Vrouwen die meermalig klaarkomen?

25-10-2015 01:51 117 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor van mannen dat ze meerdere vrouwen meermalig kunnen laten klaar komen. Voornamelijk door te beffen komen 'hun' vrouwen wel drie keer achter elkaar klaar. Nu heb ik nog nooit een meermalig orgasme achter elkaar gehad, ik snap dat het mogelijk is, maar ik vraag me af hoeveel vrouwen er zijn die deze verhalen kunnen bevestigen?



Ik ben benieuwd. ..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb van die achterlijke orgasmes, even de vinger (tong) eraf gaat niet werken. Best jammer, ben er wel nieuwsgierig naar op zich.
...
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar die meervoudige orgasmes. Mijn vrouw komt meestal meervoudig klaar, maar zo extreem als bij haar had ik voor haar ook nog niet meegemaakt.



Meestal lukt het klaarkomen zelf al tijdens het vingeren. Ik geef de clit en haar g-spot dan wel extra aandacht, maar ook tijdens normaal stevig neuken krijgt ze orgasmes.



Bij haar zit het gewoon in haar, vroegere vriendinnetjes genoten over het algemeen ook, maar soms heb je gewoon geen seksuele match wat het plezier niet ten goede komt.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben ook 1 van de gelukkige vrouwen die meervoudig kunnen klaarkomen, maar dat lukt alleen met degene waar ik al 9 jaar mee samen ben . Hij weet precies welk plekje hij moet wezen en ik kom dan ook nog wel vaginaal en clitoraal klaar . Hij beft en vingert me tegelijk en kan dit gerust een hele lange tijd volhouden . Het is een zekere opbouw, hij weet precies wanneer hij ff gas terug moet nemen . We zijn beide gek op orale seks, dat is dan wel een voordeel .
alles is energie
Alle reacties Link kopieren
Bij mij gaat het zo'n beetje achter elkaar door. Ik kom klaar en direct daarna begint de opbouw naar het volgende orgasme. Ik kan dan ook binnen een minuut of 2 weer klaarkomen enzovoorts. Clitoraal gaat t na een tijdje minder prettig worden, maar moet ik toch al wel een keer of 7 zijn klaargekomen oid. Vaginaal blijft het lekker klaarkomen en daar werkt het net zo dat het ene orgasme het ander opvolgt. Maar vaginaal kan ik als ik opgewonden ben echt al met een paar stoten klaarkomen.
Ik kan het bevestigen. Maar wel via gemeenschap en het is heel erg afhankelijk van het formaat. Dus in deze geldt: Size does matter.
Alle reacties Link kopieren
Ooit opgezocht waarop het record staat?

134 × in 1 uur!!!!!
de wereld wacht om ontdekt te worden
Even tussen door,wij zijn 55+ maar tot tien keer gaat bijna altijd,ik denk ook wat ervaring,en een vrij gevoel ....



Groetjes,

Moni
quote:3121 schreef op 07 juni 2016 @ 18:08:

Ja ik ben ook 1 van de gelukkige vrouwen die meervoudig kunnen klaarkomen, maar dat lukt alleen met degene waar ik al 9 jaar mee samen ben . Hij weet precies welk plekje hij moet wezen en ik kom dan ook nog wel vaginaal en clitoraal klaar . Hij beft en vingert me tegelijk en kan dit gerust een hele lange tijd volhouden . Het is een zekere opbouw, hij weet precies wanneer hij ff gas terug moet nemen . We zijn beide gek op orale seks, dat is dan wel een voordeel .heerlijk toch, zo een ijverige bef-automaat in je bed. goed voor elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een man en kan ook snel achter elkaar klaar komen. Alleen duur het lang voor dat ik klaar kom
Alle reacties Link kopieren
Ik doe toch iets fout als ik zo die verhalen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Baas77 schreef op 09 juni 2016 @ 20:53:

Ik ben een man en kan ook snel achter elkaar klaar komen. Alleen duur het lang voor dat ik klaar komEhm.. Zoek de contradictie? Ofzo?
...
Alle reacties Link kopieren
quote:Baas77 schreef op 09 juni 2016 @ 20:53:

Ik ben een man en kan ook snel achter elkaar klaar komen. Alleen duur het lang voor dat ik klaar komDie moet je even uitleggen, denk ik. Als je weer nuchter bent of zo.
Trahit sua quemque voluptas
Alle reacties Link kopieren
Vince, waar jij anders even een poging. Of snap jij het ook niet?
...
Alle reacties Link kopieren
ik begrijp het niet, klinkt voor mij nogal tegenstrijderig.

Misschien is hij een dieseltje?

2 dagen bezig om stijf te worden maar dan uiteindelijk kan hij, na ruim 40 uur gehannes, wel 17 keer komen in iets meer dan 10 minuten.
Trahit sua quemque voluptas
quote:vincedexa schreef op 10 juni 2016 @ 13:32:



2 dagen bezig om stijf te worden maar dan uiteindelijk kan hij, na ruim 40 uur gehannes, wel 17 keer komen in iets meer dan 10 minuten.ja dan moet je veel geduld hebben, maar als het zo ver is doet hij wel ff in zijn eentje een hele bukkake show. das toch wel weer knap dan.
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
oh ja, dat is ook wel wat waard. was ik nog maar zo jong en vitaal.
Trahit sua quemque voluptas

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven