Geen thuis

23-01-2017 15:53 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Dit jaar april is het precies 2 jaar. Al 2 jaar ben ik opzoek naar een huis. Al 2 jaar heb ik geen vaste verblijfplaats en ga ik van huis naar huis.

Ik reageer overal op, anti-kraak, tijdelijk verhuur enz enz.

Overal krijg ik afwijzingen. Ik verdien te weinig, geen vaste baan noem het maar op.

Via woonnet reageer ik elke dag op een woning maar eer dat je een keer aan de beurt komt.... bah.

Binnenkort moet ik hier weg.

Heeft iemand tips/hulp/ideeën ?!

Alles is welkom!!!



Bedankt
Al op Marktplaats gezocht (serieuze tip, heb ik in het verleden veel succes mee gehad)?
Alle reacties Link kopieren
Maar een kamer huren moet toch kunnen. Heb je in ieder geval een vaste plek tot je iets anders vind. Zeker met€500 moet dat lukken. Lijkt me toch raar dat je voor dat bedrag al twee jaar aan het zwerven bent. Kun je vertellen waarom het niet lukt? Te duur is een reden maar legio woonruimtes die goedkoper zijn. Of is €500 je totale bestedingsbudget. Wat komt er per maand binnen? Heb je vast werk?
Alle reacties Link kopieren
Kamer of studio inderdaad.

En vertel aan iedereen dat je een huisje zoekt.Ook via facebook
Alle reacties Link kopieren
quote:Sprookjesbos schreef op 23 januari 2017 @ 16:35:

Al op Marktplaats gezocht (serieuze tip, heb ik in het verleden veel succes mee gehad)?

Dit.

En kamernet.
quote:Hellokitty25 schreef op 23 januari 2017 @ 16:14:

[...]





Klopt. Ik kom idd niet in aanmerking om een woning te kopen.

Dat is erg lief, bedankt!

Rotterdam, Schiedam , Delft , dordecht, Vlaardingen.

In Vlaardingen had ik met een woonbon van 1 maand oud al een huisje ONDER de 400 euro. 3 kamer flatje. Je moet reageren op " direct weggeven" woningen. Je reageert en je gaat naar de groepsbezichtiging. Wij stonden op nummer 143 en de overige 142 mensen zijn niet op komen dagen.



Ook kun je in Vlaardingen waterweg wonen bellen voor een woning op de Koninginnelaan. Daar geven ze de woningen zo weg. Ook kun je samenwerking bellen voor een woning in de PKD die geven ze ook zo weg.



En als je iets verder gaat kijken dan heb je in Spijkenisse lootwoningen van woonbron. Ons tweede huis hebben we op die manier gekregen met een woonbon van 2 maanden oud. Ook kun je in Spijkenisse bij Leeuwenhoek van putten een woning krijgen van iemand die een woning verlaat, bij die corporatie mag je het contract dan overnemen.
Heb je wel werk?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven