tips gevraagd voor seks met een kleine piemel

18-03-2010 12:21 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
ja... de titel zegt het al! Nieuwe vriend, heerlijke vent, we voelen elkaar goed aan. Echter is zijn penis wat aan de kleine kant waardoor seks toch heel anders is dan dat ik gewend ben. Wat zijn goede standjes? Hoe voel ik zijn penis het beste? Wat kan ik doen om ons seksleven (nog) beter te laten verlopen?

We zijn beiden slank en erg lenig, dus kom maar op met die tips!

Dank! :-D
Alle reacties Link kopieren
Op de rug, benen omhoog en naast je hoofd, dan kom je ook met een kleine diep. Een speeltje erbij is ook leuk, als zijn ego er tegen

kan.
Alle reacties Link kopieren
quote:MEFunny schreef op 18 maart 2010 @ 19:47:

floeperds zijn echt zulke dooddoeners...



ik had een keer een vriendje met een kleine piemel, hij dacht echt dat hij de bink was.. het heeft niet lang mogen duren..Dit soort opmerkingen doen niet ter zake hier.
Alle reacties Link kopieren
Wow! wat een boel reacties in zo'n korte tijd! Leuk en bedankt! En tja... speeltjes kan ik altijd nog voorstellen, maar in de eerste fase van een relatie wil ik daar niet echt mee aankomen. En om nu een altijd een speeltje te gebruiken? Ik wil van HEM genieten, niet van een speeltje.



Over het algemeen voel ik het meest als hij de leiding neemt en het ritme ook bepaalt. Echter als ik bovenop hem zit, of een gewone missionaris dan voel ik vrij weinig en ik denk dat hij hetzelfde ervaart (of zijn er mannen die meelezen en die mij kunnen vertellen hoe het voor hen voelt)? En op de een of andere manier kan ik niet het ritme bepalen want ik voel dus vrij weinig en ben bang hem er uit te laten floepen.





Is er een standje waarbij ik ook eens de leiding kan nemen en toch veel voel? Ik wil namelijk ook wel eens het initiatief nemen.

De diepte is niet het probleem, het is meer de diameter... en ja ook het floep probleem. Op hem zitten werkte niet zo goed (behalve als hij heel hard terug duwt tegen mijn handen aan met zijn handen, beiden zitten was vrij lastig). Als we trouwens alleen heel stil liggen en hij met zijn spier zijn peimel beweegt, zonder zijn heupen te bewegen voel ik dit super goed! ik kan ook mijn spieren aanspannen, dat voelt voor hem ook erg fijn, hoewel het wel vermoeiend is (beetje trainen misschien)...



Overigens is hij wel de eerste persoon waarbij ik standje 69 wel fijn vind, heerlijk zelfs! Waarom ik dat nog nooit eerder ervaren heb??? Weet je, de passie die hij hierin gooit, alsof hij voelt wat ik voel, ongelooflijk. Ik kan me zowaar voor het eerst voorstellen seks te kunnen hebben zonder penetratie..... voor een poosje dan, haha.



Overigens... is het normaal dat mannen met kleinere piemels ook een minder grote zaadlozing hebben. Niet dat het me erg uitmaakt (ik heb geen last van rammelende eierstokken) maar zomaar een nieuwsgierige vraag.....



:o) Beadnkt voor jullie leuke antwoorden!!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:mirenc schreef op 18 maart 2010 @ 12:51:

Anders koop er een rubberen vriendje bij,Of probeer eens anaal.



kom op heb je zelf geen fantasie,lijkt me sterk.



Veel plezierAnaal.... lijkt me helemaal niks!! Exit only... ik vind een grote poep al veel moeite kosten, laatstaan een piemel, al is het een kleine...
Alle reacties Link kopieren
Wellicht is het een goed idee om zijn penis in erecte toestand te meten. Lengte + Diameter.



Met dat soort gegevens is het gemakkelijker om een oplossing te vinden.



Stel dat zijn penis slechts 15 cm lang is.

Of een diameter van 3 cm...
Ik geniet, als jij geniet
Alle reacties Link kopieren
quote:SuperLover schreef op 22 maart 2010 @ 08:15:Stel dat zijn penis slechts 15 cm lang is.Ja zeg, stel dat je partner slechts een gemiddelde penislengte heeft! Dan zou ik ook onmiddelijk een topic op viva openen om te vragen naar speciale standjes voor minipiemels! :-D
quote:SuperLover schreef op 22 maart 2010 @ 08:15:

Wellicht is het een goed idee om zijn penis in erecte toestand te meten. Lengte + Diameter.



Met dat soort gegevens is het gemakkelijker om een oplossing te vinden.Waarom? Dan ga jij even op zoek naar mannen met dezelfde maat om te testen? Of...??
Alle reacties Link kopieren
ja... ik ga er ff een meetlat naast houden! respectvol :-). (schat, blijf even stil liggen dan meet ik hem even op; ze willen t graag weten op het viva forum :-))

Maken de exacte afmetingen uit voor jullie antwoord?
Alle reacties Link kopieren
quote:wigwam schreef op 21 maart 2010 @ 23:44:





Overigens... is het normaal dat mannen met kleinere piemels ook een minder grote zaadlozing hebben. Niet dat het me erg uitmaakt (ik heb geen last van rammelende eierstokken) maar zomaar een nieuwsgierige vraag.....



!



Gemiddeld loost een man, 0,1 tot 10 milliliter sperma. De hoeveelheid wordt beïnvloed door factoren zoals de tijd die is verstreken sinds de vorige zaadlozing, leeftijd en hoeveelheid stress. Een man loost een bescheiden hoeveelheid in vergelijking met bijvoorbeeld een beer (varken), dat soms wel een halve liter loost. Het wereldrecord bij de mens is volgens de Amerikaanse uroloog Metcalf een half theekopje vol.



Als een man een ejaculatie heeft gehad, is hij niet in staat om onmiddellijk weer een ejaculatie krijgen. De minimale tijd tussen twee zaadlozingen heet de refractaire periode. Bij jonge mannen is die periode kleiner dan bij oude mannen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Quote : Wereldwijd spreken artsen van te weinig sperma als het minder is dan twee milliliter, opgevangen na drie dagen geen ejaculatie te hebben gehad.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:SuperLover schreef op 22 maart 2010 @ 08:15:

Wellicht is het een goed idee om zijn penis in erecte toestand te meten. Lengte + Diameter.



Met dat soort gegevens is het gemakkelijker om een oplossing te vinden.



Stel dat zijn penis slechts 15 cm lang is.

Of een diameter van 3 cm...

Superlover, waar haal jij je mannen vandaan?

Probeer je ons allemaal een trauma aan te praten of zo?

Of heb jij een wat lossere vagina?
Alle reacties Link kopieren
quote:JohnnyCake schreef op 22 maart 2010 @ 11:27:

[...]



Superlover, waar haal jij je mannen vandaan?

Probeer je ons allemaal een trauma aan te praten of zo?

Of heb jij een wat lossere vagina?



Ik ben een man.

Veel van mijn vriendinnen spraken wel eens over hun ex vriendjes en er zat altijd wel eentje tussen met een te kleine penis.

Voor sommigen was dat een onoverkomelijk probleem.

Er waren ook creatieve mannen bij die hulpstukken gebruikten of heel goed konden likken. Dat kan een behoorlijke compensatie zijn.

Een te kleine penis kan prima voor anale sex ingezet worden.

Zo kun je een tekortkoming in je voordeel omzetten.
Ik geniet, als jij geniet
Alle reacties Link kopieren
Hij moet idd wel erg geweldig verder zijn, ik heb 1 ervaring met een vriend met een kleine, en het is een tekortkoming vind ik.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Mijn vriend heeft ook een kleine, daar schrok ik in 't begin wel van (was 't ook niet gewend!) maar het is een geweldige man dus ik doe hem zeker niet weg :-)



Wij hebben als oplossing wat we noemen het 'kikkerstandje', waarbij ik gewoon lig (met kont op kussen) en hij mij neukt terwijl hij gehurkt zit. Vaak hou ik hem dan vast bij zijn enkels.

...Beetje lastig uit te leggen, dat begrijp ik, maar prober het maar eens.



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Achterstevoren op hem zitten? Met je rug naar hem toe terwijl hij ligt, dus. Kan verrassend zijn!



Op je rug liggen, benen tegen z'n borst maar dan gekruist, dan knijp je als het ware jezelf smaller en als je je knieen ook wat naar je toe trekt, is er nog minder *floepkans*.



Hondjes en je rug hol maken, ook daarmee geef je hem minder ruimte, zeg maar:)



Veel plezier samen in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik een ervaringsdeskundige ben want ben al meer dan 30 jaar getrouwd met een man met een kleine piemel. Mijn advies: de schaar. Allebei op de zij met gezicht naar elkaar toe of juist andersom. Zowel jij als hij voelen dan het meest van penetratie.
Alle reacties Link kopieren
quote:luckyjane schreef op 22 april 2012 @ 01:22:

Ik denk dat ik een ervaringsdeskundige ben want ben al meer dan 30 jaar getrouwd met een man met een kleine piemel. Mijn advies: de schaar. Allebei op de zij met gezicht naar elkaar toe of juist andersom. Zowel jij als hij voelen dan het meest van penetratie.



De schaar? en jij vindt 't gek dat ie zo klein is?





Sorry, kon het niet laten....
Alle reacties Link kopieren
Die kruisstand met been over heup van de man is echt een geweldige stand! En als je dan je linkerbeen over de heup van man legt. En de rechterbeen tussen de benen van je man, dan raak je met de binnenkant van je dijbeen zijn ballen. Leuk voor hem ook. En hij kan zijn handen gebruiken want jij ligt op je rug hij op zn zij en kijkt jou aan. Lol. Heerrrrlijk (favorietje)
Begin de dag met een Lach :)
Alle reacties Link kopieren
quote:MEFunny schreef op 18 maart 2010 @ 19:47:

floeperds zijn echt zulke dooddoeners...



ik had een keer een vriendje met een kleine piemel, hij dacht echt dat hij de bink was.. het heeft niet lang mogen duren..Lag meer aan de grootte van zijn ego, vermoed ik? :-D
Ik denk dat (ook de wat ruwere versie van) doggy style erg goed werkt als je vriend een kleine piemel heeft; het lijkt me dat hij dan goed kan stoten, wat de passie ook verder doet oplaaien :-) Eerlijk gezegd zou mij dat ook heel lekker lijken, maar toevallig heeft mijn vriend een vrij grote piemel, wat in 99% van de gevallen heel fijn is, maar harde doggy style is niet echt een optie bij ons, haha.
Alle reacties Link kopieren
De piemel van TO moet wel erg klein zijn.... Mijn piemel is ook klein ("Klein Duimpje" noemen we hem gekscherend) en seks gaat in principe prima. Een aantal standjes "floept" ie eruit (op de zij liggend, en/of zij op haar buik liggend), wat zij minder prettig vindt, maar standjes als Doggy Style, en Missionaris zijn geen probleem. Ze komt er ook vaginaal mee aan haar hoogtepunt.

Visueel ziet het er vast wat minder opwindend uit dan een penis van 15-20 cm, maar qua seks staat het ons niet in de weg. Daarnaast zijn er voldoende speeltjes die een "te kort" kunnen aanvullen. En bij ons is ook orale seks een groot (grootste?) deel van de opwinding.



Een prettig voordeel aan een kleine penis; Deep throat is ook echt deep throat :D
Alle reacties Link kopieren
quote:Marjo41 schreef op 22 april 2012 @ 02:00:

[...]





De schaar? en jij vindt 't gek dat ie zo klein is?





Sorry, kon het niet laten.... Ik kan hem wel waarderen...
Alle reacties Link kopieren
Een kleintje, ach ik heb daar ook mee te maken, alleen gaat het niet om dat ding(etje) maar om iets veel prettigers. n.l. jullie genot... GRIJP DIE KANS !
Alle reacties Link kopieren
quote:little_pickle schreef op 23 april 2012 @ 00:15:

......

Een prettig voordeel aan een kleine penis; Deep throat is ook echt deep throat :DGeweldige opmerking! En zo zie je maar weer: Elk nadeel hep z'n voordeel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven