Voel me een slet na ruige seks

20-11-2015 23:14 312 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom hier al een hele tijd op het forum, maar wegens herkenbaarheid voor dit topic een nieuw nick aangemaakt. Zoals mijn naam al zegt ben ik al jaren een brave huismoeder van in de veertig, sinds ongeveer een jaar gescheiden en de helft van de weken zijn de kinderen bij mij. Ondanks een goede baan en alles met de kinderen weer op de rit na de scheiding begin ik een relatie steeds meer te missen.



Nu heb ik een 2 maanden geleden tijdens een aangeschoten bui een veel jongere jongen (eind twintig) leren kennen op een chatsite. Tijdens onze eerste chat liet hij al doorschemeren erg dominant in bed te zijn en vreemd genoeg gaf me dat een spannend gevoel terwijl ik daar nooit wat van moest hebben. Uiteindelijk na meerdere keren chatten en twee keer koffie drinken hebben we seks gehad en daarna nog een aantal keer. Zoals hij al tijdens de chat aangaf is hij erg dominant in bed en dat is waar ik een ongelooflijk dubbel gevoel over heb. Tijdens de date maakt alles wat hij met me doet me ongelooflijk geil en hitsig, veel intenser dan ik ooit heb meegemaakt, maar de volgende dag schaam ik me diep en voel me een enorme slet dat ik dat allemaal met me laat doen. Na een dag of twee verdwijnt dat gevoel weer en krijg ik weer drang om met hem af te spreken.



Het is een jongen waar ik normaal helemaal niet op zou vallen, verlegen en zelfs een beetje een nerd. Alleen tijdens de seks is hij heel dominant, daarbuiten is hij echt heel lief en aardig. Ondanks dat hij niet mijn type is maakt hij me helemaal wild en laat ik me bijna letterlijk aan mijn haren door de kamer sleuren.



Omdat ik me ervoor schaam durf ik het er niet met vriendinnen over te hebben. Ik jojo de hele tijd tussen twee gedachten, dat ik gewoon een nieuwe kant van mezelf ontdekt heb, de andere dat ik dit gewoon met me laat doen omdat ik desperate op zoek ben naar aandacht en dat ik daarin veel te ver ga. Ik heb gisteravond nog met hem afgesproken en zit de hele dag al met mezelf in de knoop. Ik schaam me diep en voel mezelf een lage slet.



Ik zou graag jullie mening hierover weten en hoe denken jullie dat ik hier het best mee om kan gaan. Moet ik het contact met hem afbreken en me weer op mijn baan en kinderen gaan richten?
Alle reacties Link kopieren
quote:BraveHuismoeder schreef op 20 november 2015 @ 23:56:

Had niet zo snel zo veel reacties verwacht op dit uur van de avond! Dank jullie wel!



Misschien goed om even te vertellen dat het niet om "gewoon wilde seks" gaat maar dat het wel echt wat verder gaat. Om een beetje een idee te geven naast vastbinden en schelden met het h woord gaat het ook om spugen en in mijn gezicht slaan. Waarvan ik me dus nog steeds niet kan voorstellen dat een zichzelf respecterend vrouw zomaar met zich laat doen.Lekker toch.. Respecteer me zelf zeker maar kan zo genieten van goed dominant gedrag in bed. Zolang er maar een goede verhouding is tussen jullie, is daar niets mis mee. Snap je schaamte wel wat. Had ik ook toen ik er achter kwam dat ik dat zo fijn vond. Schaamte verdween in loop der dates en kan nu daar veel vrijer mee om gaan.
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 21 november 2015 @ 00:21:

[...]





Jouw kinderen en werk hebben toch niks met je seksleven te maken?Nee gelukkig niet. Maar voor mijn werk en om een goed voorbeeld voor mijn kinderen te zijn wil ik me op een bepaalde manier gedragen en ik heb heel sterk het gevoel dat dit daarbuiten valt.
Ik snap prima waar het om gaat Bravehuismoeder. Gewoon van genieten
quote:Amand schreef op 21 november 2015 @ 00:21:

[...]



Bij (veel?) vrouwen ontbreekt de 'nothing-box'. Dat je dus nergens aan denkt en je gewoon in het moment bent.



'Waar denk je aan'. 'Niks'.



Google maar eens.



Is idd hilarisch!! En zóóó herkenbaar...

Zou idd willen dat ik die eruit kon pakken zonder de andere boxen te raken...

Ik lag helemaal dubbel!!
Alle reacties Link kopieren
Tja, als t je een rotgevoel geeft omdat je met deze "jongen" in je reguliere leven niet voor de dag zou willen komen ...(wat ik eruit lees) dan is t puur voor de sex.

NIks mis mee, het is meer tot waar je wilt gaan.

Je hebt nieuwe kanten ontdekt die je toch spannend vind, niks mis mee.



Zorg wel dat je controle blijft houden over wat t geestelijk met je doet ....ik heb in t verleden ook de gekste dingen gedaan ...schaam me daar best voor t.o.v een evt nieuwe relatie (ben nu alleen) en anderen .. dat blijft inderdaad wel "doorwerken/knagen" in je geweten.



Als t puur is en met beider instemming is er niks mis mee. Ik lees dat je je er rot onder voelt omdat je t gevoel hebt dat je het alleen te doen is om de aandacht. Ik denk dat dat het niet is. Aandacht kun je overal krijgen, wilde seks niet.

Had laatst ook een vriendin die zich goor voelde na een gezamenlijke wilde vrijpartij, die in mijn ogen superlekker maar wel gewoon "normaal" was ..het kan ook onzekerheid zijn. Belangrijkste is dat het je niet moet gaan storen in je normale functioneren aaangezien hij daarin niets betekent...
Alle reacties Link kopieren
quote:HoesjeBoesje schreef op 21 november 2015 @ 00:26:

[...]



Lekker toch.. Respecteer me zelf zeker maar kan zo genieten van goed dominant gedrag in bed. Zolang er maar een goede verhouding is tussen jullie, is daar niets mis mee. Snap je schaamte wel wat. Had ik ook toen ik er achter kwam dat ik dat zo fijn vond. Schaamte verdween in loop der dates en kan nu daar veel vrijer mee om gaan.Heb je het daar nog met anderen over gehad? Met vriendinnen of met hem? Of ging de schaamte vanzelf langzaam weg? Wij hebben nu 6 keer afgesproken en heb het gevoel dat de schaamte nog net zo sterk is als na de eerste date.
Alle reacties Link kopieren
sex is krachtig maar kan ook een heel machteloos gevoel geven, daarom is t alleen echt mooi als t uit wederzijds respect gebeurt en oprechte gevoelens. Klinkt zweverig en christelijk maar t is toch echt zo.

geilheid hoort daarbij en dat is ok
Alle reacties Link kopieren
en ja ...ik ben ook een brave huisvader (wel alleenstaand) dus ken mijn verplichtingen en jouw gevoelens.

Maar kinderen hebben hun eigen wereld. Daar hoef je je niet t.o.v te verantwoorden als je het zo veilig mogelijk doet en zonder jezelf te verliezen in je dagelijkse leven
ik zal wel weer een ouderwetse lul zijn, maar ik vind dit een akelige manier van met elkaar omgaan.

in je gezicht geslagen, bespuugd en hoer genoemd.

maar de meesten hier zeggen dat het oke is dus ik ben de afwijkende denk ik.

ik zeg niet dat je je moet schamen trouwens.
Alle reacties Link kopieren
quote:BraveHuismoeder schreef op 21 november 2015 @ 00:30:

[...]





Heb je het daar nog met anderen over gehad? Met vriendinnen of met hem? Of ging de schaamte vanzelf langzaam weg? Wij hebben nu 6 keer afgesproken en heb het gevoel dat de schaamte nog net zo sterk is als na de eerste date.Met hem zelf.. En door na te denken wat het op dat moment met me deed. Of beter doet. Kon het eerst moeilijk zeggen dat ik het zo lekker vond, het gevoel wat hij me gaf. Nu ik weet dat hij het niet raar vindt, maar net zo geil als ik, ben ik er vrijer en opener over. Ook over wat ik nog meer zou willen. Ben nu een aantal maanden verder en voel geen schaamte daarna meer. Meer een erg tevreden en bevredigt gevoel. Een fijne roes zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
quote:BraveHuismoeder schreef op 21 november 2015 @ 00:17:

[...]





Maar welke te volgen? Mijn moraliteitshormoon zegt me dat ik niet moet proberen dit te combineren met mijn verplichtingen naar mijn kinderen en mijn werk.Waarom zou jij je seksleven willen combineren met je verplichtingen naar je kinderen en werk. Hou dat alsjeblieft gescheiden zeg!
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
quote:KingImmortal schreef op 21 november 2015 @ 00:36:

ik zal wel weer een ouderwetse lul zijn, maar ik vind dit een akelige manier van met elkaar omgaan.

in je gezicht geslagen, bespuugd en hoer genoemd.

maar de meesten hier zeggen dat het oke is dus ik ben de afwijkende denk ik.

ik zeg niet dat je je moet schamen trouwens.Nee hoor ik ook. En zowel man als vrouw zouden zich inderdaad moeten schamen. TO luister naar je gevoel. Geloof mij dit gaat je achtervolgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Tickel schreef op 21 november 2015 @ 00:38:

[...]



Waarom zou jij je seksleven willen combineren met je verplichtingen naar je kinderen en werk. Hou dat alsjeblieft gescheiden zeg!Ik wil het niet combineren, maar op de een of andere manier kan ik beide niet gecombineerd zien in een en dezelfde persoon.
quote:dadelduifje schreef op 21 november 2015 @ 00:41:

[...]





Nee hoor ik ook. En zowel man als vrouw zouden zich inderdaad moeten schamen. TO luister naar je gevoel. Geloof mij dit gaat je achtervolgen.Waar moeten ze zich precies voor schamen als het met wederzijdse instemming gebeurt en ze er beiden van genieten?
Alle reacties Link kopieren
quote:KingImmortal schreef op 21 november 2015 @ 00:36:

ik zal wel weer een ouderwetse lul zijn, maar ik vind dit een akelige manier van met elkaar omgaan.

in je gezicht geslagen, bespuugd en hoer genoemd.

maar de meesten hier zeggen dat het oke is dus ik ben de afwijkende denk ik.

ik zeg niet dat je je moet schamen trouwens.Er staat nergens dat ze bovenstaande dingen doet, dat zijn jouw woorden, wie weet wat jij in bed doet ?
Alle reacties Link kopieren
quote:andy69 schreef op 21 november 2015 @ 00:30:

Tja, als t je een rotgevoel geeft omdat je met deze "jongen" in je reguliere leven niet voor de dag zou willen komen ...(wat ik eruit lees) dan is t puur voor de sex.

NIks mis mee, het is meer tot waar je wilt gaan.

Je hebt nieuwe kanten ontdekt die je toch spannend vind, niks mis mee.



Zorg wel dat je controle blijft houden over wat t geestelijk met je doet ....ik heb in t verleden ook de gekste dingen gedaan ...schaam me daar best voor t.o.v een evt nieuwe relatie (ben nu alleen) en anderen .. dat blijft inderdaad wel "doorwerken/knagen" in je geweten.



Als t puur is en met beider instemming is er niks mis mee. Ik lees dat je je er rot onder voelt omdat je t gevoel hebt dat je het alleen te doen is om de aandacht. Ik denk dat dat het niet is. Aandacht kun je overal krijgen, wilde seks niet.

Had laatst ook een vriendin die zich goor voelde na een gezamenlijke wilde vrijpartij, die in mijn ogen superlekker maar wel gewoon "normaal" was ..het kan ook onzekerheid zijn. Belangrijkste is dat het je niet moet gaan storen in je normale functioneren aaangezien hij daarin niets betekent...Bedoel je dat je je daar jaren later nog steeds voor schaamt?
Alle reacties Link kopieren
quote:KingImmortal schreef op 21 november 2015 @ 00:36:

ik zal wel weer een ouderwetse lul zijn, maar ik vind dit een akelige manier van met elkaar omgaan.

in je gezicht geslagen, bespuugd en hoer genoemd.

maar de meesten hier zeggen dat het oke is dus ik ben de afwijkende denk ik.

ik zeg niet dat je je moet schamen trouwens.Hoe je met elkaar omgaat in bed staat los van hoe je met elkaar omgaat in het dagelijks leven. Staat toch ook in de OP dat hij erg lief en aardig is tegen TO buiten de seks om.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Ik had vroeger een collega (heel christelijk) die homo s vies vond om wat ze allemaal deden, ik vertelde hem dat ze echt niet allemaal "dat" deden wat hij misschien wél met zijn eigen vrouw doet.

Vooroordelen ...
Volgens mij gaat 'respect' in dit geval om het respecteren van elkaars seksuele grenzen. 'Respect' is geen universeel begrip, maar op z'n best een soort bijvoeglijk naamwoord.



Dat je in het normale sociale verkeer met respect behandeld wilt worden, heeft geen enkele relatie met hoe je je seksueel wilt gedragen. Wanneer je die link wel legt, dan doe je jezelf tekort.
quote:andy69 schreef op 21 november 2015 @ 00:45:

[...]





Er staat nergens dat ze bovenstaande dingen doet, dat zijn jouw woorden, wie weet wat jij in bed doet ?

jawel hoor, ze benoemt het in een van haar posts.

en ik veroordeel haar niet, ik zeg alleen dat ik dat een akelige manier van omgang vind.
Alle reacties Link kopieren
quote:BraveHuismoeder schreef op 21 november 2015 @ 00:46:

[...]





Bedoel je dat je je daar jaren later nog steeds voor schaamt?



ja ...eigenlijk wel, ik ben wel grenzen overgegaan waar ik niet trots op ben en niet had moeten doen.

achteraf is dat makkelijk praten. Ik schaam me bij nieuwe relaties (heb er nu 1 gehad in 5 jaar....heel mooie ervaring helaas voorbij veel ldvd) of ik dat zal vertellen ...

Ik heb het wel gedaan deze keer omdat ik open wilde zijn, ik kan niet anders. Dat maakt heel kwetsbaar ...
quote:andy69 schreef op 21 november 2015 @ 00:52:

[...]





ja ...eigenlijk wel, ik ben wel grenzen overgegaan waar ik niet trots op ben en niet had moeten doen.

achteraf is dat makkelijk praten. Ik schaam me bij nieuwe relaties (heb er nu 1 gehad in 5 jaar....heel mooie ervaring helaas voorbij veel ldvd) of ik dat zal vertellen ...

Ik heb het wel gedaan deze keer omdat ik open wilde zijn, ik kan niet anders. Dat maakt heel kwetsbaar ...Kwetsbaar is goed. Daar groei je van, als mens.
Alle reacties Link kopieren
quote:KingImmortal schreef op 21 november 2015 @ 00:51:

[...]



jawel hoor, ze benoemt het in een van haar posts.

en ik veroordeel haar niet, ik zeg alleen dat ik dat een akelige manier van omgang vind.O sorry, nou ik vind er niks van....ik vind t ok als t wederzijds ok is ...zal maar niks zeggen ..
quote:Amand schreef op 21 november 2015 @ 00:48:

Volgens mij gaat 'respect' in dit geval om het respecteren van elkaars seksuele grenzen. 'Respect' is geen universeel begrip, maar op z'n best een soort bijvoeglijk naamwoord.



Dat je in het normale sociale verkeer met respect behandeld wilt worden, heeft geen enkele relatie met hoe je je seksueel wilt gedragen. Wanneer je die link wel legt, dan doe je jezelf tekort.maar waarom doe je jezelf tekort dan?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 21 november 2015 @ 00:48:

Volgens mij gaat 'respect' in dit geval om het respecteren van elkaars seksuele grenzen. 'Respect' is geen universeel begrip, maar op z'n best een soort bijvoeglijk naamwoord.



Dat je in het normale sociale verkeer met respect behandeld wilt worden, heeft geen enkele relatie met hoe je je seksueel wilt gedragen. Wanneer je die link wel legt, dan doe je jezelf tekort.



mee eens, maar je moet wel zorgen dat je geen letsel etc overhoud. Overigens zijn er wat mij betreft wel échte grenzen

goor gedoe met S/M en met idiote latex pakken en kettingen om in schandblokken nou nee.. maar ja smaken verschillen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven