Minnaar, deel 32.

30-03-2016 11:23 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al 31 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.



Vliegt jouw hart vrij rond, vangbaar met een netje voor elke jager met stoute ogen of ben je een stoere krijgster met pantser en harnas? Moeten de mannen hún hart beschermen omdat jij voor de lust gaat en niet voor de liefde?

Met andere woorden...

Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met het grootste gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoeld voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Het is fijn als je een avatar oploadt, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.

...
Alle reacties Link kopieren
Moeder, het gaat nu een half jaar slecht in je relatie en deze minnaar heb je nu vier maanden? Waarom gaat het slecht? Wat mis je thuis?



Het is best riskant om dit te doen met iemand uit je eigen sociale omgeving. Een affaire is altijd eindig (ook al weet ik uit mijn eigen ervaring dat je dit met je eerste verliefdheid niet wilt lezen) en daarna ga je elkaar keer op keer tegenkomen. Als niemand het tot die tijd ontdekt heeft, heb je mazzel en word jou en je gezin die schande die het met zich meebrengt, in ieder geval bespaard.



Mijn advies aan je zou zijn: neem eerst eens je eigen relatie onder de loep en ga met je man het gesprek aan wat er niet goed gaat en hoe het voor jou voelt. Misschien is daar nog veel te winnen.



Je hebt jezelf verloren in een heerlijke affaire, maar het feit dat je hier bent gaan schrijven betekent waarschijnlijk dat de eerste scheurtjes daar te zien zijn? Het is niet alleen meer leuk?
Alle reacties Link kopieren
Is het vele appen niet goed voor je relatie? je verliefdheid?

Weet je nr 1 van dat je relatie niet lekker loopt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 28 april 2016 @ 21:54:

Subbon, Y weet van X maar andersom niet?Klopt. X heeft aangegeven dat soort dingen verder niet te willen weten. Als hij daar anders over gaat denken dan hoor ik het wel.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Stuiter alle kanten op vanwege die date en nou laat hij me gewoon zitten. Niet op komen dagen. Berichtjes worden ineens niet meer gelezen....
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren


tsss, wat irritant. Heeft hij een relatie? (ben t ff vergeten allemaal) Kans op problemen?
Alle reacties Link kopieren
Ja en ja. (en ik vergeet de ins en outs hier ook wel)

Maar blijft irritant.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Absoluut, irritant is het zeker.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Subon. Wanneer hadden jullie voor het laatst contact?
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
En toen niets aan de hand? Wat een rotgrvoel zeg...ik hoop dat hij gauw iets laat horen.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk praat ik er met mijn man over, maar we komen er op de één of andere manier niet uit. We kijken ineens heel anders tegen zaken aan, of deden dat altijd al, maar dat leverde nooit problemen op. Nooit gedacht en nu weten we niet hoe we t aan moeten pakken. Ik mis de spanning, de energie die we kregen van elkaar, het verliefde gevoel, dat t fijn is om samen te zijn. En ja, dat vind ik nu bij de ander. Maar idd, dat is inmiddels ook niet alleen maar leuk. Misschien vanwege zijn leeftijd, misschien vanwege de situatie (hij is vrijgezel), misschien wel vanwege mijn verliefdheid en de wetenschap dat we nooit samen zullen zijn. Hij vraagt nooit wat over m'n man, hij heeft de touwtjes in handen en dat vind ik lastig haha. Ergens lijkt t alsof t hem allemaal koud laat, maar hij zegt wel van me te houden. Appjes zijn soms ook moeilijk te interpreteren. En n prater heb ik niet getroffen ;) Maar als ie dan weer s geweest is, dan zweef ik. En kan ik niet wachten tot de volgende keer, terwijl we nooit weten wanneer dat zal zijn. Ook dat is moeilijk. Heb t gevoel mezelf heel erg in de nesten te hebben gewerkt, maar ik wil t niet stoppen. Hij is veel te goddelijk, Jezus, dat lijf...
Alle reacties Link kopieren
Subon, dat is echt heel klote!! En al zo'n tijd geen contact... Moeilijk!
Alle reacties Link kopieren
Wel eens met je man gesproken over een open relatie? Of mist hij het gevoel niet?
Alle reacties Link kopieren
Mja, een open relatie is geen oplossing als je relatie niet lekker loopt. Dan is het in de meeste gevallen een snelweg naar het einde. Dat werkt alleen als je een stabiele basis hebt en het elkaar oprecht gunt.



Moeder, hoe zie je dit voor je over twee weken, twee maanden, twee jaar? Er zal iets moeten gebeuren, hè? Het gaat je hoe dan ook verdriet opleveren. Zolang er nog niets is uitgelekt en je er nu mee zou stoppen, zou de schade best wel eens heel beperkt kunnen zijn. Hoe langer dit voortduurt, hoe groter de kans dat iemand iets opmerkt. En dat wil je echt niet. Dat het terugkomt bij je man, via via bij je kinderen, op het schoolplein...



Dat je hem zo lekker vindt, dat snap ik. Hormonen zijn klotedingen, ze vertroebelen je heldere geest. Je wilt ook helemaal niet horen dat je er nu mee moet stoppen, het is verslavend. Letterlijk. Maar het leidt je tot niets.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Moeder, dat is heel wat om uit te zoeken. Alles tegelijk en door elkaar, qua gevoel en hormonen.



Ja Secr, gisteravond was alles nog goed.

Vorige week goede date gehad. Rustig weekend. Hele week leuk contact. Prettige ideeen over en weer. En nu dit.

Blijf nog even in de verbazing. Sorry.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Nog steeds niks gehoord, Subon?
Alle reacties Link kopieren
De combinatie kinderen en een omgevingstoyboy vind ik, sorry, een hele domme. Je moet er potdikke toch niet aan denken dat het uitkomt. Je kinderen worden nog jaren nagewezen.



Subon, hij kwam niet opdagen? En nu hoor je niks meer?

Oh my, gaat dit om de vreemdganger? Misschien even andere namen bedenken, ik hou ze niet uit elkaar.
...
Alle reacties Link kopieren
Bedoelde ook meer thee of man ook weet van die verlangens. Of dat de relatie perikelen ergens anders liggen?

Of dat haar wens is? Of iets anders?



Nog helemaal niets subon?
Alle reacties Link kopieren
Je hoeft ze wat dat betreft niet uit elkaar te houden hoor Rooss, dat zijn ze allebei.



Hij kwam inderdaad niet opdagen. Nog niks gehoord, nog niet gelezen. Wel een keer online geweest.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Oh ok.

Wel online geweest dus, hij leeft nog.



Jeetje, wat ontzettend kut dit. Dan hoor je toch tig keer liever dat hij er toch niet zo veel veel zin meer in heeft.

Is dit de man die nog maar kort (weer?) in je leven is? Die je 1 keer hebt gezien nog niet zo lang geleden?
...
Alle reacties Link kopieren
Met de afspraak voor eerlijkheid over dit soort dingen ja.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
Hmm, zou dr best pissig van worden eigenlijk. Stuur dan gewoon even dat je niet komt/iets tussen is gekomen/wat dan ook.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik ook HoesjeBoesje. En als het niet was wat je verwachtte en je wil het niet zeggen, ga dan niet de hele week leuk doen, voorstellen doen, plannen bedenken. Blokkeer me dan maar gewoon met alles.
Ik loop een beetje uit de pas , maar verder ben ik volkomen normaal
Alle reacties Link kopieren
quote:subon schreef op 29 april 2016 @ 16:47:

Met de afspraak voor eerlijkheid over dit soort dingen ja.

Daar hoeft geen eerlijkheidsafspraak voor gemaakt te zijn, dit is een algemene kwestie van fatsoen.

Ik zou echt enorm pissig zijn.
...
Alle reacties Link kopieren
Stel er is wel iets, dan nog kan je even het fatsoen opbrengen om af te melden. Hij is online geweest dus lijkt mij ook in staat om even ' ik kom niet' te melden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven