Privé seksfeesten voor 'jonge' singles?

26-02-2017 15:00 212 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben al een tijdje een 'meelezer' hier en heb vandaag besloten om toch maar eens een account aan te maken.

Er zijn enigszins soortgelijke posts, maar die beantwoorden toch nét niet helemaal mijn vraag.

Vandaar dat ik het als een nieuw topic plaats, ook om mijzelf voor te stellen in dit forum en een korte toelichting te geven.



Als 26-jarige man ben ik op zoek naar een spannend avontuur.

Ik heb tot mijn 23e altijd dezelfde vriendin gehad. Zodra ik eenmaal een relatie heb, ben ik echt een trouwe hond; vreemdgaan is een absolute no-go voor mij als je van iemand houd. Die relatie is afgelopen omdat zij daar blijkbaar niet zo over dacht en ik daar (gelukkig) achter kwam.



Vrij vlot na deze relatie kreeg ik de kans om een flinke poos in 't buitenland te werken. Hier heb ik het single-leven helemaal ontdekt. Waar ik eerst blind voor was door mijn vriendin, zag ik nu duidelijk: dames voelen zich aangetrokken tot mij & ik kan leuk, spontaan & 'mysterieus' overkomen. Ik ben fit & m'n blauwe ogen helpen me hier ook wel bij. Sindsdien heb ik veel leuke seksuele ervaringen meegemaakt, waaronder een keer met z'n drieën. Ik wil alles behalve patserig overkomen trouwens (sorry als dat wel zo over kan komen), gewoon open & eerlijk. Lang verhaal kort: die ervaring met z'n drieën smaakt naar meer. Niet zozeer de trio, maar meer de spanning en de opbouw er naartoe, het "delen van genot" met meerdere mensen tegelijk.



Het lijkt mij daarom geweldig om naar een soort seksfeest te gaan. Nu lees/hoor ik veel over parenclubs.

Zelf heb ik niet een vriendin waarmee ik op een level zit van 'kom, laten we samen eens naakt gaan stappen in een parenclub', helaas.

Ik vind een parenclub ook gelijk zo'n grote, publiekelijke & "verplichte" stap. Zo lees ik bij sommige clubs dat op een bepaald vast tijdstip iedereen verplicht zichzelf dient uit te kleden tot aan de lingerie. Why? Ik ben meer iemand van "go with the flow", zo'n stap neem je met z'n allen geleidelijk, als de sfeer goed is, de groep leuk is, en anders niet. Right? Als jullie andere ervaring hebben of aanraders wat betreft evenementjes, hoor ik dat graag.



Waar ik dus eigenlijk naar zoek, is een soort privé/huis-feest, met als insteek dat iedereen open & vrij is om te doen wat ze willen. Waaronder dus seks hebben met elkaar. Ik beeld me soms echt zo'n "film-scene" in, waarin ik omringt ben door dames in jarretels, fitte/mooie koppels die elkaar in de sfeer brengen of al door zijn gegaan naar de volgende stap op de hoek van de bank, etc.



Ik kan me haast niet voorstellen dat er niet meer in deze leeftijdscategorie met dezelfde vraag zitten en vraag mij daarom af, of er niet dit soort seks-feestjes zijn voor de wat jongere doelgroep. Of in ieder geval een digitale omgeving/ontmoetingsplaats waar men elkaar leert kennen/dit soort feestje organiseert. I'm totally in! Ben zelfs bereid om m'n eigen huis beschikbaar te stellen als de groep/de sfeer mij aanspreekt..



Heeft iemand geweldige tips op dit gebied?



Thanks!
quote:shifty schreef op 02 maart 2017 @ 10:08:

[...]



Ja dat is hengelen ja

Ik snap ook niet zo goed dat je op basis van een bericht op dit forum met de leeftijdscategorie en het feit dat ze swingen voorstelt om af te spreken. Of denk je dat zij er precies zo in staan: 'oh die is van onze leeftijd; laten we neuken!'



Blijkbaar is de nood nogal hoog



En idd ja dit is hengelen
SteluitGouda is midden 30, heeft 20 berichten geplaatst waarvan er 1 is verwijderd vanwege hengelen, maar een paar andere berichten die er nog staan zijn ook behoorlijk hengelend
quote:shifty schreef op 02 maart 2017 @ 10:08:

[...]



'oh die is van onze leeftijd; laten we neuken!'



De één is een mid-twintiger en de ander een mid-dertiger...

Ik vind dat niet echt "van onze leeftijd".
Alle reacties Link kopieren
Ik merk doorgaans heel veel frustratie bij jou Shifty, in dit forum, maar ook in andere berichten. Ik had zo'n vermoeden dat mijn knipoog achter mijn bericht de serieusheid van mijn bericht wel wat zou afzwakken, maar niet dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marana_ schreef op 02 maart 2017 @ 10:23:

SteluitGouda is midden 30, heeft 20 berichten geplaatst waarvan er 1 is verwijderd vanwege hengelen, maar een paar andere berichten die er nog staan zijn ook behoorlijk hengelend Volgens mij valt dat reuzemee! Ben erg benieuwd welke jij hengelend vindt dan. Gaat over PC bezoek, een leuke app voor een spel en Kamagra..
Hengelnazi's
quote:Steluitgouda schreef op 02 maart 2017 @ 11:59:

Ik merk doorgaans heel veel frustratie bij jou Shifty, in dit forum, maar ook in andere berichten. Ik had zo'n vermoeden dat mijn knipoog achter mijn bericht de serieusheid van mijn bericht wel wat zou afzwakken, maar niet dus.



Fijn om te merken dat je mijn berichten zo aandachtig bestudeert; enigszins verontrustend dat je me ook buiten dit forum volgt, maar ik probeer dat dan maar als een compliment te zien.



Misschien is het leuk als je een apart topic opent over hengelen, dan kunnen we daar onze gedachten hierover laten gaan zonder dit topic daar verder mee lastig te vallen. En dan kan ik mogelijk meteen daar wat van mijn frustratie kwijt, wat andere topics dan weer zo veel luchtiger zou kunnen houden (knipoog knipoog).
quote:faith1991 schreef op 02 maart 2017 @ 08:46:

Nou naar even bijgelezen te zijn een reactie van mij. Overigens wat een vervelende reacties allemaal hier terwijl ik ontzettend goed weet wat je bedoeld...



Ik en mijn vriend (25&26) zijn al een tijdje actief in het swingerswereldje. Wij bezoeken daarbij parenclubs en hebben af en toe een thuisdate met een koppel, man of vrouw. Ook zijn wij lid van een aantal swingersites. Kortom wij genieten van elkaar maar ook zeker van de fysieke aantrekkingskracht met anderen.



Tot nu toe hebben wij vaak meegemaakt dat de leeftijdscategorie zowel op sites als in de parenclub een stuk hoger ligt als die van ons. Eigenlijk is het zoeken naar een leuk enthousiast en relatief knap koppel/man/vrouw, zoeken naar een speld in een hooiberg. Ook op feestjes zoals little sins en ik meen dat ik er nog een aantal voorbij heb zien komen, zullen wij tot de jongere categorie behoren.



Een feestje zoals jij bedoeld lijkt ons heel erg leuk, maar om de mensen bij elkaar te krijgen is wellicht wat lastiger. Maar wie weet als we misschien wat met z'n alle weten te organiseren?



Overigens dat wij te jong zijn voor de swingerswereld is pure onzin....Een koppel, man of vrouw, begrijp ik niet. Snap het nu, een koppel of een man of vrouw alleen.
quote:Steluitgouda schreef op 02 maart 2017 @ 11:59:

Ik merk doorgaans heel veel frustratie bij jou Shifty, in dit forum, maar ook in andere berichten. Ik had zo'n vermoeden dat mijn knipoog achter mijn bericht de serieusheid van mijn bericht wel wat zou afzwakken, maar niet dus.Eens! Met forum bedoelde je natuurlijk topic, dat snapt vrijwel iedereen.
Alle reacties Link kopieren
Het was in dit bericht (van TO), maar ook in het swingersforum zie ik wat frustratie. Maak je svp geen zorgen, ik stalk je niet Maak je niet druk, nogmaals er stond een knipoog achter.



quote:bossanova schreef op 02 maart 2017 @ 12:18:

[...]





Eens! Met forum bedoelde je natuurlijk topic, dat snapt vrijwel iedereen.Maak je niet druk, er stond een knipoog achter. Een dubbele zelfs
quote:Steluitgouda schreef op 02 maart 2017 @ 12:03:

[...]





Volgens mij valt dat reuzemee! Ben erg benieuwd welke jij hengelend vindt dan. Gaat over PC bezoek, een leuke app voor een spel en Kamagra..In vrijwel elk bericht van jou lees ik een uitnodiging tot contact. Dat kan je afdoen als grapjes, maar desalniettemin wordt het zoeken naar dergelijk contact door de meesten niet erg op prijs gesteld. Daar zijn andere fora of sites voor.
quote:safrat schreef op 02 maart 2017 @ 12:34:

[...]





In vrijwel elk bericht van jou lees ik een uitnodiging tot contact. Dat kan je afdoen als grapjes, maar desalniettemin wordt het zoeken naar dergelijk contact door de meesten niet erg op prijs gesteld. Daar zijn andere fora of sites voor. Heb dat stel geloept en vind het onzin dat je er serieus hengelen achter zoekt.
Alle reacties Link kopieren
quote:bossanova schreef op 02 maart 2017 @ 12:18:

[...]





Eens! Met forum bedoelde je natuurlijk topic, dat snapt vrijwel iedereen.Ik kon serieus niet op het woord "topic" komen ... bedankt!
quote:Steluitgouda schreef op 02 maart 2017 @ 12:39:

[...]





Ik kon serieus niet op het woord "topic" komen ... bedankt!Misverstand ligt hier op de loer.
Alle reacties Link kopieren
Als single gaat t denk ik niet meevallen. Je klinkt ook beetje alsof je het hoog in je bol hebt. Als je echt serieus bent zou je mss beter eerst een leuke vrouw zoeken en een gelegenheidskoppel worden. Voor stellen heb je 40down feestjes. Google is je vriend.
quote:Steluitgouda schreef op 02 maart 2017 @ 12:03:

[...]





Volgens mij valt dat reuzemee! Ben erg benieuwd welke jij hengelend vindt dan. Gaat over PC bezoek, een leuke app voor een spel en Kamagra..Je forumnaam zegt al genoeg...
Alle reacties Link kopieren
quote:Bilf schreef op 02 maart 2017 @ 12:45:

Als single gaat t denk ik niet meevallen. Je klinkt ook beetje alsof je het hoog in je bol hebt. Idd daar ben ik het mee eens, logisch dat je vervelende reacties krijgt als je je al voordoet als iemand die zich zelf geweldig vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:Steluitgouda schreef op 02 maart 2017 @ 09:59:

[...]





Misschien moeten wij dan maar eens afspreken in een PC of thuis... ????ben wel benieuwd of je dat al eens gedaan hebt, spannend :-d!
Alle reacties Link kopieren
quote:faith1991 schreef op 02 maart 2017 @ 08:46:

Nou naar even bijgelezen te zijn een reactie van mij. Overigens wat een vervelende reacties allemaal hier terwijl ik ontzettend goed weet wat je bedoeld...



Ik en mijn vriend (25&26) zijn al een tijdje actief in het swingerswereldje. Wij bezoeken daarbij parenclubs en hebben af en toe een thuisdate met een koppel, man of vrouw. Ook zijn wij lid van een aantal swingersites. Kortom wij genieten van elkaar maar ook zeker van de fysieke aantrekkingskracht met anderen.



Tot nu toe hebben wij vaak meegemaakt dat de leeftijdscategorie zowel op sites als in de parenclub een stuk hoger ligt als die van ons. Eigenlijk is het zoeken naar een leuk enthousiast en relatief knap koppel/man/vrouw, zoeken naar een speld in een hooiberg. Ook op feestjes zoals little sins en ik meen dat ik er nog een aantal voorbij heb zien komen, zullen wij tot de jongere categorie behoren.



Een feestje zoals jij bedoeld lijkt ons heel erg leuk, maar om de mensen bij elkaar te krijgen is wellicht wat lastiger. Maar wie weet als we misschien wat met z'n alle weten te organiseren?



Overigens dat wij te jong zijn voor de swingerswereld is pure onzin....Kijk, dít is nou een leuke reactie en bedankt voor 't begrip. ;) Wie weet, misschien lukt het ons wel!
Alle reacties Link kopieren
quote:shifty schreef op 02 maart 2017 @ 10:00:

[...]





Ik snap de herkomst van (de meeste van) de vervelende reacties wel; dat zit in de manier waarop de vraagstelling is geformuleerd (als een verkapte contactadvertentie in combinatie met een wat 'foute' nick); niet in onbegrip voor de vraag.



Ik zie ook niet dat er gezegd wordt dat de leeftijdscategorie van rond de 25 te jong is, wel dat TO het in dit geval met 'jeugdige' eenvoud en onervarenheid benadert heeft.



Dus dat is voornamelijk kritiek op de vorm; niet de inhoud. En ja dat vertroebelt een beetje maar heeft dus ook wel een duidelijke oorzaak.



Er zijn veel kinky feesten en leuke clubs en swingersites met hele leuke stellen in deze leeftijdscategorie. Het blijft echter altijd lastiger om je daar als man alleen in te begeven; ook als jonge aantrekkelijke mysterieuze sexgod. Veel voorbeelden zijn al genoemd, maar weten waar het 'te doen is' geeft je nog steeds niet direct de mogelijkheid om daar gemakkelijk als man-alleen in te stromen. het lijkt mij erg hoog gegrepen als je als man-alleen dan mede organisator wil worden van een besloten seksfeest als je je niet eerst meer in deze scène wil begeven en ervaring op wil doen in bijvoorbeeld clubs. Dan kan je nog zo'n mooi huis met blauwe ogen hebben.



En ik zie over het algemeen dat 'rond de 25' als leeftijdscategorie dus niet te jong is, maar het is wel ongeveer de jongste leeftijdscategorie. Het is wat dat betreft niet verwonderlijk dat de gemiddelde leeftijd op al die feestjes/clubs/sites hoger is.Ik vind het vrij bijzonder dat jij kritiek geeft (en begrip hebt voor de negatieve reacties) op de toon en formulering van mijn oorspronkelijke bericht. Met name omdat de toon van jouw berichten, bijvoorbeeld deze, erg onvriendelijk en zelfs enigszins 'uit de hoogte' overkomt. Verder wordt dit nu wéér naar voren gebracht en door jou benadrukt ("jonge aantrekkelijke mysterieuze sexgod" bijv.) terwijl ik al eerder heb aangegeven dat ik het niet zo heb bedoelt en waarom ik het zo geschreven heb. Kijk je zelf ook wel eens in de spiegel? Lees je eigen berichten en toon eens terug & leer, just like me.
Alle reacties Link kopieren
quote:Honnx schreef op 02 maart 2017 @ 17:24:

[...]





Idd daar ben ik het mee eens, logisch dat je vervelende reacties krijgt als je je al voordoet als iemand die zich zelf geweldig vind.



Ik heb toegelicht waarom ik het zo gebracht heb en bovendien aangegeven dat ik begrip heb voor hoe sommige het op kunnen vatten.

Toch bedankt om 't nogmaals te benadrukken in deze post.
quote:Mr-Grey schreef op 03 maart 2017 @ 17:17:

[...]





Ik vind het vrij bijzonder dat jij kritiek geeft (en begrip hebt voor de negatieve reacties) op de toon en formulering van mijn oorspronkelijke bericht. Met name omdat de toon van jouw berichten, bijvoorbeeld deze, erg onvriendelijk en zelfs enigszins 'uit de hoogte' overkomt. Verder wordt dit nu wéér naar voren gebracht en door jou benadrukt ("jonge aantrekkelijke mysterieuze sexgod" bijv.) terwijl ik al eerder heb aangegeven dat ik het niet zo heb bedoelt en waarom ik het zo geschreven heb. Kijk je zelf ook wel eens in de spiegel? Lees je eigen berichten en toon eens terug & leer, just like me.



Er staat gewoon wat er bedoeld is zonder onderliggende kritiek.



In de eerste alinea geef ik aan, als reactie op het bericht waar ik op reageer, wat de herkomst is van de kritiek; namelijk de vorm, niet de inhoud. Het is juist bedoeld als nuancering van de kritiek aan jouw adres (je bedoeld het zo slecht allemaal niet, het kwam er alleen een beetje lullig uit).



Ook de tweede alinea is een nuancering van de veel zwaardere kritiek die je eerder hebt gekregen. In plaats van dat je te jong en te onvolwassen bent zoals sommigen aangeven, geef ik aan dat je het benadert hebt met jeugdige onbezonnenheid.



De derde alinea benadrukt de nuancering van de eerste twee met als vaststelling dat door de vorm de inhoud wat vertroebeld is geraakt.



De vierde alinea verwijst naar waar het volgens mij fout gaat in je verwachtingspatroon. Ja daar wordt ook een tikje bloemrijke taal gebruikt (het moet ook leuk blijven), maar dat ik de jonge, aantrekkelijke mysterieuze seksgod als voorbeeld neem is in dit topic niet heel verwonderlijk. Ook is het niet sarcastisch bedoeld want ik ken je niet en ik ga ook niet aannemen dat je niet bent hoe je jezelf omschrijft.

De onwaarschijnlijke haalbaarheid van je wens wordt hiermee gewoon benadrukt en tevens ook de oorzaak (waar je dus iets aan kan doen).



In de vijfde alinea nuanceer ik de stelling van degene die het bericht schreef waar ik op reageer; namelijk dat hun leeftijdscategorie niet te jong is maar wel ongeveer de ondergrens, waardoor het gemiddelde inderdaad altijd hoger ligt.



Verder snap ik best dat je degene die je 'begrijpen' omarmt en degene die 'kritisch zijn' niet. En ik snap ook dat je het niet leuk vindt als je in de reacties steeds om je oren wordt geslagen met de onhandige manier waarop je de OP hebt geformuleerd. Maar je zal het er mee moeten doen dat de OP de basis heeft gelegd voor het verloop van dit topic en daar verandert mijn nuancering wat dat betreft ook niet veel meer aan.



Het is ook wel grappig eigenlijk dat je vindt dat ik uit de hoogte doe, om vervolgens aan te geven dat ik het helemaal niet goed doe en naar jou moet kijken als grote voorbeeld



Maar je ziet, ik heb mijn eigen bericht op jouw advies aandachtig terug gelezen. Meer dan dit kan ik er echt niet van maken. Alles wat je er meer in ziet is op eigen conto.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mr-Grey schreef op 03 maart 2017 @ 17:19:

[...]





Ik heb toegelicht waarom ik het zo gebracht heb en bovendien aangegeven dat ik begrip heb voor hoe sommige het op kunnen vatten.

Toch bedankt om 't nogmaals te benadrukken in deze post.Het kwam vreemd over maar joh, maar denk dat het toch wel lastig is om in je eentje deze stap te zetten om naar zo'n feest te gaan. Maarja om zo een random meisje te benaderen die hier voor open staat is ook de vraag.. Op tinder dit melden lijkt me ook niet handig ofja misschien kun je toch een gok wagen.. you never know
Alle reacties Link kopieren
Meld je inderdaad aan op sdc. Je ontvangt dan vaak uitnodigingen voor openbare feesten. Tevens kun je dan in contact komen met mensen die thuis feesten geven. Let wel op, vaak nodigen ze alleen stellen uit. SDC kun je gratis aanmelden. Maar door te betalen zie je meer en kun je meer. Waardoor er ook minder fakers opzitten.

En er is in april feestje 40down. Dus alleen mensen onder de 40.

Misschien een idee?

Zelf zijn wij ook pas 25 en 28 en snap ook wat je bedoeld.

Maar een thuisfeest regelen is moeilijk als je onbekend bent met deze wereld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven