Dasty

03-08-2013 11:54 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iedereen in mijn omgeving is helemaal weg van Dasty, dus ik dacht ik koop ook zo'n fles. Maar nu weet ik eigenlijk niet waarvoor ik het kan gebruiken. Wij hebben een granieten aanrechtblad dus daar durf ik het niet op. En ik las ergens ook dat het verfafbijtend is? Volgens mij is het super agressief spul en ik ben bang dat ik er juist niet goed aan doe om het te gebruiken.



Zijn hier wel fans van dasty? En waar gebruiken jullie het dan voor?
quote:ThunderassMan schreef op 03 augustus 2013 @ 12:11:

Gele Dasty rules!!!



Stoere motorrijder dat je bent



Ik heb het zelf trouwens met m'n Dyson. Daar word ik nou enthousiast van.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met de gele Dasty zelfs de haarverfvlekken uit mijn kamerjas gekregen.
Ik ben ook fan van Dasty, de gele. Ik gebruik het overal voor. De roze heb ik ook, maar die vind ik minder krachtig.
Alle reacties Link kopieren
quote:Amand schreef op 03 augustus 2013 @ 15:11:

[...]





Stoere motorrijder dat je bent



Ik heb het zelf trouwens met m'n Dyson. Daar word ik nou enthousiast van.Van een lawaaiige veel te dure stofblazer
quote:wittelelie143 schreef op 03 augustus 2013 @ 15:23:

Ik ben ook fan van Dasty, de gele. Ik gebruik het overal voor. De roze heb ik ook, maar die vind ik minder krachtig.



Maar die ruikt zo lekker



Ik gebruik de roze voor aanrecht en oppervlakken in huis, de gele voor vetvlekken keuken en de blauwe voor de badkamer. Gebruiken jullie er eigenlijk nog een sopje bij of doen jullie het 'puur'?
Kun je met de gele dasty ook een heel erg vieze badkamer schoon krijgen? Of bevelen jullie dan een ander middel aan?
Alle reacties Link kopieren
quote:*nightsky* schreef op 05 augustus 2013 @ 00:58:

Kun je met de gele dasty ook een heel erg vieze badkamer schoon krijgen? Of bevelen jullie dan een ander middel aan?

Ik gebruik deze voor de badkamer om de kalkaanslag te verwijderen. Dit werkt erg goed.







En deze voor de wc's.





En deze om de rest schoon te maken.







Nee ik heb geen aandelen en alleen maar goede ervaringen met dit merk en ben daarom dus meer producten gaan uitproberen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 05 augustus 2013 @ 01:06:

[...]



Ik gebruik deze voor de badkamer om de kalkaanslag te verwijderen. Dit werkt erg goed.



[img]http://www.dastyitaly.it/immagini/grand ... sional.jpg[/img]



En deze voor de wc's.

[img]http://www.wibra.nl/login/upload/collec ... l-2012.jpg[/img]



En deze om de rest schoon te maken.

[img]http://www.dastyitaly.it/immagini/grand ... sional.jpg[/img]





Nee ik heb geen aandelen en alleen maar goede ervaringen met dit merk en ben daarom dus meer producten gaan uitproberen. Alles geprobeerd maar beste en goedkoopste blijft toch schoonmaakazijn en die wc reiniger wordt de pot mooi blauw maar verliest het op alle fronten van de dikke bleek.
Alle reacties Link kopieren
quote:slobberbone schreef op 05 augustus 2013 @ 02:31:

[...]





Alles geprobeerd maar beste en goedkoopste blijft toch schoonmaakazijn en die wc reiniger wordt de pot mooi blauw maar verliest het op alle fronten van de dikke bleek.Niet mee eens
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Enn schreef op 05 augustus 2013 @ 10:33:

[...]



Niet mee eens Goed onderbouwd een beetje remspoor haalt Dasty al niet weg en met bleek de hele pot schoon.
Even een up.





Waar gebruiken jullie de Dasty ontvetter nog meer voor ? Ik las al voor vlekken in kleding , de keuken blinkt nu als een spiegel dus ik zoek meer tips
Afzuigkap



Even insprayen, half uurtje laten staan en dan spoel ik met warm water zo die platen schoon
quote:bankje schreef op 08 februari 2016 @ 15:13:

Even een up.





Waar gebruiken jullie de Dasty ontvetter nog meer voor ? Ik las al voor vlekken in kleding , de keuken blinkt nu als een spiegel dus ik zoek meer tips Mijn keuken blinkt nog niet als een spiegel, dus mijn tip zou zijn om ook even hier te komen poetsen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven