is overgekomen!
Alle reacties Link kopieren
Hai Angel, de reden waarom het zo op me overkomt, is omdat (jij?) een Angel mij zo ongeveer het zelfde vertelde toen mijn topic door lolbroekjes omzeep geholpen werd. Toen lag het ook niet aan hén, maar aan de OP.... en ik blijf er bij dat dat bullshit is.

In dit geval én in het mijne had men ook om eventuele uitleg kunnen vragen zonder ongegronde beschuldigingen en daarop gebaseerde persoonlijke aanvallen waarbij in mojn geval zo'n beetje het halve forum werd uitgespit om eventuele posts te vinden en die tegen me te gebruiken, zoals in dit topic "de bijdrage over paardebloemen in topic X vond ik...." Ongeacht of de TO duidelijk is of niet hoeft de één de ander niet af te fikken, met als Angel-commentaar "schrijf je OP dan opnieuw "



Mooi dat dit topic is opgeschoond, jammer dat dat ondanks mijn verzoek indertijd niet gebeurde bij het mijne.



No hard feelings hoor, t is en blijft internet!!! Wat kun je verwachten....
Viva la vida
Alle reacties Link kopieren
quote:Thila schreef op 28 mei 2010 @ 12:23:

[...]

Overigens begrijp ik best dat er tegen Roef weinig over gesproken wordt. Tegen mannen die niet mijn vriend zijn vertel ik ook niet op welke leeftijd ik daarmee begon. Mij goed, vriend of niet, ik begon er zowat mee tussen mijn 11 en 12.
Alle reacties Link kopieren
quote:ndh86 schreef op 28 mei 2010 @ 19:29:



"de bijdrage over paardebloemen in topic X vond ik...." Ongeacht of de TO duidelijk is of niet hoeft de één de ander niet af te fikken, met als Angel-commentaar "schrijf je OP dan opnieuw "



Mooi dat dit topic is opgeschoond, jammer dat dat ondanks mijn verzoek indertijd niet gebeurde bij het mijne.



No hard feelings hoor, t is en blijft internet!!! Wat kun je verwachten....Ach, niet zwaar aan tillen, nu weet men hier dat ik ook van paardebloemen iets afweet .
Alle reacties Link kopieren
Dat ze geil geel zijn. ....
Viva la vida
Alle reacties Link kopieren
quote:ndh86 schreef op 29 mei 2010 @ 15:52:

Dat ze geil geel zijn. .... En een stevige lange rechte wortel hebben.
Alle reacties Link kopieren
Begin: 14 jaar

Nu: 20 jaar

Aantal keer: Gem. 3 keer per week
Alle reacties Link kopieren
2 ex vriendinnen van mij, zijn rond hun 9de begonnen met masturberen.



Dus ik vind 9 jaar niet abnormaal.
Ik geniet, als jij geniet
Alle reacties Link kopieren
Het is ook niet abnormaal.

Anders zou ik abnormaal zijn.

Het is wel behoorlijk vroeg.



En ik denk dat geen van de 9-jarige meisjes die beginnen met masturberen denkt: "Zo, dan zal ik nu eens een lekker potje gaan masturberen, want dat klaarkomen is zo heerlijk joh!"

Ik denk dat ze een lekker gevoel hebben maar het niet herkennen als een sexueel iets.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thila schreef op 03 juni 2010 @ 16:09:

Het is ook niet abnormaal.

Anders zou ik abnormaal zijn.

Het is wel behoorlijk vroeg.



En ik denk dat geen van de 9-jarige meisjes die beginnen met masturberen denkt: "Zo, dan zal ik nu eens een lekker potje gaan masturberen, want dat klaarkomen is zo heerlijk joh!"

Ik denk dat ze een lekker gevoel hebben maar het niet herkennen als een sexueel iets.Exact!
Ik geniet, als jij geniet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven