Penis te groot of vagina te klein?

15-06-2011 19:22 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lezers!

Ik ben een vrouw van 23 en kwam na wat zoeken op internet dit forum tegen en aangezien hier iedereen nogal openhartig is over sex, heb ik de stoute schoenen maar aangetrokken en mij aangemeld.

Ik heb sinds een half jaar een vaste vriend en we hebben het echt geweldig samen. Mijn vriend ziet er goed uit en is ook nog eens heel erg lief. We hebben regelmatig sex met elkaar, en dan bedoel ik minstens 5x per week.

Maar nu komt het, hij is in mijn ogen nogal fors geschapen en vaginale sex doet bij mij echt pijn. We hebben al van alles geprobeerd zoals glijmiddel en diverse standjes maar het blijft pijn doen. Ik heb er bij vorige relaties nooit last van gehad, maar dan waren ze ook kleiner. Ik heb mijn vriendinnen al om raad gevraagd maar deze zien het probleem niet en maken er grapjes over dat ik hem wel naar hen langs mag sturen.Ja doei, NO WAY!

Pijpen gaat wel goed, maar ik blijf het sperma vies vinden!!

Ik weet dat ik hem er een plezier mee doe, dus ik laat het toe en bovendien doet hij het ook erg lekker en kom ik geregeld tot een climax. We zouden graag allebei vaginale sex hebben, maar waarom doet het zo'n pijn??? Ben ik soms te nauw en is hier iets aan te doen??? Is er een bepaald standje wat het wat minder pijnlij maakt?? Size does matter in dit geval. groetjes Michelle
Leven en laten leven
Alle reacties Link kopieren
quote:michelle301 schreef op 18 juni 2011 @ 15:58:

[...]





Ik heb hem nooit gemeten, dat is volgens mij iets wat mannen zelf wel doen, ik weet het niet precies, ik schat rond de 20cm.20 cm is toch niet abnormaal groot? Aan de ruime kant hoor, maar niet onneukbaar toch?
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin: 'er past een kind doorheen'. Duidelijk nooit zelf bevallen of een bevalling meegemaakt. Hoe vaak wordt er wel niet ingeknipt (of erger nog, ingescheurd)?



Het probleem ken ik, om ontopic te blijven. Ik heb echter geen advies voor je, maar juist vraag naar advies. Ik heb 2 bedpartners gehad die gemiddeld waren en ondanks dat de 'sfeer' er goed in zat en ik altijd glijmiddel bij de hand heb was de penetratie best pijnlijk, zowel wat betreft de lengte als de breedte van hun penis. Later werd het iets minder erg maar het bleeft echter pijnlijk.



Momenteel heb ik een potentiële nieuwe vriend en we hebben nog geen seks gehad. Mannen in kleedkamers...^^ hij staat er om bekend staat dat hij het grootst geschapen is van zijn team. In een lollige bui heeft hij toegegeven dat zijn penis (eikel) 3 vingers breed is en iets boven de 20 cm. Ter info: hij is bijna 2 meter lang, ik 1m60.



Ervan uitgaande dat de afmeting klopt (en dat maakt hem een stuk groter dan mijn exen)... is het stom dat ik me nu zorgen maak? Ik ben gewoon echt bang dat het straks simpelweg niet past.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nova78 schreef op 18 juni 2011 @ 16:06:

[...]





20 cm is toch niet abnormaal groot? Aan de ruime kant hoor, maar niet onneukbaar toch?



Er pas nog een kaart uitgekomen over de gemiddelde grootte van de penis per land.

Angola heeft gemiddeld de grootste van 17,9 cm, daarna Ghana met Ghana met 17,3, Nederland 15,7 cm

20cm is voor veel westerse vrouwen niet groot gezien hun voorkeur, alleen wetenschappelijk gezien is 20cm gewoon groot gezien er maar weinig mannen die lengte halen!
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan waar je begint te meten, vanaf achter de ballen gemeten......eitje!
Alle reacties Link kopieren
Ontspan! Ik ben al een tijdje in therapie bij een bekkenbodemtherapeut hiervoor.. heb er ook last van.. Het gaat nu al een stuk beter.. Ik kwam er eigenlijk omdat ik vaak blaasontsteking heb (ook vaak na de sex), dat is nu veel minder & leuke bijkomstigheid: de sex is leuker, fijner en bijna nooit meer pijnlijk..

Ik zou je echt aanraden om hiervoor een tijdje bij een bekkenbodemtherapeut langs te gaan.. het is wat vreemd, (ik dacht vooral voor oude vrouwen met plas problemen, hihi) maar het werkt! En ze vertelde dat er veel jonge meiden komen, vooral ook met vrij-problemen e.d.



Echt een tip!

&um.. geniet!
Alle reacties Link kopieren
De gemiddelde lengte bij een vrouw is geloof ik een centimeter of 7 a 8 dus de rekbaarheid is enorm, het is inderdaad waarschijnlijker dat het probleem zit in het onbewust aanspannen van de bekkenbodemspier.



Probeer dit eens: Taoist Thrusting
Alle reacties Link kopieren
nou ik wil niet opschepperig over komen maar heb die van mij een x gemeten en die van mij is 22cm heb meerdere partners gehad en ik kon gewoon sex hebben



een vagina is zo sterk dat ze veel kan hebben
quote:aiki_74 schreef op 06 juli 2011 @ 06:47:

De gemiddelde lengte bij een vrouw is geloof ik een centimeter of 7 a 8 dus de rekbaarheid is enorm, het is inderdaad waarschijnlijker dat het probleem zit in het onbewust aanspannen van de bekkenbodemspier.



Probeer dit eens: Taoist ThrustingGa jij tellen als je penetreert?
Alle reacties Link kopieren
quote:missmieszje schreef op 05 juli 2011 @ 22:45:

Ontspan! Ik ben al een tijdje in therapie bij een bekkenbodemtherapeut hiervoor.. heb er...



Echt een tip!

&um.. geniet!Inderdaad! Goeie tip, voor mij althans. Thnx
Alle reacties Link kopieren
quote:missmieszje schreef op 05 juli 2011 @ 22:45:

Ontspan! Ik ben al een tijdje in therapie bij een bekkenbodemtherapeut hiervoor.. heb er ook last van.. Het gaat nu al een stuk beter.. Ik kwam er eigenlijk omdat ik vaak blaasontsteking heb (ook vaak na de sex), dat is nu veel minder & leuke bijkomstigheid: de sex is leuker, fijner en bijna nooit meer pijnlijk..

Ik zou je echt aanraden om hiervoor een tijdje bij een bekkenbodemtherapeut langs te gaan.. het is wat vreemd, (ik dacht vooral voor oude vrouwen met plas problemen, hihi) maar het werkt! En ze vertelde dat er veel jonge meiden komen, vooral ook met vrij-problemen e.d.



Echt een tip!

&um.. geniet!Ben blij dat je dit hebt geschreven, ik voelde me al zo eenzaam met dit probleem. Maar bedankt voor de tip. We doen de laatste tijd inderdaad alleen maar standjes die minder pijnlijk zijn en dat gaat steeds beter.
Leven en laten leven
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ook masage overwegen. Zeker als je nog jong bent en het weefsel stugger.

Ik bloedde telkens na sex met een groter geschapen man en de huisarts heeft mij toen een zalf voorgeschreven met manieren om de boel vanonder op te rekken. Ik denk dat ik na een half jaar ongeveer van het bloeden (en pijn) af was.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jarenlang een man gehad die groot (lees: dik) geschapen was en ik had er ook moeite mee, was pijnlijk. Ik dacht dat ik vaginisme had... Maar... ik heb nu een vriend met een penis van normale dikte (wel lang, maar gewoon mooi formaat qua dikte) en heb nergens last van! Moraal van het verhaal: penissen kunnen wel degelijk te dik zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:femminile schreef op 15 juni 2011 @ 19:24:

Off topic !He je moet echt leren ontspannen neem er de tijd voor neem een wijntje of een jointje. dan lukt het echt wel. Ook zit er verschil in welk standje je probeerd sommige vrouwen hebben de baarmoeder iets gekantelt en zijn niet alle standjes even handig om te doen.
Alle reacties Link kopieren
Michele, is het probleem nou de lengte of de breedte?
Alle reacties Link kopieren
Hee Michelle, geloof mij.

Als je voldoende opgewonden bent dan gaat het vanzelf en geef je genoeg ruimte, zodat het gladjes en soepel gaat hoor.

Ontspan je echt het komt goed.
Alle reacties Link kopieren
Kan het niet zijn dat je "zenuwachtig" van zijn formaat wordt en daardoor bang bent voor de pijn? Dan verkrampt je namelijk en doet het juist pijn...
Carpe Diem!
Hallo.

Topic is 3 jaar oud.

Of de man in kwestie is allang uit beeld of ze heeft die lullige 20 centimetertjes ondertussen vast meerdere keren weten weg te werken.

Is vast goed gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit probleem ook (gehad). Nu waren we geen koppel, maar het was een goede vriend van me. We waren al laat bij onze eerste keer en erg nieuwsgierig. Iedereen om ons heen had het al gedaan en we wilden het ook zo graag meemaken. En we kwamen niet aan een partner, ook doordat we allebei een vorm van autisme hebben. Nu hebben dat 3 jaar geprobeerd en ik heb altijd pijn gehad bij de ingang. Hij kon er maar een klein stukje in. En dan nog had ik altijd na afloop een wondje wat erg prikte. Dat is toch geen goed teken? Nu ben ik ook een klein vrouwtje van 1.50 m. Ik ben altijd al bang geweest dat dat een probleem zou vormen. Dat het daar beneden dan ook krapper is. Ik heb zelfs aan de dokter gevraagd of lichaamslengte uitmaakt, toen ik om de pil ging. Volgens hem zegt dat niks over je geslachtsdeel en moet het gewoon passen. Toen het daadwerkelijk niet lukte, heeft een vrouwelijke huisarts het bekeken en die zei dat ik inderdaad te krap was. En ik waarschijnlijk een operatie nodig had. Maar ze verwees me door naar een mannelijke seksuoloog en die kon niks vinden. Die zei dat ik een normale vagina had, maar mijn spieren teveel aanspan. Doordat ik bang ben dat het weer niet gaat lukken. Glijmiddel helpt niet bij mij. En ik ben er nu mee gestopt, want ik heb geen zin in elke keer wondjes. Maar ik weet nu niet waar het aan ligt. Want de artsen zeiden allebei iets anders. Ik heb nog nooit een echte relatie gehad, dus ik weet niet hoe het met een ander is. En ik heb gelezen dat seks bij autisten soms problemen geeft. Omdat qua gevoelens anders in elkaar zitten. Dus dat kan het ook zijn. Maar ik hoop toch wel ooit pijnloze seks mee te mogen maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 23 oktober 2014 @ 13:23:

Hallo.

Topic is 3 jaar oud.

Of de man in kwestie is allang uit beeld of ze heeft die lullige 20 centimetertjes ondertussen vast meerdere keren weten weg te werken.

Is vast goed gekomen.klopt maar het is een mooi tegenwicht voor de recente topics over kleintjes. Doet me trouwens denken aan die man die met zo'n grote bij een hoer kwam. Zegt die hoer: daar begin ik niet aan maar ik wil je wel pijpen. Zegt die man: wat heb ik daar nou aan dat kan ik zelf ook.
Alle reacties Link kopieren
Degene die dit topic omhoog haalde heeft zojuist een permaban gekregen wegens trollen.



Het is herfstvakantie he....de kids gaan zich vervelen thuis.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven