Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Roos, ik haat ultimatums stellen. Ben ik eigenlijk per definitie tegen simpelweg omdat ik vind dat mensen uit vrije wil keuzes moeten maken, niet onder druk of dreiging van consequenties. Ik vind wel dat als Nell zelf genoeg heeft van het wachten ze zelf de keus kan maken om te stoppen met wachten en het op te geven/verder te gaan zonder hem.



Nell, weet je waar je buikgevoel vandaan komt? Heb je het idee dat hij eigenlijk nog bij ex wil blijven of dat hij niet zo'n haast heeft?



Hoe is de communicatie tussen jou en nr. 2 eigenlijk? Kunnen jullie het er samen uitgebreid over hebben over hoe het nu gaat en waardoor dingen langer duren of is het een soort taboe onderwerp?

Gaat het hem nu toch te snel?



Ik vind het dapper dat je gewoon terug komt hier. Het enige wat je kan doen is kijken wat JIJ wil en als jij op een gegeven moment zegt, het is genoeg geweest, dan er een streep onder zetten. Het is helemaal aan jou waar jouw grenzen liggen. Ik vind alleen, dit is allemaal in een maandje ofzo gebeurd, weet je zeker dat je verwachtingen van de snelheid niet te hoog liggen en dat het misschien in langzamer tempo beter is op de langer termijn?



Kijk wat goed voelt voor jou.
LOL enigma...



Ik las enig ma. En dacht nog: wat een rare nick! BLONT
Alle reacties Link kopieren
Gwenn, geef je geen borstvoeding? Ik zou mijn baby nevernooit om de week afstaan, zelfs niet aan de vader, dat kan toch helemaal niet? Kan je daar geen andere regeling voor treffen? Is er wettelijk niet iets bepaald voor kindjes onder een bepaalde leeftijd, volgens mij is je baby net een maand of 2-3!



Ik hoop, net als Enigma, dat je heel snel gaat stoppen met huilen en je leven op orde maakt, vul de gaten op die het gemis van je kinderen slaan zonder nr 2. Heb je werk, hobbies, vrienden?
...
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ergens natuurlijk gelijk, een besluit mag uit vrije wil gemaakt worden. Mijn geduld kent grenzen en niet zo'n beetje ook, daarom zou ik wel een datum stellen. Gewoon, puur voor mezelf. Na datum X pak ik mijn leven op en dan zie je maar wat je doet, aju. Een beetje dat.

Eeuwig op iemand wachten is niet mijn stijl.
...
Alle reacties Link kopieren
Huh, wat is dat nou voor raars? Een baby zou geen tijd bij zijn vader door kunnen brengen???



Denk dat het juist goed is, baby-vader-band krijgt op deze manier iig een goede kans en een basis. Hoezo zou die baby zoveel mogelijk bij moeder moeten zijn? Dit is de consequentie van scheiden en ik vind het super van Nell dat ze dit zo doet.



De baby is niet naar een 24-uurs opvang ofzo, maar gewoon bij zijn of haar vader, de andere ouder. Baby heeft maar 1 vader en zou daar dan geen tijd mee mogen doorbrengen, terwijl broertjes en zusjes het wel mogen? Wat een rare gedachtengang, Roos, snap ik helemaal niks van.



De navelstreng is al een tijdje los hoor. Baby is bij vader wrs net zo goed af als bij moeder, anders, maar ook goed.



Nou ja, is off topic ook hier.



Nell, luister naar je buikgevoel. Dat zegt veel! En laat het los. Het is zijn strijd, zijn keuze en zijn proces. Hang er niet je toekomst aan op, geef het ruimte. Je ziet vanzelf wel wat er gebeurt en hoe het loopt. Soms kan het ook wel heel snel gaan ineens.



Afdwingen, deadlines, voor het blok zetten.. Mijn keuze zou het ook niet zijn. Het gaat om een relatie, een toekomst samen. Als je iemand daarvoor een keuze af laat dwingen, kan het volgens mij nooit ten goede keren. In ieder geval zou ik dan afhaken, als iemand zegt, je moet voor die en die datum zeggen wat je met me wilt en anders ben ik weg. Nou, doei dan.

Dat lijkt me geen basis voor een relatie en ook niet getuigen van liefde.



Leedvermaak zal niemand hier hebben, ik heb er weinig hoop op gehad dat het goed uit zou pakken op zo'n korte termijn, maar gun het je natuurlijk wel. Denk dat je er vrij naief in stond, en ook dat deze periode van zwanger/bevallen/ontzwangeren niet de beste tijd is voor grote stappen. Het is allemaal niet niks, scheiden. Jij hebt snel knopen doorgehakt, nr 2 zit anders in elkaar.



Wel opvallend vind ik dat hij je die mails stuurde. Alsof hij het wilde bewijzen dat het echt zo is, maar waarom??
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad Heidi, in mijn optiek is het goed als een zeer jonge baby zoveel mogelijk tijd bij de moeder doorbrengt en ik denk dat legio onderzoeken mijn stelling zullen onderschrijven. Natuurlijk mag de vader zijn babytje zien, er staat nergens dat dat niet het geval is, een hele week zou imo absoluut niet kunnen, niet zolang het kind volgens de wetten der natuur borstvoeding hoort te krijgen. En ik weet dat mijn ideeën niet "anno 2014" zijn.

Het feit dat de moeder hele dagen huilt wegens gemis van haar baby zegt ook het eea.

Grappig ook, dat je zegt dat ze naar haar buikgevoel moet luisteren.



Maar goed, die discussie hoort hier inderdaad niet.
...
Alle reacties Link kopieren
Tja, mijn kind ging ook al als heel klein meerdere weken achter elkaar naar mijn ouders. Dus ik ben hierin de verkeerde gesprekspartner over dit thema. Het is nu eenmaal de consequentie van scheiden, hadden ze dan andere keuzes in moeten maken.



Zal me een zorg zijn hoeveel onderzoeken er mogelijk zouden kunnen zijn die jouw standpunt onderschrijven. Uit ervaring weet ik dat het niet het einde van de wereld is.



En ja, dat heeft niks met buikgevoel te maken. Een vader is net zo zeer ouder als de moeder dat is. Niet alles draait alleen maar om de moeder. Ouders maken keuzes en niet alles zal ideaal zijn, maar ik zie ook moederkloeken die hun kind verstikken, juist door er altijd bovenop te willen zitten. Is ook niet gezond. Maar dat een vader niet een week met zijn baby door mag brengen, vind ik echt raar.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Alle reacties Link kopieren
Dat ze andere keuzes hadden kunnen maken ben ik volledig met je eens.

Verder laat ik deze discussie graag voor wat ie is. Het raakt me diep in mijn hart en is volledig off topic.
...
Alle reacties Link kopieren
Jij bent degene die er over viel hoor, niet ik, en die deze rare wending in het topic gooide. Je post is nogal agressief en ik meen een afkeuring te lezen, miss had je het niet zo op jezelf moeten betrekken en haar er niet zo op moeten aanvallen.



Ik vind het niet kies dat je haar op dit topic er zo op aanspreekt, op deze manier. Dat hoort hier niet en is niet waar ze hier voor komt. Niet aan jou om daarover te oordelen.



Dat zij veel moet huilen, zegt ook niks over jouw gelijk. Er zijn veel meer ouders die het ontzettend moeilijk vinden om de tijd dat hun kind bij de andere ouder is, te overbruggen en daar verdrietig van worden. Het is allemaal vers, alles ligt overhoop.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Alle reacties Link kopieren
Agressief? Ik reageer op een moeder die hier meldt dat ze dagenlang huilt om het gemis van haar baby en ik probeer met haar mee te denken naar een oplossing. En ja, ik meld ook dat ik mijn paar maanden oude baby niet week op week af zou wegbrengen. Ik lees geen aanval en agressie.



In mijn postings dan.
...
Alle reacties Link kopieren
Oh, meedenken was het. Adviseren baby maar meer bij vader weg te houden, indien nodig gestaafd met regels.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Alle reacties Link kopieren
Zoveel reacties, ik zal op een paar reageren. De rest reageer ik later.



Ik stel geen ultimatum, maar als voor mij de grens bereikt is dan kap ik ermee, is dat volgende week of volgende maand of een paar maanden dat zie ik dan wel.



Ik kan er met mijn nr2 goed over praten. Hij wil niet verder doen met zijn partner, maar ze is heel erg dominant en dat schrikt hem af. Hij is een beetje bang van haar denk ik.

Hij wil echt wel verder met mij maar weet niet goed hoe.

Dat en hij wil zijn huis behouden, dat is een feit.

Ik woonde ook in een mooi huis, ik doe het nu met veel minder. Maar hij ziet dat anders. Dat doet niets af van wat hij voor me voelt.



Mijn man is even zeer ouder voor mijn kinderen dan ikzelf dus heeft hij ook recht op even veel tijd met hen dan ikzelf.

Hoe pijnlijk dat ook is voor mij want een baby heeft vooral zijn moeder nodig in het begin.

Ik geef geen borstvoeding maar flesvoeding.



Ik huil voor mijn kinderen en om te verwerken. Het huilen voor mijn kinderen zal nog een tijdje duren, maar ik hoop dat huilen voor al de rest gauw stopt.



Hij stuurt die mails door naar mij enerzijds om aan te duiden dat het echt niet goed gaat, maar anderzijds omdat hij het kwijt wil, eens wil ventileren. Hij ziet mij als maatje ook. Vind dat ik goed luister.



Ik reageer later nog. Bedankt voor de steun.



Hoe komt het dat Bella verdwenen is, gaat het goed met haar?

Hoe gaat het met jou Heidi?

Bedankt Roos voor je ongezouten mening.
Alle reacties Link kopieren
Maakt niet uit Diver, hahahaha. Thema's komen hier vanzelf terug dus ik wacht wel op de volgende ronde over dit onderwerp.


Vanmiddag niet zo'n lange maar wel lekkere date gehad met nieuwe vlam

Ik stuiter nog even verder...
Leuk P....Enigma! Een zinnelijk zondags gevoel dus en geen nadatese dip zo te zien, joepie!
Hey, top Enigma! Blij voor je
Alle reacties Link kopieren
Nell, Bella kon wegens privacyredenen hier niet blijven schrijven. Sterkte de komende tijd, ik hoop dat jij ook ergens je verhaal kwijt kan en niet alleen troubleshooter voor je nr 2 hoeft te zijn.



Wat lekker Enigma. Zoenen en kroelen of huppetee all the way?
...
Alle reacties Link kopieren
Hier enige ontwikkeling want SV heeft te kennen gegeven dat hij mij veel vaker wil zien omdat hij mij te vaak mist, hij wil vaker, meer, closer, intenser. Die zag ik geheel niet aankomen en ik had geen enkel benul dat hij zich zo voelde, dacht eerder dat hij uitgekeken raakte. Flabbergasted!!! De frequentie kan absoluut verhoogd worden maar ik ben niet van plan een schaduwrelatie te ontwikkelen. Spelen met vuur.
Alle reacties Link kopieren
Hoe vaak zien jullie elkaar nu en naar welke frequentie wil hij Hint?



Toch wel egostrelend hè?
...
Alle reacties Link kopieren
WoW hint, dat is dus wel even wat anders dan verwacht!



Dames, willen jullie je mening eens geven?

Ik vind de communicatie met minnaar bagger





We hebben zo'n twee keer per week even contact.



Het is denk ik, dat hij er geen tijd meer in wil stoppen nu de buit binnen is. Afspreken wil hij wel, initiatief vanuit zijn kant. Maar ik heb het dan wel nodig ofzo om in ieder geval ' opgewarmd' te worden.



Ik verwacht geen diepe gesprekken oid maar helemaal niks is ook zo wat.



Ik heb hem een bericht gestuurd waarin ik aangeef dat het initiatief bijna elke keer vanuit mij komt en ik liever duidelijkheid heb. Als hij geen zin of tijd heeft, dan houd het op.



Dan volgen er excuses, hij wil niet stoppen,het is even druk, binnenkort meer tijd die ik verdien en veel mooie woorden.



Begin volgende week zal hij laten weten of de date doorgaat. Ik gok er nu al op, dat ik woensdag nog niks weet. En dan ben ik er zelf ook wel klaar mee. Ik snap dat het alleen om de seks gaat maar zonder een dun lijntje...
Alle reacties Link kopieren
Het is net wat je schrijft Baba, de buit is binnen dus de jacht is over. Het is heel herkenbaar, dan zeg je er wat van, krijg je excuses maar in de basis verandert er niks. Je kan afspraken maken over contactfrequentie maar in eerste instantie vind ik dat nooit zo leuk, beetje spontaniteit vind ik wel lollig.

Ik vind wél neuken géén aandacht zelf niet zo aantrekkelijk. Eén man was er heel duidelijk over, die had inderdaad geen zin om eindeloos heen en weer te berichten. Nu hoeft dat eindeloos ook niet maar ik moet wel eerlijk zeggen dat er een donker randje om komt. Niet leuk.



Je mag er toch vanuit gaan dat je woensdag weet van hoe en wat!!
...
Heb een toepasselijke post van je bewaard Roos, van ruim 2 weken geleden. Herkenbaar waar vond ik die.



"Alleen maar voor de lust bestaat natuurlijk eigenlijk niet. Ik denk nog steeds dat 99% van de vrouwen (in elk geval) een minnaar hebben voor de aandacht. En dat dat lust-aandacht is, of dat je je lust inzet om die aandacht te krijgen maakt geen verschil. Sexymama bedoelt -neem ik aan- dat ze niet verliefd op hem is en geen relatie met hem wil, het zal wel een tint grijs zijn denk ik zo. En ook al is het alleen maar lust-aandacht, dan nog wil je gezien worden en eerlijk behandeld worden.

Geen tijd vind ik inderdaad een k*smoes."
Alle reacties Link kopieren
Precies Koertje! En zelfs na 2 weken(!) sta ik daar nog steeds volmondig achter!
...
Alle reacties Link kopieren
Amen to that!



Baba,

Dan maar leren teren op jezelf. Net als ik.

JIJ gaat, voor JOUW genoot en als het JOU uitkomt. Anders niet.





Die fantastische Fetish exemplaar van mij was duidelijk elke keer zo overdonderd door zijn 'dark side' en het genoot die hij ermee beleefd had, dat hij daarna soms weken lang vluchtte. Eerste contact na date was in het begin 3dagen tot een week. Later werd het eerder na 2-3 weken.



Echt geen excuus, geen stijl. Terwijl ik wel behoefte had om dingen te bespreken. (Niets emotioneel, vooral rondom fetish en de beleving ervan.) En toch heb ik geen piep gelaten.



Maar, als hij dan uiteindelijk contact zocht en probeerde te beminnen, dan zei ik duidelijk: dan en dan wel, dan en dan niet. Kun je niet? Jammer dan!



Dan zie je al heel gauw hoe ze WEL kunnen springen, als ze dat zelf ook graag willen. En er niets meer probleem is. Met als gevolg dat de laatste afspraken soms 2 wk van te voren geplaned stonden, hij alles uitgezocht en geregeld had.



Lekker makkelijk...
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk waar dat type niet tegen kan, is vooral een te kleffe vrouw. Hoe meer je het loslaat en duidelijk je grenzen stelt, hoe beter het gaat.





Dit soort sex relaties, waarin niet geinvesteerd wordt, heeft toch een levensduur. Net als een vriendschap waarin niet geinvesteerd wordt: op een gegeven moment is het gewoon op. Ver van de oog, weg uit het hart.



Ik denk dat dit is wat nu met mij gebeurd. Met hem denk ik ook. Natuurlijk verloop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven