Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
quote:otherdouble schreef op 14 april 2016 @ 18:37:

Dat moeten we dan de volgende keer even vragen aan de leuke receptioniste : "Wat is uw ervaring met de bekende club in de buurt? "







Zo moet je 't ook gewoon doen. Ze hebben 't toch wel door ;)
Alle reacties Link kopieren
Wauw... mijn eerste ervaring was echt geweldig... Leuk stel, leuke klik.



Ben nog helemaal aan het nagenieten!
Alle reacties Link kopieren
Op de fb-pagina van Spuiten en Slikken vragen ze naar swingers. Iemand behoefte aan '15 minutes of fame'?

Op een of andere manier zijn er op tv altijd de gekke/extreme/oude/lelijke swingers. Totaal geen afspiegeling van de realiteit. Een keer een leuk stel zou mss wel goed zijn voor de aanwas .
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Fijn singleagain...leuk stel dus ?????



Bumbly, gezien...en ook diverse reacties van swingers, dat komt wel goed. ????
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Wij zijn helemaal nieuw in dit "wereldje" vorige week samen naar de fata geweest en echt enorm genoten! Wel alleen van elkaar maar dat had niet gehoeven zeg maar.... ;) Ik raakte overigens erg afgeleid van iedere keer een hand langs mijn been of middel toen wij zelf midden in ons spel zaten.

stiekem hoop ik dat dit nog wel veranderd, ik denk dat ik het gewoon nog een beetje moet "leren" Ik (vrouw) ging met geen enkele verwachting naar de club, dat we vervolgens 5x nee hebben moeten zeggen en dan nog de contacten die we maakten aan de bar was echt een eye opener voor mij. Vrouw=onzeker ;)

Wauw wat heb ik veel prachtige mensen gezien allemaal mooi op hun eigen manier, ik heb echt genoten! Ik kreeg een beetje een "ik wil dit iedereen aanprijzen dus ik schreeuw het van de daken iedereen moet dit doen" gevoel... Dat heb ik dan achteraf maar beperkt gehouden haha.



Wel hebben we de smaak te pakken, pakken het rustig aan maar zijn wel voornemend om in de nabije toekomst stappen te maken, komende zaterdag weer naar de fata! Ik kijk er nu al naar uit!



Wat vinden jullie we zijn ook wel benieuwd naar de fun maarja onze allereerste ervaring was nu in de fata en die was super goed! Kunnen jullie fun voor ons vergelijken met de fata?

Grootste compliment kwam van een ervaren stel aan de bar, ze hadden ons niet gezien als groentjes haha... heel fijn dat horen we graag ;)
Alle reacties Link kopieren
Wij waren zaterdag ook in de Fata en zijn ook fan van deze club! Dus leuk jullie enthousiaste verhaal te lezen. Afgelopen weken bijna elke weekend geweest. We zijn ook vaak in de Fun geweest maar geven nu toch de voorkeur aan de Fata. Pluspunten Fata: mooie loungeruimte met rustige muziek, ruimer restaurant iets verder van de dj af, relaxtere sfeer, meer gastheer/-vrouwschap. Pluspunten fun: ruimte met bubbelbad mooier, eten iets gevarieerder. We zouden vanavond ook weer gaan naar de Fata maar thuis in bed beland, funest!
Weet iemand hoe druk de Fata gemiddeld op zondagen is? Willen binnenkort daar een keer heen vanwege het feit dat ze ook redelijk vroeg op de middag open gaan, dit lijkt ons een ideale afsluiting van het weekend.
Alle reacties Link kopieren
quote:welles-nietes schreef op 16 april 2016 @ 22:14:

Weet iemand hoe druk de Fata gemiddeld op zondagen is? Willen binnenkort daar een keer heen vanwege het feit dat ze ook redelijk vroeg op de middag open gaan, dit lijkt ons een ideale afsluiting van het weekend.Op zondag is het een stuk rustiger dan de zaterdag, er zijn dan ook ruimtes afgesloten. De loungeruimte is bijv op zondag niet open.
Alle reacties Link kopieren
Dank voor je reactie @simpelll



Komen jullie al lang in de fata?

Ik had nooit gedacht dat ik het zooooo leuk zou vinden! Gelijk weer oppas geregeld en dus voor volgend weekend weer een fijne avond in de planning staan.

Vanavond was voor ons helaas geen optie, haha nou ik zal het vaker in mijn eigen bed moeten doen dan in een spannende ruimte/omgeving ;)



Thnx voor de vergelijking! Wij waren het er al over eens om onze ontgroening eerst maar eens in de fata voort te zetten Als dat bevalt een andere club te gaan bezoeken... Maar vast inlezen kan geen kwaad.
Alle reacties Link kopieren
Ook wij waren vorige week voor het eerst in de Fata en ook voor ons was dit een eerste bezoek aan een PC. Wij waren aangenaam verrast en het blijft zeker niet bij deze ene keer ;))!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! @gewoonongewoon! Net zo groen als ons dus.... wie weet hebben we elkaar wel gezien... (zal vast wel)
Alle reacties Link kopieren
Wij kwamen overigens een beetje "laat" aan de dresscode was al ingegaan, dat heb ik wel als heel prettige ervaren, gelijk de vuurdoop. Er liepen nog maar enkele mensen in "normale" kleding. Veel mensen waren aan het omkleden toen wij aankwamen.
Alle reacties Link kopieren
Daar moest ik ook aan denken, we hebben elkaar vast gezien ;)). En inderdaad zo groen als gras!
Alle reacties Link kopieren
Nu word ik nog nieuwsgierig ook haha, aard van het beestje... Zaterdag weer? ;) hahaha
Alle reacties Link kopieren
He, leuk. Allemaal die nieuwkomers. Er wordt blijkbaar heel wat afgeswingt.



SingleAgain, fijn dat zo'n eerste ervaring zo goed uitpakt...leuk!!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Jullie ervaringen maken dat ik dat opgewonden gevoel terug heb. Van toen wij pas begonnen waren. Toen der tijd ook in de fata.

Het lopen met je hoofd in de wolken. Belachelijke lach op je gezicht en het eigenlijk aan iedereen willen vertellen.



Leuk hoor!
de wereld wacht om ontdekt te worden
@simpelll Dankjewel voor je antwoord. Misschien gaan we toch maar iets proberen regelen voor een zaterdagavond.

Ik vind het erg leuk om al jullie ervaringen te lezen hier.
Alle reacties Link kopieren
Zo, ik heb net maar eens even alle oude berichten teruggekeken want ik heb een tijdje niet meegelezen. Vrouwlief was eventjes in de lappenmand, dus de focus lag eventjes ergens anders. Maar nu gaat het weer goed en begint het weer te kriebelen. Er zit een lekkere hotelovernachting in Scheveningen aan te komen, iemand nog spannende tips voor een avondje in Den Haag ?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben eigenlijk wel benieuw of het voor mij (vrouw 31 jaar) leuk is om alleen naar een parenclub te gaan? Toen ik een relatie had wilde ik het graag, maar hij wilde het niet. Nu ik vrijgezel ben blijft het me fasineren en zou ik graag toch eens gaan. Ik hoor graag jullie reacties.
Alle reacties Link kopieren
Die vraag komt vaker langs en er wordt hier dus regelmatig geschreven over dames die alleen gaan. Dus ja, zo vreemd is het niet hoor. Ik weet niet of je makkelijk contact legt, en anders is het vinden van een date die je wil vergezellen waarschijnlijk ook niet zo moeilijk als vrouw alleen.
Alle reacties Link kopieren
Dan lees ik nog even terug in de berichten. Sorry, ik ben nieuw.
Alle reacties Link kopieren
geeft niet hoor Het was ook niet de bedoeling om de discussie meteen dood te slaan hoor. Er zijn stellen of mannen alleen genoeg te vinden die een alleenstaande vrouw graag meenemen. Maar alleen gaan kan ook best lees ik hier van sommige vrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Dank je. Op de website van Fun staat dat op zondag vrouwen alleen ook welkom zijn. Ik ben iets onzeker daarom heb ik me aangemeld voor dit forum. Ik ben bang dat je op zondag met veel vrouwen bent en heel weinig mannen of valt dat mee?

Verder heb ik een open houding dus ik verwacht wel makkelijk contact te maken.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn in de fun geen alleenstaande mannen welkom, niet op de zondag en ook niet op de andere avonden. Single dames komen er ook niet zo heel vaak is mijn indruk. Het zal er dus vanaf hangen of je het leuk vindt om met een stel contact te zoeken, want dat zal het overgrote deel van het aanbod vormen.
Alle reacties Link kopieren
Vrouwen alleen zijn altijd overal welkom. Een overload aan vrouwen alleen zul je niet treffen, we zijn altijd nog vet in de minderheid. Ik doe het niet meer, vind er niks meer aan. Samen met een (gelegenheids) man is zovele malen leuker.
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven