De Dasty fanclub.

06-12-2007 22:53 82 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dank Very Cherry voor het mij op het spoor van Dasty ontvetter te zetten. Nou ben ik nog maar een beginnende gebruiker, maar ik meen dat het mij van wat moeilijke schoonmaak karweitjes gaat verlichten. Het douchegordijn werd een koud kunstje.

Op internet lees ik dat diverse autopoetsers hun velgen en motorblokken fantastisch schoonkrijgen met Dasty.

Roze Dasty (de ruitenreiniger) ruikt zo lekker dat ik de neiging krijg van alles ermee schoon te maken. Een geur of je net bij de kapper bent geweest.

Dasty is gelukkig niet duur, een fles kost 1,69, hje koopt het bij de Wibra. Ik heb geen aandelen of belang in genoemd bedrijf.

Ik hoor graag jullie Dasty avonturen.
Alle reacties Link kopieren
hier ook een verstokte dasty fan!

ik kreeg mijn eerste fles van mijn schoonmoeder twee jaar geleden.

we waren net verhuisd en de bewoner voor ons was niet zo proper.

niet zo proper bleek een understatement dagen hebben we schoongemaakt. alles met dasty. de kozijnen waren geel en bruin. maar nadat dasty langs was geweest roomwit.

tegen dasty kan geen allesreiniger tegenop.

vind alleen de gele dasty niet prettig ruiken. maar het schoonmaakgemak maakt een hoop goed!
Alle reacties Link kopieren
Yamuna, als ik je berichtje lees, krijg ik spontaan tranen van ontroering in mijn ogen. Alsof je de allereerste ontmoeting met je grote liefde beschrijft :-)
Alle reacties Link kopieren
Ben blij dat het jouw leven ook zo veranderd heeft Toon. Ik zelf houd nu bijvoorbeeld meer tijd over om ..eh.. om eh... nou ja, voor andere dingen die mensen zoal doen in hun leven.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Heb je nu wel tijd voor sex, Very Cherry (zo lijkt het een beetje zoals je het schrijft)?
Alle reacties Link kopieren
Nee Toon, ik moest even nadenken wat een "leven" ook alweer inhoudt, buiten Dasty :-]

Als het om sex zou gaan, zou ik gewoon schrijven "sex".
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
-foutje-
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Omen schreef op 07 december 2007 @ 07:30:

Yamuna, als ik je berichtje lees, krijg ik spontaan tranen van ontroering in mijn ogen. Alsof je de allereerste ontmoeting met je grote liefde beschrijft :-)




ja je zou t zo op het relatiepijler zetten

X-D
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Ik ken Dasty niet!



Vertel vertel!



Apple
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg...
Alle reacties Link kopieren
Dasty is gelukkig niet duur, een fles kost 1,69, je koopt het bij de Wibra.



Nog meer duidelijkheid nodig?



Ik moet wel zeggen dat dasty het goed doet op vloeibaar vet. Verhard vet (zoals bij mij op de afzuigkap) heeft het minder grip op.
Alle reacties Link kopieren
mijn man gebruikt het voor de motor schoonmaken. Hij is te ....... om het te zeggen op dit forum, maar hij vindt het geweldig!
Alle reacties Link kopieren
Jemig Antonio, heb jij geen fanclub, ik sluit me er direct bij aan.... :rolling:
Alle reacties Link kopieren
:worship: Dasty X-D Dasty gebruik ik bijna overal voor, geilspulletje, alles wordt zo makkenlijk schoon.

Ik heb altijd die gele fles, maar laatst was ik bij wibra en zag ik nog een dasty fles, paars geloof ik, ik meen badkamer reinigerT, heb het niet gekocht omdat ik nog een paar flessen had, maar als mn andere flessen allemaal leeg zijn zal ik eens de gele en paarse kopen :)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Op hard vet moet je het even langer in laten tekken en dan met een hete doek naspoelen :)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Is het alleen bij de Wibra te krijgen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik krijg ook al poetszin!
Alle reacties Link kopieren
mylenevalerie schreef op 10 december 2007 @ 09:58:

Is het alleen bij de Wibra te krijgen?
Voor zover ik weet wel ja :)
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Alle reacties Link kopieren
Ook ik ben een Dasty fan geworden!! Heerlijk die spray met sinaasappelgeur. Ben gelijk aan de slag gegaan, heb al mijn roestvrijstaal in huis/keuken gedaan! SUPER en het ruikt zo heerlijk. Betaalde maar ¤ 1,49 ! Kreeg de tip van m'n man, die hoorde van iemand dat zij hun velgen van de auto er mee schoonmaakte! Nou, niets overdreven, voor mij geen dure BlueWonder en CillitBang meer!

Hoop niet, dat ze n.a.v. al deze positieve berichten de Dasty producten niet duurder gaan maken!!



Iedereen veel schoonmaak plezier!
Alle reacties Link kopieren
Fantastisch spul! Sinds ik het gebruik elke dag mijn gasfornuis spik en span hoor,even dasty spuiten,vaatdoek..klaarrrrrrrr..
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een Dasty fan. Ik ken alleen de gele, vind het ook niet zo lekker ruiken (slaat een beetje op m'n luchtwegen) maar het maakt fantastisch schoon. De afzuigkap, bovenop de keukenkastjes, de deurtjes van de keuken etc. Alles wordt weer vet vrij. Ik heb ook nog wat van dat dure spul staan (Cilit Bang of zo iets) maar dat werkt lang niet zo goed. Als ik toe ben aan een nieuwe fles zal ik op zoek gaan naar de andere varianten. Helaas hebben we geen Wibra in mijn woonplaats, maar ik combineer graag het kopen van Dasty met een dagje shoppen.
Alle reacties Link kopieren
hier ook een Dastyfan, gebruik het al jaren en het werkt perfect! Slaat idd ook wel een beetje op mijn luchtwegen, maar dat neem ik wel voor lief als het schoonmaken zo veel makkelijker gaat. Wist eerlijk gezegd niet dat er nog verschillende soorten waren, volgende keer even kijken of ze die hier ook hebben
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Kleine waarschuwing: ik heb er zo enthousiast mn formuis mee gepoetst dat het merk eraf is en ik ook op de tast moet proberen welke pit ik aanzet omdat ook die aanwijzingen eraf zijn gegaan.. Mooi spul verders .
Alle reacties Link kopieren
Ook een supertip: Als je vlekken op baby/kinderkleertjes inspuit met dasty voordat je het in de wasmachine gooit gaat alles er probleemloos uit!
...
Alle reacties Link kopieren
queenie dat doe ik ook!, maar niet alleen de kinderkleren, ook mijn eigen, met de zoveelste vetvlekken na het koken.
Alle reacties Link kopieren
hier nog een dastyfan.. mijn hele familie gebruikt het trouwens..

en die roze ruikt inderdaad super... hihi

alles krijg je er mee schoon en ook ik gebruik het om vlekker uit kleding te halen,,

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven