Welke (spannende) plekken hebben jullie seks gehad?

10-03-2007 15:40 279 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Ik weet niet of ik dit topic hier mag zetten, maar ik ben wel benieuwd op welke (spannende) plekken jullie zoal seks hebben (gehad)?

Ik heb namelijk wat inspiratie nodig. Ik hou best wel van spannende dingen dus kom maar op

:D
Alle reacties Link kopieren
bij schoonouders in hun bed terwijl ze in de tuin bbq hadden en dachten dat hij in de keuken was en ik naar wc
Alle reacties Link kopieren
Met mijn vrouwelijke werkgever op de bank in Bilthoven.
Wij wipten op de bank, en haar man lag erachter op de grond, met een flinke slok op na een feestje.
Toen we na een tijdje klaar waren, was hij weg.
Hij was schijnbaar moe van de drank, anders was het hommeles geworden.
Wij hadden niet gemerkt dat hij was opgestaan.
Maar goed, mijn hoofd en tong werden nogal krachtig in haar kruis gevangen gehouden.
Nog blauwe plekken van :-D :-D
Alle reacties Link kopieren
In het bos, op een picknicktafel, in zee... Maar het meest apart vond ik de kamer van de rector magnificus van de UvA. En nee, het was niet met de rector magnificus :-P
Ya no puede caminar
Alle reacties Link kopieren
In onze tuin, bos, strand, pashokje, auto op een parking, sauna, tegen de muur van een kerk, douche op de camping, toilet van een restaurant

Gepijpt worden in de auto tijdens het rijden op de snelweg

Op een naakstrand vingeren / neuken / pijpen en beffen tussen andere neukende koppels

In doggystyle tegen een raam van een hotelkamer, balkon hotelkamer

Op het dak van een appartement

Tip, doe een kort jurkje aan zonder slip, maakt hem geil die gedachte eventueel ook zonder bh zodat je stijve tepels hem opwinden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven