[Relatie] Relatie met bisekssuele man

28-07-2016 11:12 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Stel je hebt of gaat een relatie aan met een hele leuk man maar hij blijkt biseksueel maar in de relatie is hij wel gewoon trouw. Zou je het willen weten en heeft dit voor jou invloed op de relatie?



En maakt het verschil of hij alleen seksdates heeft gehad of ook echt een relatie is aangegaan met een man?
Alle reacties Link kopieren
quote:Elisabeth1988 schreef op 29 juli 2016 @ 21:52:

[...]

Zolang men het anderen gunt om hun leven te leiden zoals zij dat willen, mag van mij iedereen verder afknappen waarop ie wil.Precies.
quote:Tr0tter schreef op 29 juli 2016 @ 21:52:

Waarom vinden jullie het zo'n probleem om 'kortzichtig' genoemd te worden als je er kortzichtige denkbeelden op na houdt?



Omdat ik gewoon antwoord geef op de vraag die in dit topic gesteld word.

En het is een persoonlijke mening en keuze. Laat mij lekker geen relatie willen met iemand die met mannen neukt, en diegene geen echte man vinden.

Laat iedereen gewoon zijn ding doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 29 juli 2016 @ 21:58:

[...]





Omdat ik gewoon antwoord geef op de vraag die in dit topic gesteld word.

En het is een persoonlijke mening en keuze. Laat mij iemand lekker geen relatie willen met iemand die met mannen neukt, en diegene geen echte man vinden.

Laat iedereen gewoon zijn ding doen.Laat mij jou dan kortzichtig en ouderwets vinden. Zelfs de bejaarden op mijn werk zijn meegegaan met hun tijd.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fayan schreef op 29 juli 2016 @ 21:59:

[...]





Laat mij jou dan kortzichtig en ouderwets vinden. Zelfs de bejaarden op mijn werk zijn meegegaan met hun tijd.+1
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 29 juli 2016 @ 21:53:

[...]





Ik bedoel daarmee dat ik niks heb met van die zweverige vage types die op 'mensen' vallen.

Flauwekul.



Snap ik, hetero's, homo's en lesbiennes vallen tenslotte ook op mensen.



Maar je reageert ondertussen niet op mijn vraag.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:Fayan schreef op 29 juli 2016 @ 21:59:

[...]





Laat mij jou dan kortzichtig en ouderwets vinden. Zelfs de bejaarden op mijn werk zijn meegegaan met hun tijd.Dat jij dat vindt vind ik dan weer kortzichtig. Omdat je een andere mening hebt is die ander niet meteen kortzichtig. Ik vind het nogal aanmatigend, zelfs. Het is mijn wereld en mijn wereld geef ik vorm zoals ik dat wens en voel.
quote:Marquise schreef op 29 juli 2016 @ 21:54:





Ik sta enigszins versteld van stereotypen die ik hier lees.



Ja ik ook wel, maar dat komt omdat seksuele voorkeur en genderdiversiteit gewoonlijk nog altijd op een hoop worden gegooid. Ik noemde het net al een sociaalmaatschappelijk construct. Ik begrijp wel dat veel mensen dat niet van de ene op de andere dag loslaten.



Overigens met dank (voornamelijk) aan het christendom is het enorm diep geworteld. Verder terug in de geschiedenis (bijvoorbeeld de oude grieken of de indianen voor Amerika werd overgenomen) waren de opvattingen nog heel anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 29 juli 2016 @ 22:04:

[...]





Dat jij dat vindt vind ik dan weer kortzichtig. Omdat je een andere mening hebt is die ander niet meteen kortzichtig. Ik vind het nogal aanmatigend, zelfs. Het is mijn wereld en mijn wereld geef ik vorm zoals ik dat wens en voel.Onee, nu zitten we vast in een cirkel. Ik vind TO kortzichtig en jij vind mij kortzichtig omdat ik een ander kortzichtig vind en en en... ja, hier komen we niet uit, natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 29 juli 2016 @ 21:53:

[...]





Ik bedoel daarmee dat ik niks heb met van die zweverige vage types die op 'mensen' vallen.

Flauwekul.



Misschien een intressante toelichting vanuit het perspectief van een zweverig vaag type ik zeg ook vaak dat ik op "mensen" val, en dat komt deels voort uit gemakzucht en deels omdat er een kern van waarheid inzit.

Het is makkelijker om het zo te omschrijven dan dat je helemaal toe moet gaan lichten dat je én op mannen valt én op vrouwen én dan uit moet leggen hoe wat en waar van beide geslachten- dodelijk vermoeiend. Want in feite is het heel simpel: Een hetro valt ook niet op elk persoon van het andere geslacht, het is een combinatie van uiterlijk, persoonlijkheid etc. en hoe leuk een knap koppie en lekker lijf ook is, op de lange termijn is het innerlijk wel wat de meest stabiele basis is. Vandaar dus "mensen" of "op de persoon" en niet "de tieten" of "de lul" en in welke combinaties etc.

Dan kan ik wel drie uur praten ipv. in een korte zin antwoorden.

Dat wil niet zeggen dat geslacht er verder niet toe doet, want hoewel het uiteindelijk om de persoonlijkheid gaat zijn er wel dingen die ik bij een vrouw aantrekkelijker vind dan een man- en dan niet alleen dat vrouwen-benen vaak mooier zijn, maar ook qua karakter kan ik sommige dingen in vrouwen meer waarderen dan in mannen etc.

Qua uiterlijk ga ik best voor stereo-typen, mijn vrouwen zacht en rond en mannen groot een breed Maar aan het einde van de dag zoek ik iemand die het beste bij mij past qua karakter en of en dan borsten of borsthaar aan vast zit maakt dan niet uit. Een mens dus.



Uiteindelijk is het een man geworden, en lijk ik nu heel hetro Maar vrouwen vind ik nog steeds prachtig en heb ik na lange tijd monogaam te zijn, op gegeven moment we, gemist. Gelukkig heeft mijn man hier begrip voor en kan hij het los zien van mijn liefde voor hem.
Je kunt alles wel doodredeneren, maar er is niet zoiets als het voor anderen bepalen waarom ze iets (onterecht) voelen zoals ze het voelen. Dit in het kader van 'geef me een stelling en ik bewijs hem'. Je kunt er een leuke vingeroefening van maken, maar je vermaakt er alleen jezelf mee.
quote:Fayan schreef op 29 juli 2016 @ 22:04:

[...]





Onee, nu zitten we vast in een cirkel. Ik vind TO kortzichtig en jij vind mij kortzichtig omdat ik een ander kortzichtig vind en en en... ja, hier komen we niet uit, natuurlijk.Doe dan niet zo aanmatigend. Nergens voor nodig. Iedereen heeft recht op z'n eigen beleving van dingen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 29 juli 2016 @ 22:08:

[...]



Doe dan niet zo aanmatigend. Nergens voor nodig. Iedereen heeft recht op z'n eigen beleving van dingen.Ja, precies.
quote:Fayan schreef op 29 juli 2016 @ 22:08:

[...]





Ja, precies.Duh. Jij bent aanmatigend omdat je een ander kortzichtig meent te moeten noemen, terwijl die ander alleen haar eigen beleving neerplempt.
Het zal me echt aan m'n reet roesten of iemand herero, bi of home of whatever is. Ik ben hetero en daar voel ik me heel fijn bij. True story. En ik vind dat biseksualiteit bij vrouwen een heel andere plaats heeft dan biseksualiteit bij mannen. Want vrouwen hebben geen lul om mee te penetreren.



Mijn wereld, mijn boom.



<insert Bob Ross picture here>
Alle reacties Link kopieren
Ik ben bi, maar zeg niet dat ik op mensen val. Vooral omdat ik wel op een specifiek type val. Mannelijke mannen en vrouwelijke vrouwen, die overigens prima bi of flex mogen zijn. Ik val dan weer niet op androgyne types en ook niet op de meeste transeksuelen, sowieso niet pre-op. Ik wil een man met een pik of een vrouw met een kut, geen tussenweg. Veel transeksuelen hebben daarnaast toch nog uiterlijke trekken die bij hun geboortegeslacht passen en dat trekt mij niet. Maar er zijn zeker uitzonderingen. Ik heb ooit een heerlijke droom gehad over de transvrouw uit sense8



Ben ik dan ook vaag of zweverig?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Waarom zouden we alles doodredeneren Amand? Agree to disagree zeggen ze aan de andere kant van de grote plas toch?



Er valt helemaal niets te bewijzen, dat is het mooie aan opvattingen en meningen. En of jij die van mij al dan niet aanmatigend vind is net zo min relevant als dat ik vind dat jouw opvattingen over biseksualiteit bekrompen en kortzichtig zijn.



Ook op een forum als Viva is er duidelijk erg veel sprake van onwetendheid en stereotypen. Maar dat kan leuke discussies opleveren hoor.



Mijn stelling is ook dat best veel mensen roepen dat het smerig is, juist omdat ze er zelf niet voor uit durven komen. Dat zijn vaak de mensen die het hardst roepen dat het smerig is, terwijl ze zelf stiekem me de kinderstoeltjes nog achterin de auto de ontmoetingsplekken voor homo's opzoeken.



En wees gerust Amand, ik heb nog niemand horen zeggen dat ze jou daar hebben gezien, dus ik beschuldig je nergens van hoor !
If no one comes from the future to stop you from doing it, then how bad of a decision can it really be?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 29 juli 2016 @ 22:14:

Het zal me echt aan m'n reet roesten of iemand herero, bi of home of whatever is. Ik ben hetero en daar voel ik me heel fijn bij. True story. En ik vind dat biseksualiteit bij vrouwen een heel andere plaats heeft dan biseksualiteit bij mannen. Want vrouwen hebben geen lul om mee te penetreren.



Mijn wereld, mijn boom.



<insert Bob Ross picture here>



Wel een om te monteren en dan...



Maar geen van vlees en bloed nee hahaha. Hij was te makkelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 29 juli 2016 @ 22:14:

Het zal me echt aan m'n reet roesten of iemand herero, bi of home of whatever is. Ik ben hetero en daar voel ik me heel fijn bij. True story. En ik vind dat biseksualiteit bij vrouwen een heel andere plaats heeft dan biseksualiteit bij mannen. Want vrouwen hebben geen lul om mee te penetreren.



Mijn wereld, mijn boom.



<insert Bob Ross picture here>Pakt haar strapon
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:Dormouse schreef op 29 juli 2016 @ 22:18:

[...]





Wel een om te monteren en dan...



Maar geen van vlees en bloed nee hahaha. Hij was te makkelijk Twee zielen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 29 juli 2016 @ 22:17:

Ik ben bi, maar zeg niet dat ik op mensen val. Vooral omdat ik wel op een specifiek type val. Mannelijke mannen en vrouwelijke vrouwen, die overigens prima bi of flex mogen zijn. Ik val dan weer niet op androgyne types en ook niet op de meeste transeksuelen, sowieso niet pre-op. Ik wil een man met een pik of een vrouw met een kut, geen tussenweg. Veel transeksuelen hebben daarnaast toch nog uiterlijke trekken die bij hun geboortegeslacht passen en dat trekt mij niet. Maar er zijn zeker uitzonderingen. Ik heb ooit een heerlijke droom gehad over de transvrouw uit sense8



Ben ik dan ook vaag of zweverig?Ik begrijp de helft niet wat je schrijft
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 29 juli 2016 @ 22:17:

Ik ben bi, maar zeg niet dat ik op mensen val. Vooral omdat ik wel op een specifiek type val. Mannelijke mannen en vrouwelijke vrouwen, die overigens prima bi of flex mogen zijn. Ik val dan weer niet op androgyne types en ook niet op de meeste transeksuelen, sowieso niet pre-op. Ik wil een man met een pik of een vrouw met een kut, geen tussenweg. Veel transeksuelen hebben daarnaast toch nog uiterlijke trekken die bij hun geboortegeslacht passen en dat trekt mij niet. Maar er zijn zeker uitzonderingen. Ik heb ooit een heerlijke droom gehad over de transvrouw uit sense8



Ben ik dan ook vaag of zweverig?Herkenbaar as always al zijn er altijd uitzonderingen op de regels ja haha.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 29 juli 2016 @ 22:11:

[...]



Duh. Jij bent aanmatigend omdat je een ander kortzichtig meent te moeten noemen, terwijl die ander alleen haar eigen beleving neerplempt.En wat is je nu precies je probleem met mij? Je vind het vervelend hoe ik reageer?
Alle reacties Link kopieren
quote:lollypopje schreef op 29 juli 2016 @ 22:19:

[...]





Twee zielen
Alle reacties Link kopieren
Mijn vraag of anale seks tussen man en vrouw ook vies is, als anale seks tussen mannen dat is, is trouwens nog niet beantwoord. Daar ben ik wel nieuwsgierig naar.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
quote:Prins_Joe schreef op 29 juli 2016 @ 22:17:

Waarom zouden we alles doodredeneren Amand? Agree to disagree zeggen ze aan de andere kant van de grote plas toch?



Er valt helemaal niets te bewijzen, dat is het mooie aan opvattingen en meningen. En of jij die van mij al dan niet aanmatigend vind is net zo min relevant als dat ik vind dat jouw opvattingen over biseksualiteit bekrompen en kortzichtig zijn.



Ook op een forum als Viva is er duidelijk erg veel sprake van onwetendheid en stereotypen. Maar dat kan leuke discussies opleveren hoor.



Mijn stelling is ook dat best veel mensen roepen dat het smerig is, juist omdat ze er zelf niet voor uit durven komen. Dat zijn vaak de mensen die het hardst roepen dat het smerig is, terwijl ze zelf stiekem me de kinderstoeltjes nog achterin de auto de ontmoetingsplekken voor homo's opzoeken.



En wees gerust Amand, ik heb nog niemand horen zeggen dat ze jou daar hebben gezien, dus ik beschuldig je nergens van hoor !



Waar ik over val zijn de beweringen dat mensen die niets met biseksualiteit hebben kortzichtig of onderontwikkeld zijn.



We zijn geen gelijken in deze discussie hoor. Verbeeld je dat maar niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven