Parenclub, Swingen, (Thuis)date vragen en ervaringen deel 16

15-07-2014 13:04 3009 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 15
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
quote:lekkergenietenpaar schreef op 22 mei 2015 @ 10:50:

Hoi allemaal,

Wij zijn een paar uit Friesland. Het valt ons op dat er veel deelnemers uit het Zuiden komen. Zijn er ook Noordelijke Forum deelnemers? En naar welke pc gaan jullie dan meestal en hoe is bevalt dat jullie? Veel van de in dit forum genoemde pc's hebben voor ons een lange reistijd. (maar misschien denken velen van jullie wel over die reistijd naar het "verre" Friesland).



Pas stond hier ook een stukje over een club in Meppel waar 1x per maand oid een swingersavond is. Heb er verder niets over gehoord maar het is vast wel terug te vinden hier.

Wij hebben goede ervaringen gehoord over eroroma, maar zijn er(nog) niet geweest. Is alleen op zaterdag en dat lukt ons niet altijd......



jullie nog leuke tips?
some of the best moments in life are the one's you can't tell anyone about
Alle reacties Link kopieren
Leen, je bent nu vrij makkelijk te herleiden naar je profiel op sdc... Weet niet of dat een probleem is, maar ik dacht ik meld het even ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:evenreageren schreef op 23 mei 2015 @ 22:32:

[...]





De dichtstbijzijnde opties zijn waarschijnlijk:



"Monique" in Wieringerwerf, hoe die nu is weet ik niet, we zijn er jaren niet geweest.



"Inn4Love" in Wagenborgen. Nieuwe eigenaar, misschien dat er nu meer aanloop komt ? 15 paren op een avond was "druk". Aan de inrichting lag het zeker niet, bubbelbaden in elke ruimte, netjes ingericht, prima allemaal.



" Eroroma" in Zwinderen. Het was er KOUD toen wij er waren in maart. Enorme tochtstromen, brrrr. Dit lijkt nog het meest op een café, ik had er een "Gouden Leeuw in Zuidlaren" gevoel bij, van 20 jaar geleden.



Wij gaan dus meestal naar Fata Morgana, vanuit Groningen. En boeken een hotelletje.Haha Gouden Leeuw zuidlaren gevoel, ik ken het
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 26 mei 2015 @ 09:22:

[...]





Nieuwe pasjes?

Moet je die per post hebben ontvangen?Nee volgens mij moet je je opnieuw registeren, als alle persoonsgegevens kloppen met je pasje, krijg je een nieuwe en anders moet je opnieuw lidmaatschapskosten betalen ofzo, maar ik weet er het fijne ook niet van. Ik vroeg het me vooral af omdat iedereen dan ook weer een paspoort en zo mee moet nemen en het lijkt me zo'n gedoe bij de ingang.
Alle reacties Link kopieren
quote:vicky87 schreef op 26 mei 2015 @ 18:07:

Leen, je bent nu vrij makkelijk te herleiden naar je profiel op sdc... Weet niet of dat een probleem is, maar ik dacht ik meld het even ;)Daar was ik al bang voor! Och, het maakt ook niet zoveel uit.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan dus gewoon een hoteldate plannen. Hebben nog een bon liggen. Ik ga kijken voor een leuk hotelletje en dan een uitnodiging op speeddate SDC zetten. Weer wat anders.
It's never too late start living!
quote:marana schreef op 23 mei 2015 @ 23:13:

Aanvullend op de post hierboven: Party Players in Lelystad. Zelf alleen nog maar bezocht op de Kinky Paradise avond en dat is erg goed bevallen.Ja binnenkort white sensation, we hebben al gereserveerd. Mooi wit korset besteld dus ben er klaar voor.
Wij zijn er niet deze keer helaas Momodoe, hebben andere verplichtingen
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik ben nieuw hier en heb veel gehad aan jullie tips en ervaringen, dank allen daarvoor!.



Ik en mijn vrouw hebben onlangs een geweldige ervaring gehad bij Eroroma en dit was voor ons de eerste keer. Nooit gedacht dat voor beide een zo'n geweldige ervaring zou zijn.



We willen binnenkort weer naar Eroroma, maar ik kan weinig tot geen geweldige reacties vinden.

Zou volgens jullie Fata Morgana voor ons een nog betere avond worden?



Zoals gezegd hebben we een geweldige avond gehad, en we vonden juist dat Eroroma juist kleiner en gemoedelijker was dan een grote club om te beginnen, maarja we hebben geen vergelijkingsmateriaal.
quote:marana schreef op 27 mei 2015 @ 12:58:

Wij zijn er niet deze keer helaas Momodoe, hebben andere verplichtingen Ik heb mijn andere verplichtingen ervoor opgeschoven. In juli is er weer een kinkyparty. Weet niet of ik daar heen ga. Daarna kan ik voorlopig geen party's af, ik krijg een borstvergroting en geen idee hoelang het herstel daarvan is. Ik ga geen risico's nemen dat er een persoon is die even flink in mijn borsten knijpt. Haha. Dus dan ga ik voorlopig niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Arjen82 schreef op 27 mei 2015 @ 13:25:

Hoi, ik ben nieuw hier en heb veel gehad aan jullie tips en ervaringen, dank allen daarvoor!.



Ik en mijn vrouw hebben onlangs een geweldige ervaring gehad bij Eroroma en dit was voor ons de eerste keer. Nooit gedacht dat voor beide een zo'n geweldige ervaring zou zijn.



We willen binnenkort weer naar Eroroma, maar ik kan weinig tot geen geweldige reacties vinden.

Zou volgens jullie Fata Morgana voor ons een nog betere avond worden?



Zoals gezegd hebben we een geweldige avond gehad, en we vonden juist dat Eroroma juist kleiner en gemoedelijker was dan een grote club om te beginnen, maarja we hebben geen vergelijkingsmateriaal.Het is altijd leuk om meerdere clubs uit te proberen. Het ligt er ook aan wat jullie zoeken en waar jullie voorkeuren liggen. Waarom proberen jullie het niet gewoon. Sommige bezoeken zullen minder geslaagd zijn maar het kan zeker ook dat het veel beter bevalt. Of dat de Fata is of de Fun dat zullen jullie moeten ondervinden. Dus ga op avontuur zou ik zeggen.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
quote:Enjoy73 schreef op 26 mei 2015 @ 09:22:

[...]





Nieuwe pasjes?

Moet je die per post hebben ontvangen?



Dat lijkt me niet zo slim omdat het adressenbestand waarschijnlijk verouderd is / niet actueel gehouden is. Is niet echt discreet om dan toch pasjes op te gaan sturen naar huisadressen waarvan je niet zeker weet of de clubbezoekers daar nog wel wonen. In ons geval; wij hebben ons huis jaren geleden verkocht aan de ouders van een vriendinnetje van onze dochter en in het begin kwam er nog wel eens post op het oude adres aan, die ze dan netjes bij ons kwamen bezorgen- maar soms ook wel eens per ongeluk al hadden geopend. Ik zou het niet echt leuk vinden als ze "per ongeluk" onze nieuwe passen naar het oude adres zouden sturen.....



Vroeger stuurde de Fun de papieren versie van de Funtime nog wel eens naar je huisadres maar daar zijn ze al heel lang geleden mee gestopt. Als ik de info op de site zo lees ga ik er van uit dat de pasjes stapsgewijs vernieuwd gaan worden en dat je gewoon een nieuwe krijgt als je een keer daar bent.
Nog mensen naar The Flying Dutch Eindhoven zaterdag?
Alle reacties Link kopieren
Heeft dat iets met swingen te maken?
Alle reacties Link kopieren
dansen = swingen......?
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik denk dat veel mensen die in het swingers wereldje zitten,ook graag naar dance feesten gaan. Heel veel plezier.

En Momodoe,heel veel plezier gewenst bij sensation white.

Daar ben ik jaren lang heen geweest.

En voor de swingers hier ...... in vak 120 staan ook veel swingers op sensation.



Ik was op 16 mei nog naar kinky on the beach geweest.

Was weer een geweldig feestje,helaas moet ik wachten tot sept ....... (zucht)
Volgens mij bedoelde Momodoe de white edition van Kinky Paradise, toch iets anders dan Sensation White



Waarom weer wachten tot september? Er zijn in de zomer toch wel meer kinky party's?
Uhh ja de white edition.



Dat is het thema volgende week op kinky paradise.



Alleen nog de witte hakken scoren, maar dat valt niet mee zeg. Dacht ze te vinden bij van haren, maar daar hebben ze niks. En aangezien ik niet meer dan 20¤ wil uitgeven omdat ik ze daarna nooit meer aantrek is het moeilijk om te slagen. Maandag maar even bij primark langs.
Alle reacties Link kopieren
We gaan eerste keer naar PC in gescher (duitsland). Is iemand hier al eens geweest? Is het vergelijkbaar met Mystique en/ of Fata Morgana? Kan over deze club niet zo veel vinden over ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
Momodoe: Bus witte verf bij de action halen en nieuwe of oude hakken wit spuiten
Alle reacties Link kopieren
Hahaha ,ja idd.

Ik snap het nu.

Idd kinky paradise,daar had ik niet aan gedacht.

dat lijk me ook erg leuk om het mee te maken,daar ben ik nog nooit geweest.

Maar dat is te ver weg,en om in mn uppie helemaal richting het zuiden terug te rijden.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren een heerlijke tijd gehad in de Bornedries.

Aan het einde van de avond was er een kleine knokpartij die deskundig aangepakt werd door het personeel, waar het over ging geen idee, mijn HAVO Frans is te slecht om de snelle gesprekken daar te kunnen volgen. Dat is ook het enige echte minpunt van de Bornedries, teveel Franstaligen, erg moeilijk om contact te leggen, volgende keer Gallery's, Inn Joy of Temptation.

Verder is de Bornedries een fijne club, goede sfeer, veel mensen en vriendelijk personeel.

Hier komen regelmatig vragen over of je wel naar een club kan als je een maatje meer bent, gisteren liepen er behoorlijk wat met maatjes meer, bij de één valt dat niet op omdat de outfit en uitstraling daarvan afleidde, anderen hadden wat minder moeite gedaan en straalden dat ook uit en dan valt het op.

Ik heb maar een paar mensen gezien waarvan ik de indruk kreeg dat ze pas bij de ingang door hadden waar ze waren, een strandjurkje uit het jaar Stillekes en een joggingsetje in fluor-roze, tuurlijk ook wat simpelere setjes, maar ook een paar leuke leren of PU outfits heb ik voorbij zien komen.
quote:wendy7373 schreef op 30 mei 2015 @ 20:30:

Hahaha ,ja idd.

Ik snap het nu.

Idd kinky paradise,daar had ik niet aan gedacht.

dat lijk me ook erg leuk om het mee te maken,daar ben ik nog nooit geweest.

Maar dat is te ver weg,en om in mn uppie helemaal richting het zuiden terug te rijden.Er komen meer damens alleen uit Limburg. Die boeken daar een hotel. En is niet eens zo duur had ik begrepen. We hadden vorige keer een hele leuke vrouw uit Limburg ontmoet en ze zou er volgende week weer zijn. Dus hebben ook een spannende avond in het vooruitzicht.
Alle reacties Link kopieren
quote:cindy34 schreef op 30 mei 2015 @ 18:41:

We gaan eerste keer naar PC in gescher (duitsland). Is iemand hier al eens geweest? Is het vergelijkbaar met Mystique en/ of Fata Morgana? Kan over deze club niet zo veel vinden over ervaringen.
Alle reacties Link kopieren
Helaas zijn wij nooit in deze club geweest. Het ziet er veelbelovend uit op de site en ik ben beniewd naar jullie ervaring.
It's never too late start living!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven