vroegtijdig klaarkomen

08-05-2016 22:08 182 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe zwaar weegt het voor jullie nu eigenlijk als een man vroegtijdig klaarkomt?



Als je nu uitgaat van de volgende situatie: erg leuke kerel ontmoet, knap, intelligent, goede baan, grappig, lief en attent, trouw, enz, de hele mikmak, maar de sex wordt wel gehinderd door het feit dat hij erg snel klaarkomt. Hoe een groot probleem zou dit voor jullie zijn als je met iemand een relatie aan gaat?
Alle reacties Link kopieren
[quote]Rooss4.0 schreef op 14 mei 2016 @ 11:01:

[...]



Kwee, wel eens een pikfluistercursusje overwogen?



Een wattes?? Ben nu wel heel erg nieuwsgierig!
Alle reacties Link kopieren
O jee, dit is een eigen topic waard schijnbaar?



Of moet ik gewoon een pikfluistercursus organiseren?
...
Mijn ex had dat ook in het begin, gewoon omdat hij zo opgewonden van mij raakte, dat hij het niet kon uitstellen.

Hij kon na twintig minuten gewoon weer en het dan lang volhouden. Gaandeweg de relatie had hij nergens geen last meer van en kon hij het meteen al lang volhouden. Mijn ex hield overigens ook van na spel, als hij al was klaargekomen en ik nog niet en ik had wel die behoefte, dan zorgde hij daar wel voor.



Als een man na een paar keer stoten komt en kan daarna ook niks meer, of doet niet zijn best voor mij. Ben ik er snel klaar mee.

Wat doet hij voor jou? Wat zegt hij over het snelle klaarkomen, is dat iets wat hij altijd al had? Is dat iets wat gaandeweg anders kan worden net als bij mijn ex?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 14 mei 2016 @ 11:16:

O jee, dit is een eigen topic waard schijnbaar?



Of moet ik gewoon een pikfluistercursus organiseren?Ik denk niet dat TO nog terugkomt, dus denk dat wij z'n topic wel kunnen gebruiken voor een online cursus voor beginners
Alle reacties Link kopieren
Waar ik wel benieuwd naar ben is wat je doet om je man weer in the mood te krijgen. Heb je hem laten weten dat je graag voor nog een rondje zou gaan? Heb je wel eens de moeite genomen je te verdiepen in zijn erogene zones, gekletst over wat hij nou retegeil vindt?



Als mijn minnaar is klaargekomen, we even hebben uitgepuft met een wijntje, ik naast hem ga zitten, diep in zijn ogen kijk en met zijn tepels speel, hem overal aanraak behalve tussen zijn benen dan is het snel gepiept. Alleen die blik in zijn ogen al..mjam.
...
Oja hoor, ik zou heel graag nog een 2e ronde willen soms. Dat doen we ook wel eens, maar alleen als hij de 1e keer niet is gekomen of als er een paar uur tussen zit.



Ik weet wat mijn vriend geil vindt, maar hij kan dat lichamelijk gezien gewoon niet. Is ook echt doodop na een beurt.
Te snel klaar komen,tja als dat zo ie is het zo,ik zou me daar niet al te druk om maken,want wie zegt dat het gelijk gedaan moet zijn als hij is klaar gekomen?

Valt hij dan gelijk in slaap?ik bedoel je kan trainen voor een volgend rondje,een blowtje doet wonderen bij mij.

Ik zou zeggen werk eraan praat erover,dat snelle klaar komen gaat vanzelf over als je ouder wordt en beter met elkaar kan communiceren ook in bed.

Blijven oefenen,suck6.
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 14 mei 2016 @ 11:30:

Waar ik wel benieuwd naar ben is wat je doet om je man weer in the mood te krijgen. Heb je hem laten weten dat je graag voor nog een rondje zou gaan? Heb je wel eens de moeite genomen je te verdiepen in zijn erogene zones, gekletst over wat hij nou retegeil vindt?



Als mijn minnaar is klaargekomen, we even hebben uitgepuft met een wijntje, ik naast hem ga zitten, diep in zijn ogen kijk en met zijn tepels speel, hem overal aanraak behalve tussen zijn benen dan is het snel gepiept. Alleen die blik in zijn ogen al..mjam.Ik heb onder een andere nick meegeschreven op het 'laag libido partner' topic. Heb daar ook hele fijne tips van je gekregen (nog dank daarvoor, trouwens!) En inmiddels gaat het wel iets beter. Mijn vriend heeft sowieso veel moeite met klaarkomen. Dus nee, ik heb genoeg uit de kast gehaald maar zonder succes. Ik mag best even met z'n piemel spelen terwijl hij televisie kijkt, maar daar houdt het wel op.
Alle reacties Link kopieren
Maar goed bij eerdere sekspartners ook geen tweede ronde gehad hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ah oke. Graag gedaan

Iets met massages?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4.0 schreef op 14 mei 2016 @ 12:26:

Ah oke. Graag gedaan

Iets met massages?Ja! In 1x goed geraden!
quote:Rooss4.0 schreef op 14 mei 2016 @ 11:16:





Of moet ik gewoon een pikfluistercursus organiseren?Dat kan niet anders dan bijdragen aan een fijnere samenleving in z'n geheel, dus ik zeg doen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 14 mei 2016 @ 12:41:

[...]



Dat kan niet anders dan bijdragen aan een fijnere samenleving in z'n geheel, dus ik zeg doen!

Ik heb nog een gewillig pikslachtoffer nodig bij wijze van oefenmateriaal.

Interesse?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Kwejeebo schreef op 14 mei 2016 @ 12:36:

[...]





Ja! In 1x goed geraden!

En?

Ist wat?
...
quote:Rooss4.0 schreef op 14 mei 2016 @ 12:43:

[...]



Ik heb nog een gewillig pikslachtoffer nodig bij wijze van oefenmateriaal.

Interesse?Nee dank je vriendelijk. Alleen al door het te overwegen krijg ik al een aanval van faalangst
Of dat moet onderdeel zijn van het curriculum, dan wordt het natuurlijk een ander verhaal.
Een module 'verwachtingsmanagement' lijkt me dan gepast.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 14 mei 2016 @ 12:46:

[...]



Nee dank je vriendelijk. Alleen al door het te overwegen krijg ik al een aanval van faalangst Fantastisch oefenmateriaal dus juist. Kijken of ik je al fluisterend over je pfaalangst kan helpen!



Als ik Ed gebruik is er geen lol an natuurlijk, daar hoef ik alleen maar naar te kijken.
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 14 mei 2016 @ 12:51:

Een module 'verwachtingsmanagement' lijkt me dan gepast.Die zit bij de prijs inbegrepen en de cursisten krijgen de bijlage sub 4.0 mee. Om thuis door te lezen.
...
quote:Rooss4.0 schreef op 14 mei 2016 @ 12:54:

[...]



Fantastisch oefenmateriaal dus juist. Kijken of ik je al fluisterend over je pfaalangst kan helpen!



Als ik Ed gebruik is er geen lol an natuurlijk, daar hoef ik alleen maar naar te kijken.Nee precies, dan zou ik als cursiste ook m'n geld terug willen na me lekker uitgeleefd te hebben
Nou vooruit dan. Bij voldoende aanmeldingen neem ik het in overweging.
Wat schuift het, trouwens?
Alle reacties Link kopieren
Voor jou? Niks.

Ga je even lekker zelf bekwamen in yonibepotelen ofzo!
...
Niks? Ik doe het ook niet voor m'n lol hè
Alle reacties Link kopieren
Nee zeg, stel je voor!



Jij mag na afloop het flesje olie mee naar huis, goed? Kan je thuis oefenen!
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven