Saai en slecht in bed

09-06-2015 15:56 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben bijna 2 jaar samen met mijn vriend en we zijn heel wijs met elkaar, maar op seksueel vlak verschillen we heel erg.

We hebben bijvoorbeeld nog nooit seks gehad buiten de deur, als het aan hem ligt liggen we gewoon op bed en doen we het dan, keer op keer. Het verveeld me maar ik weet niet zo goed hoe ik hem dat moet vertellen.

Ik zou bijvoorbeeld wel een trio willen met nog een andere vrouw er bij, partnerruil doen of SM of iets in die richting te proberen en op veel plekken het een keertje doen.

Nou weet ik dat hij geen trio wil, en geen partnerruil maar sm zou hij wel eens willen proberen (zegt hij...)



Ook is hij al niet zo'n ster in bed en ik kan er niet van genieten, ook niet als hij me beft. Ik ben op het moment dus een beetje aan het faken omdat ik zie hoe goed hij zn best doet en ik niet het lef heb om hem te zeggen wat hij anders moet doen of dat hij er niks van bakt.



Voor mij is seks in een relatie heel belangrijk maar ik vraag mezelf af hoe lang ik het zo nog vol hou

Iemand tips??
Alle reacties Link kopieren
22 jaar, verbreek deze relatie en ga lekker rond hoeren en snoeren. Je past niet bij hem.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze klaar is voor een gangbang
Alle reacties Link kopieren
quote:Noujijweer schreef op 09 juni 2015 @ 18:54:

[...]





Heb je voor mij die link nog van deze time management cursus?Er is geen link van, maar als jij denkt dat ik wr rijk mee kan worden wil ik dit soort tips uit eigen koker wel bundelen en uitgeven, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 juni 2015 @ 18:57:

[...]





Er is geen link van, maar als jij denkt dat ik wr rijk mee kan worden wil ik dit soort tips uit eigen koker wel bundelen en uitgeven, hoor.Vlecht er dan ook wat huishoudelijke taken in
Alle reacties Link kopieren
quote:Noujijweer schreef op 09 juni 2015 @ 19:01:

[...]



Vlecht er dan ook wat huishoudelijke taken inDoe een stofdoek tussen je tenen tijdens de seks. Hoe wijder je je je benen sprijdt, hoe groter het bereik en na de daad zijn je nachtkastjes afgestoft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 juni 2015 @ 19:04:

[...]





Doe een stofdoek tussen je tenen tijdens de seks. Hoe wijder je je je benen sprijdt, hoe groter het bereik en na de daad zijn je nachtkastjes afgestoft.lol mijn god... dit is scary dat je dit allemaal verzint!!
quote:Angelaatje1970 schreef op 09 juni 2015 @ 19:07:

[...]





lol mijn god... dit is scary dat je dit allemaal verzint!! Hilarisch ik pis in m'n jurk maar daar is geen smiley van, pff ik bedoelde natuurlijk de nu al legendarische stofdoek grap te quoten. Sorry.
anoniem_234641 wijzigde dit bericht op 09-06-2015 19:16
Reden: Slimheid was al op vandaag
% gewijzigd
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 juni 2015 @ 19:04:

[...]





Doe een stofdoek tussen je tenen tijdens de seks. Hoe wijder je je je benen sprijdt, hoe groter het bereik en na de daad zijn je nachtkastjes afgestoft.Of: als je laminaat hebt, als hij met een strap on door de kamer geduwd wordt bevestig wat speciale laminaat swifferdoekjes aan z'n buik
Alle reacties Link kopieren
quote:Angelaatje1970 schreef op 09 juni 2015 @ 19:07:

[...]





lol mijn god... dit is scary dat je dit allemaal verzint!! En het WERKT !! Ik heb hele schone nachtkastjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Noujijweer schreef op 09 juni 2015 @ 19:18:

[...]



Of: als je laminaat hebt, als hij met een strap on door de kamer geduwd wordt bevestig wat speciale laminaat swifferdoekjes aan z'n buikGoeie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Als jij faket, denkt hij dat hij het goed doet. Hij hoeft niet anders te doen want je komt hiervan klaar, voor zover hij weet.

Sleutel ligt dus vooral bij jezelf, niet bij hem.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 juni 2015 @ 19:21:

[...]





Goeie.Ja werkt idd goed maar niet met de nepdoekjes van de action dan he?
Alle reacties Link kopieren
quote:Noujijweer schreef op 09 juni 2015 @ 19:14:

[...]



Hilarisch ik pis in m'n jurk maar daar is geen smiley van, pff ik bedoelde natuurlijk de nu al legendarische stofdoek grap te quoten. Sorry.Dat is waarom ik standaard voor ik het viva forum ga lezen ff snel een tenalady in/aan/om doe
quote:Angelaatje1970 schreef op 09 juni 2015 @ 20:16:

[...]



Dat is waarom ik standaard voor ik het viva forum ga lezen ff snel een tenalady in/aan/om doe
quote:Angelaatje1970 schreef op 09 juni 2015 @ 19:07:

[...]





lol mijn god... dit is scary dat je dit allemaal verzint!! Dat verzint ze niet hoor.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lullige reacties zeg!!

TO, als je tips wilt (ervaringsdeskundige, ook ik heb een tijdje een heeeel saai seksleven gehad en weer op weten te spicen) stuur dan pb want hier in dit topic wordt toch niet serieus gereageerd...
Ik opende een paar dagen geleden een topic. Ik kreeg toen ook meteen een paar nare reacties. Ik zie nu een aantal van diezelfde mensen hier ook weer een TO belachelijk maken. Dit soort mensen hebben niets te zoeken op een forum. Er is een handige optie om de berichten van die posters te verbergen. Daar zou ik zeker gebruik van maken!
Alle reacties Link kopieren
quote:max72 schreef op 10 juni 2015 @ 02:16:

Dit soort mensen hebben niets te zoeken op een forum.

Gelukkig bepaal jij dat niet. Sommigen zitten hier om te vragen of te raden, anderen om lol te trappen en het "hoort" allemaal op een forum.

Ik zie vooral een TO die na twee summiere antwoordjes van dit topic wegblijft. Dan gaat het een eigen leven leiden, je stapt zelf toch ook niet weg van een door jou georganiseerd(e) vergadering/feestje/vragenuurtje?
...
deze TO wil misschien tips lezen maar er verder niet over praten.
quote:Rooss4.0 schreef op 10 juni 2015 @ 09:47:

[...]



Gelukkig bepaal jij dat niet. Sommigen zitten hier om te vragen of te raden, anderen om lol te trappen en het "hoort" allemaal op een forum.

Ik zie vooral een TO die na twee summiere antwoordjes van dit topic wegblijft. Dan gaat het een eigen leven leiden, je stapt zelf toch ook niet weg van een door jou georganiseerd(e) vergadering/feestje/vragenuurtje?



Ik bepaal het niet maar ik heb wel een mening. Ik zie dat pesters zelden worden aangesproken op hun pestgedrag. Vindt je het echt lol trappen? Misschien had TO na al die "lollige" reacties wel spijt dat ze een topic had geopend. In dat geval zou ik misschien ook wel wegblijven van m'n eigen feestje.



Je hoeft niet altijd lief voor elkaar te zijn maar elkaar een beetje ruimte gunnen, vind ik wel passen op een forum.
Alle reacties Link kopieren
Ja hoor, ik vind het lol trappen al heb ik zelf niet echt de behoefte eraan mee te doen.

Het is mijn ervaring dat je het verloop van een topic bijna volledig zelf in de hand hebt, door de juiste informatie te geven en antwoord te geven op vragen kan je zelfs het meest controversiële onderwerp in goede banen leiden. Ik heb dat hier een keer "getest", was leuk



Maar goed, ik ben dan ook geen 22. Dat scheelt.
...
Ik kan me wel voorstellen dat het voor nieuwe forummers, die dus ook nog niet meegelezen hebben, wel even schrikken is. Maar het is nu eenmaal een feit dat iedereen mag roepen wat ie wil (tot op zekere hoogte dan, er zijn wel degelijk regels), en daar doe je niks aan. Wat Roos zegt, je kunt het zelf best in goede banen leiden, maar ook dat is niet iedereen gegeven. Het is net het echte leven hier. Nou ja, bijna dan.
Dat is misschien duidelijk als je een soort van meubilair hier bent ;) En zeker van je zaak. Ik vind het gewoon zo makkelijk en lekker veilig om in anonimiteit iemand eens fijn te zieken. Het is fijn dat je er niet aan mee doet Roos maar je vind het wel prima dat het gebeurt. En dat mag hoor. Ik ben blij met je reactie laat ik dat voorop stellen maar waarom voel je, je geroepen om op iemand te reageren die er wel wat van zegt?
Alle reacties Link kopieren
Omdat je schreef dat je vond dat bepaalde mensen hier niks te zoeken hadden en ik vind dat niet aan jou. Daarom.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik zie geregeld TO-ers die zich aanmelden op het forum. Een vreemde vraag of post hebben, niet reageren (of ze nu serieuze of rare reacties krijgen) en ook nooit meer op andere topics.. Dat soort mensen noem ik niet echt serieus.



In dit specifieke gevalkomt het op mijn ook niet echt serieus over... De vraagstelling, manier van schrijven en dan pas 22??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven