Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is het normaal om zenuwachtig te zijn. Het zou eerder niet normaal zijn om niet zenuwachtig te zijn.

En het is natuurlijk een behoorlijke drempel die je overgaat.

Realiseer je gewoon goed dat niemand je vraagt jouw grens over te gaan, waar die ook ligt. Zelf vind ik dat juist in een club mensen die grens echt respecteren. Maar je moet het kunnen en doen om je grens aan te geven. Je moet dus durven duidelijk te zijn want niemand kan gedachten lezen. Je zult ook moeten accepteren dat andere mensen duidelijk naar jouw zijn wanneer ze iets niet willen.

Bedenk daarbij dat je pas echt weet wat je wil als je met de situatie geconfronteerd wordt. Ieder mens reageert anders.



En die eerste drempel is altijd de hoogste met de nodige verwachtingen, spanningen etc. Zolang je die maar vrijwillig overgaat. En verder zoals ze hier in de omstreken zeggen, niet geschoten is altijd mis!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Iemand een up to date van le baron a6 heeft? Vind alleen berichten uit 2007.....

Het is namelijk redelijk in de buurt, maar als het de allure van amateur prostitutie heeft heb ik al gegeten en gedronken...
Leuk verslag Zij! Was er een beetje actie qua ruil? Vormde de taal geen barrière? Wat vond je ervan dat iedereen er hetzelfde uitzag en dus niet onderschijdend was in sexy kleding?

Gaaf trouwens.. een club en dito date in Parijs....
Alle reacties Link kopieren
uh, ik was niet zenuwachtig (wel goed voorbereid), dus die vlieger gaat niet op...
Alle reacties Link kopieren
quote:frivolia schreef op 26 juli 2014 @ 11:46:

uh, ik was niet zenuwachtig (wel goed voorbereid), dus die vlieger gaat niet op...Je had al eerdere ervaringen met neuken waar anderen bij zijn, of je vond het gewoon wel prima?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
@bugs: in de fun heb je ook een paar afsluitbare kamers (in het hollands straatje)
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Vanavond is het zover; vriendje(49) en ik (45) gaan voor het eerst naar de F42. Dit is de 2de keer dat wij een pc bezoeken. Anderhalve maand geleden zijn we nl voor het eerst naar de FataMorgana geweest. En dat was gaaaaaaf!! Hartstikke zenuwachtig waren we; wat moeten we aan? wat moeten we zeggen? wat moeten we wel? wat moeten we niet…? Ondanks alle info op de verschillende sites die helemaal uitgeplozen waren en minstens 3 keer doorgelezen blijft het een ‘sprong in het diepe’ Maarrrrr, het feit dat we vanavond naar de F42 gaan wil zeggen dat we het op z’n minst heel erg spannend, opwindend en ‘vraagt naar meer vinden’… Op de een of andere manier heb ik deze site pas ontdekt na ons eerste bezoek, dwz deel 14/14/16. Enorm blij mee omdat je duidelijke info krijgt die je nu met iets kan associëren… (een beetje zoiets als ‘t hebben over wat te doen met weeën, maar als je ze nog nooit hebt gehad is t ook maar zoiets van ‘ja zal wel’…) Wij zijn natuurlijk nog in de hartstikke ontdekkingsfase en durven (denken we) nog niet all the way met andere koppels te gaan, maar alleen al het zien van anderen en samen enorm genieten van elkaar, naast anderen, met af en toe een verdwaalde hand/aanraking van iemand anders was op z’n minst erg opwindend. Waar ik de vorige keer in eerste instantie bijna niemand anders durfde aan te kijken, bang om ‘verkeerde signalen’ af te geven; “misschien denken de anderen dat ik wat met ze wil maar ik durf dat eigenlijk niet en dus kijk ik maar helemaal niet en maak zo min mogelijk contact, bang om te teleurstellen” heb ik begrepen dat dat dus helemaal niet as such wordt ervaren. Ik schrijf dit er maar even expliciet bij, mochten er andere beginners zijn…. Waar ik normaal met iedereen makkelijk een praatje maak, was ik nu dus sort van missus ‘laat me alleen’. Vanavond toch echt proberen om dat anders te doen… en heerlijk te gaan genieten van alles en iedereen en elkaar met de wetenschap dat ECHT niets moet en alles mag!

Nu maar hopen dat we er in komen met onze leeftijd en uiterlijk… Ik vind zelf dat daar (leeftijd en uiterlijk) helemaal niks mis mee is, maar dat krijg je he… al die reviews kunnen je soms ook wat aan het twijfelen brengen….

Ik zal laten weten hoe het was…. Of hoe het niet was
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 26 juli 2014 @ 11:39:

Leuk verslag Zij! Was er een beetje actie qua ruil? Vormde de taal geen barrière? Wat vond je ervan dat iedereen er hetzelfde uitzag en dus niet onderschijdend was in sexy kleding?

Gaaf trouwens.. een club en dito date in Parijs.... Hi Rooss :kiss:; volop actie En de taal is qua sex geen barrière, maar na de sex vond een meneer mij wel erg leuk en ik hem ook (voor en tijdens sex natuurlijk ook, maar je snapt het wel), maar erover praten konden we niet echt. Het school-frans biedt toch te weinig aanknopingspunten, hahaha!!
Alle reacties Link kopieren
Veel plezier kikism!!
Alle reacties Link kopieren
quote:kikism69 schreef op 26 juli 2014 @ 16:25:

Hallo allemaal,



Vanavond is het zover; ........

Ik zal laten weten hoe het was…. Of hoe het niet was



Super kikism69 !!

Jullie zijn wel een goed voorbeeld van hoe je het als stel aan moet pakken. Helemaal op je eigen tempo, daar is namelijk geen handleiding voor. En leeftijd ? Ach, wij zijn ook niet meer piep maar er is meestal genoeg te beleven. We zijn nog nooit "de deur uit gekeken" en hebben meer dan eens sex gehad met jongere stellen zonder ons op te dringen. Met oudere overigens ook. Het gaat om de bekende klik.



Een kleine tip nog. Blijf communiceren met elkaar, ook in het vuur van het spel.



En dan nu de cliché opmerking: Have Fun !!



Alle reacties Link kopieren
En Kikism69, hoe was de avond??





Zelf een thuisdate gehad gisteren, heerlijk!! Het andere stel had al aangegeven zelf pilletjes te gebruiken maar dit zeker met mate te doen omdat wij dus niets gebruiken. Het was voor ons wel een gok want je weet niet hoe zo'n date verloopt en of je op eenzelfde level blijft. Met elkaar afgesproken als het ons niet bevalt kunnen we altijd nog vertrekken en naar 7sins (club) gaan. Was uiteindleijk niet nodig. Kon merken dat ze ons niet wilden overrulen daarmee waardoor de avond heel rustig van start ging. Misschien net iets te rustig maar uiteindelijk wel lekker.

Heerlijke avond gehad dus!!

Een thuisdate is in bepaalde opzichten wel fijner als een club hoewel het mij helemaal leuk lijkt met verschillende koppels.

Iets voor de volgende keer!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik heb een vraag en misschien willen jullie mij op weg helpen.



Jaren gelden ging ik regelmatig naar clubs (fun, fata) en op thuisdate. De afgelopen jaren is er niet veel van gekomen, werk en aanverwante zaken hielden mij bezig.



Nu heb ik wat meer tijd en zou graag weer actief worden. Hebben jullie misschien wat informatie en tips voor mij? Wat zijn de sites om contact te leggen en de clubs om naar toe te gaan?



Alvast bedankt, WVDM
Alle reacties Link kopieren
Hoi WVDM

De site voor swingers is toch wel SDC of b4dating. Natuurlijk zijn er meerdere sites maar dit zijn de meest gangbare. Hoor je het meeste over. De topclub blijft toch wel de Fun en ook wel de Fata. Wij gaan ook regelmatig België in naar Eroxx bijv.

Lees verder anders dit topic maar eens door.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Hoi leen65, dank je wel voor de informatie. Ik was inmiddels al begonnen aan het doorlezen van dit topic.



Ik ga eens kijken op de sites. b4dating kende ik nog niet maar dat ziet er goed uit...



Nogmaals bedankt.
Alle reacties Link kopieren
quote:adventure schreef op 26 juli 2014 @ 00:17:

Iemand een up to date van le baron a6 heeft? Vind alleen berichten uit 2007.....

Het is namelijk redelijk in de buurt, maar als het de allure van amateur prostitutie heeft heb ik al gegeten en gedronken...Die club heeft tegenwoordig de naam PartyPlayers.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa halloo halloo!!! Zoals beloofd (en leuk om te doen na jullie reacties) een verslag van hoe het afgelopen zaterdag avond is geweest in de F42:

Geilweldig!!!

Klokslag 9 uur stonden we samen met nog een autootje of 15 te wachten voor de poort die minuutje later open ging…Best grappig, met z’n allen in de file voor de PC

Vervolgens auto geparkeerd en de rij in om binnen te komen. Het merendeel zag er uit alsof ze naar een feestje gingen en met als thema voor de dames: vrouwelijk gekleed…

Terwijl we in de rij stonden te wachten merkten we dat er veel toeristen waren; fransen, engelsen en spaanse die net zoals wij dus voor het eerst in de F42 kwamen…. De dame legde vriendelijk en to the point uit aan iedereen hoe het eraan toe ging en je kreeg een sleutel voor je locker…Deze info hoorde je dus een paar keer terwijl je stond te wachten en werd wel duidelijk.

Ok, tas naar de locker gebracht en toen naar binnen. Drankjes besteld aan de bar en naast de dansvloer gaan zitten kijken naar iedereen die binnen kwam en zich langzaamaan aan het settelen waren net zoals wij… Sommigen gingen al wat dansen, anderen gingen eten, een paaldanseres deed haar ding en de sfeer werd steeds relaxter.. Op ‘n gegeven moment het nummer om aan te geven dat je je moest omkleden… Hier had ik me op de een of andere manier veel van voorgesteld maar het bleek een bekend partynummer te zijn met de tekst aangepast …. Eigenlijk helemaal niet sexy ofzo… weet niet eens meer welk nummer het was… en ik was er toch zo nieuwsgierig naar…

Wij zijn ons toen na ongeveer een minuutje of 50 ook gaan omkleden. We hadden van alles zien langskomen aan lingerie, mooie Bhsetjes, babydolls, korsetten, shortjes met … ach, van alles eigenlijk en allemaal extra verzorgd, en extra speciaal voor de dames in kwestie en dat werd ook uitgestraald… Het publiek was inderdaad over het algemeen jonger dan wij en dan met name op de dansvloer, maar eenmaal in lingerie of boven in de ‘erotische ruimtes’ viel dat total niet meer op…. tenminste, het is niet meer door m’n hoofd gegaan… en er waren ook meer dan voldoende mensen van onze eigen leeftijd (45-49+)

En voor de rest is het zoals Leenman al zei “Het gaat om de bekende klik”, punt.

De avond was heerlijk! Veel rondgelopen en rondgekeken en op vele plekken heerlijk staan/liggen/zitten sexen, met of zonder (hulp) van anderen. Dwz, nog steeds niet all the way met een ander maar al wel een heel eind op weg… Het ‘anonieme’ voelt nu nog op één of andere manier iets veiliger… het theater kamertje was erg opwindend en erg druk en ERRUG lekker Tussen al het plezier door steeds weer even samen napraten en opladen, idd heel belangrijk en trouwens minstens zo spannend.

Op een gegeven moment belandde we (na de tantra ruimte, de kamertjes op amsterdamse wallen en jacuzi) bij het kleine barretje naast de jacuzi. En de dame die achter de bar stond op dat moment bleek dezelfde vrouw te zijn die ons bij binnenkomst verwelkomde en uitleg en sleutel gaf. Zij bleek Linda de eigenaresse te zijn en wij vonden haar zondermeer erg aardig. Wij vertelde dat we gezien onze leeftijd we toch wel een beetje een barriere hadden gevoeld om hier naar toe te gaan, zeker omdat er best wel vaak wordt gezegd dat iedereen hier zogenaamd bloedmooi, jong en blablabla is, maar dat dat eigenlijk enorm meevalt. Zij benadrukte ook dat leeftijd er in principe helemaal niet toe doet, ze is zelf 48, en dat het gaat om aantrekkelijkheid in alle vormen en (vele) maten, als het maar verzorgd is. Enfin, zo hebben wij het ook ervaren.

Nogmaals, we hebben genoten op allerlei gebied en waren om uurtje of 5 thuis maar gingen denk ik rond uurtje of half 7 slapen… te ‘hyper’ vd avond zeg maar. Ohja, EN een scheurende trek!!! Want waar ik zo’n restaurant met oa aardappels sate en steaks niet echt goed kan rijmen met m’n lingerie en seks, had ik toen we thuiskwamen echt t gevoel dat ik op z’n minst een hele koe op kon. Dat laatste hadden we niet. Dan maar m’n vent, als toetje, helemaal voor mijzelf alleen

Volgend weekend gaan we weer… Whoopwhoop!!!



Ps, ik hoop niet dat ik nu de vegetarische clan onder ons over me heen krijg
Alle reacties Link kopieren
Ik had eigenlijk niet dadelijk door dat F42 jullie dus de Fun4two bedoelde, Ik dacht dat het over een andere club ging...maar na de herkenbare beschrijving (Tantra, en amsterdams straatje) had ik het wel door natuurlijk

Dat van "iedereen" bloedmooi in de Fun... nou dat is denk ik dan toch van enkele jaren geleden... alles is relatief natuurlijk

Die bar boven naast de jacuzzi is ook wel wat onze favoriet om een beetje op positieve te komen na actie.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik me afvraag over een PC; die zijn vaak tot in de late uurtjes open, of vroege uurtjes, net hoe je het bekijkt . Is er dan al wel eerder op de avond genoeg te zien en te beleven? Mocht ik er eens met mn man naar toe gaan, dan moeten we wel oppas hebben voor de kinderen. Dan kunnen we dus ook niet tot een uurtje of 2 / 3 blijven, maar eerder tot 12 uur / half 1. Tenzij we een logeeradresje voor de kids hebben. Ik zou het jammer vinden om er al vroeg te zijn, terwijl het dan pas laat 'op gang komt'



Wat zijn jullie ervaringen daarmee en verschilt dat nog erg per club? Wij wonen in midden NL (iets onder Utrecht) dus zouden evt ook naar club daar in de buurt gaan.
Alle reacties Link kopieren
@ sexymama: In begin van de avond zijn er natuurlijk ook al behoorlijk veel mensen. Maar dan wordt er vooral gedanst, gepraat enz.... In de clubs waar wij ervaring mee hebben begint de actie TEN VROEGSTE 23 u en meestal eerder middernacht. Nou ja op een zaterdag in elk geval. De zondag ligt dat dan weer anders... want dan is de Fun4two reeds open om 16 u en middernacht sluitingsuur...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou toch kiezen voor een logeeradres. Voor je het weet is het 01.00 uur geweest. In veel clubs is de dresscode na 22.30 uur en dan begint het eigenlijk pas. Het is zonde als je dan al om 12 uur naar huis moet. Wij hebben een oppas die blijft slapen. Ook handig.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn ook druk op zoek naar een logeeradresje voor onze schatjes. Wij wonen zo schandalig dicht bij de fun dat een hotelletje er naast echt te veel moeite is. Wij zijn ook weer aan het aftellen, nog 2 weekjes!
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Wij hadden in onze beginjaren ook altijd een oppas tot 1.00, en dus heb je maar van 21.00 tot 0.55, wij wonen belachelijk dichtbij namelijk, daar hadden we dan mazzel bij. Maar toch was dat leuk en goed te doen. Sinds een paar jaar hebben we een oppas tot 3.00, en natuurlijk is dat fijner, maar tot 1.00 is ook best te doen, als het niet anders kan.
Alle reacties Link kopieren
Het is voor ons al gauw een half uur / 3 kwartier rijden, dus niet zo dichtbij. En we hebben wel 2 meiden die vaak oppassen, maar dan niet tot zo laat of die ook blijven slapen. Dus waarschijnlijk is de optie van de kinderen uit logeren sturen toch beter

We hebben sinds kort ook een hond, dus ff een overnachting er aan vast plakken zit er niet in.



Sowieso moet ik eerst mn man polsen of er een bezoek aan een PC voor ons samen in zit, maar dat is weer een ander verhaal....



Ik zou het in ieder geval jammer vinden om te vroeg weer weg te moeten gaan. Mochten we zover zijn dat we een keer willen gaan, wil ik er wel van genieten en de tijd goed benutten

Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!
Wij gaan aanstaande zaterdag weer eens een duitse parenclub bezoeken. Die Eule bij Dusseldorf.

Wij houden van fun4two maar na een confrontatie met bekende uit ons dorp wil mijn vrouw niet meer...

We zijn er al een paar keer geweest en heeft een hotel in de club en dat is relax. Na een avond lang xxx gehad te hebben lekker naar de kamer, en dan als een brok in slaap ha ha..



Dus hopelijk zien we meer Nederlanders daar, hoe meer zielen des te meer xxx
Alle reacties Link kopieren
quote:hungerstel schreef op 28 juli 2014 @ 23:14:

Wij gaan aanstaande zaterdag weer eens een duitse parenclub bezoeken. Die Eule bij Dusseldorf.

Wij houden van fun4two maar na een confrontatie met bekende uit ons dorp wil mijn vrouw niet meer...

We zijn er al een paar keer geweest en heeft een hotel in de club en dat is relax. Na een avond lang xxx gehad te hebben lekker naar de kamer, en dan als een brok in slaap ha ha..



Dus hopelijk zien we meer Nederlanders daar, hoe meer zielen des te meer xxx Die Eule, we gaan meteen googlen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven