Panty

14-07-2012 20:52 408 berichten
Ben een man, en draag panty's, en vindt dat echt heerlijk zitten.

Liefst een naadpanty, of hold up's.

Sinds kort ook jarretel, met net panty.

Werkelijk heerlijk om te dragen, en naar te kijken in de spiegel.

Mijn vrouw vind dat ook leuk, en koop ze ook voor me.

Heb schijnbaar toch een fetish voor nylons.

Wat vinden jullie ervan als een man panty's draagt.
Alle reacties Link kopieren
quote:matthijsse schreef op 30 december 2012 @ 10:54:

het is onbegrijpelijk dat anno 2013 het nog steeds een taboe is en dat pantys nog steeds voorbehouden zijn aan vrouwen ik hoop dat we in 2013 nou is zover komen dat mannen die een panty dragen geaccepteerd worden en dat we dan in 2014 gewoon met een panty onder een korte broek ongestoord over straat kunnen lopen

Ow gewoon doen!



Ik heb al vast leuke combi's gezocht:









[img]http://www.hln.be/static/FOTO/pe/8/9/10
/media_xl_1790245.jpg[/img]

“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:danivo schreef op 14 juli 2012 @ 20:58:

Als je er maar wel rubberlaarzen bij draagt!



Danivo,

waarom rubberenlaarzen in het bijzonder. Vind je dat persoonlijk mooi ? Bij een vrouw vind ik de combinatie erg mooi, bij een man, mouah.
Alle reacties Link kopieren
hoi ik vind hat anders ook bijzonder opwindend, zeker als je een mooi figuurtje hebt. En echt cool dat je vriendin het ook mooi vind , mazzelaar!!

mijn zus hijste mij vroeger al in een panty om circusje te spelen en vond het vanaf toen al lekker zitten! draag ze zelf ook vaak en heb er een figuurtje in waar menig meid jalours op zou zijn....dat weet ik zeker!!! hihi Ben trouwens een jongen van 33...
Alle reacties Link kopieren
Naar mijn idee zou het voor velen een heel goed idee zijn als het goede voornemen voor 2013 wordt om veel toleranter tegenover onze medemens te staan. Want tjonge jonge jonge, ik vind dat bij veel mensen er flink aan ontbreken. Wat maakt het nou uit, wat iemand aantrekt! En of dat dan een man of een vrouw is, er zijn genoeg dingen waar we ons druk om (zouden )moeten maken.
quote:marrona schreef op 31 december 2012 @ 15:54:

Naar mijn idee zou het voor velen een heel goed idee zijn als het goede voornemen voor 2013 wordt om veel toleranter tegenover onze medemens te staan. Want tjonge jonge jonge, ik vind dat bij veel mensen er flink aan ontbreken. Wat maakt het nou uit, wat iemand aantrekt! En of dat dan een man of een vrouw is, er zijn genoeg dingen waar we ons druk om (zouden )moeten maken.Ik denk dat meer mannen dit graag dragen, als de gemiddelde viva lezer denken.
Lekker, Met deze kou.
Alle reacties Link kopieren
Onder je broek? Dat denk ik ook. Allen draag ik nu een thermo panty
Alle reacties Link kopieren
Ik vind 't absoluut een afwijking.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij af waarom vrouwen er zo tegen zijn. Zij dragen toch ook lange broeken, mannen schoenen, dassen, boxers, hemden, etc... Wie spreekt er altijd van emancipatie? Dit geldt precies enkel in richting. Het moest de vrouwen maar eens goed uitkomen, de mannen zouden ze wel moeten dragen hoor. Wij moeten toch ook poetsen, eten maken, wassen, strijken, etc... Als er dan eens zoiets is als pantys of dameskleding dragen door de mannen dan gaan ze bijna door hun dak. Ik heb over laatst een boek gezien in een bibliotheek, hoe begrijp ik een vrouw, het was een boek van een meter dik.
Alle reacties Link kopieren
quote:like10 schreef op 20 januari 2013 @ 19:45:

Ik vraag mij af waarom vrouwen er zo tegen zijn. Zij dragen toch ook lange broeken, mannen schoenen, dassen, boxers, hemden, etc... Wie spreekt er altijd van emancipatie? Dit geldt precies enkel in richting. Het moest de vrouwen maar eens goed uitkomen, de mannen zouden ze wel moeten dragen hoor. Wij moeten toch ook poetsen, eten maken, wassen, strijken, etc... Als er dan eens zoiets is als pantys of dameskleding dragen door de mannen dan gaan ze bijna door hun dak. Ik heb over laatst een boek gezien in een bibliotheek, hoe begrijp ik een vrouw, het was een boek van een meter dik.Ga toch fietsen man! Dit topic staat bij seks, en daar zal denk ik een reden voor zijn denk je niet? Dus niet zo mieterig miepen over emancipatie en dat vrouwen er niets van snappen of jij van hen, maar het beestje bij de naam noemen. En dat is dat de mannen in dit topic geilen op het dragen van een panty, punt.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk gezegd niet heel aantrekkelijk. Maar als jij je er lekker bij voelt, joh lekker doen.
Some flies are too awesome for the wall
Alle reacties Link kopieren
Enige wat ik wil dragen dat hier nog een beetje bij in de buurt komt zijn die 'tights', van die strakke hardloopbroeken waar je een beetje op zo'n ridder uit een goedkope film lijkt (maar dat ziet geen mens als je hard genoeg rent).



Heb ook wel eens een uitzending gezien van mannen die persé mannenrokken wilden dragen. Heel sneu



anoniem_124354 wijzigde dit bericht op 20-01-2013 22:35
Reden: Plaatje d'r bij
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik draag bijna dagelijk pantys omdat ik dat heerlijk vind . onder mijn broek en zodra het weer het maar even toelaat onder een korte broek
Alle reacties Link kopieren
quote:like10 schreef op 20 januari 2013 @ 19:45:

Ik vraag mij af waarom vrouwen er zo tegen zijn. Zij dragen toch ook lange broeken, mannen schoenen, dassen, boxers, hemden, etc... Wie spreekt er altijd van emancipatie? Dit geldt precies enkel in richting. Het moest de vrouwen maar eens goed uitkomen, de mannen zouden ze wel moeten dragen hoor. Wij moeten toch ook poetsen, eten maken, wassen, strijken, etc... Als er dan eens zoiets is als pantys of dameskleding dragen door de mannen dan gaan ze bijna door hun dak. Ik heb over laatst een boek gezien in een bibliotheek, hoe begrijp ik een vrouw, het was een boek van een meter dik.zo denk ik er dus ook over maar ik heb er dus schijt aan want je kan mij elke dag in een panty zien lopen ik draag huidkleurige pantys in 40 denier
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 30 december 2012 @ 16:50:

[img]http://www.whoopsiedaisy.nl/wp-content/ ... ty_350.jpg[/img]als je zoals ik , ook nog is hele mooie benen hebt wat is er dan mis mee om als man een panty te dragen?
quote:diaantje1971 schreef op 14 juli 2012 @ 20:58:

Erg onaantrekkelijk, zou er enorm op afknappen.Dit.
Alle reacties Link kopieren
ik doe dat ook af en toe eens een panty of nylonkousen aantrekken en ook wel andere dameskleding. ik vind dat je ieder in zijn waarde moet laten. bij sommigen is het een vorm van sexsueel er door opgewonden te worden en bij anderen zal het weer anders zijn.
Alle reacties Link kopieren
vandaag heb ik de hele dag een panty aan gehad er is zelfs iemand die tegen mij heeft gezegd dat ik hele mooie pantybenen heb dus voortaan is het zoveel mogelijk met pantys lopen helaas kan dat voor mijn werk meestal niet en is het niet handig , maar als ik niet aan het werk ben...
quote:matthijsse schreef op 21 april 2013 @ 20:34:

vandaag heb ik de hele dag een panty aan gehad er is zelfs iemand die tegen mij heeft gezegd dat ik hele mooie pantybenen heb dus voortaan is het zoveel mogelijk met pantys lopen helaas kan dat voor mijn werk meestal niet en is het niet handig , maar als ik niet aan het werk ben...Wat fijn voor je.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat dit bij de pijlers Seks staat.
Alle reacties Link kopieren
al hoewel het hier helemaal stil is geworden probeer ik het toch nog eens

ik loop nu al een week lang dagelijks met huidkleurige pantys onder een korte broek op straat en ik heb nog geen 1 opmerking er over gehad , van niemand niet , niet van vrouwen en niet van mannen , zelf geen nare opmerking , op die spier witte benen valt dat ook bijna niet op , . zelf let ik natuurlijk wel op benen van vrouwen of ze een panty aan hebben of niet , en wat mij daarbij zo enorm opvalt is , dat er veel vrouwen zijn met mooie benen , maar dat er toch ook heel veel jonge vrouwen zijn die lelijke benen hebben , hoe zou dat toch komen dat ik als man van 48 van die hele mooie benen heb?
Alle reacties Link kopieren
quote:matthijsse schreef op 10 juli 2013 @ 22:28:

al hoewel het hier helemaal stil is geworden probeer ik het toch nog eens

ik loop nu al een week lang dagelijks met huidkleurige pantys onder een korte broek op straat en ik heb nog geen 1 opmerking er over gehad , van niemand niet , niet van vrouwen en niet van mannen , zelf geen nare opmerking , op die spier witte benen valt dat ook bijna niet op , . zelf let ik natuurlijk wel op benen van vrouwen of ze een panty aan hebben of niet , en wat mij daarbij zo enorm opvalt is , dat er veel vrouwen zijn met mooie benen , maar dat er toch ook heel veel jonge vrouwen zijn die lelijke benen hebben , hoe zou dat toch komen dat ik als man van 48 van die hele mooie benen heb?Het is een gevoelig onderwerp. Ik denk dat je insteek niet helemaal overkomt.
quote:Roberto68 schreef op 10 juli 2013 @ 22:33:

[...]





Het is een gevoelig onderwerp. Ik denk dat je insteek niet helemaal overkomt.+1 met de toevoeging dat ik er heilig van overtuigd ben dat Mathijsse met zijn laatste bericht wil provoceren/uitlokken. Dit gaat niet om het dragen van panty's maar om reacties uit te lokken. Er is een bekend internetfenomeen dat zich zo profileert op fora.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit sinds vannacht op dit forum, en werkelijk... erg grappig, leuke types!!!
Festina Lente

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven