Vibrator tips?

14-07-2015 18:25 84 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames,



Ik wil graag een vibrator kopen, maar welke?

Ik wil er graag 1 via internet kopen, maar zie door het bomen het bos niet meer.



Heeft iemand tips, ervaringen, welke ik juist wel of niet moet kopen?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik zweer bij de Magic Wand. Je hebt verschillende merken en verschillende maten. Ik heb de grootste van Magic Wand Europe.
Alle reacties Link kopieren
Goede ervaringen met de We Vibe.

Voor solo of met z'n tweeen.

Niet goedkoop, maar dan hebbie ook wat.
Alle reacties Link kopieren
Christine le Duc of Mail&Female zijn prima winkels om eens heen te gaan om de vibrators te zien en te voelen (qua materiaal en trillen). Want wat voor de een prima is, is voor de ander veel te heftig of juist veel te zacht.

Er zijn vrouwelijke verkopers die niet verblikken of verblozen als iemand een vibrator komt kopen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:winkelfanaat schreef op 14 juli 2015 @ 20:27:

Ik heb even gegoolet op de Joris driepinter, maar dat gaat over een jongetje die melk drinkt.
Alle reacties Link kopieren
@winkelfanaat

dat is een goeie Melk drinken doet die ander joris dan weer net niet
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
Ik kwam ook niet verder dan dat jochie dat melk drinkt..



Zit toch te denken aan de Iris.. Het klinkt wel intressant;

Deze Iris is een grote, stoere, stille, ultramoderne en krachtige vibrator. Uniek vanwege de twee motoren, het stijlvolle en grappige design en het feit dat hij vrijwel geruisloos is ondanks de hevige vibraties.



Eén motor zit bovenaan, de andere onderaan de Iris. U kunt hem laten pulseren of één van de andere ritmes uitproberen. U kunt hem ook in een stand zetten waarin beide motoren een interactie vormen. Dat klinkt misschien ingewikkeld, maar is het niet. Het ritme en de intensiteit van de vibratie is heel gemakkelijk te regelen. Met slechts één knop kunt u uit de verschillende ritmes kiezen en de vibratiesterkte bepalen. De intuitieve intervaltoetsen reageren op de kleinste aanraking zodat u de vibratiesterkte nauwkeurig kunt instellen.



De Lelo Iris vibrator is getest door het maandblad LINDA, en de uitkomst was zoals verwacht. Een absolute aanrader!
quote:himalaya schreef op 14 juli 2015 @ 22:27:

Christine le Duc of Mail&Female zijn prima winkels om eens heen te gaan om de vibrators te zien en te voelen (qua materiaal en trillen). Want wat voor de een prima is, is voor de ander veel te heftig of juist veel te zacht.

Dit, en daar wil ik Miranda nog aan toevoegen, ook een erg fijne winkel.



Wil je wel online bestellen, dan raad ik de Embrace Body Wand aan, tweezijdig te gebruiken, de grote ronde kop clitoraal en als je graag vaginaal wilt kun je de andere kant gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Hier de Elise 2 van Lelo; bevalt uitermate goed 😊
Alle reacties Link kopieren
@blokjehout

Bent u met die Iris van u,niet in de war met uw staafmixer.
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
Madras, kerel, ik blijf er haast in. wat een humor, echt. Buikpijn van het lachen, schuddebuiken en dijenkletsen hier.

staafmixer... hoe kom je dr op... hilarisch...
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
http://www.bol.com/nl/p/neo-vibrator-ro ... 015320386/

Ik ben erg tevreden over deze!
Alle reacties Link kopieren
@vincedexa

U heeft hem zelf ook!! das inderdaad lachen ja
No Mercy
Alle reacties Link kopieren
uhm, nee sorry. dan maar wat minder lachen want ik heb hem(?) zelf niet.

gevatte opmerkingen zijn niet echt je sterkste punt he?
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
quote:blokjehout schreef op 15 juli 2015 @ 18:06:





De Lelo Iris vibrator is getest door het maandblad LINDA, en de uitkomst was zoals verwacht. Een absolute aanrader!Waarbij je je af moet vragen of het blad LINDA, en de daarbij behorende doelgroep nu zo maatgevend is bij de aanschaf van een vibrator......
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
We hebben van alles gehad. Maar sinds we een Magic Wand hebben is de rest allemaal de deur uit gegaan.



[img]https://www.google.nl/search?q=magic+wa ... WT7f06M%3A[/img]
Alle reacties Link kopieren
Nu zijn we nerds & we houden meer van clitoraal dan inwendig, maar wij zweren bij de Crave Duet, Crave Flex en de Vibease.
Alle reacties Link kopieren
Durf je een erotische winkel binnen te gaan? Zoals christine le duc? Het beste is namelijk om je uitgebreid te laten informeren. Daarbij kan je daar de verschillende vormen, lengtes, diktes enzo zien. Ze kunnen hem ook even voor je aan zetten zodat je voelt hoe snel hij trilt en zij weten precies waar.

Je moet even over die drempel heen, maar dan kom je wel (met een goeie naar buiten). :-)
niet geschoten is altijd mis
Jarenlang werd hier op het forum altijd de VOES (vibrator op een stokje) aangeraden. Terecht, want ondanks zijn goedkope uiterlijk -gelukkig wel met bijpassende prijs, is het een topper die ook goed tijdens de seks gebruikt kan worden. De officiële naam is flex a pleaser en hij is ondermeer hier te vinden: https://m.bol.com/nl/p/fl ... ibrator/9200000012143730/
Alle reacties Link kopieren
aaah jaah! De VOES van Nilly! of was het Nelly? Dat is lang geleden. *pinkt nostagisch traantje weg*
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
quote:febag schreef op 16 juli 2015 @ 15:11:

Jarenlang werd hier op het forum altijd de VOES (vibrator op een stokje) aangeraden. Terecht, want ondanks zijn goedkope uiterlijk -gelukkig wel met bijpassende prijs, is het een topper die ook goed tijdens de seks gebruikt kan worden. De officiële naam is flex a pleaser en hij is ondermeer hier te vinden: https://m.bol.com/nl/p/fl ... ibrator/9200000012143730/Hij lijkt mij ook wel geschikt,om slagroom mee te kloppen.
Alle reacties Link kopieren
Ben hier misschien wat ouderwets in (terwijl ik in andere zaken juist weer heel vrij ben) maar ik zelf heb het niet zo met vibrators en kunstlullen e.d. Ga je niet wennen aan de maat die je koopt en dat je dan de piemel van je eigen man opeens te gewoon vindt? Ja, ik zie het dus (bijna) als een soort kleine bedreiging. Maar misschien hebben jullie heel andere meningen hierover? Ook mannen worden hierbij van harte uitgenodigd te reageren, als die er tenminste (voldoende) zijn. Heb tot nochtans toch het idee dat hier vrnl dames huizen. Want ik zie me al aankomen, dat ik elders vertel dat ik op het Viva forum zit (!).
.
@manlief: jij trekt je wel eens af, neem ik aan? En, ondanks dat je de wijdte, de strakheid, snelheid van beweging etc etc van je hand helemaal naar je eigen believen kunt aanpassen, raak je uitgekeken op de vagina van je partner? Nee? Nou, zo werkt het (voor mij iig) met speeltjes als vibrators en dildo's ook: hartstikke lekker maar haalt het niet in vergelijking met The Real Deal.
Alle reacties Link kopieren
Niet iedere vibrator heeft het formaat/uiterlijk van de real deal, toch?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Manlief, jammer dat je het als een bedreiging ziet. Mijn vriend ziet het als een aanvulling en gebruikt viebs en eitjes en zo juist heel graag als wij samen seks hebben.
@ manlief: Wij gebruiken de toys die we hebben meestal samen. Mijn man vindt het heerlijk mij ermee bezig te zien. Het is echter geen concurrentie..niks is zo lekker als een echte pik.



Moet ik er wel bij vertellen dat ik ook geen dildo heb van een abnormaal groot formaat. Ik hou daar zelf niet zo van...



@ TO: het is geen vibrator...maar zelf heb ik de Womanizer...en die kun je ook tijdens de seks goed gebruiken...

Ik wil dat geweldige apparaatje nóóóoooit meer kwijt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven