Moeder is een 'swinger'

02-11-2015 00:29 394 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
ik snap heel goed wat je bedoeld.

mijn ouders zijn gescheiden toen ik 6 weken was, omdat hij toch liever op mannen viel.

daarna had ze een relatie van 7 jaar, toen had ik een leeftijd van 7.

dan valt het seksleven van je moeder niet zo op.

die relatie ging over toen ik 18 was omdat hij nogal losse handjes had, dus van seks was ook geen sprake meer.

hij zocht het ook buiten te deur.



nu heeft mijn moeder een hele lieve vriend, en ik zie hem echt als een vader figuur. maar ik hoorde ze laatst.

echt ik vind het heel fijn voor mijn moeder, maar ik was er echt ondersteboven van. zeker omdat ik dit niet gewent ben en er ook nooit mee in aanraking ben geweest om mijn moeder zo mee te maken. (of althans het idee dat mijn moeder seks heeft)



ik snap echt dat je je overrompelt voelt, maar probeer het een plekje te geven. in het weekend als mijn moeder geen nachtdienst heeft lig ik ook nog met het dekbed over mijn oren om ze maar niet te horen, maar dat is een kwestie van gewenning.



hoop dat je het een plekje kan geven,!
Alis volat propriis.
Wat een bizarre reacties hier.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt heel erg voor je. Ik vind het zo not done om als moeder zijnde steeds verschillende partners mee naar huis te nemen. En dat het je eigen schuld is omdat je naar antwoorden bent gaan zoeken is niet terecht! Als je voelt als er iets voor je achter wordt gehouden wil je erachter komen als je nu een puber bent of bejaard.



En fotos op site bahh waarschijnlijk wist iedereen het in je omgeving behalve jij!



En dat je gelukkig moet zijn omdat ze een seksleven heeft is onzin, in veel gevallen doen vrouwen dit ook omdat ze niet gelukkig zijn uit een slecht huwelijk komen en een stukje controle terug willen in hun leven.... Hiermee bedoel ik niet stelletjes die er samen voor kiezen
Alle reacties Link kopieren
quote:julienclerc schreef op 02 november 2015 @ 00:42:

Hmmm, blijkbaar ben ik gek, maar ik begrijp TO heel goed. Ik denk dat ik op mijn 14e dezelfde reactie zou hebben gehad. Ondanks dat ik zelf heel openminded ben, van mijn ouders zou ik zoiets echt niet willen weten.



Ik denk er precies hetzelfde over, dat wil je gewoon niet weten van je moeder!

Ik vind de moeder en haar vriend ook erg laks hoor, tuurlijk mogen ze zelf weten wat ze doen, maar je kunt wegsturen omdat je sexafspraakjes hebt.... ga dan naar een club ofzo of huur een kamer
quote:cip1 schreef op 02 november 2015 @ 10:42:

Wat een bizarre reacties hier.Welkom op het viva forum
Alle reacties Link kopieren
Wat een hoop aannames, Veeanne1. In mijn omgeving weet niemand het van mij. Ik ben niet gaan swingen omdat ik ongelukkig was of een slecht huwelijk had. Van de swingers die ik ken geldt dat voor vrijwel niemand. Jammer van die vooroordelen.



TO, sterkte, goed dat je er met iemand over gaat praten als je er zo'n last van hebt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Veeanne1 schreef op 02 november 2015 @ 10:43:

Ik vind het echt heel erg voor je. Ik vind het zo not done om als moeder zijnde steeds verschillende partners mee naar huis te nemen. En dat het je eigen schuld is omdat je naar antwoorden bent gaan zoeken is niet terecht! Als je voelt als er iets voor je achter wordt gehouden wil je erachter komen als je nu een puber bent of bejaard.



En fotos op site bahh waarschijnlijk wist iedereen het in je omgeving behalve jij!



En dat je gelukkig moet zijn omdat ze een seksleven heeft is onzin, in veel gevallen doen vrouwen dit ook omdat ze niet gelukkig zijn uit een slecht huwelijk komen en een stukje controle terug willen in hun leven.... Hiermee bedoel ik niet stelletjes die er samen voor kiezenJuist en door wat jij nu zegt over het ongelukkig zijn en zo het geluk vinden. Dat is dus wat ik denk! Mijn moeder heeft een zware jeugd gehad denk aan misbruikt door eigen opa en niemand die haar hielp. Van een man 'houden' kan zij niet. Ik denk enigszins ook soms dat ze jaloers is dat ik dit wel kan. Ik ben vaak bang dat zij dingen doet die zij niet wilt, erg manipulatieve mannetjes die zij heeft. Dit kan ik ook verkeerd opvatten! Misschien heeft zij wel haar echte geluk gevonden hierin. Ik hoop het in iedergeval, wil dat ze gelukkig is!
Alle reacties Link kopieren
quote:xsunsetxmoonxrise schreef op 02 november 2015 @ 10:49:

[...]





Juist en door wat jij nu zegt over het ongelukkig zijn en zo het geluk vinden. Dat is dus wat ik denk! Mijn moeder heeft een zware jeugd gehad denk aan misbruikt door eigen opa en niemand die haar hielp. Van een man 'houden' kan zij niet. Ik denk enigszins ook soms dat ze jaloers is dat ik dit wel kan. Ik ben vaak bang dat zij dingen doet die zij niet wilt, erg manipulatieve mannetjes die zij heeft. Dit kan ik ook verkeerd opvatten! Misschien heeft zij wel haar echte geluk gevonden hierin. Ik hoop het in iedergeval, wil dat ze gelukkig is!Niet om je te kwetsen maar je denkt erg veel en weet eigenlijk weinig van je moeder. Tenminste dat komt zo op mij over vanwege de toch pittige uitspraken die je doet. Is het moeilijk om met je moeder hierover te praten? Dat kon nog wel eens heel verhelderend zijn. Ik vind het nogal wat als je uitspraken doet over dat je moeder jaloers op je is of niet kan houden van een man. Dat vind ik veel ernstiger dan het swingersgebeuren.
It's never too late start living!
[.
Ik vind de reacties ook erg fel zeg. Lijkt me inderdaad vreselijk ja om daar mee geconfronteerd te worden op die leeftijd.

Je benoemt het niet expliciet, maar kan me voorstellen dat de hele situatie met je stiefvader destijds niet echt voelde als een warm thuis waarin je als kind voorop stond bij je moeder.
Alle reacties Link kopieren
quote:leen65 schreef op 02 november 2015 @ 11:11:

[...]





Niet om je te kwetsen maar je denkt erg veel en weet eigenlijk weinig van je moeder. Tenminste dat komt zo op mij over vanwege de toch pittige uitspraken die je doet. Is het moeilijk om met je moeder hierover te praten? Dat kon nog wel eens heel verhelderend zijn. Ik vind het nogal wat als je uitspraken doet over dat je moeder jaloers op je is of niet kan houden van een man. Dat vind ik veel ernstiger dan het swingersgebeuren.Ieder z'n mening. Ik zou die uitspraken niet doen als ik daar geen geldige reden voor heb. Ik heb dit vaker gehoord van zowel mijn tante (haar zus) als van mijn vader. En ja misschien weet ik niet alles. Dat weet ik wel zeker. Zoals ik al zei ik hoop dat niet alles wat ik 'denk te weten' klopt. Hoop dat ze gelukkig is
Alle reacties Link kopieren
quote:-RoseRed- schreef op 02 november 2015 @ 11:13:

[...]



Ga niet in de stoel van een psychiater/psycholoog zitten.Hoop er op een dag te mogen zitten gezien mijn studie
Alle reacties Link kopieren
Niet de reacties gelezen, maar ik ben ook 20 en heb ook gescheiden ouders. Mijn vader heeft al jaaaren een stabiele relatie en toen ik eens op de gemeenschappelijke pc zat, vond ik ook zo'n swingerssite (is al zo'n vijf jaar geleden). Mijn moeder heeft meerdere foute types gehad, ook wel eens gehoord tijdens hun nachtelijke activiteiten, om het maar zo te zeggen. Ja leuk is anders en ik vond het ook zum kotzen toen, maar kan nou niet zeggen dat mijn leven beïnvloed. Die swingerssite vond ik destijds wel schokkend, maar ik heb nu zoiets: swing maar een eind weg. Het gaat me niets aan en hoef het niet te weten ook en het is ook niet iets wat ik ontzettend raar of vies vind.



Vind het naar voor je TO dat je er zo mee zit. Dat aanspannen van de bekkenbodem kan ik ook wel begrijpen, want je associaties met seks zijn negatief geweest. Hoop dat je je er toch een beetje overheen kunt zetten en het een plekje weet te geven.
Alle reacties Link kopieren
Vind de reacties zo dubbel. Aan de ene kant het 'kamp' van swingen is vies/raar en swingers hebben geen goede relatie. En aan de andere kant het 'swingerskamp' die het swingen als iets moois zien, maar je zadelt er je kinderen niet mee op.

TO Heeft op een rare manier kennis gemaakt met haar moeders sexleven. Dit is nooit goed besproken, wat heel jammer is, omdat to er nu nog hinder van ondervind. Maar verder uit de rest van het verhaal begrijp ik ook dat je geen makkelijke thuissituatie hebt gehad. Ik hoop oprecht dat je alles een plekje kunt geven en dat je er sterker uitkomt.

Je bent nu nog hartstikke jong en nog volop aan het ontdekken op seksueel gebied. Blijf dat lekker doen, vind niks raar, maar bewaak je eigen grenzen en doe niks tegen je zin! En volgens mij gaat je dat best lukken!
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Alle reacties Link kopieren
Nou, ik snap volkomen dat je hiermee zit eigenlijk. Tuurlijk heeft je moeder recht op een seksleven. Maar het kan behoorlijk beschadigend zijn voor kinderen, van alle leeftijden, om daar zo mee geconfronteerd te worden. Ik heb ook beelden op mijn netvlies staan die ik liever zou willen wissen, en ja, dat neem ik mijn moeder wel degelijk kwalijk. Ze had voorzichtiger moeten zijn. Ik heb zelf kinderen nu, waarvan er één volwassen is, en ik ben er zelf heel anders mee omgegaan. Omdat ik weet wat voor een effect het kan hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:yesyes123 schreef op 02 november 2015 @ 12:01:

Vind de reacties zo dubbel. Aan de ene kant het 'kamp' van swingen is vies/raar en swingers hebben geen goede relatie. En aan de andere kant het 'swingerskamp' die het swingen als iets moois zien, maar je zadelt er je kinderen niet mee op.

TO Heeft op een rare manier kennis gemaakt met haar moeders sexleven. Dit is nooit goed besproken, wat heel jammer is, omdat to er nu nog hinder van ondervind. Maar verder uit de rest van het verhaal begrijp ik ook dat je geen makkelijke thuissituatie hebt gehad. Ik hoop oprecht dat je alles een plekje kunt geven en dat je er sterker uitkomt.

Je bent nu nog hartstikke jong en nog volop aan het ontdekken op seksueel gebied. Blijf dat lekker doen, vind niks raar, maar bewaak je eigen grenzen en doe niks tegen je zin! En volgens mij gaat je dat best lukken!Lieve reactie! Ik weet 100 procent zeker dat ik dit een goed plekje kan geven binnenkort. En ik zal altijd mijn eigen grens bewaken. Het komt wel goed en de lieve begripvolle maar ook de ietwat kritische hebben mij toch geholpen. Dat is fijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:eternal schreef op 02 november 2015 @ 11:32:

Niet de reacties gelezen, maar ik ben ook 20 en heb ook gescheiden ouders. Mijn vader heeft al jaaaren een stabiele relatie en toen ik eens op de gemeenschappelijke pc zat, vond ik ook zo'n swingerssite (is al zo'n vijf jaar geleden). Mijn moeder heeft meerdere foute types gehad, ook wel eens gehoord tijdens hun nachtelijke activiteiten, om het maar zo te zeggen. Ja leuk is anders en ik vond het ook zum kotzen toen, maar kan nou niet zeggen dat mijn leven beïnvloed. Die swingerssite vond ik destijds wel schokkend, maar ik heb nu zoiets: swing maar een eind weg. Het gaat me niets aan en hoef het niet te weten ook en het is ook niet iets wat ik ontzettend raar of vies vind.



Vind het naar voor je TO dat je er zo mee zit. Dat aanspannen van de bekkenbodem kan ik ook wel begrijpen, want je associaties met seks zijn negatief geweest. Hoop dat je je er toch een beetje overheen kunt zetten en het een plekje weet te geven.



Heb jij na die voorvallen zoals het ontdekken van de swingers site of het horen van de bed activiteiten van je moeder daarover gesproken? Of heb je het gelaten en zelf verwerkt?



Knap hoe je er mee omgaat!
Ach er zijn wel meer dingen 'normaal'achtig'



Like bdsm,

Maar ik zou toch echt een rolberoerte hebben gekregen als ik als kind mijn moeder opgetakeld aan het plafond afgerosd had zien worden. Kan dan nog zo 'normaal' en eigen vrije keuze zijn, als kind maak je dit onderscheid nog niet!



Om die reden hebben wij een slot op de deur, dubbele isolatie en twee sensor lampen. Noem me overdreven, maar de keren dat ik bepaalde familie leden 'betrapte' op hun hobbies, had ik ook flink de P in. Ik kan jaren en jaren na dato nog steeds bepaalde walging voelen.



Ik heb ook voorkeuren die niet helemaal main stream zijn. En een gezin. Die dingen hou ik bijna krampachtig gescheiden. Als kind je ouders sexend betrappen is gewoon kut.

Je moeder uitgewoond online zien door allemaal verschillende mannen, en het er vervolgens nooit meer over hebben is killing. Het blijft op deze manier altijd tussen jullie in staan.



Prima als je moeder een sex leven heeft, ook prima als ze er iets bijzondere voorkeuren op na houdt, maar je doer er mijns inziens altijd alles aan dit te verbergen voor je kinderen. Voorlichten:ja! En je kinderen mogen best weten dat je seks hebt, maar dit gaat natuurlijk veel verder dan dat.



Als ouder wil je je kind zelf ook niet achterstevoren in de boeien treffen. Of op internet met veertien verschillende lullen in haar mond



Dus draai het maar om.

Sommige dingen moet je niet/nooit van elkaar willen horen en zien.



En ja het kan schokkend zijn om als kind met de onzorgvuldigheid van je ouder(s) te worden geconfronteerd. Daar ligt een grote fout bij moeder, en een gemiste kans door er nooit meer een woord over te reppen.



Sterkte topic openster.
Alle reacties Link kopieren
quote:xsunsetxmoonxrise schreef op 02 november 2015 @ 12:14:

[...]





Heb jij na die voorvallen zoals het ontdekken van de swingers site of het horen van de bed activiteiten van je moeder daarover gesproken? Of heb je het gelaten en zelf verwerkt?



Knap hoe je er mee omgaat!

Nou dat van die swingerssite heb ik wel bij mijn vader aangekaard, maar die zei dat het niet mijn zaak was en dat ik me er niet mee moest bemoeien (en daar heeft ie gelijk in). Verder heb ik er nooit meer echt bij stilgestaan. Het is iets wat ik niet hoef te weten. Ik sta ook niet raar tegenover swingen, misschien dat dat het ook is. Alleen de wetenschap dat je ouders zoiets doen is wel minder.



Tegen mijn moeder heb ik het ook verteld. Die heeft ook een periode gehad na de scheiding met veel wisselende partners. Maar toen ik vertelde dat ik haar (weer) gehoord had, zei ze dat ik het maar moest negeren. Waarschijnlijk wist ze niet hoe ze ermee om moest gaan. En destijds had ze ook best wel een 'ontspoorde' periode na die scheiding. Maar dat heb ik haar allang vergeven.



Verder heb ik ook seksueel gezien best een vrije opvoeding gehad. Er lag geen taboe op en er werd vrij over gesproken, en als ik met dingen zat kon ik ook altijd bij mijn ouders terecht. Als ik met iets zit op seksgebied bespreek ik dat ook wel eens met mijn moeder. Heel veel vriendinnen vinden dat ook vreemd, maar mijn moeder/ouders zijn daar wel heel vrij in.



Misschien is het bij jou ook wel zo dat juist omdat er zo geheimzinnig over werd gedaan, dat je er nog mee zit? Omdat het in veel gezinnen toch een soort taboe is om er ook maar over te praten. Ik weet niet of je er nog eens met je moeder over gepraat hebt, maar misschien kun je dat eens doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:SweetKiss schreef op 02 november 2015 @ 09:29:

* bij retro moet je alles met een korreltje zout nemen...een heel klein korreltje dan he*



On topic dan maar weer!Bijna weer winter.... groot zout ingekocht....
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 02 november 2015 @ 12:49:

Ach er zijn wel meer dingen 'normaal'achtig'



Like bdsm,

Maar ik zou toch echt een rolberoerte hebben gekregen als ik als kind mijn moeder opgetakeld aan het plafond afgerosd had zien worden. Kan dan nog zo 'normaal' en eigen vrije keuze zijn, als kind maak je dit onderscheid nog niet!



Om die reden hebben wij een slot op de deur, dubbele isolatie en twee sensor lampen. Noem me overdreven, maar de keren dat ik bepaalde familie leden 'betrapte' op hun hobbies, had ik ook flink de P in. Ik kan jaren en jaren na dato nog steeds bepaalde walging voelen.



Ik heb ook voorkeuren die niet helemaal main stream zijn. En een gezin. Die dingen hou ik bijna krampachtig gescheiden. Als kind je ouders sexend betrappen is gewoon kut.

Je moeder uitgewoond online zien door allemaal verschillende mannen, en het er vervolgens nooit meer over hebben is killing. Het blijft op deze manier altijd tussen jullie in staan.



Prima als je moeder een sex leven heeft, ook prima als ze er iets bijzondere voorkeuren op na houdt, maar je doer er mijns inziens altijd alles aan dit te verbergen voor je kinderen. Voorlichten:ja! En je kinderen mogen best weten dat je seks hebt, maar dit gaat natuurlijk veel verder dan dat.



Als ouder wil je je kind zelf ook niet achterstevoren in de boeien treffen. Of op internet met veertien verschillende lullen in haar mond



Dus draai het maar om.

Sommige dingen moet je niet/nooit van elkaar willen horen en zien.



En ja het kan schokkend zijn om als kind met de onzorgvuldigheid van je ouder(s) te worden geconfronteerd. Daar ligt een grote fout bij moeder, en een gemiste kans door er nooit meer een woord over te reppen.



Sterkte topic openster.



Mooie woorden. En ik zou vooral doorgaan met het goed gescheiden houden van je seksleven en gezin. Ik zou het later precies zo doen!



Dat het tussen ons in staat klopt, nou vraag ik me toch wel af of jij vind dat ik hier nog over moet beginnen. Nadat er al 6 jaar ongv verstreken is?
quote:xsunsetxmoonxrise schreef op 02 november 2015 @ 13:04:

[...]





Mooie woorden. En ik zou vooral doorgaan met het goed gescheiden houden van je seksleven en gezin. Ik zou het later precies zo doen!



Dat het tussen ons in staat klopt, nou vraag ik me toch wel af of jij vind dat ik hier nog over moet beginnen. Nadat er al 6 jaar ongv verstreken is?





Ja dat is een goeie.

Het is wel al een poos terug.

Then again: wat is 6 jaar!

Ik heb nog beelden van ruim 30 jaar geleden die me achtervolgen.



Je moet goed duidelijk hebben voor jezelf wat je met dat eventuele gesprek wil.

Wat is je doel?



Ik weet het zo ook 1,2,3 niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 02 november 2015 @ 13:08:

[...]





Ja dat is een goeie.

Het is wel al een poos terug.

Then again: wat is 6 jaar!

Ik heb nog beelden van ruim 30 jaar geleden die me achtervolgen.



Je moet goed duidelijk hebben voor jezelf wat je met dat eventuele gesprek wil.

Wat is je doel?



Ik weet het zo ook 1,2,3 niet.



Heb jij die gedachtes van 30 jaar terug nog aangezien je er nooit over gesproken hebt? Of heb je dit wel gedaan met je ouders toen der tijd?



Ik ga er eens goed over nadenken wat ik ermee wil bereiken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Yggdrasil- schreef op 02 november 2015 @ 12:49:

Ach er zijn wel meer dingen 'normaal'achtig'



Like bdsm,

Maar ik zou toch echt een rolberoerte hebben gekregen als ik als kind mijn moeder opgetakeld aan het plafond afgerosd had zien worden. Kan dan nog zo 'normaal' en eigen vrije keuze zijn, als kind maak je dit onderscheid nog niet!



Om die reden hebben wij een slot op de deur, dubbele isolatie en twee sensor lampen. Noem me overdreven, maar de keren dat ik bepaalde familie leden 'betrapte' op hun hobbies, had ik ook flink de P in. Ik kan jaren en jaren na dato nog steeds bepaalde walging voelen.



Ik heb ook voorkeuren die niet helemaal main stream zijn. En een gezin. Die dingen hou ik bijna krampachtig gescheiden. Als kind je ouders sexend betrappen is gewoon kut.

Je moeder uitgewoond online zien door allemaal verschillende mannen, en het er vervolgens nooit meer over hebben is killing. Het blijft op deze manier altijd tussen jullie in staan.



Prima als je moeder een sex leven heeft, ook prima als ze er iets bijzondere voorkeuren op na houdt, maar je doer er mijns inziens altijd alles aan dit te verbergen voor je kinderen. Voorlichten:ja! En je kinderen mogen best weten dat je seks hebt, maar dit gaat natuurlijk veel verder dan dat.



Als ouder wil je je kind zelf ook niet achterstevoren in de boeien treffen. Of op internet met veertien verschillende lullen in haar mond



Dus draai het maar om.

Sommige dingen moet je niet/nooit van elkaar willen horen en zien.



En ja het kan schokkend zijn om als kind met de onzorgvuldigheid van je ouder(s) te worden geconfronteerd. Daar ligt een grote fout bij moeder, en een gemiste kans door er nooit meer een woord over te reppen.



Sterkte topic openster.Dus jullie doen het ook als de kinderen thuis zijn??? Het is echt vreselijk, en wees niet zo naief om te denken, ze hebben niets door.!!! Je kan hier pas over oordelen als je als kind zijnde hier mee geconfronteerd bent...en geloof mij, het is vreselijk.
Huh, neuk jij alleen als je kinderen weg zijn dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven