Moet ik haar vertellen dat ik nog maagd ben?

27-09-2016 14:40 390 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Dit is niet echt m'n ding. Ik ben op dit forum terecht gekomen omdat ik met een dilemma zit. Eerst even de situatie schetsen. Ik zou wel graag hebben dat mensen me serieus nemen. Hier gaat ie dan.

Ik ben een man van 32 en ik ben nog maagd. I weet dat het absurd klinkt maar toch is het zo. En neen, ik ben niet oerlelijk, gestoord of aseksueel. Ik ben altijd extreem verlegen geweest rond vrouwen. Ik heb vaak genoeg in m'n leven vrouwen naar me zien kijken en lachen maar ik bevroor altijd van de angst. Vorige week had ik er genoeg van. Ik wou niet eindigen als een 40 jarige maagd. Ik ben gewoonweg op straat een beeldmooie vrouw tegen het lijf gelopen. Haar uitstraling was adembenemend. Ik zag haar naar me kijken en glimlachen. Ik heb al mijn moed bijeen geraapt en ik ben er zo cool mogelijk op afgestapt. Ik heb haar diep in de ogen gekeken en haar vertelt dat ik haar uitstraling ongelooflijk mooi vond. Ik was er 100% zeker van dat ze me gewoon zou weglachen. Het tegendeel was waar. Ze stond perplex en haar gezicht werd vuurrood. Ik heb mezelf voorgesteld en naar haar naam gevraagd. Ze antwoordde onmiddellijk en zei dat ze nog nooit zo'n zelfverzekerde man had gezien. Ik heb haar nummer gevraagd en ze typte hem direct in m'n smartphone. Daarna had ik een smoesje verzonnen dat ik dringend weg moest. Dit was natuurlijk gelogen omdat ik op het punt stond het te begeven. M'n hart raasde als zot en ik dacht dat ik zou flauwvallen. Ik zag er blijkbaar heel kalm uit maar vanbinnen ging ik dood van de zenuwen. Om een nog langer verhaal kort te maken. Ik heb haar gebeld en we zijn intussen al op 3 dates geweest. Ik denk echt dat ze me leuk vindt. Ik ben smoorverliefd op haar. Maar wat nu? Wat als het moment eraan komt dat we seks gaan hebben? Wat moet ik haar dan vertellen? Ze denkt waarschijnlijk dat ik enorm zelfzeker ben en al gevreeën heb. Moet ik haar de waarheid vertellen? Ik kan me niet voorstellen dat ik dit kan acteren. Het is uitgesloten. Kan iemand me raad geven?



Alvast bedankt
quote:Nicotientje schreef op 02 oktober 2016 @ 14:42:

[...]



Ow....kut. Ik had er op in moeten gaan dus.



Duh.. Tuurlijk.

Jij had een V moeten maken met wijs- en middelvinger en met je tong er tussen moeten likken
Alle reacties Link kopieren
Zou er nog een update komen van TO? Of zijn ze zo tekeer gegaan dat hij nog niet naar huis kan fietsen?
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
quote:Hightower schreef op 02 oktober 2016 @ 17:02:

Zou er nog een update komen van TO? Of zijn ze zo tekeer gegaan dat hij nog niet naar huis kan fietsen?
Alle reacties Link kopieren
Potverdikkie!! Vanochtend bij mijn kopje koffie en bijlezen was er nog geen update, vanmiddag bij mijn kopje koffie was er geen update en nu bij mijn kopje koffie nóg niet!!



Zou het aan de koffie liggen?
Nee, aan jou. Je moet gewoon meer zuipen. Wensdenken kan heel sterk zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga even met de hond een rondje lopen en heel hard wensdenken!. Pas na 10 uur vanavond kan het zuipen beginnen, dus tot die tijd zal ik ook zuipdenken. En een dansje doen.
Alle reacties Link kopieren
Ben terug thuis. Het was zalig gisteren.
Alle reacties Link kopieren
quote:getailleerdbreinaaldje schreef op 01 oktober 2016 @ 19:09:

Ik zat helemaal in het verhaal en ging in de emotie mee totdat ik poep las en dacht dat ze gepoept had, waardoor ik niet meer bij kwam van het lachen.



Lekker kinderachtig, I knowMijn dag kan toch niet meer stuk, dus lach maar zo hard als je wilt.
Alle reacties Link kopieren
Mooi bericht, had niet anders verwacht inmiddels. En was haar woning wat je er van verwachtte? Helemaal ontspannen lekker eten samen enzo?
quote:Corona67 schreef op 01 oktober 2016 @ 13:48:

Ehhh, zo bleu en nog maagd. Maar dan ineens uit het niets dit? Tuuurrrlllijk

O, dus jouw bullshitdetector ging ook af?



Ik geloof er geen reet (poep) van. Welke man gaat nou uitgebreid zijn ontmaagding zitten beschrijven op een forum? Het klinkt alsof het door een vrouw is geschreven.
Alle reacties Link kopieren
quote:RikM schreef op 02 oktober 2016 @ 20:09:

O, dus jouw bullshitdetector ging ook af?



Ik geloof er geen reet (poep) van. Welke man gaat nou uitgebreid zijn ontmaagding zitten beschrijven op een forum? Het klinkt alsof het door een vrouw is geschreven.

Ik kan me indenken dat dit jouw voorstellingsvermogen te boven gaat en er is geen bewijs. Maar op een ander forum heeft een man ook zijn eerste ervaring beschreven.

Ik ken de achtergrond hiervan en weet vrijwel zeker dat het waar is omdat ik hem ken.
Alle reacties Link kopieren
TO,

je bent al een stuk korter in je verhaal. How comes?



Zoals je haar beschreef na vrijdagavond, ben ik toch wel erg benieuwd hoor. Een mooie, lichtgetinte dame met goed figuur, mooie donkere ogen, lang zwart haar en een lekker luchtje op. #jaloerszonderdatikhaarhebgezien
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Alle reacties Link kopieren
quote:Hightower schreef op 02 oktober 2016 @ 21:31:

TO,

je bent al een stuk korter in je verhaal. How comes?



Zoals je haar beschreef na vrijdagavond, ben ik toch wel erg benieuwd hoor. Een mooie, lichtgetinte dame met goed figuur, mooie donkere ogen, lang zwart haar en een lekker luchtje op. #jaloerszonderdatikhaarhebgezien Sorry, ik ben kapot. Ik heb gisterenavond amper geslapen. Ik denk dat ik daar geen tekening moet bijmaken? Haar appartement was in ieder geval groter en gezelliger dan dat van mij. Ze had pasta puttanesca klaargemaakt. Ik had dat nog nooit gegeten. Een echte aanrader. Ik ben eigenlijk nog maar een paar uur thuis en m'n ogen vallen bijna dicht. Ik ga slapen want ik moet er morgen fucking vroeg uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:RikM schreef op 02 oktober 2016 @ 20:09:

[...]



O, dus jouw bullshitdetector ging ook af?



Ik geloof er geen reet (poep) van. Welke man gaat nou uitgebreid zijn ontmaagding zitten beschrijven op een forum? Het klinkt alsof het door een vrouw is geschreven.Mijn probleem niet kerel. Geloof wat je wilt. Kan me echt niets schelen.
Hehehe, ik wist het wel, nu je ingewijd bent in de wereld van sex, is het niet meer zo leuk om alles te vertellen he. Heel logisch hoor. Dus lekker voor jezelf houden, dat doen de meeste mensen ook hoor, en ervan genieten.
quote:Evidentialist schreef op 02 oktober 2016 @ 21:51:

[...]





Sorry, ik ben kapot. Ik heb gisterenavond amper geslapen. Ik denk dat ik daar geen tekening moet bijmaken? Haar appartement was in ieder geval groter en gezelliger dan dat van mij. Ze had pasta puttanesca klaargemaakt. Ik had dat nog nooit gegeten. Een echte aanrader. Ik ben eigenlijk nog maar een paar uur thuis en m'n ogen vallen bijna dicht. Ik ga slapen want ik moet er morgen fucking vroeg uit. Dude!
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 02 oktober 2016 @ 22:11:

Dude!Haha, is hier ook altijd; Seks voorbij, over tot de orde van de dag.
Alle reacties Link kopieren
Schiet me toch ineens een prangende vraag te binnen; Heb je dit prachtige resultaat bereikt zonder ooit een blauwtje te hebben gelopen?
Alle reacties Link kopieren
quote:ooitverlegen schreef op 03 oktober 2016 @ 19:46:

Schiet me toch ineens een prangende vraag te binnen; Heb je dit prachtige resultaat bereikt zonder ooit een blauwtje te hebben gelopen?Wat bedoel je? Of ik het hiervoor al op die manier geprobeerd heb? Neen.
Alle reacties Link kopieren
Nee niet specifiek op die manier, gewoon een blauwtje gelopen. Heb je ooit laten merken dat je een meisje/ vrouw leuk vond?
Alle reacties Link kopieren
quote:ooitverlegen schreef op 03 oktober 2016 @ 22:10:

Nee niet specifiek op die manier, gewoon een blauwtje gelopen. Heb je ooit laten merken dat je een meisje/ vrouw leuk vond?Ja, jaren geleden. Daarna nooit meer actie ondernomen. Het was in de vriendenkring en ik vertelde haar dat ik verliefd op haar was. Het was niet wederzijds. Gemakkelijk 10 jaar geleden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 03 oktober 2016 @ 23:06:

Ja, jaren geleden. Daarna nooit meer actie ondernomen. Het was in de vriendenkring en ik vertelde haar dat ik verliefd op haar was. Het was niet wederzijds. Gemakkelijk 10 jaar geleden.

Ik neem aan dat er toen een lange aanloop aan vooraf ging? Na lang wikken en wegen zet je de stap waarvoor je veel angst hebt opgebouwd en je krijgt de bevestiging dat die angst terecht was.

Heeft die ervaring de drempel om nieuw initiatief te nemen te hoog gemaakt? Ik herken dit en las in een boek dat dit met verlegenheid kan gebeuren. Top dat je eruit bent gebroken en dat het goed is gegaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:ooitverlegen schreef op 04 oktober 2016 @ 10:36:

[...]



Ik neem aan dat er toen een lange aanloop aan vooraf ging? Na lang wikken en wegen zet je de stap waarvoor je veel angst hebt opgebouwd en je krijgt de bevestiging dat die angst terecht was.

Heeft die ervaring de drempel om nieuw initiatief te nemen te hoog gemaakt? Ik herken dit en las in een boek dat dit met verlegenheid kan gebeuren. Top dat je eruit bent gebroken en dat het goed is gegaan!Ja, ik had gewoon lang geen zin om nog te proberen. Wel, tot nu.
Alle reacties Link kopieren
quote:Evidentialist schreef op 04 oktober 2016 @ 19:47:

Ja, ik had gewoon lang geen zin om nog te proberen. Wel, tot nu.Dan heb je het toch goed gespeeld. Ik hoop dat jullie een mooie toekomst tegemoet gaan en dat ze het wachten waard was! Dat de zin om te proberen afneemt lees ik op dit forum trouwens vooral in een ander topic over Tinder en daten...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven