Ik mis mijn kat

17-11-2013 21:37 155 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_171308 wijzigde dit bericht op 26-02-2014 22:27
Reden: -
% gewijzigd
Afgelopen week is de kat van mijn collega na twee weken terug gekomen. Bleek dat het hangertje waarmee hij het kattenluik open maakt kwijt was geraakt. Kat kon dus niet meer naar binnen en is bij mensen in de buurt gaan bietsen om eten. Die mensen vonden het zielig dat hij in de regen rondliep en hebben hem in hun tuinhuisje laten slapen.

Ik blijf meelezen Janna en hoop voor jou ook op een goede afloop!
Alle reacties Link kopieren
Helaas nog geen kater hier... Het is zo klote maar ik kan ook niks meer doen. Heb zoveel gezocht, geroepen, flyers in 2 plaatsen, briefjes in de wijk bij iedereen door de bus... Ik hou nu alle sites in de gaten. We wachten het nu af, maar het is wel een leeg huis zo!
Alle reacties Link kopieren
Wat verschrikkelijk rot Janna.

Ik hoop zo voor je dat hij opeens weer thuis komt alsof er niets is gebeurd en alleen maar een tijdje bij een lief oud dametje heeft gelogeerd dat eenzaam was en blikjes tonijn had.



Mijn lieve kat is nu flink ziek en ik zit hier naast haar de uren af te tellen tot ik morgenvroeg met haar naar de dierenarts kan. Ben zo bang dat het iets ergs is, ik kan ook niet zonder mijn meisje
Alle reacties Link kopieren
Janna, wat verschrikkelijk, ik weet hoe je je voelt.. (ook 1 poes vermist hier)..



Houd je vast aan alle verhalen op bijv Amivedi van katten die weer op komen draven, soms na maanden nog!! 2 weken, dan kan je nog alle kanten op, kan hij opgesloten zitten in een schuurtje in de buurt, en dat overleven ze echt langere tijd. Er is nog geen tijd om te wanhopen, blijf geloven in een goede afloop! De meeste komen wel terug, heb ik begrepen.



Maar je wordt er stapelgek van, weet ik. Blijf jezelf moed inspreken! Het kan nog steeds, dat ie gezond en wel voor je neus staat, of mensen zich over hem/haar ontfermd hebben en je posters zien. Veel sterkte ermee!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
I-
anoniem_171308 wijzigde dit bericht op 26-02-2014 22:34
Reden: -
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@brenne; al bij de DA geweest, hopelijk valt het mee!

@suze; hoe lang is jouw kat vermist?
Al nieuws van het poezebeest ?
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_171308 wijzigde dit bericht op 26-02-2014 22:34
Reden: -
% gewijzigd
He klote zeg. Mijn kater is vroeger ook waarschijnlijk meegenomen, een prachtige blauwe rus. Ik hoop dat hij de katnapper heel hard heeft gebeten !
Alle reacties Link kopieren
*
anoniem_171308 wijzigde dit bericht op 26-02-2014 22:34
Reden: *
% gewijzigd
Wat een verdrietig verhaal ik wens je sterkte
Alle reacties Link kopieren
Sterkte! Hopelijk komt ze toch nog terug, t weer is nog 'goed' voor de tijd vh jaar, geeft ook hoop..
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf hopen dat ie terug komt!
Sterkte en wie weet staat hij van de week ineens voor de deur.

Hoop moet je houden
Alle reacties Link kopieren
*
anoniem_171308 wijzigde dit bericht op 26-02-2014 22:35
Reden: *
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat vervelend dat poes nog niet terug is.. Ik kijk nog elke dag even op de site om te zien of hij al weer lekker bij je op de bank ligt.. maar nee:(



Ik vind het heel nobel van je dat je tot de kerst wilt wachten. Ik vind dat dat prima kan. Maar je moet natuurlijk op je eigen gevoel af gaan.. Jij weet het het beste! Ik hoop dat er gauw weer (nieuwe?) poezenliefde in je leven is! Knuffel!
Alle reacties Link kopieren
TO,hoelang had jij je kat?

En laat jij je nieuwe kat weer buiten lopen?



Ik hoop nog steeds dat je kat weer terug komt!
Prrrr, mauw miawwwww.
Poeh. Ik zou mijn kat niet zo snel kunnen vervangen. Straks komt ie alsnog terug, zit er een nieuwe kat! En die gaan vaak niet goed samen. Sjonge.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een rode kat(er?) gevonden. Heb hem op amivedi gezet.
Alle reacties Link kopieren
*
anoniem_171308 wijzigde dit bericht op 26-02-2014 22:35
Reden: *
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
*
anoniem_171308 wijzigde dit bericht op 26-02-2014 22:35
Reden: *
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een halsbandje bij katten is juist gevaarlijk. Hij kan er achter blijven hangen en stikken. Hebben jullie geen tuin? Doe deze dan met 2 lagen stroom omheinen zodat hij op je eigen terrein blijft.



Of wil je dit dan werkelijk nog een keer mee maken?



En anders verdiep je eens in het product "catfence".
Hee, een compleet nieuwe mening van iones. Onee.
TO, ik hoop dat je kat nog weer terug komt en dat je dit niet nog eens mee hoeft te maken. Die van mij ligt hier te spinnen, ik zou niet weten wat te doen als ze ineens weg was, verschrikkelijk!



Verder ben ik het met Iones eens.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyofthevalley schreef op 11 december 2013 @ 11:01:

Hee, een compleet nieuwe mening van iones. Onee.

hoezo nieuw?



Ik heb nooit gezegd dat katten niet naar buiten mogen. Ik denk dat het gezonder voor ze is als ze naar buiten kunnen. MAAR op eigen grond! Tenzij je op het platteland woont maar dan nog is het lang niet gegarandeerd dat je hem altijd thuis ziet komen, gezien de recentelijke nare ervaringen hier in de buurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven