Slikken

21-01-2017 14:23 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
Man heeft aangegeven dat hij het leuk zou vinden als ik hem keer klaar pijp en doorslik. Maar eerlijk gezegd durf ik op een of andere manier niet ( heb dit ook aangegeven) geen idee waarom ik niet wil.... tips om me over de streep te trekken?
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon leuk om iets te kunnen geven wat de ander prettig/geil vind. Maar dan doe ik het natuurlijk voor hem, en niet voor mezelf. Het enige plezier wat ik er uit haal, is het feit dat ik hem enorm zie genieten.

Hij geeft zelf wel aan dat het klaarkom gevoel in mijn kutje intenser is.

Voor de man is het gewoon een gevoel van macht. Zelfde dat een man het zo opwindend vind om een facial te geven. Die snap ik dus helemaal niet. Voor het gevoel maakt het toch niet uit of het nu op mijn buik/borsten beland, of in mijn gezicht? Dus nee....hier GEEN facials!!!
Alle reacties Link kopieren
Ben ik helemaal met je eens Wij, is ook erg heerlijk om te zien om een man te zien genieten bij je handelingen

Wie weet komt het er ooit nog wel van, linksom of rechtsom. Ik zit beetje in een aparte fase



Haha, blijft zo plakken in je haar
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad. Wanneer ik op de bedrand zit, en hij komt over mijn borsten klaar, wil het ook wel eens in mijn haar komen.

Het scheelt per man enorm. Toevallig heb ik een figuur thuis zitten die enorm veel spuit. Heb ik weer.
Alle reacties Link kopieren
Daar heb ik geen last van
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Dan niet moeilijk doen.
Alle reacties Link kopieren
Ja hallo, nu heb je mij nieuwsgierig gemaakt
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
Gewoon eventjes verstand op nul en slikken. Ik was er jaren geleden ook niet echt voor maar valt eigenlijk best wel mee. Laat hem veel kiwi's eten, zou smaak van sperma beïnvloeden. Alhoewel ik niet denk dat het ooit echt aangenaam kan smaken.
quote:Wij3747 schreef op 08 februari 2017 @ 11:10:



Voor de man is het gewoon een gevoel van macht. Zelfde dat een man het zo opwindend vind om een facial te geven. Die snap ik dus helemaal niet. Voor het gevoel maakt het toch niet uit of het nu op mijn buik/borsten beland, of in mijn gezicht? Dus nee....hier GEEN facials!!!Wanneer je erover nadenkt begrijp je hopelijk toch wel dat jouw mening en zijn beleving niet twee dezelfde dingen zijn? Toch?
Alle reacties Link kopieren
Jij vind t dus wel geil om te geven Amand?
Zodra ik erover na moet gaan denken waar ik wel en niet mag komen is de lol er wel een beetje vanaf, ja.
Alle reacties Link kopieren
Vind je sperma verder wel OK? Bijvoorbeeld als hij over je lichaam klaarkomt, heb je dan zo'n gevoel van "aargh, handdoek" of vind je het opwindend om te zien hoe hij spuit en hoef je niet meteen onder de douche te springen?



Als je geen moeite hebt met sperma op zich, kun je proberen hoe het is om het in je mond te krijgen. Bijvoorbeeld door als hij op je is gekomen, of als je hem hebt afgetrokken en er nog wat aan je hand zit, een vinger in je mond te doen en te proeven. Je zal dan zien dat het helemaal niet zo'n sterke smaak heeft. Als dat goed voelt, kun je hem een keer in je mond laten komen zonder dat je meteen slikt, en het bijvoorbeeld op je borsten laten lopen. Als je dat een paar keer hebt gedaan, niet laten teruglopen maar slikken. Als je meteen slikt, proef je niets. De volgende stap is niet meteen slikken, maar het in je mond houden, laten zien en dan slikken terwijl je hem aankijkt. Dat vindt mijn vriend supergeil.



Toen ik begon met seks (ik was veertien) vond ik het de eerste keren ook maar plakzooi, maar inmiddels heb ik er helemaal geen moeite mee en vind ik het fijn om te pijpen tot het einde. Ook klaarkomen op me, ook in mijn gezicht, vind ik prima. Maar dat is een ontwikkeling, van "ieh, sperma aan m'n hand' tot "spuit maar lekker waar je wilt".
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon geil. Zowel voor mij als voor hem. Je voelt je sletteriger als je slikt, het is onderdanig en krachtig tegelijk. Hij vind het uiteraard lekkerder dan met de hand afmaken. daarbij vinden veel mannen het gewoon geil als je hun zaad wil proeven. Vreemde mannen slik ik niet, vaste dates wel. Ik vind trouwens over me heen komen een afknapper. Maar goed, als hij dat heel graag zou willen, mag het ook wel een keertje natuurlijk.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
quote:sophie_emma schreef op 08 februari 2017 @ 23:08:

Je zal dan zien dat het helemaal niet zo'n sterke smaak heeft.



Als je meteen slikt, proef je niets.

Dat vind ik nogal wisselen per persoon. Ik heb wel eens iemand geslikt die zo'n scherpe smaak had dat het gewoon wel en halfuurtje zwaar op de maag lag zeg maar. Ook meer kokhalzen van de smaak. Maar de persoon die ik momenteel slik (klinkt stom! )smaakt veel lekkerder, nergens moeite mee.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Gewoon slikken dus. Precies om wat sophie_emma en Vlammetje zeggen. En mocht het zaad z'n doel missen, dan heb ik altijd nog een vinger om het in haar mond te vegen. Beetje zonde, anders.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ja, mannen en hun zaad. 'Wil je me proeven? Slik je me? Alles? niets verknoeien hè, tot de laatste druppel...' Maar als je in de juiste bui bent is het: Tuurlijk.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 08 februari 2017 @ 22:56:

[...]



Wanneer je erover nadenkt begrijp je hopelijk toch wel dat jouw mening en zijn beleving niet twee dezelfde dingen zijn? Toch?



Tuurlijk heeft iedereen zijn/haar eigen mening. Daarbij mag ik wel hopen dat ook jij andermans mening respecteert.

Dus met jouw redenatie moet een vrouw zich maar onderwerpen aan de man? Dacht het dus niet. Ik heb mijn grenzen, en een facial is mijn grens. Is ie het daar niet mee eens gebruikt ie zijn handen maar, om het vervolgens op zijn eigen buik te dumpen.
Okee. Je begrijpt dus niet dat je jouw mening niet kunt gebruiken om zijn gevoel voor hem te bepalen. Maakt niet uit.
Alle reacties Link kopieren
hap,slik en weg...wel zo makkelijk
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
Wij, jij gaf aan dat je het niet wilde, omdat voor jouw gevoel het niet uit maakt waar dat zaad belandt. Ben het wel eens met Armand als hij zegt: ook al lijkt het voor jou hetzelfde, voor je man kan het dus wel degelijk verschil maken.

Het is zo persoonlijk, die voorkeuren... En ik ben zeker niet voor het overschrijden van je grenzen, maar ik ben wel voor openstaan van verruiming van die grenzen. Gewoon, omdat de ander het heel graag wil...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
quote:Vlammetje schreef op 08 februari 2017 @ 23:27:

Haha, ja, mannen en hun zaad. 'Wil je me proeven? Slik je me? Alles? niets verknoeien hè, tot de laatste druppel...' Maar als je in de juiste bui bent is het: Tuurlijk. Ja, mannen en hun zaad. En: vrouwen en zijn zaad. Het is precies wat je zegt: het moet maar net matchen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 08 februari 2017 @ 23:33:

Okee. Je begrijpt dus niet dat je jouw mening niet kunt gebruiken om zijn gevoel voor hem te bepalen. Maakt niet uit.



Tuurlijk snap ik dat wel. Maar iedereen(ook mijn partner) heeft zijn grenzen. En behaalde dingen gebeuren gewoon niet omdat het mijn of zijn grens is.

Kunst is wel om tijdens je relatie proberen je grenzen te verleggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Wij3747 schreef op 08 februari 2017 @ 11:10:

Voor de man is het gewoon een gevoel van macht. Zelfde dat een man het zo opwindend vind om een facial te geven. ....



Niet alles hier gelezen maar aangezien het over 'de man' gaat....wil het toch even voor 'de man' opnemen. 'De man' hier vind het absoluut libido killing als ik (of welke vrouw) ook maar iets zou doen wat ik niet prettig vind. Van macht spelletjes of het gevoel controle over iemand te hebben is ie niet gediend (ik heb er gelukkig ook niets mee).....en zo heeft ieder zijn ding en zijn we gelukkig niet allemaal hetzelfde.



Ik vind slikken echt genieten maar het in de mond nemen van sperma niet, oftewel ik slik het direct door en daardoor proef je ook nauwelijks iets. Het in de mond opvangen en dan doorslikken of uitspugen zou ik afraden. Als je het voelt aankomen gewoon meteen slikken, dat is natuurlijk niet je reflex maar je wel eigen te maken....oefening baart kunst:-). We hebben het er weleens over gehad en gepijpt worden door iemand die vlak voor het klaarkomen stopt en het handmatig af maakt is toch 'anders' als iemand die tot het eind doorgaat. Maar wederom, niet iedereen is hetzelfde.
When nothings seems right....go left!
Alle reacties Link kopieren
quote:gewoonstel schreef op 09 februari 2017 @ 14:56:

[...]





Niet alles hier gelezen maar aangezien het over 'de man' gaat....wil het toch even voor 'de man' opnemen. 'De man' hier vind het absoluut libido killing als ik (of welke vrouw) ook maar iets zou doen wat ik niet prettig vind. Van macht spelletjes of het gevoel controle over iemand te hebben is ie niet gediend (ik heb er gelukkig ook niets mee).....en zo heeft ieder zijn ding en zijn we gelukkig niet allemaal hetzelfde.Dat is ook precies wat ik bedoel. Je moet elkaars grenzen niet overschrijden.
Soms wou dat mijn vriendin het ook doorslikte maar ze doet het nooit,soms een klein beetje in haar mond meer niet,voor de rest heb ik geen klagen.

Over die grenzen vind ik wel een goeie haha blijven opzoeken,in alle recpect,komt goed.
Alle reacties Link kopieren
quote:yamahafzr600r schreef op 10 februari 2017 @ 00:05:

Soms wou dat mijn vriendin het ook doorslikte maar ze doet het nooit,soms een klein beetje in haar mond meer niet,voor de rest heb ik geen klagen.

Over die grenzen vind ik wel een goeie haha blijven opzoeken,in alle recpect,komt goed.En wat is in jouw ogen de meerwaarde van het doorslikken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven