Appartement van 54m2,groot genoeg?

02-09-2014 18:50 77 berichten
Hoi allemaal,



Ik ben momenteel druk op huizenjacht. Ik zoek een appartement voor mij samen met mijn kat.



Nu heb ik een bezichtiging bij een appartement wat er op de foto's heel mooi uit ziet. Het is echter niet zo heel groot, 54 m2.... Er zijn 2 balkons die ik kan afzetten zodat de kat ook naar buiten kan.



Zijn er meer mensen die in een klein appartement wonen? Hoe bevalt dat? Gaat het gegeven moment niet 'klein' voelen? En is het groot genoeg voor een kat (of twee?)



Het is een koopappartement dus ik wil er wel langere tijd blijven. Samenwonen is niet aan de orde aangezien ik net relatie heb verbroken.



Alvast bedankt voor de reacties! :-)
Alle reacties Link kopieren
Anoniem171220150101012 schreef:
02-09-2014 19:08
Ik woon op 33 m2 met vriend en kat (oké, da's wel wat klein) maar 54 m2 is dus echt zat!
Ik woon op 32 m2! Maar dan zonder vriend en kat :)

Ik moet alleen wel eerlijk zeggen dat de muren weleens op me af komen maar dat zal komen door de indeling. Dat zou ik met 54 m2 niet hebben :$
Alle reacties Link kopieren
Ik woon samen met kat in een 2-kamerappartement van 55m2 en ik vind het prima te doen. Mijn huis-, slaapkamer en hal zijn juist redelijk ruim. Ik vind het lekker overzichtelijk, ben weinig tijd kwijt aan schoonmaken en er is weinig ruimte voor overbodige zooi 😉

Kat is 16 en is erg rustig. Hij was gewend aan een grote tuin maar ligt nu graag bij me op mijn balkon van 3m2 😻

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven