En ineens denk je, hier ben ik te oud voor...

09-10-2012 11:08 66 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoon (12) en ik zijn allebei groot fan van Psy, die Koreaan die nu op 1 staat. Zoek maar eens op op You Tube. Nou wilden we ook het dansje gaan doen. Het lukte mij niet en ik dacht opeens, ik ben hier te oud voor!

Zo suf. Hebben jullie dat ook? Dat je iets wil doen maar dan blijkt dat het je niet meer lukt?
Alle reacties Link kopieren
Ik schaatst trouwens zelf ook niet, omdat ik bang ben om te vallen. Maar ik ben nog lang niet oud ;)
Alle reacties Link kopieren
Mijn zoons willen, nu ze puber zijn, niet meer skateboarden met mij , tenzij het op een plek is waar niemand ons kent.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren 12 treden van de trap afgeflikkerd zonder een heup te breken. Ik ben nog niet oud
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Wat een stom lied. Dan maar oud..
Alle reacties Link kopieren
Saar doe je wel n beetje voorzichtig!



Mijn zoontje van 3 vind t een geweldig nummer en vooral heeee sexy ladie zingt hij keihard mee whahahaha
Alle reacties Link kopieren
Psy legt het dansje uit:

"Mindset of this dance is: dress classy and dance cheesy."



Britney learns 'Gangnam Style' from Psy!



Vind het briljant als je met een Zuid-Koreaans lied wereldwijd doorbreekt.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er eens over na te denken maar qua dingen doen heb ik weinig waarvan ik denk 'hier ben ik te oud voor'. Ik doe wel een aantal dingen niet meer (ook schaatsen bv) maar dat is meer bedrijfsrisico, ben zzp-er. Als ik m'n pols breek met schaatsen, dan ligt m'n werk op z'n gat. Dat doe ik dus niet meer.



Maar verder? Ik doe nog steeds gekke dansjes (en kan ze ook goed ), ga van de glijbaan, kan nog steeds m'n benen in m'n nek. Geen idee eigenlijk wat ik vroeger wel kon en nu niet meer.



Qua kleding vind ik het wel een ander verhaal. Ik kan veel aan omdat ik een ideale maat heb, maar soms vraag ik me wel af of het nog kan. Dan heb ik bv weer dezelfde Scotch trui als de oppas van 18 of zo....
Alle reacties Link kopieren
Weet precies wat je bedoeld hoor met voor sommige dingen voel ik me te oud.

Voel me in een keer te oud om s´avonds om 11 uur bij de bushalte te staan om naar de stad te gaan voor te stappen, doe liever een terrasje in de middag en dan mag het wat mij betreft laat worden. Skaten jaren gedaan maar ik durf niet meer, en weet best dat er genoeg mensen van mijn leeftijd nog skaten, maar ik ff niet meer.

Openbare dronkenschap haha, kan echt niet meer toch'??

Oh van de week een concert, tussen de jeugd in de pit pogoen, dat wil ik eigenlijk wel heel graag maar geen porum.

En oh ja ik ben 40!
Alle reacties Link kopieren
En wat betreft uiterlijk, ik durfde deze zomervakantie geen 2 vlechten meer in mijn haar. Heb dik lang haar tot in mijn taille, en op vakantie als het warm is droeg ik het nog steeds in 2 vlechten met een brede sjaal om mijn hoofd geknoopt. Twijfelde erg of het nog kon, en bij twijfel niet meer doen dus.
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=C40gHcDd ... re=related



Uitleg....
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat is een goeie. Bij twijfel niet meer doen.

Zo twijfelde ik vanmorgen bij mijn roze suede enkellaarsjes, die overigens wel beeldig staan bij mijn paarse rok en trui.

Heb dus maar de zwarte aan gedaan.

En ik ben 49, had ik nog niet gezegd zag ik.
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje geleden stond ik met vriendinnen tussen de 18 jarigen in de disco. Toen voelde ik me dus wel heel erg oud.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
quote:beautyfly schreef op 09 oktober 2012 @ 12:35:

Ja, dat is een goeie. Bij twijfel niet meer doen.

Zo twijfelde ik vanmorgen bij mijn roze suede enkellaarsjes, die overigens wel beeldig staan bij mijn paarse rok en trui.

Heb dus maar de zwarte aan gedaan.

En ik ben 49, had ik nog niet gezegd zag ik.





Had je gewoon kunnen doen.

Zolang ze geen naaldhakken hebben van 10 cm kan dat best.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=QZmkU5Pg ... re=related
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:beautyfly schreef op 09 oktober 2012 @ 11:22:

Geweldig nummer!

Maar ik noem dit nu zomaar als voorbeeld.

Het gaat natuurlijk ook om andere dingen.

Zo durf ik ook niet meer te schaatsen.Dat heb ik met skaten! Vroeger ging ik echt super hard op die dingen! Slalommen tussen de streepjes door op het fietspad, door de winkelstraat mensen ontwijken of door de stationshal van Utrecht ofzo. En ging net zo makkelijk achteruit ook! Maar nu...brrrr, doodeng haha! En ik ben pas 28...
Alle reacties Link kopieren
quote:Ivetje schreef op 09 oktober 2012 @ 11:12:

Ow god, mijn man danst dat dansje ook elke keer mee als het op staat zie het al helemaal voor me
TO, kom op! Je bent zo oud als je je voelt hoor. Ik vind Psy ook leuk en we zingen het hier gewoon lekker mee. Of David Guetta, Will.I.Am of weet ik het. Wat maakt het uit? Leuk toch?
Alle reacties Link kopieren
Tijgerprintjes... moet je zoooooooo mee uitkijken op mijn leeftijd. Ben 50 en wil niet op hoe heet zo ook alweer gaan lijken :-)



Schaatsen doe ik ook niet meer, ook zelfstandig dus als ik uitval geen inkomen. En loopings in achtbanen.. nee.. vroeger ging ik er gewoon in.. nu word ik misselijk... :-)



Dans nog wel hoor, maar dat dansje van Psy maakt dat alle kinderen die me zien in een deuk liggen.
Horen, zien en .... reageren
Schaatsen: doe ik wel. Leuk. Skaten: durf ik ook niet meer, pas nog geprobeerd... Misschien weer even oefenen op glad asfalt.
Ik waag me niet eens aan dat dansje en wat is oud? Hij is zelf ook 34 dus...
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer al tien jaar dat dansje van Saturday Night erin te krijgen, iedere halve zool aan de Turkse Costa doet dat met twee vingers in zn neus, maar ik niet hoor, welnee, ik bak er niks van en dat blijft zo.



http://www.youtube.com/watch?v=-S-qpHo7H7s
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
http://www.youtube.com/watch?v=wsOh6NaOHkM



Dino is wel wat soepeler in de heupjes
quote:sandt schreef op 09 oktober 2012 @ 11:17:

Dat je iets wil doen maar dan blijkt dat het je niet meer lukt?



Kon altijd heerlijk op de grond zitten en dingen doen. Kleermakers zit en doen. Sinds een paar jaar gaat dat zitten op de grond nog steeds wel goed, maar opstaan daarna, ik voel me dan echt oud. (pas 45 )Ik kan dat ook niet, van de grond opstaan, en ik ben pas 24... Stelt dat je gerust?
quote:very__cherry schreef op 09 oktober 2012 @ 12:59:

Ik probeer al tien jaar dat dansje van Saturday Night erin te krijgen, iedere halve zool aan de Turkse Costa doet dat met twee vingers in zn neus, maar ik niet hoor, welnee, ik bak er niks van en dat blijft zo.



http://www.youtube.com/watch?v=-S-qpHo7H7s





Die is leuk! Nummer ken ik, dansje niet... ik vrees toch dat ik 'm straks ga proberen...



Ook dat nummer en dansje van Psy vind ik leuk, maar wat is die man lelijk!



Enne... ben bijna 45...
Alle reacties Link kopieren
quote:giuliettacapuletti schreef op 09 oktober 2012 @ 12:56:

TO, kom op! Je bent zo oud als je je voelt hoor. Ik vind Psy ook leuk en we zingen het hier gewoon lekker mee. Of David Guetta, Will.I.Am of weet ik het. Wat maakt het uit? Leuk toch?



Oh ja, maar zingen kan ik als de beste hoor!!

Het gaat om het dansje he, dat lukt me niet meer zo goed.



En het gaat er ook eigenlijk niet zo om of je iets durft of echt kan, maar meer dat je het nog wel wil maar ineens denkt: nee dit moet ik gewoon nite meer doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven