spannende smsjes

25-05-2008 18:44 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb sinds kort iemand met wie ik de seksuele spanning via de sms een beetje aan het opbouwen ben. Heeft iemand ook wel eens spannende smsjes gestuurd en zo ja, wat?

WIj hebben elkaars sekswensen gesmst.
Alle reacties Link kopieren
leuk!



deze kreeg ik laatst:(het regende,maar was wel warm)



lekker bosweer..'lekker zweten en nat worden in de struiken..
Alle reacties Link kopieren
spreek af dat jij een smsje stuurt en dat hij daar een cijfer op geeft

(zorg ervoor dat het grappig blijft)

bijvoorbeeld:

eerste sms: zoenen met tong?

tweede sms: massage olie erbij?

derde sms: voorspel?

vierde sms: meisje bovenop?

vijfde sms: pijpen? (waarschijnlijk geeft hij dit een hoog cijfer)

dan stuur je je laatste sms: gepijpt worden?



klinkt afgezaagd maar

:P:P werkt echt!
Alle reacties Link kopieren
Heb heel veel spannende sms jes uitgewisseld met mijn vrijgezelle buurman....het werd steeds heftiger en ondeugender. Op een avond wipte ik even bij hem langs, en de spanning was niet meer te houden! Ik heb nog nooit zo heftig met iemand gezoend! Een paar dagen later zijn we met elkaar naar bed gegaan, zo spannend en lekker.........Ben 14 jaar bij mijn man en heb 3 kinderen, maar zoiets hefigs had ik nog nooit meegemaakt!
Alle reacties Link kopieren
ohh met Studentje destijds, krijg er nog rode wangen van als ik er aan terug denk.

Die smsjes gingen op de meest ongunstige tijden heen en weer, dat maakte het tegelijkertijd ook weer enorm spannend.

Zit je in je mantelpakje, serieuze, belangrijke vergadering:

"Wat als ik nu onder de tafel zit en je begin te likken terwijl jij moet notuleren"

Of als ik wist dat hij in eenzelfde positie zat hem opgeilen!



Ik ben klaar met die gast, maar dat aspect mis ik wel.

Mis dat momenteel nog met mn huidige date
Alle reacties Link kopieren
Spannende smsjes. heerlijk. ik heb wat scharrels waarmee ik sms als ik zin heb. soms is het straight-to-the-point:



ik wil je hard.



ik wil je in me. nu. ik wil je lichaam tegen de mijne voelen. de keiharde lul die in me stoot. ik wil je godsamme nu.



off. juist heel teder. zacht



morgen..als ik je zie.. ik kus je zacht maar intens.. eerst op je lippen, dan in je nek.. en langzaam naar beneden gaand. ik streel je lichaam met de mijne. kusinjenek



..



wat ook wel top is om met elkaar de avond al te gaan invullen. dus dat je eigenlijk smssex hebt. en daar zit alles eigenlijk wel in. het begint rustig, elkaar uitdagen, verleiden, opwarmen. en hoe geiler je wordt hoe heftiger de smsjes ook worden.



ik ben wel fan van spannende smsjes. het helpt goed als je elkaar een tijd niet kan zien;-)
Alle reacties Link kopieren
Smsjes ja, maar ook ontzettend geile en hete mails waarin we elkaar precies uitleggen wat we gaan doen de eerstvolgende keer dat we elkaar zien.



Hmmmm.....
Alle reacties Link kopieren
wie wil er zo een berichtjes met mij sturen en er zelf ook van opgewonden geraken zonder te weten wie de andere persoon is

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven