Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 17

25-09-2015 18:00 3048 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw 17e deel van het parenclubtopic.



Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.



Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.



Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!



In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.



Even een link naar laatste topic Deel 16
Delen doe je samen
Alle reacties Link kopieren
@Kiki: het was inderdaad erg rustig, behalve de muziek dan, die stond zoals gewoonlijk weer zo hard dat je elkaar amper kan verstaan. Dat is ook een beetje het probleem, ik vind iemand meestal pas leuk na een gesprekje.

(Misschien heb je me gezien in mijn nieuwe "paardentuig"? )



@Leen: mazzelaars jullie, ik vind het leuk voor jullie! Jullie schrijven altijd heel enthousiast en dat stralen jullie denk ik ook uit.



@RozaRomee: begrijpelijk jullie keus. Wij gaan ook niet naar de club met de verwachting van een ontmoeting, maar meer voor samen zijn in een ongedwongen geile sfeer, bubbelbad, eten, sauna, enz. Thuis zitten meestal de kids in de weg .....



Zondag a.s. weer naar de slavinnenparty in Schoten, daar zijn single mannen, iets ongecompliceerder .
quote:simpelll schreef op 15 augustus 2016 @ 07:12:

Wij waren gisteravond toevallig in de Fun (in het kader van: "de faciliteiten zijn daar toch wat beter dan thuis".)



Ik vroeg me daar toen wat af: wat is nou de eigenlijk de definitie van "doeners" waar op dit topic altijd over wordt gesproken?



In een club waar alleen stellen zijn, is het nog nooit gebeurd dat ik de man leuk vond en mijn vriend de vrouw van een stel. Zijn wij daarmee geen "doeners"? Of zijn wij het in potentie wel, maar kunnen we het door de omstandigheden gewoon niet in de praktijk brengen?



Ik vraag het me gewoon af, ik heb geen probleem dus (vind ik althans zelf).



Gevaarlijke vraag :-D



Safe to assume dat ieder daar gewoon zijn eigen invulling bij heeft. Voor ons zijn "doeners" zowat synoniem voor allesneukers; het type swingers wiens weekend om zeep is wanneer ze niet van bil kunnen gaan met een ander, wiens weekend trouwens typisch bestaat uit minstens één club-bezoek, en voor wie enige klik of wie de tegenpartij is, vaak ondergeschikt is aan de kunnen hebben van een wip.



Een klik is voor ons beiden een conditio sine qua non; daarom ook dat we de voorkeur geven aan privé-dates waar we lekker de tijd kunnen nemen om elkaar te verkennen en te leren kennen. Een klik is daar op lichamelijk én intellectueel gebied. Clubs kunnen heel zeker, maar zijn hier eerder iets voor een keer of drie/vier per jaar te doen, maar ook daar is een klik nodig - al is die dan voornamelijk lichamelijk en minder intellectueel . Een club-avond is voor ons echter niet minder geslaagd, wanneer we niet met anderen liggen foefelen hebben; zolang we zelf maar plezier hebben, maakt dat allemaal niet uit.
Alle reacties Link kopieren
Oei inderdaad gevaarlijke vraag haha! Voor mij is de term doeners ook niet echt positief. Ik moet daarbij denken aan stellen die in een club de interactie en de opbouw van de avond beneden overslaan om maar zo snel mogelijk boven te gaan doen waar ze voor komen; zoveel mogelijk seks met anderen.
Alle reacties Link kopieren
Bij deze nog een verslagje van 30 juli, toen naar Gescher geweest, naar club Life (hoe origineel die naam buh), en dat was verrassend leuk! Club ligt op iets meer dan een uur rijden van arnhem, vrij dichtbij de snelweg dus prima te doen.

Recensies online waren heel enthousiast, maar niet heel recent dus geen idee wat te verwachten. Er was die middag al een zomer/tuin feest gaande met zwembad en schuimparty, maar het was die dag echt petweer dus wij kwamen daar rond 20.30 aan en hadden geen drukte verwacht. Was dat even schrikken toen de grote parkeerplaats gewoon al vol bleek te staan en we daarna ook gewoon nog een halfuur in de rij hebben moeten wachten haha! Het feest in de tuin was al in volle gang zo te horen. Eenmaal binnen kregen we de sleutel van een kluisje in de tent die aan was gebouwd (ik kreeg direct een beetje hemkade gevoel hierbij...). Daarna de tuin door gelopen naar het eetgedeelte (ook in een grote tent met daar ook een tweede dansvloer zelfs), we hadden nog niet gegeten, gelukkig want wauw wat was het eten goed daar zeg! Echt overdreven veel, ik heb de helft van de bakken niet eens open gehad, maar mn bordje vol geladen met allerlei fingerfood en heerlijke warmgerookte zalm, paling, makreel. Sushi, tapas, pintxos, name it, ze hebben het allemaal. En dan staat buiten ook nog een meneer bij een mega bbq allerlei lekkers te grillen. Opeten kon in de grote tuin, die voor de helft is ingericht als een soort biergarten, compleet met lange tafels ;) Na het eten ontdekten we het allerleukste deel van de club; de beach-bar in de tuin! Echt super tof zag dat eruit (steigerhout, leuke lampjes) en ze serveerden echte cocktails! (niet die slappe bak limonade die ze in de fun cocktail van de dag noemen) Maar echte sexy cocktails! Dikke plus! Enigzins bedwelmd door de white russians heb ik nog even met mn grote teen gevoeld hoe koud het zwembad was ;) maar voor het zwembad hoef je daar niet heen, stelt niet zo veel voor, maar de tuin was dus wel groot en gezellig. Leuk voor een zomerdag?

De rest van de club was echt een bijeengeraapt zooitje. De speelkamers boven deden me heel erg denken aan de fun, met dezelfde wirwar aan kamertjes, rode pluche en foeilelijk barok behang (wanneer leren clubs nou eens dat strakke leren bedden en een oosters sfeertje veel mooier en sexyer is dan dat eeuwige bordeel-thema.... ). Ze hadden zelfs een hartenkamer net als in de fun! Echt heel mooi was het dus niet, maar wel veel varieteit aan kamertjes en gangetjes, verdeeld over 2 verdiepingen (stukje groter dan bij de fun dus) en boven ook nog een groot bubbelbad. Het leek erop dat de club veel te snel uit zn jasje gegroeid was en daardoor allerlei noodgrepen had gedaan (zoals de extra kluisjes in de tent en in een soort apres ski hut haha en de extra dansvloer in een tent etc). Het was namelijk echt druk! En groot dus! Wauw! Ik denk dat er misschien wel 300-350 man liep? Wat ik heel erg leuk vond is dat het publiek heel erg divers is, qua leeftijd, maar ook qua stijl, dat maakt de sfeer echt top. De duitsers zijn wat meer van de lak-leer-latex in clubs dan lingerie, maar eigenlijk zie je vanalles. Ook wat meer de alternatieve/gothic/rock types. En veel meer creativiteit qua outfits dan de eeuwige netpakjes of kanten jurkjes. I like!! En wat ik ook een plus vond is dat er single mannen welkom zijn, wel beperkt, ze mogen niet in groepjes komen, ze moeten bekend zijn in de club, mogen niet alleen in de speelruimtes etc. Ook totaal geen last van gehad, vond het zelfs wel een leuke toevoeging.

Uiteraard ook nog wel het nodig uitgespookt ;) In de hartenkamer een heel geil showtje gehad van een mooi stel, wij waren eigenlijk aan het afronden toen zij binnenkwamen. Hij zette haar pontificaal tegen de muur aan en begon haar staand te neuken terwijl hij mij strak in mn ogen keek, oeps dat was geil.





Nouja, grote aanrader dus dat Gescher ;)
Alle reacties Link kopieren
Leuk verhaal Vicky!!! Brengt ons op het idee om misschien ook eens te gaan.



Sinjoren, je kunt natuurlijk doeners heel denigrerend afdoen als allesneukers maar het is naar mijn bescheiden mening niet wat er het algemeen onder verstaan wordt. Ik zie ons zelf namelijk wel als doener maar zeker niet als "allesneuker". Daarnaast is het natuurlijk heel mooi dat iedereen gaat voor die beroemde klik en niet alleen fysiek maar dan ook nog eens intellectueel maar laten we eerlijk zijn, het draait toch uiteindelijk ook gewoon om seks. Die snelle wip in een club waarbij het vooral gaat om fysieke aantrekkinskracht vind ik soms best lekker en spannend en een leuke afwisseling op thuisdates waarbij je een avond heel langzaam opbouwt en het zeker ook prettig is wanneer het contact wat meer inhoudt heeft en het op meerdere fronten klikt.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het zo bijzonder dat er hier mensen zijn die zich zo verheven opstellen tegenover doeners. Denken jullie echt dat doeners seks hebben zonder dat er een klik is? Ik zie mezelf als echte doener, als wij naar een club gaan hebben wij een doel... dansen en sjansen. Dat wil echt niet zeggen dat wij het met iedereen doen, wij zijn echt wel selectief. Alleen zijn onze criteria misschien wel anders als die van jullie... Het oordeel wat doorklinkt bij die mensen die zichzelf niet als doener zien stoort mij enorm. En als je niet naar een club gaat om seks te hebben wat doe je er dan?
quote:leen65 schreef op 16 augustus 2016 @ 17:36:

Sinjoren, je kunt natuurlijk doeners heel denigrerend afdoen als allesneukers maar het is naar mijn bescheiden mening niet wat er het algemeen onder verstaan wordt.



Heel fijn, maar die discussie hebben we al gehad en die gaan we hier heus niet opnieuw gaan voeren .

Evenveel definities voor evenveel ervaringen we'd say. In onze bescheiden ervaring en in onze omgeving is dat immers wel degelijk wat er onder verstaan wordt.

Verder is daar weinig denigrerend aan; onze definitie verschilt van jullie definitie en we geven aan dat de interpretaties verschillen, so be it. Weinig reden om je aangevallen te voelen onder een terminologie de niet de jouwe is.



quote:Ik zie ons zelf namelijk wel als doener maar zeker niet als "allesneuker". Daarnaast is het natuurlijk heel mooi dat iedereen gaat voor die beroemde klik en niet alleen fysiek maar dan ook nog eens intellectueel maar laten we eerlijk zijn, het draait toch uiteindelijk ook gewoon om seks. Die snelle wip in een club waarbij het vooral gaat om fysieke aantrekkinskracht vind ik soms best lekker en spannend en een leuke afwisseling op thuisdates waarbij je een avond heel langzaam opbouwt en het zeker ook prettig is wanneer het contact wat meer inhoudt heeft en het op meerdere fronten klikt.Dat de klik in een club eerder lichamelijk en minder intellectueel zal zijn, gaven we zelf ook al aan. Al kan je ook met kleine zaken al een indruk, of beter een verkeerde indruk maken. Een koppel waarvan hij/zij/beiden zich openlijk boertig gedragen (zich ongevraagd blijven moeien, plaats monopoliseren, éénzijdig gedrag etc), die moeten ook niet op interactie rekenen, zelfs al zijn dat topmodellen. Maar verder gebeurt de selectie in een club puur op uiterlijk en leeftijd, dat klopt.
Alle reacties Link kopieren
Helemaal gelijk! Ik moet me niet op laten naaien en eigenlijk maak ik het er met mijn reactie hier niet leuker op. Van daar dat ik deze maar weg haal.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
ik hoop niet dat jullie het gek vinden dat ik al heel lang niet meer de behoefte heb gevoeld een bijdrage aan dit topic te leveren.....
Ik heb een vraagje, veel clubs hebben ook een bi-night in hun programma staan, nu wil mijn vriend daar graag een keer heen omdat hij nieuwsgierig is naar contact met een man. Bij vorige clubbezoekjes kwamen we wel in contact met leuke stellen en ik merk dat tussen vrouwen onderling sneller contact wordt gemaakt dan tussen mannen onderling. Is dit anders op een geagendeerde bi-night? Heeft iemand hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Als man in je eentje een parenclub bezoeken lijkt nergens echt een succesvolle mogelijkheid. Wie heeft de gouden tip? Het lijkt me wel eens wat om uit te proberen. Clubs/thuisfeestjes, sta voor veel open, ben benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Leen65, laat je niet opnaaien.
Alle reacties Link kopieren
Hi, graag zouden we jullie suggesties willen vernemen. We zijn een aantal jaren naar volle tevredenheid naar the Fun geweest. Eigenlijk meestal op zondagavond, omdat naar ons idee de ongecompliceerdheid en actie het meest aanwezig was. Dat vonden we fijn: we willen graag als we zin hebben actie en ontdekken, hebben niet zoveel taboes en houden ook niet zo van eindeloze paringsdansen . De laatste tweemaal is het ons echt zo ontzettend tegengevallen op zondag dat we bijna het bijltje erbij neer willen leggen. Het was niet druk, mensen waren niet zo mooi (lees: echt oud en niet echt verzorgd/ordinair), er was zeer weinig actie en de meneer die dan toch oraal verwend werd kwam meteen in mijn mond klaar (niet zo helemaal mijn ding, bij die man). Dat vinden we echt heel jammer; het was echt een leuke aanvulling op ons (seks)leven en we missen het erg.

We zijn nou niet in de gelegenheid vaak deze uitjes te kunnen doen en zouden graag weer eens zo'n speciale avond mee willen maken. Zou het zo zijn dat het 'actieve avonden' meer naar de vrijdag- of zaterdagavonden verschoven zijn? Of is er een algehele malaise toegeslagen? Even iets over ons: we zijn goede verzorgde begin veertigers, doeners maar geen pushers. Hoor graag jullie tips/suggesties!
Alle reacties Link kopieren
gouden tipgever krijgt wellicht een bonus, haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:welles-nietes schreef op 17 augustus 2016 @ 18:56:

Ik heb een vraagje, veel clubs hebben ook een bi-night in hun programma staan, nu wil mijn vriend daar graag een keer heen omdat hij nieuwsgierig is naar contact met een man. Bij vorige clubbezoekjes kwamen we wel in contact met leuke stellen en ik merk dat tussen vrouwen onderling sneller contact wordt gemaakt dan tussen mannen onderling. Is dit anders op een geagendeerde bi-night? Heeft iemand hier ervaring mee?Man-man actie heb ik eerlijk gezegd nog nooit in een club gezien, ook niet op een bi-night...helaas! Ik weet niet of jullie wel eens bij Steamworks zijn geweest? Dit is een gaysauna, maar zij organiseren ook avonden voor stellen in een soort van club-setting. Ik denk dat als je op een laagdrempelige manier man-man contact zoekt, dit wellicht een optie is. Al weet ik dit niet uit eigen ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Vicky87

Wij zijn pas bij Steaworks geweest, dit was op een zaterdag avond. Een heel leuke tent, schoon en zeer vriendelijk bar personeel. Op de zaterdag avond is het alleen voor stellen(zie agenda steamworks) over de maandag avond kunnen we niet mee praten. Wij hadden helaas de verkeerde avond uit gekozen, dance en trance muziek op standje 10+++ voor de rest was het erg rustig(vakantie?). Gaan daar zeker nog een x heen maar dan wel als er een ander muziek thema is.
Alle reacties Link kopieren
Op de bi-night op de showboat zie je regelmatig man-man contact.
quote:plezierenfun schreef op 17 augustus 2016 @ 20:16:

Hi, graag zouden we jullie suggesties willen vernemen. We zijn een aantal jaren naar volle tevredenheid naar the Fun geweest. Eigenlijk meestal op zondagavond, omdat naar ons idee de ongecompliceerdheid en actie het meest aanwezig was. Dat vonden we fijn: we willen graag als we zin hebben actie en ontdekken, hebben niet zoveel taboes en houden ook niet zo van eindeloze paringsdansen . De laatste tweemaal is het ons echt zo ontzettend tegengevallen op zondag dat we bijna het bijltje erbij neer willen leggen. Het was niet druk, mensen waren niet zo mooi (lees: echt oud en niet echt verzorgd/ordinair), er was zeer weinig actie en de meneer die dan toch oraal verwend werd kwam meteen in mijn mond klaar (niet zo helemaal mijn ding, bij die man). Dat vinden we echt heel jammer; het was echt een leuke aanvulling op ons (seks)leven en we missen het erg.

We zijn nou niet in de gelegenheid vaak deze uitjes te kunnen doen en zouden graag weer eens zo'n speciale avond mee willen maken. Zou het zo zijn dat het 'actieve avonden' meer naar de vrijdag- of zaterdagavonden verschoven zijn? Of is er een algehele malaise toegeslagen? Even iets over ons: we zijn goede verzorgde begin veertigers, doeners maar geen pushers. Hoor graag jullie tips/suggesties!Wij zijn er pas één keer geweest (zie verslagje paar pagina's terug) en dat was op zaterdag. Genoeg actie, genoeg mooie mensen en ook van onze leeftijd. Wel zag ik enkele stellen die niets anders deden dan de hele avond dansen. Wtf doe je hier dan, denk ik dan? Zo goed is die muziek nu ook weer niet ... Een parenclub is toch bedoeld voor een avondje sex?
Alle reacties Link kopieren
quote:83nd0ver schreef op 17 augustus 2016 @ 22:58:

[...]



Wij zijn er pas één keer geweest (zie verslagje paar pagina's terug) en dat was op zaterdag. Genoeg actie, genoeg mooie mensen en ook van onze leeftijd. Wel zag ik enkele stellen die niets anders deden dan de hele avond dansen. Wtf doe je hier dan, denk ik dan? Zo goed is die muziek nu ook weer niet ... Een parenclub is toch bedoeld voor een avondje sex?Wij gaan zaterdag voor het eerst naar de Fun. Tnx voor je leuke verslag van jouw avond!
Alle reacties Link kopieren
Plezierenfun, probeer het gewoon eens op een zaterdag of vrijdag, dan komt er een heel ander publiek.



Wij waren afgelopen zaterdag in de Fata Morgana en er waren echt heel veel knappe stellen.



Komende vrijdag naar de Fun, aangezien de FM dicht is vanwege de A1 werkzaamheden dit weekend.
Alle reacties Link kopieren
Heeft iemand ervaring met de donderdagavond in Partyplayers ?
quote:plezierenfun schreef op 17 augustus 2016 @ 20:16:

Hi, graag zouden we jullie suggesties willen vernemen. We zijn een aantal jaren naar volle tevredenheid naar the Fun geweest. Eigenlijk meestal op zondagavond, omdat naar ons idee de ongecompliceerdheid en actie het meest aanwezig was. Dat vonden we fijn: we willen graag als we zin hebben actie en ontdekken, hebben niet zoveel taboes en houden ook niet zo van eindeloze paringsdansen . De laatste tweemaal is het ons echt zo ontzettend tegengevallen op zondag dat we bijna het bijltje erbij neer willen leggen. Het was niet druk, mensen waren niet zo mooi (lees: echt oud en niet echt verzorgd/ordinair), er was zeer weinig actie en de meneer die dan toch oraal verwend werd kwam meteen in mijn mond klaar (niet zo helemaal mijn ding, bij die man). Dat vinden we echt heel jammer; het was echt een leuke aanvulling op ons (seks)leven en we missen het erg.

We zijn nou niet in de gelegenheid vaak deze uitjes te kunnen doen en zouden graag weer eens zo'n speciale avond mee willen maken. Zou het zo zijn dat het 'actieve avonden' meer naar de vrijdag- of zaterdagavonden verschoven zijn? Of is er een algehele malaise toegeslagen? Even iets over ons: we zijn goede verzorgde begin veertigers, doeners maar geen pushers. Hoor graag jullie tips/suggesties!



Lijkt ons dat jullie vooral veel mazzel gehad hebben op jullie andere zondagen in de Fun .

Wij zijn er toen we de Fun pas leerden ontdekken een keer of twee op een zondag geweest, maar onze impressie was toen al heel snel hetgeen jullie beschrijven: ouder publiek en toch wel net minder verzorgd in vergelijking met vrij/zaterdagen. Leek ons dat zondagen vooral afgestemd zijn op een ouder publiek, en deels triggeren ze dat wellicht ook wel door hun fratsen met regelmatig schlager-achtige performers te boeken.



Misschien dat dat wel iets anders is in de zomer wanneer de tuin open gaat.



In elk geval zouden we aanraden om dan eerder op vrij/zaterdag te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel voor jullie interessante informatie, goed om te lezen! Het begint weer te kriebelen.

Moeten we ons iets aantrekken van de thema's van de thema-avonden? Of loopt dat niet zo'n vaart?

We zijn overigens voor de meeste dingen wel in.
Alle reacties Link kopieren
Donderdagavond in PartyPlayers.



Aangekomen rond 20:00 uur. Vriendelijke ontvangst. Handdoeken, condooms en pepermuntjes verkrijgbaar bij de bar.



Het restaurant sluit om 19:30 uur. Verklaarbaar t.a.v. de gratis entree voor stellen, maar we vinden dat niet echt leuk voor de betalende heren. Prima droge, witte wijn.



Een stuk of zes stellen en een aantal alleengaande heren. Hangen in het rokershok blijkt het gezelligste. Het grote bubbelbad heeft geen zitjes. Om 23:15 uur waren we weer terug op de camping.

Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaringen met de Fun: vrijdag wat gemixter publiek, van jong tot oud(er) en van kijkers tot 'doeners'. Thema-avonden wel een aanrader, vooral de Sexpert Night. Laatste (en was ook eerste) keer dat wij er waren vanaf de eerste minuut een fijne, broeierige sfeer zonder ordinair te zijn. Bi night ook wel erg leuk is mijn ervaring en vrij druk.



Zaterdag jonger en minder 'doeners' meer 'showers'... Jonge vrouwen (ook vaak siliconen, niets mis mee maar valt me op...) komen vooral om te dansen en hun lichaam te showen. Veel vriendengroepjes met getatoeëerde (jonge) mannen die gewoon een gezellige avond willen. En die (lijkt het) van te voren al hebben afgesproken en gewoon uitgaan.

Alleen op thema-avonden / feesten op zaterdag lijkt het publiek wel weer wat gemêleerder. Vergelijkbaar met de vrijdagen.



Tot nu toe 1x op zondag geweest met redelijk weer. Heerlijk op een loungebed geleden tot een uurtje of 21. Vond het toen een redelijk gemixt publiek, maar inderdaad niet heel erg jong. Qua activiteit was het een beetje 'slow' en ook op de dansvloer een erg tam sfeertje. Maar zelf vond ik het een hele relaxte middag en superlekker dat je niet zo laat thuis bent. En toch nog wel wat actie gehad...



Vraagje aan de rest: wie gaat er naar het Cleopatra feest 27 augustus in de Fun? En in hoeverre moet je je houden aan de dresscode? En weet iemand of je je niet 'hoeft' om te kleden in lingerie? Beetje zonde om voor 1,5 uur een nieuwe 'Cleopatra' outfit te scoren....



Tnxxxx, grtz, Freelovin
LOVE is all you need...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven