Orale bevrediging

20-07-2014 11:20 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi guyss,



Dus eh de titel zegt het al waar het over gaat.

Mijn vriend en ik hebben een hele prettige relatie en ook onze seksleven is verslavend.

Ik wil altijd iets nieuws met hem uitproberen om het leuk en spannend te houden.

Wat mij helemaal super geil maakt is als ik hem bijvoorbeeld oraal bevredig, ik zie dat hij geniet en dat maakt mij dus geil.

Nou ben ik heel erg onzeker om het feit dat hij me niet wil beffen. Als ik het vraag draait hij er altijd omheen, of zegt hij maak je niet druk het komt goed.

Laatst vroeg ik hem er eerlijk over te zijn en heeft hij gezegd dat hij het niet prettig vind om het te doen.

Soms lijkt het alsof mijn lichaam niet genoeg liefde krijgt ofso, waardoor ik me erg onzeker ga voelen.

Maar ondanks dat, zorg ik erg goed voor m'n vagina en is het haarvrij!



Is dit normaal bij jullie jongens dat het niet prettig voelt?en ben ik de enige die me zo onzeker voelt ?

Ik hoor jullie reacties graag !!!!!



Alle reacties Link kopieren
quote:loveladyyy schreef op 20 juli 2014 @ 11:34:

Hij heeft er niet zo'n goed gevoel bij, al heeft hij het niet eerder gedaan, het kwam door zijn vorige die niet zo frisjes rook. Nu als hij het bij mij gaat doen denkt hij dat hij die 'narigheid' zal gaan proeven...Dit is zo'n kutsmoes die ik al zo vaak gehoord heb. Mijn ex zei dit altijd maar ik heb ook een aantal vriendinnen met vriendjes die precies hetzelfde zeiden.



Ik denk dat het gewoon puur luiheid is. Echt hoor, dat denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Yep, lille_girl, daar heb je ook wel gelijk in. Het is wat moeite wat de man moet/mag/kan doen. En sommige heren zijn er inderdaad ook gewoon te lam voor.

Excuseer de woordkeus.....
always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het wel eens met de meningen dat de man dan niet genoeg houd van zijn vriendin. Ik zit dan misschien nog maar kort in een relatie, maar ik geniet er echt van als mijn vriendin geniet van sex of als ik haar bef.



En ik vind het zelf daarom ook echt geen straf!. Vind het zelfs leuk eigenlijk!.



En iets niet doen omdat je het niet eerder hebt gedaan, vind ik echt onzin!. Ik had tot 1 maand geleden ook nog nooit gebeft, en nu bef ik lekker reeksen van 10 minuten
Alle reacties Link kopieren
quote:marc-30 schreef op 21 juli 2014 @ 08:30:

Ik ben het wel eens met de meningen dat de man dan niet genoeg houd van zijn vriendin. Ik zit dan misschien nog maar kort in een relatie, maar ik geniet er echt van als mijn vriendin geniet van sex of als ik haar bef.



En ik vind het zelf daarom ook echt geen straf!. Vind het zelfs leuk eigenlijk!.



En iets niet doen omdat je het niet eerder hebt gedaan, vind ik echt onzin!. Ik had tot 1 maand geleden ook nog nooit gebeft, en nu bef ik lekker reeksen van 10 minuten



Zo zie je maar de een houd er van en bij de ander moet je er niet over beginnen, maar het is een gevoel van 'gemis', want ik ben down voor alles omdat het gewoon geil is als je iemand op allerlei manieren kan bevredigen.

Maar verder heb ik soms geen zin in seks omdat ik simpelweg niet geil genoeg ben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven