Vrouwen en hun voeten

15-06-2011 15:40 259 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik loop al een tijdje met een vraag rond. Een hardnekkig vraagteken boven mijn hoofd

Waarom zijn Nederlandse vrouwen zo vies van hun voeten? Ik heb zelf een voetfetish, vind met name vrouwen met maat 41/42 vaak de moeite waard. Het komt vaak voor dat dames hun voeten erg verwaarlozen, dan begrijp ik de afkeer. Maar indien je een setje mooi gepedicuurde 42-jes hebt is dat toch super sexy?

Ben benieuwd naar jullie reactie. Zet er ook even je schoenmaat bij, misschien bestaat er een trend..
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 10 augustus 2011 @ 10:32:

[...]





Sorry hoor, maar nu krijg ik toch een gevoel van :puke:Ga eens terug naar je biologieles: http://nl.wikipedia.org/wiki/Feromoon
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 10 augustus 2011 @ 10:25:

Welnee, nu trek je alweer conclusies die nergens op slaan en legt linken waar die er niet zijn.



Ze zeggen ook "put my foot in it" als ze iets dom hebben gedaan wat voor een schaamtevolle situatie zorgt en "put my foot in my mouth" als ze iets heben gezegd wat kwetsend of dom is en waar ze spijt van hebben.



VINCENT

Still I hafta say, play with matches,

ya get burned.



JULES

Whaddya mean?



VINCENT

You don't be givin' Marsellus

Wallace's new bride a foot massage.



JULES

You don't think he overreacted?



VINCENT

Antwan probably didn't expect

Marsellus to react like he did, but

he had to expect a reaction.



JULES

It was a foot massage, a foot massage

is nothing, I give my mother a foot

massage.



VINCENT

It's laying hands on Marsellus

Wallace's new wife in a familiar

way. Is it as bad as eatin' her out

– no, but you're in the same fuckin'

ballpark.



Jules stops Vincent.



JULES

Whoa... whoa... whoa... stop right

there. Eatin' a bitch out, and givin'

a bitch a foot massage ain't even

the same fuckin' thing.



VINCENT

Not the same thing, the same ballpark.



JULES

It ain't no ballpark either. Look

maybe your method of massage differs

from mine, but touchin' his lady's

feet, and stickin' your tongue in

her holyiest of holyies, ain't the

same ballpark, ain't the same league,

ain't even the same fuckin' sport.

Foot massages don't mean shit.



VINCENT

Have you ever given a foot massage?



JULES

Don't be tellin' me about foot

massages – I'm the foot fuckin'

master.
Alle reacties Link kopieren
quote:VesperLynd schreef op 10 augustus 2011 @ 10:25:

maat 40 en ik vond ze gister nog vreselijk sexy. dat kwam trouwens omdat ik voor het eerste in maanden weer eens géén lakje erop had en ze leken ineens volledig naakt voor me te staan. uitgekleed als het ware. en dat vond ik erg sexy.Cute!
Alle reacties Link kopieren
quote:fulguriet schreef op 10 augustus 2011 @ 10:23:

Als je op deze manier een wit voetje wilt halen is dat aardig gelukt!Awww..
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 10 augustus 2011 @ 10:25:

Welnee, nu trek je alweer conclusies die nergens op slaan en legt linken waar die er niet zijn.





Als je een moment de tijd hebt, lees dan even de Engelstalige posts in de link die ik heb geplaatst. Dan zie je dat er gewoon een kern van waarheid zit in mijn foot-friendly stellingen.



Je kunt ook ieder argument meteen afdoen als onzin trouwens, dat is sneller ;)
quote:solemate schreef op 10 augustus 2011 @ 10:34:

[...]





Ga eens terug naar je biologieles: http://nl.wikipedia.org/wiki/FeromoonJa ik weet dat mensen op elkaars zweetlucht reageren, maar zweetvoeten vind ik echt andere koek. Die geur kan echt ranzig zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 10 augustus 2011 @ 10:53:

[...]





Ja ik weet dat mensen op elkaars zweetlucht reageren, maar zweetvoeten vind ik echt andere koek. Die geur kan echt ranzig zijn.Helemaal mee eens. Van mannen moet ik er ook echt niet aan denken. Maar het is gewoon sexy als een mooie vrouw zich piekfijn heeft opgemaakt, mantelpakje draagt en de hele dag verscheidene hoofden heeft doen keren, dan thuis komt en haar zweetvoeten in je gezicht duwt. Call me crazy, but I dig it! (dit moet vrouwen toch ook een goed gevoel geven? Maakt niet uit schatje, ik neem je zoals je bent). LOL.
Nee het zou mij geen goed gevoel geven. Ik weet dat mijn oksels kunnen stinken en mijn voeten ook (al is dat maar weinig), dat heeft gewoon een lichamelijke functie en dat hoeft een ander niet erotiserend te vinden.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 10 augustus 2011 @ 10:58:

Nee het zou mij geen goed gevoel geven. Ik weet dat mijn oksels kunnen stinken en mijn voeten ook (al is dat maar weinig), dat heeft gewoon een lichamelijke functie en dat hoeft een ander niet erotiserend te vinden.Hoeft of mag?
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop toch nog dat er Nederlandse vrouwen zijn die dit wel een interessant concept vinden. Het gaat hier overigens puur om het uitwisselen van dat concept. Just sayin'.
Alle reacties Link kopieren
En waarom zouden die vrouwen het concept met jou willen uitwisselen dan?

Zo vriendelijk kom je namelijk niet over.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Ondanks het klimaat vind ik mijn voeten erg mooi. Ze zijn ook goed verzorgd. Zowel mijn vriend als ik hebben oog voor detail maar worden niet enthousiast van zweetvoeten. Een voetmassage kan ik wel waarderen maar niet als mijn voeten zweterig zijn. Dan was ik ze eerst, teleurstellend he.



Verder lijkt een concept me lastig uitwisselen en vind ik het prima als anderen graag zweetvoeten in hun gezicht hebben zolang het zweetvoeten zijn van iemand die dat kan waarderen. Dus niet de mijne.



Leuk hoor, mensen met bepaalde voorkeuren, vooral als ze moeite hebben met begrijpen dat anderen hun voorkeuren niet delen.
Alle reacties Link kopieren
*Zucht* Is het nog vakantie?



Maar zool, als t jou gelukkig maakt wel ik best es na een dag hollen en vliegen op kantoor mijn zweetpoten onder je neus douwen hoor!
quote:Cacciatore schreef op 10 augustus 2011 @ 12:09:

*Zucht* Is het nog vakantie?



Maar zool, als t jou gelukkig maakt wel ik best es na een dag hollen en vliegen op kantoor mijn zweetpoten onder je neus douwen hoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cacciatore schreef op 10 augustus 2011 @ 12:09:

*Zucht* Is het nog vakantie?



Maar zool, als t jou gelukkig maakt wel ik best es na een dag hollen en vliegen op kantoor mijn zweetpoten onder je neus douwen hoor!



Vrouw naar mijn hart ;)

Niet alles hoeft wetenschappelijk uitgediept te worden, het kan dus ook zo. Heerlijk luchtig. Wat spreken we af? :P
Alle reacties Link kopieren
ik heb gelukkig geen zweet voeten .maatje 38 ik vind voeten net zo belangrijk als de rest van je lichaam .ik kijk ook altijd naar de voeten van mannen maar het lijk of die er minder werk aan besteden .
Alle reacties Link kopieren
for what it's worth, in de VS zijn ze al wat verder met voetdaten http://www.bigfeetdating.com
Alle reacties Link kopieren
Ach das nou jammer zooltje, ik zag vanmiddag ineens na mijn reactie dat ik niet aan jouw perfecte plaatje en maatje voldoe. Maat 42 heeft je voorkeur, toch? Kans om je dat meteen na mijn reactie te melden zag ik niet meer, moest vanmiddag een workshop geven en nu net thuis, de representatieve pumps uitgeschopt en dr komt me nu toch een heerlijke geur van onder de tafel vandaan! Je zou dr bij moeten zijn!
Alle reacties Link kopieren
quote:Cacciatore schreef op woensdag 10 augustus 2011 20:43 Ach das nou jammer zooltje, ik zag vanmiddag ineens na mijn reactie dat ik niet aan jouw perfecte plaatje en maatje voldoe. Maat 42 heeft je voorkeur, toch? Kans om je dat meteen na mijn reactie te melden zag ik niet meer, moest vanmiddag een workshop geven en nu net thuis, de representatieve pumps uitgeschopt en dr komt me nu toch een heerlijke geur van onder de tafel vandaan! Je zou dr bij moeten zijn!You're a tease.. Ex-directiesecretaresse ;) maareh, welke maat heb je dan? Kan me niet voorstellen dat je op hoog niveau op kleine voet kunt leven namelijk..
Alle reacties Link kopieren
Jazeker wel zooltje, wie geen grote poten heeft moet slim zijn! Met mn bescheiden maat 38 kan ik mij prima staande houden in deze wereld!



Complimenten trouwens voor je speurwerk..
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd naar je verhalen. PM-tje mag, met je voeten op tafel.
Alle reacties Link kopieren
Ehm..ik volg t geloof ik niet meer helemaal..Je bent benieuwd naar mijn verhalen? Welke verhalen? En wat is een PM-tje?
Alle reacties Link kopieren
Verhaaltjes over hoe de prins de schoen bij je past. En een personal message aka privebericht, globe trotter ;)
Alle reacties Link kopieren
..en maatje 38 maakt het wel increasingly difficult om op je teentjes te trappen :(

Hollandse vrouwen, lang en groot..maar met kleine worstenteentjes :(
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het bijna niet durven zeggen meer, maar ik vind het fantastisch als mijn lief aan mijn voetjes zit..ik ben mij altijd bewust van mijn voeten, ik verzorg ze goed, vind ze mooi, maar bovenal laat ik ze graag verwennen..maat 40



Dit is overigens geen uitnodiging..voeten zijn voor mij absoluut erotiek en dat deel ik niet met iedereen.. ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven