Mezelf prostitueren: praktisch.

29-05-2016 13:41 336 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag iedereen,



Ik ben al een tijdje aan het nadenken over mezelf prostitueren. Ik neem dit heel serieus en zie het puur als een bijbaantje. Ik weet dat er al topics over dit onderwerp zijn en die heb ik ook gelezen.

Maar er is iets dat me ontgaat: hoe begin je ermee? Ik wil zelfstandig zijn, me niet inschrijven bij één of andere instantie en zeker niet met een pooier werken. Zijn er sites waar je je op kan aanmelden, bijvoorbeeld?



Ik ben dus vooral op zoek naar de praktische kant van dit werk.



Groeten
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-07-2016 09:01
Reden: hengelen
% gewijzigd
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Het hele topic heb ik niet doorgelezen. Maar ik snap niet dat iemand er überhaupt overnadenkt zich te prostitueren. Zo stinkend rijk wordt je daar echt niet van. Getraumatiseerd zeker.



Het is echt geen snelle manier om geld te verdienen, echt niet. Ik ken persoonlijk iemand die dat gedaan heeft. Ik bespaar je graag haar verhalen maar daar is niets glamoureus aan.



Als je een beetje kan rekenen;



Stel je werkt voor een bureau, die vragen ongeveer € 120,- p.u., het bureau neemt de helft, de chauffeur nog eens 25%, dan blijft er € 30,- euro over voor jou, en daar mag je nog netjes belasting over betalen.
Waarom zou je dat willen?
quote:Maarjaatje schreef op 05 juli 2016 @ 01:11:

Het hele topic heb ik niet doorgelezen.



Het is echt geen snelle manier om geld te verdienen, echt niet. Ik ken persoonlijk iemand die dat gedaan heeft. Ik bespaar je graag haar verhalen maar daar is niets glamoureus aan.



Als je een beetje kan rekenen;



Stel je werkt voor een bureau, die vragen ongeveer € 120,- p.u., het bureau neemt de helft, de chauffeur nog eens 25%, dan blijft er € 30,- euro over voor jou, en daar mag je nog netjes belasting over betalen.Had ik ook geschreven. Een goede vriendin van mij werkt in een privéhuis en heeft afgelopen week voor een hele dag daar gezeten te hebben 35€ verdiend. Er kwamen amper klanten en die kozen andere meisjes. Ze gaat zich nu richten op priveontvangst, dan gaat de belasting er wel af, maar dan heeft ze nog altijd meer dan wat ze in dat huis verdiend. Echt schandalig weinig.
Alle reacties Link kopieren
quote:RozaRomee71 schreef op 05 juli 2016 @ 18:41:

[...]





Had ik ook geschreven. Een goede vriendin van mij werkt in een privéhuis en heeft afgelopen week voor een hele dag daar gezeten te hebben 35€ verdiend. Er kwamen amper klanten en die kozen andere meisjes. Ze gaat zich nu richten op priveontvangst, dan gaat de belasting er wel af, maar dan heeft ze nog altijd meer dan wat ze in dat huis verdiend. Echt schandalig weinig.Maar goed, voor het geld wat ze wel kreeg heeft ze dan ook verdomde weinig hoeven doen natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:julius schreef op 05 juli 2016 @ 22:25:

[...]





Maar goed, voor het geld wat ze wel kreeg heeft ze dan ook verdomde weinig hoeven doen natuurlijk.Ja maar je bent wel je dag kwijt met wachten en niks verdienen. Beter dagen van 400 euro natuurlijk.
l'amour de soi...belle la vie...
quote:julius schreef op 05 juli 2016 @ 22:25:

[...]





Maar goed, voor het geld wat ze wel kreeg heeft ze dan ook verdomde weinig hoeven doen natuurlijk.Fijn ja de hele dag wachten, en niks verdienen, reiskosten gemaakt, kinderen naar de opvang.... maar hey niet zeuren je heb wel de hele dag op je kont kunnen zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:RozaRomee71 schreef op 06 juli 2016 @ 07:48:

[...]





Fijn ja de hele dag wachten, en niks verdienen, reiskosten gemaakt, kinderen naar de opvang.... maar hey niet zeuren je heb wel de hele dag op je kont kunnen zitten.Op drukke dagen verdient ze echter wel degelijk een prima inkomen. Uiteraard zijn er ook rustige dagen bij, maar om die nou als voorbeeld te gebruiken dat je als vrouw in een privehuis weinig verdient is natuurlijk onzinnig.
quote:julius schreef op 06 juli 2016 @ 10:11:

[...]





Op drukke dagen verdient ze echter wel degelijk een prima inkomen. Uiteraard zijn er ook rustige dagen bij, maar om die nou als voorbeeld te gebruiken dat je als vrouw in een privehuis weinig verdient is natuurlijk onzinnig.Gemiddeld 35€ per uur, het kan slechter uiteraard maar kijk wat ze ervoor moet doen. Ik ga het niet mooier maken dan wat het is, ik wist het niet en dacht ook dat ze met 1000€ per week thuiskwam. Maar dat is absoluut niet het geval.
Alle reacties Link kopieren
quote:RozaRomee71 schreef op 06 juli 2016 @ 12:34:

[...]





Gemiddeld 35€ per uur, het kan slechter uiteraard maar kijk wat ze ervoor moet doen. Ik ga het niet mooier maken dan wat het is, ik wist het niet en dacht ook dat ze met 1000€ per week thuiskwam. Maar dat is absoluut niet het geval.Gemiddeld 35 per uur, 8 uur per dag, vijf dagen per week = 1300 per week.. Maar dan ben je na zo'n week wel letterlijk en figuurlijk uitgewoond, uiteraard.
Zodra geld je motief wordt, is de kans op een foute keuze groot.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven