wat doe je aan bij een parenclub?

14-09-2014 19:14 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Me man en ik gaan a.s voor de eerste keer naar een parenclub. We wilde dit een tijd terug al proberen maar omdat er iets tussen was gekomen is het een beetje van de baan gegaan. Maar nu hebben we voor mistique gekozen. Is dit een goede club en ook jonge stellen? Nu xot Ik te denken wat ik aan moet doen met de dresscode. Van te voren wik Ik een zwart jurkje met pumps aandoen. Is dit Oke? En na de dresscode weet ik het niet haha, ik ben niet superslank en wil niet graag in een bh met string of broekje. Ik dacht meer aan een babydoll of een doorzichtig kant jurkje met een string of broekje eronder. Wordt dit ook gedaan of juist niet? Graag jullie meningen xxx
Alle reacties Link kopieren
Tja mijn interesse ligt er ook niet, maar omdat het onderwerp jou niet bevalt hoef je niet lullig te gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Als je niks nuttigs te zeggen heb kan je beter gewoon je mond houden; -) en lekker naar je eigen kijken pffff . Nutteloze reacties zeg
Alle reacties Link kopieren
Ik gaat nu. Effe. Naar me. Eigen kijken. pffffffff



Doei!
Alle reacties Link kopieren
Eey Lekkere slet van BlackBerry was lekker he vorige week met mij en MN vrouw van 62 je moet geen andere mensen beledigen AlS je zelf net zo erg ben groetjes van je suiker oom Henk 63 jaar



Gewoon normaal op elkaar reageren

Want er is genoeg oorlog op de wereld



Wanneer doen we weer een trio.



Vriendelijke groet
Alle reacties Link kopieren
Fijn Zal je mischien wel van opknappen dan. in plaats van zo kinderachtig overal op te reageren.
Alle reacties Link kopieren
Oprechte vraag: waarom??
Je kunt beter terug naar school gaan voor Nederlandse les, TO. Daar ben je beter op je plaats dan in een parenclub!!
Alle reacties Link kopieren
quote:blackberry1980 schreef op 14 september 2014 @ 20:49:

Ik gaat nu. Effe. Naar me. Eigen kijken. pffffffff



Doei!
Motto’s Helpen je Niet Als het er echt op Aan Komt
Alle reacties Link kopieren
quote:nwdesie schreef op 14 september 2014 @ 20:33:

[...] Niet te veel op jezelf betrekken hoor, komt allemaal wel goed.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-09-2014 21:25
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
En bloempje, als jij in een leuk kanten jurkje naar de parenclub wil, dan kan dan hoor, niemand die dat gek vind.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Carenza schreef op 14 september 2014 @ 21:07:

Je kunt beter terug naar school gaan voor Nederlandse les, TO. Daar ben je beter op je plaats dan in een parenclub!!ja haha daar kan je beter zelf naartoe gaan dan. [...] gelukkig zijn er hier op het forum Nog wel mensen die normaal kunnen reageren en die dezelfde ervaring hebben als wij. Maarja sommige mensen...
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-09-2014 21:26
Reden: ongepast
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 14 september 2014 @ 21:15:

En bloempje, als jij in een leuk kanten jurkje naar de parenclub wil, dan kan dan hoor, niemand die dat gek vind.Bedankt voor je berichtje, Oke gelukkig maar :-) dan kan ik me zwarte kanten jurkje aandoen
Alle reacties Link kopieren
quote:bloempje91 schreef op 14 september 2014 @ 21:19:

[...]

ja haha daar kan je beter zelf naartoe gaan dan. [...] gelukkig zijn er hier op het forum Nog wel mensen die normaal kunnen reageren en die dezelfde ervaring hebben als wij. Maarja sommige mensen...Zo zeg, waar is dit nu voor nodig?
moderatorviva wijzigde dit bericht op 14-09-2014 21:27
Reden: 'quote' verwijderd
% gewijzigd
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
quote:blackberry1980 schreef op 14 september 2014 @ 20:42:



Zoals naar een parenclub gaan.

Oh dát is het! Zeg dat dan gewoon in plaats van dat kinderachtige gejank over spelfouten. Je vindt het not done dat TO met anderen wil neuken.



Duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Omdat iedereen mij de hele tijd zit te irriteren . Denk je dat dat leuk is als ik een nieuw onderwerp open met een normale vraag. En perongeluk een typfoutje maak. En met me billen zit te typen? En dat ik dik ben en me man is uitgekeken op mij? Ze kennen mij niet eens een wordt gelijk aangevallen hier op dit forum . Slaat nergens op.
Bloempje, adem in en uit jôh. Je hebt prima tips gekregen toch? En de mod heeft al ingegrepen vwb de rotopmerkingen.



Oh en eeeh welkom op viva
Alle reacties Link kopieren
Ja inderdaad. Is niet leuk om zo op het forum terecht te komen. Bedankt voor de tips xx
Alle reacties Link kopieren
quote:blackberry1980 schreef op 14 september 2014 @ 20:42:

Sommige fouten maak je gewoonweg niet.





Zoals naar een parenclub gaan.Dat! En al zeker niet op zon leeftijd, jij zou met hele andere dingen moeten bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat een gezeur. Mag zij gewoon lekker zelf weten of ze wel of niet naar een parenclub gaat.



bloempje, schrijf gewoon mijn man i.p.v. me man, krijg je minder van dat gezeur.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
quote:xcharlie schreef op 14 september 2014 @ 21:38:

[...]





Dat! En al zeker niet op zon leeftijd, jij zou met hele andere dingen moeten bezig zijn.Ik denk zomaar dat een ieder dat even lekker voor zichzelf mag bepalen.
Alle reacties Link kopieren
quote:xcharlie schreef op 14 september 2014 @ 21:38:

[...]





Dat! En al zeker niet op zon leeftijd, jij zou met hele andere dingen moeten bezig zijn.
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-09-2014 10:02
Reden: Insinuatie naar IRL van forummer.
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
quote:henk1971 schreef op 14 september 2014 @ 23:18:

[...] 😉En wie de neuk ben jij??
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-09-2014 10:03
Reden: quote:Insinuatie naar IRL van forummer
% gewijzigd
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
Als je googled op 'kleding parenclub', kom je al wat voorbeelden tegen bij de afbeeldingen. Je vindt op google ook een link naar een oud topic op het Viva forum.

Met exact dezelfde vraag. En serieuze antwoorden.



Gaat zelfs over een babydoll! Oh, laat maar...TO heette daar ook bloempje91. Antwoorden waren zeker niet goed genoeg
Speechless

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven