Mooi weer nodigt uit tot sliploos?

29-05-2012 13:56 546 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie van jullie heeft ervaring met het onder een jurkje geen slip dragen. Afgelopen weekend zaten manlief en ik op een terras en zag ik dat een vrouw geen slipje droeg. Mijn man heeft het niet kunnen zien, maar wij vroegen ons af of dit vaker wordt gedaan tegenwoordig. Heeft iemand van jullie hiermee ervaring opgedaan?

De temperatuur liet het prima toe overigens. :-]
Alle reacties Link kopieren
[quote=Phloxx post_id=28705688 time=1530536628 user_id=345441]
Echt waar, waar is Gordon als je m nodig hebt.
Suzy65 schreef:
02-07-2018 14:03

Zelf last van kwalen, incontinentie, afscheidingen, geilheid die eraf druipt, vieze geurtjes, ongewassen sporen, wat verlies jij op een dag aan viezigheid waar ondergoed (zelfs minimale string) tegen moet beschermen?
Je beschrijft hier toch zelf wat er onhygiënisch aan is. Iedereen zweet down under, verliest evt. vocht e.d. Een groot deel daarvan blijft in je ondergoed hangen. Verder vind ik het gewoon ongepast dat iedereen de kans heeft je flamoes te zien. Kom op zeg, als je iemand uit wil dagen dan doe je dat lekker binnenskamers.
Alle reacties Link kopieren
Niet iedereen ziet zomaar mijn flamoes.
Dan moet je echt wel moeite doen.

Ik draag niets eronder, gaat dan ook niet zweten/broeien, dus geef ik niet af.
En mocht het zo zijn dat ik ineens af ga geven, dan heb ik altijd nog een string in mijn tas zitten.

Tjonge, wat een overdreven/hypocriete reacties hier.
Om bepaalde reacties (o.a. blaasontsteking) moet ik echt lachen.
Ik ga zo kort mogelijk, maar ordinair wordt het niet.
Daar ben ik zelf altijd nog bij.
En aan ''flashing'' doe ik al helemaal niet.
Als je mij tegen zou komen op straat in kort, dan zie je echt niet dat ik onder het jurkje/rokje niets draag.
Maar af en toe is het niet te voorkomen dat iemand een glimp van mijn flamoes ziet.
Maar ik probeer het altijd te voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Als de geslachtsdelen niet zichtbaar zijn voor volk en vaderland, zal het me een zorg zijn of er ondergoed gedragen worst.
Maar ik wil er niet mee geconfronteerd worden in de bus, trein, op terras of in de supermarkt.
Niet met een klokkenspel en niet met schaamlippen.
Al vind de eigenaar het nog zo spannend, de ongewilde toeschouwet vindt het beslist geen traktatie. Al is de boel nog zo brandschoon en netjes aangeharkt.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wat ik zonde vind?

Zie je met dit weer studentes op een terras zitten in kort.
En dan zo'n grote ''oma/Jansen&Tilanus'' onderbroek eronder dragen.

@armarna.
Ik denk dat, als ik een keer onbedoeld een glimp van mijn flamoes laat zien, dat de meesten er niet eens aanstootgevend gedrag in zien.
En dan ga je gillen als jij mijn flamoes ziet, wat dan nog?
Je zet alleen je eigen op dat moment voor lul.
En heb jij een extra slip in de tas die ik dan van je krijg?
Alle reacties Link kopieren
Welk terras is dat, waar je kunt zien wat studentes onder hun rokje dragen?
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat de meesten die onbedoeld een glimp van mijn flamoes/carpaccio/mossel zien, denken: die durft/heeft lef.
anoniem_318277 wijzigde dit bericht op 02-07-2018 16:52
0.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ViezeHond schreef:
02-07-2018 16:49
Welk terras is dat, waar je kunt zien wat studentes onder hun rokje dragen?
Alle terrassen, buiten en binnen.
Heilige_maagd_Maria schreef:
02-07-2018 16:51
Ik denk dat de meesten die onbedoeld een glimp van mijn flamoes/carpaccio/mossel zien, denken: die durft/heeft lef.
Echt?
Ik kom niet verder dan “ wat sneu”.
Maar als jij er blij van wordt, lekker doen.

Ik heb geleerd met mijn benen bij elkaar te zitten, dus mijn sloggie zie je niet.
Alle reacties Link kopieren
Heilige_maagd_Maria schreef:
02-07-2018 16:52
Alle terrassen, buiten en binnen.
Ik denk dat ik in de verkeerde stad woon.
Damned if I don’t
Alle reacties Link kopieren
Nemaìn’ schreef:
02-07-2018 16:54
Echt?
Ik kom niet verder dan “ wat sneu”.
Maar als jij er blij van wordt, lekker doen.

Ik heb geleerd met mijn benen bij elkaar te zitten, dus mijn sloggie zie je niet.
Niet iedere vrouw zit op een terras, in kort, met de benen bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
nachtvlinder1977 schreef:
02-07-2018 16:10
Je beschrijft hier toch zelf wat er onhygiënisch aan is. Iedereen zweet down under, verliest evt. vocht e.d. Een groot deel daarvan blijft in je ondergoed hangen. Verder vind ik het gewoon ongepast dat iedereen de kans heeft je flamoes te zien. Kom op zeg, als je iemand uit wil dagen dan doe je dat lekker binnenskamers.
Nee, je leest niet wat er staat: dat was een vráág (zie vraagteken erachter), ik heb idd geen last van wat jij opnoemt, misschien is dat wel iets bijzonders idd, een luxe en zal het nóg meer waarderen nu!
Ik heb blijkbaar mazzel qua regelmatige stoelgang, thuis en nooit op het werk of zo, en kan daarna douchen en op blote dagen zorg ik dat ik na elk toiletbezoek weer fris en fruitig ben.
En als je goed gelezen hebt dan vind ik ook dat je anderen daar niet ongewenst mee lastig moet vallen, ik ga dan ook graag naar terreinen waar iedereen bloot is en dat heel normaal vindt :proud:

Sliploos onder een (langere) jurk/rok beperkt: zonder dat iemand daar last van heeft kan thuis, in eigen auto, tussen sportschool en huis, enz, zo ga ik niet ergens zitten op terras, restaurant, oid.
Omdat anderen dat een vies idee vinden, daar houd ik dus rekening mee.
suzy65 wijzigde dit bericht op 02-07-2018 17:17
18.01% gewijzigd
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
nachtvlinder1977 schreef:
02-07-2018 16:10
Je beschrijft hier toch zelf wat er onhygiënisch aan is. Iedereen zweet down under, verliest evt. vocht e.d. Een groot deel daarvan blijft in je ondergoed hangen. Verder vind ik het gewoon ongepast dat iedereen de kans heeft je flamoes te zien. Kom op zeg, als je iemand uit wil dagen dan doe je dat lekker binnenskamers.
Ik zweet niet down under hoor.
Tenzij het 40 graden is buiten, maar dan alsnog.
Zweet is normaal.
Je oksels zweten ook en die dek je toch ook niet af met tape?
Alle reacties Link kopieren
Heilige_maagd_Maria schreef:
02-07-2018 16:40
Weet je wat ik zonde vind?

Zie je met dit weer studentes op een terras zitten in kort.
En dan zo'n grote ''oma/Jansen&Tilanus'' onderbroek eronder dragen.

@armarna.
Ik denk dat, als ik een keer onbedoeld een glimp van mijn flamoes laat zien, dat de meesten er niet eens aanstootgevend gedrag in zien.
En dan ga je gillen als jij mijn flamoes ziet, wat dan nog?
Je zet alleen je eigen op dat moment voor lul.
En heb jij een extra slip in de tas die ik dan van je krijg?
Ik wil geen glimp zien. Punt uit. Net zo min als ik getuige wil zijn van iemands toiletbezoek. Of van een onbedekte grote wond of de inhoud van een zakdoek.
Ik ga heus niet gillen van een blote flamoes, maar vind het wel bijzonder ongemanierd van de broeklozen die, alhoewel onbedoeld, iets intiems laten zien. Ik vind dat je in een beschaafde maatschappij rekening houdt met elkaar.
amarna wijzigde dit bericht op 02-07-2018 17:20
0.26% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@nachtvlinder.

Waar staat dat vraagteken?
Hoe ik ook kijk, zonder bril, met bril, zelfs gekeken met een loep, ik zie nergens een vraagteken staan.

Ik heb hier al meerdere malen geschreven dat ik niet aan ''flashing'' doe.
Dus ziet een ander een keertje iets, dan is dat onbedoeld en ook niet altijd te vermijden.
En ik moet er dan zeker op letten dat ik van onder fris en fruitig ben.
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
02-07-2018 17:19
Ik wil geen glimp zien. Punt uit. Net zo min als ik getuige wil zijn van iemands toiletbezoek. Of van een obedekte grote wond, de inhoud van een zakdoek.
Ik ga heus niet gillen van een blote flamoes, maar vind het wel bijzonder ongemanierd van de broeklozen die, alhoewel onbedoeld, iets intiems laten zien. Ik vind dat je in een beschaafde maatschappij rekening houdt met elkaar.
Ik vind dat je in een beschaafde maatschappij rekening houdt met elkaar.
Dat doe ik ook want ik ''flash'' niet.
Normaal gezien weet je bij bij mij niet of ik wel of geen slipje onder kort draag.
Alle reacties Link kopieren
"Vers" zweet is idd niets vies aan en ruikt ook niet, alleen oud zweet, waar bacterien zich op losgelaten hebben.
Als je dagelijks doucht en schone kleren draagt krijgt dat geen kans.
Tot op zekere hoogte zijn lichaamsgeurtjes ook normaal, al speelt de industrie erop in van niet en dat je naar bloemetjes of fruit moet ruiken oid.

Met deze warmte gaat er (bijna) niks boven naaktzwemmen en dat ga ik nu dan ook doen, heerlijk :thumbsup: (zeker ook onhygienisch? dat is dan maar zo.. heb er nog nooit iets aan overgehouden in de halve eeuw dat ik besta, dus zal wel meevallen allemaal).
suzy65 wijzigde dit bericht op 02-07-2018 17:28
28.04% gewijzigd
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Ik draag nooit een slip, maar ik draag ook nooit kleding waarbij dat gezien kan worden.
Don't waste your time or time will waste you.
Alle reacties Link kopieren
Soulsista schreef:
02-07-2018 17:11
Ik zweet niet down under hoor.
Tenzij het 40 graden is buiten, maar dan alsnog.
Zweet is normaal.
Je oksels zweten ook en die dek je toch ook niet af met tape?
:proud:

Herkenbaar, plus, als ik er met enorme hitte al zweet is het echt niet op een plek die door de gemiddelde slip bedekt word zoals liezen. En zolang er niks naar beneden druipt voel ik mij ook niet echt genoodzaakt er iets extra voor aan te trekken (of tape te pakken haha).
Alle reacties Link kopieren
amarna schreef:
02-07-2018 17:19
Ik wil geen glimp zien. Punt uit. Net zo min als ik getuige wil zijn van iemands toiletbezoek. Of van een onbedekte grote wond of de inhoud van een zakdoek.
Ik ga heus niet gillen van een blote flamoes, maar vind het wel bijzonder ongemanierd van de broeklozen die, alhoewel onbedoeld, iets intiems laten zien. Ik vind dat je in een beschaafde maatschappij rekening houdt met elkaar.
Niet dat ik je punt niet snap hoor, maar dan zou je in een beschaafde maatschappij toch ook rekening moeten houden met de voorkeur van anderen op sliploos te gaan? En dan heb ik het niet over flashers o.i.d. maar dat er eens een onbedoelde glimps te zien is? Beetje het leven en laten leven.
Alle reacties Link kopieren
Ik zweet sinds een paar jaar met hitte (of in sauna) niet bij gebruikelijke plekken zoals oksels, maar voornamelijk mijn gezicht, moet ik die dan maar bedekken?!
:lightbulb: Gesluierd de straat op?
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Er zijn situaties dat je onbedoeld een glimp op kan vangen, maar dan moet je er alsnog echt op letten.
Ik weet dan dat ik er verder niets onder draag en pas mij daar op aan.

Ik ga dan ook niet met mijn benen wijd op een terras zitten.
Ik ga dan zo zitten dat niemand ''inkijk'' heeft.
En is dat op dat terras niet mogelijk dan ga ik naar een ander terras waar het wel mogelijk is om zonder ''inkijk'' te zitten.

Ik hou echt wel rekening met anderen.
anoniem_318277 wijzigde dit bericht op 02-07-2018 17:36
0.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Heilige_maagd_Maria schreef:
02-07-2018 17:23
Ik vind dat je in een beschaafde maatschappij rekening houdt met elkaar.
Dat doe ik ook want ik ''flash'' niet.
Normaal gezien weet je bij bij mij niet of ik wel of geen slipje onder kort draag.
Je vertelde zelf dat je het een spannend idee vindt. Als niemand iets ziet, wat is er dan spannend aan?

En waarom zou iemand zich afvragen of je wel of geen ondergoed aan hebt?
Dat interesseert niemand. De enige die het spannend vindt ben jij zelf.
Alle reacties Link kopieren
@amarna.

Voor mij zelf is het spannend.
Hoe kort kan ik gaan zonder dat het ordinair wordt en dat eigenlijk niemand er weet van heeft dat ik er verder niets onder draag.
Maar dat heb ik hier ook al verschillende malen verteld.
Dito als dat ik niet aan ''flashing'' doe.
Alle reacties Link kopieren
kirjailija schreef:
02-07-2018 17:30
Niet dat ik je punt niet snap hoor, maar dan zou je in een beschaafde maatschappij toch ook rekening moeten houden met de voorkeur van anderen op sliploos te gaan? En dan heb ik het niet over flashers o.i.d. maar dat er eens een onbedoelde glimps te zien is? Beetje het leven en laten leven.
Omdat met slip de norm is? Net als niet in het openbaar plassen of poepen? Of moet ik dat ook accepteren onder het motto "leven en laten leven"?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven