Minnaar deel 27

30-10-2014 16:38 3001 berichten
Al 26 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Alle reacties Link kopieren
Hetzelfde als jullie bedoel ik daarmee

Misschien draaien zij hetzelfde plaatje in hun hoofd.Gek,stil,ik wacht het wel af,jammer dat ze de moeite niet neemt.Zou zomaar kunnen hé.
Alle reacties Link kopieren
Hart: is een mogelijkheid en ik denk ook wel dat hij het wat vreemd vind. In al die maanden is het nooit langer dan drie dagen stil geweest.



Maar de laatste tijd kwam het initiatief constant van mijn kant. Heb hem weleens eerder gezegd dat ik dat niet fijn vind. Nu er maar eens naar handelen ;) als ie echt behoefte heeft aan contact weet hij me te vinden en anders niet.
Alle reacties Link kopieren
Baba,

Begrijpelijk hoor.

Is ook best vermoeiend.Beetje spontaniteit van de andere kant mag je wel verwachten.
Alle reacties Link kopieren
Hart: dat zou idd fijn zijn. Ik snap welke plaats ik inneem en wil niet meer, maar alleen af en toe minnaren en verder geen interesse vanuit hem... Ik vind dat niet voldoende.
Alle reacties Link kopieren
Hart dat zou goed kunnen nadat we sex hadden gehad waren we beide ff in de war zeg maar dit uitgesproken waarbij ik duidelijk aangegeven heb dat ik niet verliefd ben hij had hetzelfde. Toen heb ik 2 dagen niets van mij laten horen en appte hij maandag weer ff om te vragen hoe het ging ook daar appte ik wat terug houdend terug. Moest ff weer de balans vinden zeg maar en merkte ook dat hij teveel in mijn hoofd zat. Donderdag heb ik hem geappt dat ik wel weer zin had in gezellige praat zonder poespas daar reageerde hij heel leuk op waarna we dus vrijdag weer fijn als vanouds geappt hebben en hij zeer duidelijk was dat hij mij weer wil zien maar door veel weg te zijn het iets lastiger wordt. Heb de bal bij hem neergelegd en gezegd dat ik het ook wil maar hij moet aangeven wanneer ff iniatief bij de man zeg maar in toch die gezellige vriendin te blijven die ik ook wil zijn. En dat hij me altijd mag appen. Nu ben ik dus wel benieuwd of hij dus ook het iniatief gaat nemen en het stomme is gewoon dat het toch ergens bij mij voor onzekerheid zorgt.
Alle reacties Link kopieren
@stabilo vind je dat lastig om het initiatief bij hem te leggen? Kan je jezelf eraan houden om geen contact op te nemen?



Merk zelf dat ik dat moeilijk vind. Er zijn dagen bij dat 2 ontzettend druk is. En ondanks dat toch appt of belt. Maar dan merk ik wel dat ik het eigenlijk niet genoeg vind. Of denk: hoeveel tijd kost het nou om even te appen? Ik heb er moeite mee om 'on demand' beschikbaar te zijn. Probeer er ook niet al teveel rekening mee te houden. Maar tegelijkertijd doe ik mezelf er ook geen plezier mee om niet te reageren op de momenten dat hij kan.



Hoe houd je de balans?
Alle reacties Link kopieren
Bij mij werkt 'loslaten' heel erg goed. Het kost even moeite maar het gaat me steeds beter af. Spelletjes spelen doe ik niet meer aan. Ik probeer hem te behandelen zoals ik zelf graag behandelt wil worden .
Alle reacties Link kopieren
Nu Karoxx ik merk dat ik het best lastig vind hoor het zelf geen iniatief nemen dat geef ik eerlijk toe. Zeker omdat voor 2 weken terug we bijna elke dag wel appte en belde..en het iniatief vooral van zijn kant kwam. En ik merk gewoon sind dat het "gebeurt "is het appen wat minder is ( ook van mijn kant hoor ), maar als ik app reageert hij wel heel leuk en appt hij ook dingen waarvan ik denk..ok dat is behoorlijk to the point van zijn kant.

Wellicht heeft hart ook wel gelijk en denken de nr. 2's wel net zo..moet ik haar wel appen vind ze dat niet vervelend ? Maar daarin ben ik duidelijk geweest vrijdag dat hij mij altijd mag appen met wat voor vraag dan ook..dus hoe duidelijk kun je zijn.

Ergens denk ik ook waarom hou ik rekening met hem..als ik wil appen doe ik dat toch, ik heb er ook niet elke dag behoefte aan dus als ik dat wel heb wat dan nog. Het is nu 4 dagen dat we elkaar ff met rust hebben gelaten. Geef eerlijk toe hoor...ik heb alweer een leuk appje in gedachten die ik zou kunnen sturen en misschien moet ik het ook gewoon sturen.

Wij vrouwen kunnen ons zoveel in ons hoofd halen terwijl er soms zo niets aan de hand is dat merk ik wel aan mijzelf dat ik dat ff in balans moet krijgen..toch ergens die verslaving aan mijn nr. 2.
Alle reacties Link kopieren
Stabilo, het in balans blijven is moeilijk. Ik merkte het gisteren ook weer had echt een totaal uitbalans dag. Nr 2 gaf aan dat hij niet persies meer wist wanneer we date hadden en ik voelde me zo onbelangrijk in zijn leven. Pinnig appje terug gestuurt. Voelde ik me weer rot over. Appje eroverheen. En gewoon geen reactie van zijn kant. En dan weet ik dat hij gewoon druk is maar toch knaagt dat .

Had echt zo last van verslavings/afhankelijk zijn gedoe. Daarnaast baalde ik dat ik dat gevoel toch weer toestond.

Vanmorgen pas appje terug en blijk ik me druk maken voor niks.

Echt dan denk ik het goed onder controle te hebben. Maar bij een mindere dag steekt het toch weer de kop op.



Stewardes , dat is wat ik ook probeer hem zo behandelen als ik ook behandeld wil worden. Vind het wat kinderachtig om niet te appen als nr 2 niet appt. Als ik contact wil app ik gewoon. En krijg dan als het uitkomt ook vaak meteen reactie
Alle reacties Link kopieren
Ik app helemaal niet en ga me ook gewoon helegaar niet druk maken om appjes smsjes, postduifjes en rooksignaaltjes. Ik ga over een paar nachten gewoon weer schoftig daten, neuken, sabbelen en alles wat erbij hoort en thats it.



Ozo.
...
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad spinsels dat is ook wat ik bedoel met het gegeven dat wij vrouwen zo ontzettend druk kunnen zijn in ons hoofd en vaak onzeker om niets. Zeker bij een mindere balansdag. Ik had dat donderdag ook, gezellig appje gestuurd en het duurde maar voordat de reactie kwam..ondertussen was ik er alweer klaar mee en toen kwam zijn app dat ik dacht waar maak ik me nu toch druk om..zo stom. En dat is inderdaad de balans zoeken en ff met de benen op de grond blijven. Ik weet dat nr. 2 mij graag weer wil zien daar was hij behoorlijk duidelijk over en ook dat ik echt wel door zijn hoofd spook maar ja misschien dat wij vrouwen die bevestiging wel meer nodig hebben. En inderdaad waarom niet appen als je er wel zin in heb zo denk ik er ook over..vaak is de reactie die komt ( bij mij in ieder geval ) erg leuk. Als mijn nr. 2 er geen zin meer in zou hebben dan had hij het wel laten weten en daar is zeker nog geen sprake van dus waar maken we ons druk om
Alle reacties Link kopieren
@ Roos wat een heerlijk vooruitzicht
Alle reacties Link kopieren
Roos en theemok (en haddock!), wat hebben jullie het toch leuk! Blij voor jullie. Ik kom alleen ff zeggen dat hier niks veranderd is. Wel de viva layout... pffff wennen hoor! Ook niet alles bijgelezen, maar hoorde dat er naar me gevraagd werd. Tja, zonder minnaar, nr2 was pissed omdat ik thuis liet voor gaan (en na weer een vervelende actie van hem jegens mij ook zoiets had van, sorry, geen zin ook). Daarnaast ook een k*t-ervaring met een hele leukerd. Lang verhaal, maar om het kort te houden, een stuk jonger dan ik, vond ie bloedgeil, leuke date gehad, daarna wat gedronken, ook leuk, die nacht en volgende ochtend hartjes en x-jes op de app, en smiddags een koude douche want ik ben te oud. Auw. Ben er stuk van geweest, want vond m serieus leuk, en zag wel een soort van friends with benefits. Helaas. Ik mis hem nog steeds. Ik heb gezegd, ik stop maar met dat hele minnaargedoe. Ik ben t even helemaal zat. Eikels die ik schijn te treffen... zal toch aan mezelf liggen denk ik.

En thuis gaat t ook niet veel beter. Dendert achteruit, ik krijg er moeilijk grip op. Inmiddels gesprek gehad en testen. Nu wachten op de uitslag. Maar ook daar word ik erg verdrietig van.
.Het is inderdaad heel makkelijk! Die onrust zit in jezelf. Ik denk dat bijna iedereen dat heeft moeten leren, dat loslaten. De aandacht kan verslavend werken... Maar spelletjes spelen, daar zie ik het nut ook totaal niet van in.



Ik tel af met Roos
Alle reacties Link kopieren
Maar wel lief dat jullie t vroegen, ik blijf jullie ook weer volgen. Zit nu weer helemaal ingelogd! :-)

Fijn dat het bij de meesten van jullie wel redelijk loopt allemaal! Dikke kus, Lot. O, en welkom aan alle nieuwelingen!
Heeee Lotje, wat leuk dat je er weer even bent!



Wauw, wat een hork, die date van je... Die wilde het gewoon eens doen met iemand die ouder was, denk ik dan... Meis, dat ligt helemaal niet aan jou, maar aan dat piemelachtig kleine breintje van hem.



Ai, geen goede berichten over thuis... Heb met je te doen. Ik wens je een hele leuke leukerd met een groot hart.
Alle reacties Link kopieren
Stabilo, mijn nr 2 is zelf echt heel echt nuchter en laat ook regelmatig weten dat hij mij als zijn nr 2 niet kwijt wil. En hij begint zijn dag met een appje naar mij al maanden. Ppppffff mag dus ook echt niet klagen.

Bevestiging genoeg dus maar toch , voor nu weer met beide benen op de grond. En volgende week vrijdag date in het vooruitzicht.
Alle reacties Link kopieren
Lotje, idd wat een misselijke mannen heb je er toch bij. Ik heb veel berichten van je gelezen. Wil je veel sterkte met de thuissituatie wensen. Ik weet wat het is waar je doorheen gaat. Echt heel heftig.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
dank jullie wel!! Lief!
Ach meis... Knuffel voor jou.
Alle reacties Link kopieren
en ja theemok, ik denk t ook, een vriend en een vriendin zeiden t ook al. Die heeft gehad wat ie wou. En als iemand zo snel wil is maar 1 reden voor.

Het vervelende is dat ik m gewoon echt leuk vond. Maar ja. Laat zich niet dwingen.
Alle reacties Link kopieren
Lotje ik ken je thuis situatie niet en inderdaad wat vervelend als je dan ook nog iemand treft die dan zo lullig reageert.

Totaal met theemok eens.
Lotje, wat fijn om weer even van je te horen. Maar wat spijtig dat het allemaal zo tegenvalt. Op zich denk ik dat je er goed aan hebt gedaan die nr 2 van je te laten voor wat het was, thuis gaat gewoon voor, dat moet hij begrijpen. Echt stom hoe dat jonkie deed, eikelig van m!



Heel veel sterkte met al het gedoe thuis
Alle reacties Link kopieren
Ha Lotteke!

Die ex 2 van jou snapt het nog niet helemaal hè? Eerst één en dan twee! Het heet niet voor niks zo. Liever kwijt dan rijk, hij heeft al best wat streken uitgehaald. Ik heb makkelijk praten natuurlijk maar als jij alles bij elkaar optelt weet ik dat jij het ook ziet.

En dat jonkie, ohmyfukkingod! Wat een lul zeg. Eerst nog kusjes en hartjes en dan een "je bent te oud", wat een knurft. Jammer dat hij verder echt leuk was, zie dat maar weer uit je kop te krijgen, dit soort acties maakt je echt tijdelijk een beetje stuk.

De situatie van je 1 geeft ook al niet veel blijdschap mop, zijn er nog wel structurele leuke dingen in je leven? Ook ik gun je een supervent die snapt dat hij een lekkere vrouw met een hart en een ziel in zijn handen heeft!



Hee popje! Ik moest aan je denken, ben je soep aan het maken!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven