Topless bij buiten zwembad

19-07-2013 21:18 260 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zag vandaag tussen alle spelende kids etc. Een paar grieten topless liggen. Ben ik nu de enige die dacht: seriously?? Vind het persoonlijk stom bij zo'n buurtbad, maar ok. Wat jullie?

Topless bij zwembad

Totaal aantal stemmen: 153

Moet kunnen (22%)
Stom (41%)
Heb er geen probleem mee (37%)
Zou er iets van zeggen Geen stemmen
Oooooo wat is ie laat dit jaar!
jeetje, ik wist niet dat het vivaforum zo preuts was
Alle reacties Link kopieren
Ach ja whatever...
Alle reacties Link kopieren
Dacht blote tieten>>> seks..zoiets?
Alle reacties Link kopieren
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 juli 2013 @ 21:26:

Dertig jaar geleden was topless heel normaal, ook in het zwembad. Mijn vriendinnen en ik hádden niet eens een bovenstukje. Ik word er dus niet warm of koud van als ik een paar topless meiden zie, hooguit een beetje nostalgisch. Zelf doe ik het niet meer, ik heb graag dat de andere zwembad/strandgangers ook een leuke dag hebben .



Oh ja, en waarom staat dit op Seks?



Bij 'ons' in het zwembad worden topless dames direct verwijderd. Er is wel in de buurt een natuurzwembad, daar is er een stuk strand voor nudisten.



Vraag mij wel af van welke generatie jij bent LV. Zoveel ouder ben je volgens mij niet, maar ik kan mij echt niet herinneren dat topless zo gewoon was (hier in de regio of Scheveningen). Meer iets van Duitse mevrouwen die de borsten al op de knieën hingen.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Tieten = seks?

Ik zou het onder eten gezet hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 19 juli 2013 @ 21:33:

Oooooo wat is ie laat dit jaar!





Was het bij jullie dan niet zo vreselijk lang kutweer?





"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
quote:Star schreef op 19 juli 2013 @ 21:33:

Oooooo wat is ie laat dit jaar!



Ja, vind je het gek met dat kloteweer van de afgelopen maanden .



En de pepernoten waren juist heel vroeg dit jaar, dus dat heft mekaar weer op,
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 19 juli 2013 @ 21:36:

Tieten = seks?

Ik zou het onder eten gezet hebben.We hebben hier geen plastisch chirurgie pijler he?
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Ik ben van 1980. Ik weet niet anders dan alle moeders liepen zomers op het strandje in hun blote borsten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 19 juli 2013 @ 21:37:

Ik ben van 1980. Ik weet niet anders dan alle moeders liepen zomers op het strandje in hun blote borsten.





En vele met complete pakken shag onder hun armen.



Soms is het fijn dat de dingen veranderen
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyrose2012 schreef op 19 juli 2013 @ 21:34:

Dacht blote tieten>>> seks..zoiets?Dat bedoel ik. Ik denk echt niet altijd: blote tieten >>>sex. Maar misschien komt dat door al die topless dames die ik altijd rond het water zag paraderen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 19 juli 2013 @ 21:36:

[...]





Ja, vind je het gek met dat kloteweer van de afgelopen maanden .



En de pepernoten waren juist heel vroeg dit jaar, dus dat heft mekaar weer op,Nog even en ik heb pepernoten op mijn borstjes. Is weer eens wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie echt het probleem niet. Laat mensen dat lekker zelf weten!

Wat is er mis met blote borsten?

Je hoeft het zelf niet te doen en je hebt er toch geen last van? .

En waarom dan als een stel zeikende gelovigen (van welke zeikerige godsdienst dan ook) zo gaan oordelen over anderen?
quote:lemoos2 schreef op 19 juli 2013 @ 21:35:

[...]





Bij 'ons' in het zwembad worden topless dames direct verwijderd. Er is wel in de buurt een natuurzwembad, daar is er een stuk strand voor nudisten.



Vraag mij wel af van welke generatie jij bent LV. Zoveel ouder ben je volgens mij niet, maar ik kan mij echt niet herinneren dat topless zo gewoon was (hier in de regio of Scheveningen). Meer iets van Duitse mevrouwen die de borsten al op de knieën hingen.



Ik ben bijna 44, en mijn topless periode speelde zich af in Alkmaar.

Topless zwemmen was trouwens wel verboden volgens mij, maar zonnen niet. In het zwembad had ik dus altijd een badpak aan dat ik bij het zonnen altijd onmiddellijk half uittrok, tegen rare witte streepjes inderdaad.
een zwembad kent regels een strand niet.
Alle reacties Link kopieren
In mijn jeugd genoeg blote borsten gezien bij het zwembad, ook zo'n 30 jaar geleden. Ik kijk er niet van op, vind het niet raar ofzo. Een man die in een blauwgroene string bessen staat te plukken vind ik dan weer een ander verhaal (bron: nu.nl).
quote:saaaaar81 schreef op 19 juli 2013 @ 21:38:

[...]





En vele met complete pakken shag onder hun armen.

Dat heb ik verdrongen denk ik
Alle reacties Link kopieren
ik kan me er echt niet aan storen, zelf doe ik het niet maar 37 weken zwangerschap vind ik het er nu allemaal niet meer zo mooi bijhangen



Ik hoop toch dat ik mijn kinderen kan bijbrengen dat naakt niet perse iets heel raars is
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
quote:Borodini_ schreef op 19 juli 2013 @ 21:24:

no go. En erg ordinair, trouwens.Eensch!
quote:jo12345 schreef op 19 juli 2013 @ 21:39:

Ik zie echt het probleem niet. Laat mensen dat lekker zelf weten!

Wat is er mis met blote borsten?

Je hoeft het zelf niet te doen en je hebt er toch geen last van? .

En waarom dan als een stel zeikende gelovigen (van welke zeikerige godsdienst dan ook) zo gaan oordelen over anderen?Want alleen gelovigen oordelen? Whoehahahahahahahahaha.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyrose2012 schreef op 19 juli 2013 @ 21:26:

Dit is veel kleiner dan het strand...dat vind ik toch anders...Ja het zwembad is kleiner maar op het strand heb je meer mensen die topless liggen, ik zou mij er niet aan storen
Alle reacties Link kopieren
ik ben opgegroeid aan het strand, mijn moeder had nooit haar bikinitopje aan op het strand, haar vriendinnen ook niet, ik wist niet beter, en ik zie nog steeds niet wat het probleem is.

als ze ging zwemmen trok ze hem over haar borsten heen met de bandjes los, dat dan weer wel, maar niemand keek er raar van op, bijna iedereen liep zo ook de jaren 80 en 90.

ik vind dat er een beetje teveel ophef over wordt gemaakt.
Alle reacties Link kopieren
Als ze liggend topless zonnen op een badlakentje vind ik het nog wel oké. Het wordt anders als ze topless heen en weer gaan lopen, gaan volleyballen of tikkertje of whatever, dat vind ik wel aso.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 19 juli 2013 @ 21:37:

Ik ben van 1980. Ik weet niet anders dan alle moeders liepen zomers op het strandje in hun blote borsten.Ben zelf van '79. Ik kan mij alleen die flodderige triangelbikini's herinneren. Midden jaren '80 stapten de moeders in mijn herinnering massaal over op de t-badpakken (bikini's waarvan het bovenstuk vastzat met een reepje stof aan het onderstuk. Uiteraard alles i n neonkleuren).
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven