Minnaar, deel 29.

09-05-2015 18:23 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 28 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankerd in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de la?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
ik voel me vereerd dat je nog de moeite neemt om de voorspelbare antwoorden te lezen.

Dat is eigenlijk meer dan we mogen verwachten van een ervaren dom als jij.

Het valt me tegen dat een gevorderde man als jij niet beter leest, ben je zo vol van jezelf dat lezen wat er gezegd wordt niet meer lukt?

Als je niet zo zelf ingenomen en vol zelfmedelijden was geweest had je misschien gezien dat de toon die je aanslaat niet echt lekker overkomt. Je schept een beeld van jezelf waar jij zelf bijzonder van onder de indruk bent, maar dat op de rest van het vrouwenclubje (goh, wie had dat verwacht op een Viva forum) nogal een afstotelijke werking heeft. Aan wie zou dat liggen denk je?

Ik vind het een compliment aan dit kwetterende dames kransje dat jij hier niet vindt wat je zoekt.

Dag Cor.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Niet zo naar doen, Vince!
...
Hahaha! * high fivet Vince *
Vince
Wat geven jullie die rare vogel nog veel aandacht...



Grappig hoe sommigen hier niks over de partner of kinderen willen weten. Dat snap ik als het alleen leuk voor de neuk is, maar als een 'relatie' al wat langer duurt, dan is dat toch niet zo gek?

Ik klets met iedereen over van alles. Ook wat zijn vrouw doet en hoe hij zijn kinderen opvoedt. En ook al weet ik dat hij in het weekend zijn dochter op het hockeyveld aanmoedigt, als ik hem zie is hij niet meer de vader of de partner, maar alleen die geile man. Ik hoef dat dan ook niet zo te scheiden. Alleen over kutjes koetjes en kalfjes vind ik dan weer vrij saai..
Alle reacties Link kopieren
Ah ja, tis komkommertijd hier, Look dus het dameskransje is blij met elk verzetje.



Ik heb ook nooit aan verboden onderwerpen gedaan eigenlijk, kinders, partner, alles kwam ter tafel. Why not? Ik heb wel een keer of tig verzucht dat ik blij was dat de man in kwestie mijn partner niet was. Ben wel snel uitgepraat over roei-apparaten zeg maar.
...
Alle reacties Link kopieren
Echt veel meer aandacht krijgt cor niet hoort, hier zal hij het mee moeten doen.
Trahit sua quemque voluptas
Vince is back...
Oh ja, ik ben ook vaak blij geweest dat ik hem weer netjes terug mocht geven. Er is meer in de wereld dan werk zullen we maar zeggen.



Komkommertijd. Ik merk er niks van
Alle reacties Link kopieren
Misschien moet je wijdbeens gaan liggen?
...
Nah, ik ben meer van worsten
Alle reacties Link kopieren
Ha die Cor. Ken je verder niet dus kom maar op met the story: je bent dus getrouwd, en gaat alleen op vakantie naar je minnares? Weet je vrouw van je minnares? Ik begrijp dat je een D bent ofzoiets? Is dat alleen met je minnares omdat je dat thuis niet kan of mag? Heb je het ooit aangekaart? Hoe vaak zie je je minnares dan, als je er speciaal voor op vakantie moet? Is het je eerste minnares? Dat waren mijn vragen vanwege nieuwsgierigheid tussen de regels door.



Verder ben ik vreselijk opgefokt en ongeduldig omdat mijn behoeften niet bevredigd worden grrr!! Stomme vakantie en emigrerende seksvriendjes enzo.



Moet voor de rest even bijlezen nog!
Roos.. ja waarom niet de stekker er uit.. ik ben straks een aantal weken weg. Weet niet wat er over blijft maar de sex is te goed... dat heb ik thuis niet zo.. dat dus.



En Look, tja na de sex hebben we t wel over kinderen en dingen. Maar als ik m aankijk dan denk ik maar aan 1 ding.. .maar van het ruime half jaar dat t nu duurt heeft hij pas een paar weken een 1 dus daar moet ik erg aan wennen.. maar geloof dat dat wel aardig gaat. Echt, kan t al meer los laten en dat voor een bakvis die eigenlijk al wat ouder is :-)
Alle reacties Link kopieren
Lastig iets wel, dat scheiden van prive en minnaar. Tenminste, ik vertel eigenlijk helemaal niets tegen minnaar, hij weet niet waar ik woon bijvoorbeeld, maar minnaar zelf vertelt van alles en ik weet echt veel van hem. Maar hij vraagt mij niets en dat vind ik prima Al sluipen er af en toe wel steeds meer kleine prive dingetjes in na 1,5 jaar. Vind ik ok niet erg. Maar ik zal in elk geval nooit zeggen hoe ik echt heet en waar ik woon. Al vertrouw ik hem inmiddels dan weer wel zo dat dat geen probleem zou zijn.



In principe hoef ik ook niets te weten over hem thuis. Komt het even ter sprake, da's prima, maar daar gaan we het echt niet speciaal of uitgebreid over hebben. Wel over alles wat met sex en fantasieën en ervaringen te maken heeft Het is voor iedereen anders, toch.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje nouw weet hij je echte naam niet? Na zo'n lange tijd vind ik dat wel heel bijzonder, ben je bang om lastiggevallen te worden als het stopt?
Alle reacties Link kopieren
Voornaam inmiddels wel hoor , en ja ik hou inderdaad rekening met lastig gevallen worden als het stopt. Van hem weet ik zijn voor en achternaam, adres, telefoon, namen van kinderen en vrouw, werk, dus het vertrouwen aan die kant zit wel goed :-)
Alle reacties Link kopieren
Tja aan de ene kant heb je wel een punt natuurlijk, nu hoef ik daar niet bang voor te zijn maar toen ik nog geen open relatie had heb zo ver eigenlijk niet gedacht. Ik heb nog best een paar nummers in mijn telefoon van mannen die ik vorig jaar gezien heb, ik ben gelukkig nooit lastiggevallen.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat me niet eens om of m'n man iets te weten zou komen (hij weet er nl wel een beetje van af), maar meer om dat ikzelf niet met rust wordt gelaten. En ja, daar heb ik helaas ervaring mee, juist als je erg goed, fijn contact met elkaar hebt (gehad). Afijn, ik blijf voorzichtig
Alle reacties Link kopieren
Ja als je dat al eens hebt meegemaakt wordt je vanzelf voorzichtiger, lijkt me ook zeker geen pretje.
Hm, ik zou echt niet met een man het bed in kunnen duiken als ik niet het gevoel heb dat ik hem kan vertrouwen. Nu duurt bij mij de aanloop dan misschien wat langer, maar ik wil dat ik iemand kan vertrouwen. Hier geen geheimen, maar dat zijn dan ook al jarenlange relaties. Wij weten waar elkaars huis woont
Alle reacties Link kopieren
Geldt voor mij hetzelfde hoor, niet het bed in kunnen duiken zonder te vertrouwen. Hij heeft mijn vertrouwen moeten winnen voordat er überhaupt gedate werd. Hij gaf mij genoeg informatie om mij over de streep te krijgen. En hij was de eerste die dat gelukt was om een sekscontact te regelen. Zeker geen spijt van En heb alles in de hand
Alle reacties Link kopieren
Ja vertrouwen is alles maar je weet nooit wat iemand doet als hij aan de kant gezet wordt natuurlijk. Ik kan me best voorstellen dat sommigen daardoor voorzichtig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Op de een of andere manier zoeken exen mij eigenlijk altijd weer op, zelfs na heeeel veel jaren nog, en dat vind ik niet altijd leuk en is zeker ook wel eens heel erg vervelend geweest, inclusief straatverbod en stalken. Nou ja, vandaar
Ieuw, da's niet leuk...

Ik heb ook nog contact met al mijn exen, maar dan op een leuke manier.

De minnaars die mij zouden willen stalken zijn allemaal vreemdgangers dus die kijken wel uit denk ik
Alle reacties Link kopieren
Update: dinsdag de mooiste date met mijn minnaar gehad. De hele dag gevreeën en onze liefde voor elkaar gedeeld. Echter voel ik dat ik weer begin te verlangen naar een leven met hem. Nog twee weken werken en dan drie weken vakantie. Ik wil niet in de vakantie me steeds afvragen wat hij doet en of ik nog een mail heb gekregen van hem. Dan kan ik me niet volledig geven aan man en kinderen. Een toekomst zit er niet in want hij durft de stap niet te zetten. Gevoel en ratio niet op 1 lijn. Daarbij doet zijn vrouw ook nog eens extra haar best om zijn liefde terug te winnen. Heb gisteren de moeilijkste beslissing in mijn leven genomen. Heb de affaire beëindigd. Omdat hij ondanks de affaire toch onbereikbaar is en blijft. Kan er niet meer mee omgaan omdat ik teveel van hem hou. Voelde dat hij ook weer zat te piekeren. Dit is het beste voor iedereen. Ik zou het ook niet kunnen verdragen dat als zijn vrouw hem verlaat en hij dan met mij verder wil. Dan ben ik tweede keuze. En als ik door zou gaan met de affaire heeft zijn vrouw geen enkele kans. Ze krijgt niets van hem. Onbewust zijn wij als vrouwen aan het vechten om dezelfde man. Dit wil ik niet, wil haar gezin niet kapot maken. Mijn minnaar heeft een conflict met zichzelf. Doordat gezin en ik er zijn is hij in balans en hoeft niet aan eigen relatie te werken en dat is voor mij natuurlijk het zelfde. Zijn vrouw blijft spitten, we kunnen er donder opzeggen dat het dan vroeg of laat weer uitkomt. Dan zijn ook de kinderen weer de dupe. Soms is een liefde onbereikbaar. Ik koester de bijna twee jaar waarin we alles hebben gedeeld. Nu wordt het tijd dat ik mijn eigen verantwoordelijkheid ga nemen. Dit is een gapend gat in mijn hart......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven