schrijf mee : vijftig tinten grijs verhaal...

11-03-2017 15:09 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het heel grappig was om met elkaar een Hilarisch geil verhaal te schrijven zeg ik laten we het eens proberen!!



Wie zet de eerste zin?
you go girl
Alle reacties Link kopieren
smells like a bestseller!
Alle reacties Link kopieren
quote:Emperor schreef op 11 maart 2017 @ 21:54:

smells like a bestseller!hell yeah
you go girl
Alle reacties Link kopieren
ga vooral verder.
Schoondochter slaakte ineens een harde kreet... "Iiiiieeeeuuuw, een Spaanse kraag!!!"

En viel flauw.
Alle reacties Link kopieren
de pizzaboy keek naar zijn italiaanse pikje en vroeg verbaasd waar dat Spaanse gedoe vandaan kwam.

De schoonvader moest dat even bekijken en zei hey pizzaboerke gij moet ffkes naar de huisarts hoor. Kleed je aan en ga snel op die scooter van je naar de huisartsenpost. Helemaal in shock trok de pizzaboy wat kleren aan en ging er met een ruc ola vandoor.



Schoonvader pakt zijn dochter op en begint haar mond op mond te verzorgen..
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Ineens verschijnt er een object aan de horizon. .. is dat een UFO ??
zo de mozerella eraf, wie wil pizza?
Alle reacties Link kopieren
het komt steeds dichterbij ... maar schoonvader en schoondochter zien het niet aankomen. De tongen waren een beetje in de knoop geraakt. Een helder licht stak op ....
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Terwijl schoonvader en schoondochter bezig waren, was de UFO voor het huis geland. Aliens gingen door het raam naar schoonvader en schoondochter gluren en werden er best opgewonden van....

Eentje kwam met het idee om hun een orgy voor te stellen, dus ze belden aan de deur.......
De deur stond open en de aliens stapten naar binnen. Ze deden hun maskers af. Eronder zaten tante Cor en ome Tinus die onderweg naar huis waren van de carnavalsoptocht.
Roy Donders en dinges..hoe heet ze kwam ook net binnen met hun worstebrood
Alle reacties Link kopieren
Ome tinus deed zijn trenchcoat open en er verscheen toch een grote stijve staaf ,. En dat op 89e leeftijd
Patty (dat is dinges) dook er direct op..
Alle reacties Link kopieren
En ome tinus begon direct de hele kamer wit te spuiten , het bleef maar doorgaan
Alle reacties Link kopieren
nadat de muren helemaal gesausd waren zei tante Cor " zou je thuis ook eens moeten doen" Waarom Royke naar tante Cor rende en zei: ik geef jou een harde krul. Patty begon spontaan een orgasme te krijgen waarop Ome Tinus haar in haar harde dikke tieten kneep. Hij begon ze zingen ...
you go girl
Tante Cor ging ondertussen koffie zetten.
quote:jeansjacket schreef op 11 maart 2017 @ 23:33:

nadat de muren helemaal gesausd waren zei tante Cor " zou je thuis ook eens moeten doen" Waarom Royke naar tante Cor rende en zei: ik geef jou een harde krul. Patty begon spontaan een orgasme te krijgen waarop Ome Tinus haar in haar harde dikke tieten kneep. Hij begon ze zingen ...



HUILEN IS VOOR JOU TE LAAT

IK KOM NIET MEER



Nee, antwoordde tante Cor. Vandaag niet meer in elk geval. Wat zeg ik, volgens mij ben je de komende week wel leeg.
Alle reacties Link kopieren
Ja nog lekker ouderwets met een schepje buisman. Die ze altijd bij zich heeft in haar tas net als haar oude pessarium. Die ze ook wel eens als badmuts gebruikte. De koffie druipte langzaam zoals dat hoort bij heerlijke koffie. Ze kookte er ook nog melk bij. Ineens rook schoonvader koffie en ontwarde zijn tong uit schoondochter en ging op de geur af. Patty hoog opgewonden dacht wat kan mij het ook schelen ik ben geil en begon de lipjes van de schoondochter te likken. Royke trok de krul uit zijn broek en spoot er extra lak op. Tante Cor kwam de kamer in lopen met een eerlijke bak koffie.. ze ging op de bank zitten en zei let the show begin
you go girl
Toen bleek dat de senseopads op waren...
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady_Voldemort schreef op 11 maart 2017 @ 23:40:

[...]





HUILEN IS VOOR JOU TE LAAT

IK KOM NIET MEER



Nee, antwoordde tante Cor. Vandaag niet meer in elk geval. Wat zeg ik, volgens mij ben je de komende week wel leeg.
you go girl
Alle reacties Link kopieren
En toverde Roy een nespresso apparaat uit zijn haarkoffer
Alle reacties Link kopieren
Waar Patty helemaal op los ging. who else ?
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Ondertussen bij de Jumbo...
you go girl
Alle reacties Link kopieren
Blijkt het een speciale nudisten jumbo te zijn geworden ! Waar swingen eerder regel dan uitzondering is....
Op de groenteafdeling was het een drukte van belang, vooral de courgettes vonden gretig aftrek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven