Minnaar deel 24.

30-05-2014 19:00 3004 berichten
Al 23 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:



Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?



Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"



Kanttekening van Rooss: Ze ziet graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Alle reacties Link kopieren
Helemaal mee eens.. Naast app vind ik ook dat er ruimte moet kunnen zijn voor overige communicatie middelen als chat en mail.. Zeker als het een lange termijn minnaar betreft



De intensiteit van onze communicatie is behoorlijk afgenomen, maar ik weet waar dat aan ligt.. De kwaliteit is gelukkig nog wel goed.. Niet alleen maar nietszeggende berichten
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
verwijderd
anoniem_187758 wijzigde dit bericht op 31-05-2014 03:15
Reden: verwijderd
% gewijzigd
Kathoren? Ik ken een leuk boek dat zo heet, gaat over een koning!



En inderdaad, je snapt er niks van. Baai!
Alle reacties Link kopieren
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 31 mei 2014 @ 00:58:

....of snap ik er niets van?Vooral houden zo!!
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
quote:Rooss4 schreef op 31 mei 2014 @ 01:02:

Kathoren? Ik ken een leuk boek dat zo heet, gaat over een koning!



En inderdaad, je snapt er niks van. Baai!
quote:Ano*k schreef op 30 mei 2014 @ 23:19:

Berichtjes vooraf zijn wel een make-or-break voor een eerste date. Maar mijn ervaring is ook dat eenmaal onderweg de momenten bijna onvermijdelijk zijn. Van "wat heb je nu aan?" terwijl je net hebt gezegd dat je naast je zoontje ligt. Tot het bijna hijgerige "wat zijn juliie nu aan het doen" (terwijl je met de 22-jarige dochter van een vriendin, even op bezoek, aan het bijpraten bent. Ik schrijf dan: we hebben nu cheyle seks voor de webcam. Het geld stroomt binnen). Of de slaapverwekkende huis, tuin en keuken appjes waar we het eerder over hadden.



Terwijl je irl de sterren van de hemel kunt seksen en zelfs een leuk gesprek kunt voeren



En jij vindt jezelf niet zo'n secreet?



Mannen denken nu eenmaal anders dan vrouwen en sommige geile mannen moeten een beetje heropgevoed worden "Jij vindt deze opmerking wel gepast?"



Maar wat ik dan weer niet snap, waarom zit je in godsnaam te appen als je bij je zoon in bed ligt of aan het bijkletsen bent met iemand? Als je dan niet geil wilt appen, dan kom je toch automatisch bij huistuinenkeukenappjes uit. Lekker dubbel signaal dan toch? En beetje stom naar degene met wie je bijkletst ook, appen in gezelschap.
Ik ben ook heropvoedingskandidaat zie ik



Tja, er is nog een groot gebied tussen geile en HTK-appjes. Ik ben een beetje verrast dat jij het daartoe beperkt. Schreef je zelf niet dat iemand je echt moet interesseren, dat je (dus) samen tekst moet hebben voordat diegene überhaupt in de buurt van de ballotage komt?



En de setting: mijn zoontje was net in slaap naast mij in bed, ik kreeg een appje wat ik aan het doen was, vertelde dat en meteen kwam die "wat heb je aan". Zelfde geldt voor situatie met die dochter. Paar appjes heen en weer (en secreet-like afgeserveerd;). Maar daar waar zoiets mij irriteert zeg jij, kwestie van geile mannen heropvoeden. Goed pragmatisch punt.



Wat Sense zegt: als de app een belangrijk deel van de communicatie vormt zijn een beetje whatsapp communicatieve vaardigheden wel van enig belang! Mijn vraag was er dus vooral op gericht als het gebied tussen geil en HTK appen "braakliggend terrein" blijft maar je hebt het desondanks tijdens irl-dates super met je minnaar.
Natuurlijk is het waar wat Sense zegt: Liever iemand die slecht appt, maar goddelijk in bed is dan andersom

Maar het is natuurlijk wel zoals Rooss zegt: Je ziet elkaar meer niet als wel

Voor mij is goed contact via app (of welke andere digitale variant dan ook) wel heel belangrijk om me enigszins verbonden te voelen met iemand. En als ik dat niet voel, dan vind ik het moeilijk om me in bed bij diegene wel volledig te laten gaan.

Er moet wel een balans zijn tussen cheyl en HTK en alles wat daartussen zit vind ik. En die is soms heel lastig. Vooral wanneer je die ander wel in je bed wilt toelaten maar niet in je leven.

Sommigen stappen na een paar berichtjes ook al meteen over naar het irl willen afspreken. Ik merk dat ik daar best moeite mee heb. Is het niet beter om elkaar eerst digitaal wat meer te leren kennen?
Alle reacties Link kopieren
Welk gebied hebben jullie tussen geil en htk appen? Een mix? Of opbouwend, in de zin van beginnen met htk en eindigen in bloedgeil? Hier is t meestal of-of. Vooral na een geil dagje, dan is t de eerstkomende tijd htk. Soort van klaarkomen... daarna ff niet en weer opnieuw opbouwen. Ik denk dat t opbouwen ideaal zou zijn.



Mikmakk, enjoy Spain!



Zoetje, long time no hear? Alles ok?
Alle reacties Link kopieren
@puzzled lijkt me doodeng om met een vreemd iemand af te spreken.. ik zou voorlopig eerst digitaal, en foto's ofzo. Alhoewel, is dat trouwens ook niet listig?

En dan ergens koffie of zo. Neutraal terrein, met veel mensen.
@Lotje

Ik denk dat Zoet zijn visvijver, bij gebrek aan succes, wat heeft verlegd naar een ander topic...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ik heb wel meegelezen Puzzled maar ben ff druk dus reageer nauwelijks. Dit heeft niets met succes te maken...
koekies zijn lekker
Ha Zoetje: man's point of view. Stel je hebt een minnares, jullie dates zijn altijd superleuk. Zou jij dan buiten je dates om liefst zo min mogelijk appen (gedoe) of vooral willen appen om haar "warm" te houden (opportunistisch) of zou je met haar van gedachten willen wisselen over vanalles (met het risico dat het op een schaduwrelatie gaat lijken)? Even kort door de bocht.
quote:Ano*k schreef op 31 mei 2014 @ 10:38:

Ik ben ook heropvoedingskandidaat zie ik



Tja, er is nog een groot gebied tussen geile en HTK-appjes. Ik ben een beetje verrast dat jij het daartoe beperkt. Schreef je zelf niet dat iemand je echt moet interesseren, dat je (dus) samen tekst moet hebben voordat diegene überhaupt in de buurt van de ballotage komt?



En de setting: mijn zoontje was net in slaap naast mij in bed, ik kreeg een appje wat ik aan het doen was, vertelde dat en meteen kwam die "wat heb je aan". Zelfde geldt voor situatie met die dochter. Paar appjes heen en weer (en secreet-like afgeserveerd;). Maar daar waar zoiets mij irriteert zeg jij, kwestie van geile mannen heropvoeden. Goed pragmatisch punt.



Wat Sense zegt: als de app een belangrijk deel van de communicatie vormt zijn een beetje whatsapp communicatieve vaardigheden wel van enig belang! Mijn vraag was er dus vooral op gericht als het gebied tussen geil en HTK appen "braakliggend terrein" blijft maar je hebt het desondanks tijdens irl-dates super met je minnaar.



He? Waar lees je dat ik het daar bij houd? Voordat een man mij mag appen is hij allang door de ballotage heen. Anders zou het niet verder dan mailen zijn gekomen



Mijn eerste sv was een zeer open man. En heeft me laten zien hoe het bij sommige mannen in een bepaalde staat gaat. Die kunnen alleen nog maar SEKS denken bij een potentieeltje. En aangezien jij honingprofielen gebruikt, val je in die categorie. Dus die mannen moet je soms ff terug fluiten en wat bij leren omdat dat soms niet van nature gaat, zullen we maar zeggen Dat wil ik heus een keertje doen, misschien 2 keer, maar als het kwartje dan nog niet gevallen is, dan is het bij mij helaas pindakaas. Dan gaat het um inderdaad niet worden. Maar die mannen heb ik er bij het mailen dus allang uit gefilterd.



Tja, dat zal aan mij liggen, maar ik vind appende mensen waar ik naast zit rete vervelend. Slapend kind ok, maar dan nog houd ik liever de dingen gescheiden en laat ik het appen in het bed van mijn kind liever zitten.
quote:xpuzzledx schreef op 31 mei 2014 @ 11:16:

Voor mij is goed contact via app (of welke andere digitale variant dan ook) wel heel belangrijk om me enigszins verbonden te voelen met iemand. En als ik dat niet voel, dan vind ik het moeilijk om me in bed bij diegene wel volledig te laten gaan.

Er moet wel een balans zijn tussen cheyl en HTK en alles wat daartussen zit vind ik. En die is soms heel lastig. Vooral wanneer je die ander wel in je bed wilt toelaten maar niet in je leven.

Sommigen stappen na een paar berichtjes ook al meteen over naar het irl willen afspreken. Ik merk dat ik daar best moeite mee heb. Is het niet beter om elkaar eerst digitaal wat meer te leren kennen? Balans is ook hier weer het toverwoord. Maar wat je zegt is ook waar: lastig wanneer je iemand wel in je bed wilt toelaten maar niet in je leven. Misschien wil ik een minnaar toch teveel toelaten in het mijne. Als je thuis het een en ander mist én elkaar vooral in het weekend ziet is dat een grote gapende valkuil natuurlijk.



Wat betreft het irl afspreken: ik ben juist niet zo van het heel lang digitaal houden. Koffie of lunch is immers zo gepland en geeft zoveel duidelijkheid. Best spannend maar gewoon doen, het wordt vanzelf makkelijker.
Ik kan een htk berichtje best waarderen, eigenlijk doet enige inhoud er vrij weinig toe als de toon der muziek me aanstaat. Het "wat heb je aan" vind ik eigenlijk bijna nooit een succes wegens onoriginaliteit en uitgekauwdheid.



Het gaat uiteindelijk toch om de aandacht en de kriebel.



Ik heb ook geen zin meer in 123 afspreken. Hij mag eerst laten zien wat hij virtueel waard is. En ik moet op dit moment in mijn vijver dus concluderen dat dat bedroevend gesteld is!
Het scheiden van bed en leven vind ik ook niet zo'n issue, wellicht door mijn single status.



Mijn laatste minnaar belde ooit met de woorden: "wat is de afgelopen maanden het meest indrukwekkende, mooiste, meest leerzame moment"? Dat vond ik mooi! En het had niks met geilheid te maken.

En iemand die enige interesse in mijn koters tentoonspreidt kan ik ook waarderen!
Helder Look. Mijn honingprofiel hangt overigens niet van cheyligheid aan elkaar maar is doeltreffend suggestief. Dat je je met mij op geen enkel gebied zult vervelen zeg maar



Oh en het slapend kind lag in het ouderlijk bed. Klein detail.
Ik ben ook niet zo'n snelle afspreker omdat ik weet dat ik fysiek niet zo snel onder de indruk raak. Hij moet dat mentale spel ook kunnen spelen. En dat tast ik graag digitaal af.

En... Ik vind altijd mannen die 200 fucking km ofzo verderop wonen. Even lunchen is dan verdomd lastig.



Ik zie graag wel een beetje compleet plaatje van een man, dus er moet ook wel over andere dingen gecommuniceerd worden. Dus een beperkte toelating tot elkaars leven wens ik toch wel eigenlijk.
Anouk, je hebt niet zo'n profiel om samen kruiswoordpuzzels te maken toch?



Rooss, da's inderdaad een mooie vraag! Ik wil ook van hobby's en muzieksmaak enzo weten. Ik kreeg vorig jaar een boek van mijn minnaar voor Sinterklaas en daarmee liet hij zien dat hij ook geïnteresseerd was in wat ik leuk vond. Een heel groot pluspunt.
Ach, welk profiel van een lekker wijf draagt nou niet de "honingstatus" toch?
Ja, tof is dat hè? Eén van mijn laatste scharrels (die na 1 date verliefd werd op zijn buurvrouw dus toen was het baaaai ondanks slechte seks tussen hem en zijn nieuwe dameskloris) liet via BOL een boek bezorgen waarmee hij liet zien dat hij zich had verdiept in mijn doorntjes.



Helaas kon ik hem niet meer bedanken met een uitgebreide lingammassage!
quote:Rooss4 schreef op 31 mei 2014 @ 12:21:

Het scheiden van bed en leven vind ik ook niet zo'n issue, wellicht door mijn single status.



Mijn laatste minnaar belde ooit met de woorden: "wat is de afgelopen maanden het meest indrukwekkende, mooiste, meest leerzame moment"? Dat vond ik mooi! En het had niks met geilheid te maken.

En iemand die enige interesse in mijn koters tentoonspreidt kan ik ook waarderen!Mooi ja! En eens met die interesse in je kinderen. Niet teveel, maar moet er in de basis wel zijn.
Ik bedoelde ook niet de inhoud van het profiel, maar het feit dat je een profiel op zo'n site hebt
quote:Lookolook schreef op 31 mei 2014 @ 12:30:

Ik bedoelde ook niet de inhoud van het profiel, maar het feit dat je een profiel op zo'n site hebt Precies!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven