Bed verschonen

14-12-2014 17:43 102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zojuist een kleine discussie gevoerd met schoonmams.



Zij verwisseld het laken 1x per twee weken en het gehele beddengoed pas 1x per 4 weken. Dan kan makkelijk vond ze.



Ik, en mijn vriend, wij verwisselen elke week het gehele bed. Draaien op de week het topmatras om, en eens per 4 weken het matras.



De vraag; Hoevaak verwissel jij de lakens/beddengoed en draai je je matras om?
bats!
Alle reacties Link kopieren
O, dan ben ik ook overdreven schoon.



Ik doe de bedden elke week. Mijn man slaapt door een ongeluk tijdelijk in een hoog-laag bed in de woonkamer en dat was ik nu elke dag zelfs omdat hij daar blij van wordt. Kleine moeite voor mij, de thuiszorg dekt op, dus ik hoef alleen maar te wassen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik slaap alleen in een tweepersoonsbed. En toch verschoon ik het elke week. Ik hou van een fris bed. Bed van dochtertje wordt ook elke week verschoond. Wat een ander doet, moet ie zelf weten. Mij lijkt het ranzig om het bed maar om de 3 of 4 weken te verschonen. Maar een ander zal mij wel weer te schoon vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik verschoon elke week mijn bed, onderlaken, dekbed alles... Ik vind het ranzig om een maand lang in een vies bed te liggen..
Alle reacties Link kopieren
TO gewoon tegen schoonma zeggen dat jullie blijkbaar meer en natter seksen dan zij. En dat je daarom dus vaker je bed wilt verschonen.

Wedden dat ze er nooit meer over begint?
Alle reacties Link kopieren
quote:nina1966 schreef op 14 december 2014 @ 19:23:

TO gewoon tegen schoonma zeggen dat jullie blijkbaar meer en natter seksen dan zij. En dat je daarom dus vaker je bed wilt verschonen.

Wedden dat ze er nooit meer over begint?Of ze komt daarna met allemaal tips om je bed schoon te houden tijdens de seks
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:Maleficent schreef op 14 december 2014 @ 19:14:

O, dan ben ik ook overdreven schoon.



Ik doe de bedden elke week. Mijn man slaapt door een ongeluk tijdelijk in een hoog-laag bed in de woonkamer en dat was ik nu elke dag zelfs omdat hij daar blij van wordt. Kleine moeite voor mij, de thuiszorg dekt op, dus ik hoef alleen maar te wassen.Wat lief!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou daar echt geen discussie over voeren, jij doet het zo, klaar. Het leven is toch veel te kort om daar over te kissebissen?
Wilde net zeggen; slaapt ze alleen of met man? Alleen deed ik het 1 keer per 2 weken, met partner elke week. Ten eerste zweet partner gewoon meer en met z'n twee doe je ook wel eens andere dingen in bed behalve slapen
Alle reacties Link kopieren
Tussen de 1 en 2 weken beddengoed. Als het beetje krap is qua tijd sla k de molton wel eens over. ( heb maar 1 goed passende ) binnenkort even nieuwe halen.



Voor mijn zwangerschap draaide ik matras ook elke keer ene keer horizontaal andere x vertikaal zeg maar. Nu lukt me dat niet meer is te zwaar en we hebben er nu ook tijdelijk topmatras op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 14 december 2014 @ 19:24:

[...]





Of ze komt daarna met allemaal tips om je bed schoon te houden tijdens de seks Maar er zal een goeie tussen zitten, scheeld TO een hoop werk
quote:Bitje93 schreef op 14 december 2014 @ 17:58:

Ik doe het jaarlijks, met Oud en Nieuw. Dus bijna weer een keertje.



Pomp dan ook het waterbed leeg, draai het om en vul het opnieuw. Lekker schoon water dan.
elke week het hele bed en matras draaien hoeft niet (waterbed)



bed van jongste zoon om de week het hele bed



bedden van puberzoons als ik me er aan stoor dat zij het niet doen
Elke week een schoon bed.

Heerlijk.

Kan ik me echt op verheugen.



Matras draai ik om als ik er aan denk.

Zo om de zes weken of zo, gemiddeld.
en soms tussendoor de kussenslopen nog een keer, ik hou ervan mijn bed in te stappen als het naar wasmiddel ruikt

vind dat ook heerlijk op de dag dat het verschoond is, dan ruikt de kamer naar wasmiddel
Iedere week een heel schoon bed, matras draaien 3 of 4x per jaar. Moet er niet aan denken om langer met beddengoed te doen, ook al ben ik maar alleen.
quote:itsme1973 schreef op 14 december 2014 @ 19:51:

en soms tussendoor de kussenslopen nog een keer, ik hou ervan mijn bed in te stappen als het naar wasmiddel ruikt

vind dat ook heerlijk op de dag dat het verschoond is, dan ruikt de kamer naar wasmiddelJa heerlijk toch?!
Alle reacties Link kopieren
Gewoon, één keer per week alles schoon (overtrekken, slopen, lakens, enz.). De dekbedden gaan twee keer per jaar naar de stomerij.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:pejeka schreef op 14 december 2014 @ 19:55:

Gewoon, één keer per week alles schoon (overtrekken, slopen, lakens, enz.). De dekbedden gaan twee keer per jaar naar de stomerij.



Oh, die dekbedden zelf gooi ik ook in de wasmachine. Wij hebben zo'n 4 seizoenen dekens. Dus herfst en zomerdeel en samen zijn ze winter. Straks, in het voorjaar, gaan de zomerdelen eruit en de wasmachine in. Een paar weken later worden herfst en zomerdelen gewisseld en worden de herfstdelen gewassen. In de zomer slapen wij bijna buiten dus we hebben het eigenlijk nooit echt warm, aan het einde van de zomer gaat dus weer het herfstdeel in de hoezen en later het zomerdeel er weer bij.



Lakens in de zomer: lekker vaak. Heerlijk. En al helemaal als het zo warm wordt dat er geen dekbed meer in hoeft, dan is het al helemaal geen werk.
Alle reacties Link kopieren
Hier komt altijd gehakketak van. In het begin is het nog van ja, ieder zijn eigen manier. En voor je het weet vliegen de beledigingen lustig rond. En is de ene kant van de viezeriken (waar ik toe behoor) en de andere kant van de smetvrezerigen.
quote:yajes schreef op 14 december 2014 @ 19:54:

[...]





Ja heerlijk toch?!





ja echt, ik kan me nu al verheugen op woensdag, dan is het weer zo ver

hier gaat het vanuit de wasmachine de droger in of aan de lijn, en gaat dat 's avonds weer op het bed dus ruikt het zo heerlijk

eerder deed ik er (veel) wasverzachter bij, nog fijner. helaas kan ik daar niet meer tegen, dan zitten mijn ogen 's morgens dichtgeplakt en piep ik (astma)
Alle reacties Link kopieren
quote:Exces schreef op 14 december 2014 @ 20:02:

[...]





Oh, die dekbedden zelf gooi ik ook in de wasmachine. Wij hebben zo'n 4 seizoenen dekens. Dus herfst en zomerdeel en samen zijn ze winter. Straks, in het voorjaar, gaan de zomerdelen eruit en de wasmachine in. Een paar weken later worden herfst en zomerdelen gewisseld en worden de herfstdelen gewassen. In de zomer slapen wij bijna buiten dus we hebben het eigenlijk nooit echt warm, aan het einde van de zomer gaat dus weer het herfstdeel in de hoezen en later het zomerdeel er weer bij.



Lakens in de zomer: lekker vaak. Heerlijk. En al helemaal als het zo warm wordt dat er geen dekbed meer in hoeft, dan is het al helemaal geen werk.Doe de dekbedden ook bij het wisselen van de seizoenen, maar vind het een enorm gedoe om ze gedroogd te krijgen enz. als ik ze zelf was. Dus ik breng ze naar de stomerij, na 2 dagen kraakhelder en fris terug, in een plastic hoes, kunnen ze zó de kast in tot ze een half jaar later weer nodig zijn. Gemak dient de mens, denk ik dan.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:itsme1973 schreef op 14 december 2014 @ 20:04:

[...]





ja echt, ik kan me nu al verheugen op woensdag, dan is het weer zo ver

hier gaat het vanuit de wasmachine de droger in of aan de lijn, en gaat dat 's avonds weer op het bed dus ruikt het zo heerlijk

eerder deed ik er (veel) wasverzachter bij, nog fijner. helaas kan ik daar niet meer tegen, dan zitten mijn ogen 's morgens dichtgeplakt en piep ik (astma)Ik verschoon de bedden altijd in het weekend maar bij mij inderdaad ook zo vanuit de droger weer op mijn bed. Heerlijk@
Alle reacties Link kopieren
Als er in bed niet zo veel gebeurd dan hoef je ook niet zo vaak te verschonen. Dus ik denk Draakje dat zowel jij als je schoonmama allebei gelijk hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:benq schreef op 14 december 2014 @ 20:12:

Als er in bed niet zo veel gebeurd dan hoef je ook niet zo vaak te verschonen. Dus ik denk Draakje dat zowel jij als je schoonmama allebei gelijk hebben.Er "gebeurt" in elk bed elke nacht iets. Zweet, huidschilfers, resten van haarproducten en huidproducten die op je sloop komen, speeksel, enz. Ook al denk je doodstil te liggen in je eentje, dat gebeurt gewoon. Dus dan verschoon je je bed toch gewoon regelmatig?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
quote:benq schreef op 14 december 2014 @ 20:12:

Als er in bed niet zo veel gebeurd dan hoef je ook niet zo vaak te verschonen. Dus ik denk Draakje dat zowel jij als je schoonmama allebei gelijk hebben.Slapen, zweten en kwijlen doet iedereen in bed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven