Ik erger me aan schotel op het balkon van nieuwe overburen

30-03-2015 19:02 102 berichten
Hoi allemaal,



Ik moet even wat kwijt, ik zit er namelijk erg mee en ik hoop dat het door het op deze manier uit een te zetten iets draaglijker wordt.



Wij hebben 2 jaar geleden een huis gekocht, 2 onder een kap, fijne ruimtes, voelde direct goed. Er was een nadeel: er staat een flat tegenover (op redelijke afstand) nu ziet die flat er keurig uit ( het zijn koopappartementen met VvE) en is maar 3 hoog. Bovendien staan er nog een aantal bomen tussen. Best acceptabel dus.



Nu is het zo dat het appartement recht tegenover ons onlangs van eigenaar is gewisseld. Nu zag ik al dat de nieuwe bewoners geen nederlandse achtergrond hebben. Eerlijk is eerlijk, dat was even slikken (hier komt vast een berg commentaar op, maar goed) Nu kwam ik gisteravond thuis en zag ik dat ze een enorme schotel op het balkon hadden gemonteerd. Ook even slikken. Nu komt hetgeen wat mij het meeste stoort. Ze hebben de kabel zo van het balkon over de voorkant van het gebouw naar het raam getrokken. Er loopt dus 3 meter kabel te bungelen vanaf het balkon opzij naar het raam, echt geen gezicht!



Nu maak ik me hier zo druk over dat ik er al om heb liggen huilen, voel me zo machteloos. Elke keer als ik ertegen aan kijk voel ik me rot.
Alle reacties Link kopieren
White trash en aliens met een schotel passen volgens mij prima bij elkaar.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik woon in een witte wijk en heb ook een schotel op mijn dak.

Niet omdat mijn hart ergens anders ligt, maar omdat ik me niet meer laat bestelen door upc, kpn etc... ik betaal 20euro aan internet en daarmee kan ik zowat alle zenders van de wereld ontvangen.



Ik heb geen enkele buur zien verhuizen vanwege mijn schoteltje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven