Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen etc. deel 10

30-01-2007 21:35 3742 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over parenclubs (pc) en swingen (swingen is het als stel spelen met een of meer andere stellen, wat vaak maar niet per definitie in een parenclub gebeurt. En in een parenclub hoef je niet per se te swingen maar vaak is het wel 1 op 1 vandaar 1 topic...). Dit topic is informatief bedoeld voor serieus in een pc en/of swingen geinteresseerden. Als je overweegt met een of beide thema's aan de slag te gaan kun je hier je vragen stellen en proberen degenen met ervaring op dit gebied ze zo goed mogelijk te beantwoorden. Tuurlijk kunnen ook de gevorderden hier hun ervaringen uitwisselen De meest voorkomende vragen hebben we in begin van dit topic proberen te beantwoorden. Ook vind je hier veel tips en ervaringen. Lees dus eerst het blauwe gedeelte als je meer over clubs en clubbezoek te weten wil komen. bewerkt door moderator,
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:annelieke schreef op 29 juli 2009 @ 00:15:

oja wench, als je nu graag met iemand samen naar een club wil, neem even contact met me op, ik ken nog iemand die heel graag met een volle vrouw op pad gaat. Ik ben wel eens met hem op pad geweest, en hele leuke relaxte man met als motto, klikt het gaaf, klikt het niet zoeken we samen naar een stel om spannende dingen mee te doen.



Leuk dat je aan me dacht! Klinkt goed!



Ik heb al contact met iemand voor de eerste keer, maar ik sluit niet uit dat er ook een tweede, derde, vierde keer komt ;)
Alle reacties Link kopieren
anneliek die man ben je zeker zelf :-)



overigens zal je dan wel een club moeten zoeken waar mannen alleen naar binnen mogen, want in een club voor paren zal die "vriend" niet alleen mogen rondkijken, en is de kans groter dat zij een leuk stel vind dan hij.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Alle reacties Link kopieren
Wij zijn zondag de 19e ook weer, na een aantal jaren, naar de Fun geweest op zondag. Het was lekker vol, het gehalte aan mooie mensen was inderdaad niet hoog, (er stonden meer mooie auto's o de parking :-) ). Mooie mensen is ook niet echt nodig, wel mensen die goed verzorgd zijn en spannende kleding aan hebben en ook nog eens een leuke babbel hebben. Wij hebben ons in elk geval prima vermaakt, ook in de Tantra ruimte heerste er een heerlijk sfeertje. Het bubbelbad was te vol met niet aantrekkelijke mensen, daar waren we ook snel weer uit.
Alle reacties Link kopieren
ha doddie dat dacht ik al dat iemand dat zou denken, maar nee hoor ik ben echt een vrouw, en hele boel zelfs.



klopt je mag als man niet alleen rond lopen, dat weet ik ook wel, maar je kunt ook als gelegenheidsstel, dus dat je samen kijkt of er stellen zijn die je beiden aanspreekt, zo hebben wij dat toen gedaan, en we hebben een geweldige zondag gehad.



wij gaan zeker nog weer vaker op stap, maar dus niet voor elkaar, maar wel omdat we het samen zo leuk konden vinden in het zoeken van andere stellen.



leuk dat je al iemand hebt gevonden wench, weet je al wanneer je gaat is heb je nog geen concrete plannen.



niemand die ervaring heeft op de vrijdag in de fata?
Alle reacties Link kopieren
Hai Annelieke, ik hoop dat het eind volgende week gaat worden. Is even afhankelijk van een paar dingetjes.
Alle reacties Link kopieren
Het valt wel op dat er helaas veel stelletjes het zondag niet naar de zin hebben met name in de fun. Gelukkig hebben we de laatste keer dat we er waren geen last van gehad en hebben ontzettend van elkaar genoten. We zijn bijn midden 40 en voelden opns op een zaterdag toch wel iets of wat te oud voor het grootste deel van het publiek. Zaterdag geef ik wel de voorkeur gezien het dan lekker druk is met allerlei lekkere stelletjes.



Misschien een idee om eens allemaal samen af te spreken voor een zondag??
Alle reacties Link kopieren
Het valt wel op dat er helaas veel stelletjes het zondag niet naar de zin hebben met name in de fun. Gelukkig hebben we de laatste keer dat we er waren geen last van gehad en hebben ontzettend van elkaar genoten. We zijn bijna midden 40 en voelden ons op op een zaterdag toch wel iets of wat te oud voor het grootste deel van het publiek. Zaterdag geef ik wel de voorkeur gezien het dan lekker druk is met allerlei lekkere stelletjes.



Misschien een idee om eens met degene die graag wil samen af te spreken voor een zondag bezoek aan de fun ??

Kijk wij zijn ook geen foto modellen maar mogen er best zijn.

Wat belangrijk is vinden wij is dat we er goed verzorgd uitzien, lekker geurtje en sexy outfitje aan. Dit verwachten we ook van anderen in een luxe club als fun4two.



Wij hebben iets van hoe drukker, hoe beter...en heter....
Ik zou best eens met een leuke man ... zijn er die hier?
Alle reacties Link kopieren
Hmm vandaag maar eens kijken of het in de funer echt zo op achteruit is gegaan.



Jammer dat het geen mooi weer is maar dat mag de pret niet drukken..
Alle reacties Link kopieren
quote:misspoez schreef op 01 augustus 2009 @ 23:14:

Ik zou best eens met een leuke man ... zijn er die hier?maar wat is dan een leuke man.........
Alle reacties Link kopieren
quote:misspoez schreef op 01 augustus 2009 @ 23:14:

Ik zou best eens met een leuke man ... zijn er die hier?De klik zou minstens wederzijds moeten zijn misspoez...ook in een pc geldt...it's a two-way street...kennismaken vooraf is wat mij betreft een 'must'...
(Be-)leef het leven...SQ, IQ en EQ...brains en beauty...sta open...
Alle reacties Link kopieren
quote:misspoez schreef op 01 augustus 2009 @ 23:14:

Ik zou best eens met een leuke man ... zijn er die hier?Ze zeggen zelf altijd van wel .......
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond naar Club Monique in Wieringerwerf geweest.



Ze adverteren op hun site: " Ondanks onze zeer gunstige prijsstelling bieden wij toch het meest.". Nu vind ik EUR 85 voor een stel niet echt heel goedkoop. In mijn beleving een beperkte keus aan eten, dat werk je dan weg mbv wegwerp bordjes & bestek.



Het publiek was 50+, een enkele 40er uitgezonderd. Nu ben ik zelf midden 40 dus dat is op zich geen probleem, hoewel ik op jonger val. Wel dat de mate van geconserveerdheid van de gasten te wensen overlaat, het blijft een kwestie van smaak, en ik vind een overmatige horecaspoiler gewoon niet aantrekkelijk.



Heerlijk gesexed met mijn eigen ""gelegenheidsvriendje", en nadat we de 2e vrouw van ons gezelsschap hadden afgezet hebben beide mannen me thuis nog eens heerlijk verwend.
Een vraagje, ik wil met vriendlief a.s. vrijdag naar de fun gaan. Door beveiliging opent mijn computer de site van de fun niet en ik wil ook graag jullie ervaring horen. Is dit aan te raden voor een eerste keer? Ook qua publiek? Ik ben zelf halverwege de 20 en vriendlief halverwege de 30?



Waarschijnlijk is deze vraag al eerder beantwoord maar kan het antwoord zo 1,2,3 niet vinden in de 150 pagina's tekst.



Liefs Calm
Alle reacties Link kopieren
Het is aankomende vrijdag gigolo avond(dat betekend dat er een aantal extra mannen rond lopen) dat moet je maar net leuk vinden. Misschien is de zaterdag voor jullie( leeftijd) meer geschikt. Zeker voor de eerste keer, dan zijn er geen thema's.



Ook is het vakantie en vind ik het hoge buitelander gehalte minder. (ik weet het dit is zeer personlijk, heb een slechte ervaaring met een duitse meneer)
Alle reacties Link kopieren
quote:Calm schreef op 05 augustus 2009 @ 15:56:

Een vraagje, ik wil met vriendlief a.s. vrijdag naar de fun gaan. Door beveiliging opent mijn computer de site van de fun niet en ik wil ook graag jullie ervaring horen. Is dit aan te raden voor een eerste keer? Ook qua publiek? Ik ben zelf halverwege de 20 en vriendlief halverwege de 30?



Waarschijnlijk is deze vraag al eerder beantwoord maar kan het antwoord zo 1,2,3 niet vinden in de 150 pagina's tekst.



Liefs Calm





Hoi, Tja dat is lastig voor mij om te beantwoorden daar wij nog nimmer in de fun zijn geweest. Enige wat ik je kan zeggen is dat Mistique (tussen Breda en Roosendaal) beslist een top alternatief zou kunnen zijn. Ontspannen en relaxed voor een eerste bezoek.

Zelf sinds eind april regelmatig gast en tja ook deze aankomende zaterdag weer. PS wij zijn midden 20 en midden 40 als koppel en vooral DR (vrouw en midden 20) vind het helemaal te gek daar
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Naomi heeft het al aangekondigd (hier: http://www.viva.nl/2009/0 ... en-foutmelding-update-58/). Topics worden voortaan gesloten bij de 3000 berichten.

Daarom voor jullie het verzoek om een nieuw deeltje van het topic aan te maken.

Willen jullie tevens de link van het oude topic in het modtopic komen melden, zodat ik hem kan sluiten?



Dank je wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven