Nek fetisj

17-01-2017 03:42 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenacht mensen.



Ik vroeg mij af of iemand hier een nek fetisj heeft. Ik namelijk wel. Ik ben benieuwd of het vaak voor komt ja of nee. Mocht je nieuwsgierig zijn wat het precies is. YouTube het even, dan heb je er een beter beeld van. Wel in het Engels dus 'Neck fetish'. Ken je iemand die het heeft of iets dergelijks ik hoor het graag.



Houdoe
Alle reacties Link kopieren
MisaMi schreef:
06-08-2017 00:20
Tuurlijk wordt je niet gelabeld of ben je geen freak als je dit opwindend vindt. Op dit forum komen wel vreemdere dingen voorbij hoor.
Toen ik mijn minnaar vertelde van mijn voorkeur op dit gebied vond hij dat ook erg opwindend en probeerde uit hoe hard hij mag vastpakken. Hij vindt mijn hals erg mooi en raakt er opgewonden van. Wurgseks hoeft van mij ook niet, dat is weer iets heel anders. Dan ga je voor de kick van het gevoel dat je lrijgt als je bijna stikt. Daar vind ik niks opwindends aan. Maar dat er een vorm van de controle overgeven aan een ander in zit, dat denk ik wel. Een hals en keel is een kwetsbaar lichaamsdeel. Ik moet iemand dan wel vertrouwen.
Daar heb je zeker gelijk in, en het is inderdaad ook fijn om te weten dat je op dit forum geaccepteerd wordt om wie je bent en wat je fantasieën en/of fetishes ook zijn, super! Wurgseks is iets wat ik zelf afschuwelijk vind, ik moet er niet aandenken om een vrouw te laten stikken omwille van 'kracht', nee zo hoort dat niet. Als je je fantasie op de keel uit tijdens het vrijen, doe dat dan met liefde en gevoel. En ik heb je hals nog nooit gezien dus ik kan er ook moeijlijk een oordeel over geven hahaha :P
Een vrouw die je haar fantasieën/fetisjes niet de kans gunt, is een vrouw zonder princiepes
Alle reacties Link kopieren
MisaMi schreef:
06-08-2017 00:20
Tuurlijk wordt je niet gelabeld of ben je geen freak als je dit opwindend vindt. Op dit forum komen wel vreemdere dingen voorbij hoor.
Toen ik mijn minnaar vertelde van mijn voorkeur op dit gebied vond hij dat ook erg opwindend en probeerde uit hoe hard hij mag vastpakken. Hij vindt mijn hals erg mooi en raakt er opgewonden van. Wurgseks hoeft van mij ook niet, dat is weer iets heel anders. Dan ga je voor de kick van het gevoel dat je lrijgt als je bijna stikt. Daar vind ik niks opwindends aan. Maar dat er een vorm van de controle overgeven aan een ander in zit, dat denk ik wel. Een hals en keel is een kwetsbaar lichaamsdeel. Ik moet iemand dan wel vertrouwen.
Kussen, likken en strelen is wat ik met een lange vrouwenhals liever doe dan hard vastpakken of knijpen (waarbij de vrouw het gevoel heeft bijna te stikken of te worden gewurgd). Niet alleen vind ik halzen mooi bij - vooral slanke - vrouwen, maar een vrouw likte mijn hals, precies daar waar een erogene plek zat: vlak boven mijn sleutelbeen. Ikzelf heb een wat slanke halflange hals voor een man. Er zijn vrouwen met een nekfetisj die graag een hals van een man kussen, likken of strelen.
[...]
hans66 wijzigde dit bericht op 06-08-2017 12:36
Reden: Foto en naam verwijderd van vrouw.
6.80% gewijzigd
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
verwijder deze ff iemand van de moderators aub
Een vrouw die je haar fantasieën/fetisjes niet de kans gunt, is een vrouw zonder princiepes
Alle reacties Link kopieren
[quote=hans66 post_id=27394130 time=1501974473 user_id=8612]
Kussen, likken en strelen is wat ik met een lange vrouwenhals liever doe dan hard vastpakken of knijpen (waarbij de vrouw het gevoel heeft bijna te stikken of te worden gewurgd). Niet alleen vind ik halzen mooi bij - vooral slanke - vrouwen, maar een vrouw likte mijn hals, precies daar waar een erogene plek zat: vlak boven mijn sleutelbeen. Ikzelf heb een wat slanke halflange hals voor een man. Er zijn vrouwen met een nekfetisj die graag een hals van een man kussen, likken of strelen.

Een vrouw die je haar fantasieën/fetisjes niet de kans gunt, is een vrouw zonder princiepes
Alle reacties Link kopieren
necklover99 schreef:
06-08-2017 01:40
verwijder deze ff iemand van de moderators aub
Bedoel je de foto van de vrouw (die ik intussen verwijderd heb)?
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
hans66 schreef:
06-08-2017 12:36
Bedoel je de foto van de vrouw (die ik intussen verwijderd heb)?
Haha nee Hans daar had ik het helemaal niet over juist :P ik had gisteravond en daar straks nog een antwoord getypt op jou bericht, maar op een of andere manier zie ik ze niet, d'r was/is niks mis met die foto en/of jou bericht. Vind de hals/keel lekker om naar te kijken dus kan geen kwaad haha ;)
Een vrouw die je haar fantasieën/fetisjes niet de kans gunt, is een vrouw zonder princiepes
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een video van Ljudmila Titčenkova.

https://www.youtube.com/watch?v=QqUnqx4qOtA&t=32s

Zij heeft niet alleen een extreem lange hals, maar ze is zelf ook extreem lang, ongeveer 2 meter.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
hans66 schreef:
07-08-2017 14:39
Ik heb een video van Ljudmila Titčenkova.

https://www.youtube.com/watch?v=QqUnqx4qOtA&t=32s

Zij heeft niet alleen een extreem lange hals, maar ze is zelf ook extreem lang, ongeveer 2 meter.
Wow, daar schrik ik van! Ik wist van de foto al dat ze een lange nek/keel had, maar dat die zo lang is, OMG! Hoe zal dat gaan als ze in haar eigen huis is en/of als ze wilt slapen? Jeez die meid moet alles op maat gemaakt krijgen... O_O
Een vrouw die je haar fantasieën/fetisjes niet de kans gunt, is een vrouw zonder princiepes
Alle reacties Link kopieren
necklover99 schreef:
05-08-2017 23:14
Ik heb geen idee of je op al wat oudere topics als deze mag reageren, maar als dat wel zo is, kan ik hierover mee praten. Ik heb zelf namelijk ook een nek fetisj (ook wel op z'n raarst gezegd keel fetisj genoemd). Ik zelf vind het vooral lekker om naar een 'gedraaide' keel te kijken (of te wel de/het 'sternocleidomastoideus'-spiertje) wat je dan ziet. Verder vind ik het ook lekker om het sensueel aanraken van de keel vanaf de kin zeer erotisch en lekker om op te ... [ja, die mag je zelf invullen ;)]

Ik zelf vind het een zeer erotische fetish en vind dat daarom ook een spannende zoektocht om er video's over te zoeken. En zoiets als MisaMi al beschrijft is inderdaad ook heerlijk om te zien en/of doen, je partner tijdens het vrijen bij de keel vasthouden, uiteraard & inderdaad GEEN wurgseks maar gewoon je hand op de warme keel leggen en je volledig daarop focussen voor het beste plezier tijdens het vrijen op te wekken. Heerlijk gewoon!

(Ik klink nu toch niet raar of wordt nu toch niet 'gelabeld' als freak op dit forum, toch?)
Jaa nou dat heb ik dus heel erg. Ik ben bang dat mensen/mn bedpartners het heel raar vinden. Dus dan zeg ik het maar niet. Ik zie het zeg maar als een groot geheim. Terwijl dat het denk ik helemaal niet echt is...

Ben je en jongen of meisje? Hoe oud ben je? Hoe ga jij daarmee om?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven