Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
In dat proces zitten we nu, maar dat moet natuurlijk wel uiteindelijk. Het is blijkbaar heel lastig om te accepteren maar dat moet dan maar want het is zoals Theemok zegt, de langzaamste bepaalt.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 28 november 2014 @ 12:37:

Klopt, de langzaamste bepaalt. Dat houdt dus ook in dat als een van de twee niet meer wil, het op moet houden. Anders gaan de verhoudingen heel snel heel erg uit balans, en kan je relatie ernstig in gevaar komen.

Andersom ook dus.....

Als de behoeften te ver uit elkaar liggen wordt het heel lastig.
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
Wat bedoel je met andersom?
Alle reacties Link kopieren
bij ons is het heel simpel. nee is nee. als een van de twee ergens nee tegen zegt, dan is het ook nee.
Alle reacties Link kopieren
Dat is hier ook zo. De regel is simpel, het uitvoeren echter niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:sexy4u schreef op 24 november 2014 @ 09:00:

Senna 30: wij gaan ook wel eens naar dat soort feestjes, maar niet die eigenlijk, omdat ik de leeftijd van de bezoekers vrij hoog vindt. Het is altijd even zoeken, want een hogere leeftijd is al gauw op feestjes, maar er zijn zeker leuke feestjes te vinden met 30ers en 40ers.



Voor ons even geen Fun, volgende week een lekkere thuisdate, en begin december een gave hoteldate met twee superleuke stellen, ontmoet in de Fun, dat wordt zeker weten erg leuk. Misschien halverwege januari weer eens in de Fun kijken, en eigenlijk liever niet op sexpertnight, zoals hierboven discussie over was. Het leek ons ook erg spannend, maar het valt een beetje tegen. Er gebeurt eigenlijk niet veel anders dan op een gewone avond, en het is een wat anders publiek, over het algemeen wat ouder dan normaal en iets excentrieker in onze ogen, in de vorm van meer leren pakjes etc., niet zo ons ding. Maar ieder zijn ding, toch?



Wij komen zo nu en dan op KP. Vind het een fijn feest. Er zijn ruimtes open waar je wat kan doen maar de meeste feestgangers gaan daar niet naar binnen, even latex aan en uit trekken valt niet mee ;).

Als je echt voor kinky gaat is het handig om te weten dat er om de maand een kleurthema is, dan mag gewone lingerie in deze kleur ook. De andere maand is het echt alleen kinky.
Alle reacties Link kopieren
Is alweer een tijdje geleden dat ik hier was maar toch weer een vraag aan de experts :-)

Wij zijn een keer naar de fun geweest en dat was een groot succes. Moesten daarna wel weer even op adem komen (lees praten en bedenken hoe we hier mee verder wilden omdat de ervaringen niet gelijk opgingen voor mijn partner en mij).

Nu gaan we eerdaags naar een feest van Little Sins. Als ik naar de site kijk, lijkt het mij minder sexy dan de fun. Het komt op mij over als een feest met mensen die wat uitdagend gekleed zijn waardoor je misschien zin krijgt. Maar deze zin neem je mee naar huis/hotel samen met je eigen partner. Is dit beeld realistisch of vergis ik mij hierin?
Alle reacties Link kopieren
quote:Tanja2000 schreef op 28 november 2014 @ 23:22:

Is alweer een tijdje geleden dat ik hier was maar toch weer een vraag aan de experts :-)

Wij zijn een keer naar de fun geweest en dat was een groot succes. Moesten daarna wel weer even op adem komen (lees praten en bedenken hoe we hier mee verder wilden omdat de ervaringen niet gelijk opgingen voor mijn partner en mij).

Nu gaan we eerdaags naar een feest van Little Sins. Als ik naar de site kijk, lijkt het mij minder sexy dan de fun. Het komt op mij over als een feest met mensen die wat uitdagend gekleed zijn waardoor je misschien zin krijgt. Maar deze zin neem je mee naar huis/hotel samen met je eigen partner. Is dit beeld realistisch of vergis ik mij hierin?



Op LS feesten kwamen vooral party people en deels swingers. Afhankelijk van de locatie was er een love lounge waar seks mocht. De sfeer was altijd goed en heel relaxed.



Ik schrijf in verleden tijd omdat het al een paar jaar geleden is dat we de laatste party bezochten. De organisatie liet te wensen over.
Alle reacties Link kopieren
quote:stel2003 schreef op 28 november 2014 @ 16:15:

Wat bedoel je met andersom?De balans is er ook uit als er onvrede ontstaat als de één heel graag wil en de ander constant de rem er op houdt.
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
naar de parenclub gaan staat hier bij ons op ons te doen lijst.. Maar.. Na 2j erover praten en dag afspreken om te gaan.. Nog steeds de stap niet durven zetten. Ik en men man vertrouwen elkaar de volle 100% maar hoe is het daar en wat is zo de leeftijd van de mensen daar binnen. Willen is naar de SHIVAZ gaan in Gent.. Erotische discotheek met privé sauna en zwembad.. Wie ging er al naartoe ? Hoe voelde het aan toen je de deur opende en binnen ging en al de mense zag?
Alle reacties Link kopieren
@DolceStrega, dat klopt. Dat is ook heel moeilijk. Het wordt niet voor niets vaak een lifestyle genoemd, dus met het stoppen met swingen vanwege je partner zet je, als partner die wél genoot, meer stop dan alleen af en toe seksen met of in bijzijn van anderen. Maar er is geen gulden middenweg als er één niets meer wil ondernemen op dat vlak en het voor zichzelf (en dus de partner) heeft afgesloten.



Met de inrichting van je huis, je vakantiebestemming enzovoorts zijn compromissen denkbaar, maar hier niet. Wij zien ze in ieder geval niet. Hoewel we wel willen, want nu is er één opgelucht en blij en één in een rouwproces en droef.
Is er dan niet een alternatief mogelijk met het bezoeken van erotische party's waar geen seks is? Wel flirten, wel rondkijken, vooral veel aandacht voor elkaar hebben, en thuis samen nagenieten?
Miemarie: die club ken ik niet, ik weet wel hoe het de eerste keer voelde. Doodeng, maar ook superspannend. En nu ik er geregeld kom, is het gewoon gaaf!



Zeg bij binnenkomst dat je er voor het eerst komt, dan kun je heel vaak een rondleiding krijgen. Vragen staat dan vrij. Het is de eerste keer erg wennen dat je bekeken wordt, maar dat hoort erbij. Ook jij zult je ogen vast niet in je zak kunnen houden, er is veel te zien en te beleven.



De eerste keer kun je best afspreken dat je alleen met elkaar seks hebt, of zelfs dat je alleen wat gaat drinken en kijken, even het zwembad in. Als de zin vanzelf komt, kun je ter plekke nog afspreken of je samen wilt seksen ja of nee. De sfeer is prettig erotisch, is mijn ervaring, niks moet, er mag heel veel. En het fijne is: nee is nee. Als jij niet wilt dat iemand aan je zit, hoef je dat maar te zeggen, of de hand weg te duwen. In de meeste gevallen wordt dat direct geaccepteerd, er is veel respect voor elkaar. Heel soms probeert iemand het nog eens, maar dat zijn echt uitzonderingen. En dan nog eens nee zeggen is dan echt voldoende. Er zal beslist niets tegen je zin gebeuren.



Het is vooral erg leuk om rond te kijken, die eerste keer. De sfeer te proeven. De dag erna loop je waarschijnlijk nog met een grote grijns rond, even een blik naar elkaar en je weet waar je aan denkt. Ik vond het erg fijn om die ervaring te delen, dat je samen die herinnering en belevenis hebt.



Geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 29 november 2014 @ 12:56:

Miemarie: die club ken ik niet, ik weet wel hoe het de eerste keer voelde. Doodeng, maar ook superspannend. En nu ik er geregeld kom, is het gewoon gaaf!



Zeg bij binnenkomst dat je er voor het eerst komt, dan kun je heel vaak een rondleiding krijgen. Vragen staat dan vrij. Het is de eerste keer erg wennen dat je bekeken wordt, maar dat hoort erbij. Ook jij zult je ogen vast niet in je zak kunnen houden, er is veel te zien en te beleven.



De eerste keer kun je best afspreken dat je alleen met elkaar seks hebt, of zelfs dat je alleen wat gaat drinken en kijken, even het zwembad in. Als de zin vanzelf komt, kun je ter plekke nog afspreken of je samen wilt seksen ja of nee. De sfeer is prettig erotisch, is mijn ervaring, niks moet, er mag heel veel. En het fijne is: nee is nee. Als jij niet wilt dat iemand aan je zit, hoef je dat maar te zeggen, of de hand weg te duwen. In de meeste gevallen wordt dat direct geaccepteerd, er is veel respect voor elkaar. Heel soms probeert iemand het nog eens, maar dat zijn echt uitzonderingen. En dan nog eens nee zeggen is dan echt voldoende. Er zal beslist niets tegen je zin gebeuren.



Het is vooral erg leuk om rond te kijken, die eerste keer. De sfeer te proeven. De dag erna loop je waarschijnlijk nog met een grote grijns rond, even een blik naar elkaar en je weet waar je aan denkt. Ik vond het erg fijn om die ervaring te delen, dat je samen die herinnering en belevenis hebt.



Geniet ervan!mooi gezegd en helemaal mee eens!
Alle reacties Link kopieren
Nee, Marana, de deur is helemaal dicht. Vooral om het heel duidelijk te maken. Dat er toch geen valse hoop gaat ontstaan dat we toch nog iets gaan proberen. En er toch weer onrust en spanning gaat onstaan. Een hele duidelijke streep dus. Met veel rust en ook verdriet als resultaat.



Bijkomend probleem, als je dat zo mag stellen, is dat de partner die niet zo genoot tijdens de laatste date erg heeft geprobeerd toch te genieten, wat deels ook wel lukte, zodat het voor de overige drie daters niets aan de hand leek. Achteraf was dat niet zo handig, want dat zorgde juist voor onbegrip en ook wel valse hoop...



Best lastig, dat swingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:DolceStrega schreef op 29 november 2014 @ 01:44:

[...]



De balans is er ook uit als er onvrede ontstaat als de één heel graag wil en de ander constant de rem er op houdt.Daar heb ik nou ook steeds last van gelukkig zit die lust en last in 1 persoon dus die ene helft sleur ik gewoon mee...... die moet verplicht meedoen
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Hey maybibi Nu weet je ook hoe ons vervolg op onze cursus is verlopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:stel2003 schreef op 29 november 2014 @ 16:20:

Hey maybibi Nu weet je ook hoe ons vervolg op onze cursus is verlopen. Nog niet, zal dan terug moeten lezen neem ik aan? Kan niets vinden, stuur anders even berichtje als dat lukt
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
Done
Ik hoop van harte dat je dat niet meent, Maybibi, dat je iemand meesleurt en verplicht mee laat doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:theemok schreef op 29 november 2014 @ 16:45:

Ik hoop van harte dat je dat niet meent, Maybibi, dat je iemand meesleurt en verplicht mee laat doen.Dat meen ik wel....... maar..... ik schreef "die last zit dus in 1 persoon samen met de lust" Mijn alter ego zogezegd! Dus als MIJN ene helft geen zin heeft zegt MIJN andere helft niet zeuren je moet mee
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:maybibi schreef op 29 november 2014 @ 16:50:

[...]





Dat meen ik wel....... maar..... ik schreef "die last zit dus in 1 persoon samen met de lust" Mijn alter ego zogezegd! Dus als MIJN ene helft geen zin heeft zegt MIJN andere helft niet zeuren je moet mee maar maybibi, je mag nooit iemand iets laten doen tegen zijn zin........:-)
Alle reacties Link kopieren
quote:grenada schreef op 30 november 2014 @ 08:44:

[...]





maar maybibi, je mag nooit iemand iets laten doen tegen zijn zin........:-)Ik weet het ik weet het, gelukkig weet mijn linkerhand niet altijd wat mijn rechterhand doet
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:stel2003 schreef op 28 november 2014 @ 17:24:

Dat is hier ook zo. De regel is simpel, het uitvoeren echter niet.Precies, in de praktijk blijkt het toch lastiger dan van te voren afgesproken....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven