Ontharing bij mannen...

20-09-2007 20:52 68 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik even een praktisch vraagje dat vast wel vaker hier is gesteld :



Wat is de beste manier voor een man om z'n penis en balzak te ontharen.

Mijn man vindt het, net is ik, prettig om kale penis en balzak te hebben. Ontharingscreme vindt hij erg stinken en er blijven ook vrij veel stoppeltjes achter.



Wat zijn de ervaringen ...!?
Alle reacties Link kopieren
quote:Koettie schreef op 10 oktober 2013 @ 15:38:

Ben ik de enige die moet lachen omdat iedereen precies weet hoe haar vriend op welke manier zijn ballen onthaart?



Mijn vriend doet het niet, gelukkig. Ik wel, maar ik heb nooit in detail aan het uitgelegd en doe dat liefst gewoon in me-time dus ben wel benieuwd hoe iedereen dat weet :p

En ik moet glimlachen bij al die mannen die vlijtig hun zak en hun piemel scheren. Zo verliezen we elke voeling met de natuur nog :-)

Ik vraag me af, als die hun partner te kennen geeft dat ze niet zo tuk is op die uitgelebberde zak daaronder, of zij dan ook hun klokkenspel laten afsnijden... :-)
Alle reacties Link kopieren
Ja, geschoren piemels is ook niet mijn ding. Maar dat is persoonlijk. Ging me vooral om de details die mensen van hun partners scheerrituelen kunnen vertellen, grappig fenomeen.
Mijn vriend doet het ook gewoon met een scheermesje onder de douche inderdaad.



Wel grappig inderdaad dat sommige vrouwen hier haarfijn tot in de details uit komen leggen hoe lief dat precies doet hahaha.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man ook gewoon onder de douche en anders met scheerschuim, gewoon bijhouden is het ook amper werk....
Welke grapdoos upt er nou weer een topic uit het jaar kruik??
Alle reacties Link kopieren
Tja je bent ook wel vaak samen in de badkamer natuurlijk,dus zie je hoe de ander het doet he.quote:calyssa schreef op 10 oktober 2013 @ 16:20:

Mijn vriend doet het ook gewoon met een scheermesje onder de douche inderdaad.



Wel grappig inderdaad dat sommige vrouwen hier haarfijn tot in de details uit komen leggen hoe lief dat precies doet hahaha.
Alle reacties Link kopieren
quote:jaakds schreef op 10 oktober 2013 @ 16:13:

[...]



En ik moet glimlachen bij al die mannen die vlijtig hun zak en hun piemel scheren. Zo verliezen we elke voeling met de natuur nog :-)

Ik vraag me af, als die hun partner te kennen geeft dat ze niet zo tuk is op die uitgelebberde zak daaronder, of zij dan ook hun klokkenspel laten afsnijden... :-)Tegen de tijd dat de tieten toch voor de schaamlippen hangen, maakt die vraag geen donder meer uit.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
quote:storm2006 schreef op 10 oktober 2013 @ 15:35:

bushes zijn weer in heb ik begrepen

NO WAY!! Pas als baarden regeren.....

Hij een baard dan ZIJ een baard.
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Alle reacties Link kopieren
Hier mee alleen de balzak.(de op 5mm)





http://www.goedkopescheer ... mach3-power-scheermesjes/
Alle reacties Link kopieren
Halloooooooo



Topic is uit 2010 ! ! !





Ok, nu ik dan toch toch reageer: Ik wil mijn lovers graag met een kale lul en zak. Geen haren in de mond a.u.b.
Beter te laat dan over tijd.
quote:blinkie123 schreef op 11 oktober 2013 @ 07:33:

Halloooooooo



Topic is uit 2010 ! ! !min 3 jaar. Zo zie je maar hoe actueel dit onderwerp blijft he!



Ik scheer droog, met een bot mes, en na afloop spiritus erover. Driedubbel genieten!
Alle reacties Link kopieren
Nou geve. Droge bedoeling dan.

Werk je bij de brandweer? Dit in verband met de spiritus.
Beter te laat dan over tijd.
Alle reacties Link kopieren
mijn man gebruikt een ontharingscreme.
quote:blinkie123 schreef op 11 oktober 2013 @ 09:56:

Nou geve. Droge bedoeling dan.De bedoeLing blijft vochtig hoor! quote:Werk je bij de brandweer? Dit in verband met de spiritus. Bijna juist. Trouwens ooit wel eens geprobeerd om te ontharen met een brandend stuk krant. Gaat vlot kan ik met enige trots melden, alleen niet voor herhaling vatbaar wegens die nare brandlucht en wat extra ongemakken.
Alle reacties Link kopieren
Het scheren bij de man is inderdaad een lastig klusje. Vooral als hij veel andere lichaamsbeharing heeft (waar hou je dan op?).



Lees dit eens: [spammer eigen erotische website3 ]



Waar het om gaat is (net als bij de gezichtshaar):

- de huid moet goed strak zijn

- goed vochtig maken

- een scherp mesje gebruiken

- een goede lotion gebruiken
The older I get, the faster I was
Alle reacties Link kopieren
Op mijn hoofd verdwijnt mijn haar vanzelf.
Mijn balzak daarentegen is nog steeds flink behaard.
Je kunt een scrotumtransplantatie overwegen:

https://www.youtube.com/watch?v=6Lq9JNChx1c
Alle reacties Link kopieren
Doet dat pijn?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven