Ineens zin om het huis wat "warmer" aan te kleden.

24-10-2016 08:54 404 berichten
Tja, ineens overkwam het me gisteren.

Ik zag ergens een lekkere plaid en bedacht me dat ik dat ook wel fijn zou vinden. Heb nu een kleurmatchende deken, die eigenlijk erg kort is.

En ik zag ergens een krans aan de deur hangen en bedacht me dat ik dat ook wel mooi vind. Echter eigenlijk onhandig vanwege neerslag en wind.



Ik kan ineens, bij wijze van ingeving, het idee hebben dat ik (liefst kleinschalig) zaken wil aanpakken.

Een nieuwe kussenhoes voor kussens op de bank. Een plaid die groot en warm is. Een krans aan de deur die naar mijn smaak is. Een bosje bloemen op tafel. Terwijl ik alles wat ik heb staan leuk vind en ook voldoende aankleding heb voor in huis. Ben juist niet van de hebbedingetjes en het vele spullen uitstallen.



Ik wil nooit dat het veel geld kost. Liefst altijd voor weinig geld, dus budget. Want eigenlijk voel ik me vaak hebberig als ik zo'n ingeving krijg waarvoor ik dan op stel en sprong in actie vind te moeten komen. Ben echter wel in staat om in de auto te springen en stad en land af te rijden om naar spulletjes te speuren. Kost ook geld.



Hoe is dat bij jullie? Hebben jullie dit ook? Kunnen jullie je beheersen in dergelijke situatie. Impulsaankopen? Of houden jullie juist de rem er op?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
@elko wij zijn uitgekomen bij demin blue van le noir et blanc (ofzoiets). Die komt bij ons meer overeen met de staal van blueberry dream dan blueberry dream zelf. Van beide kan je een tester kopen bij de karwei dus als je het zeker wil weten is dat een optie.
if we all light up, we can scare away the dark...
Alle reacties Link kopieren
Ga ik eens kijken! Eerst maar de flexa tester, die kan ik hier om de hoek halen nl.

En, na ruim 2,5 jaar is ein-de-lijk de box uit de woonkamer! Wat een ruimte!
Alle reacties Link kopieren
Meteen actie, om 20.50u stond ik bij de bouwmarkt en inmiddels een blauw vlak op de muur (en een chaggo man omdat ik met dat onhandige rollertje meteen op de vloer knoeide en hij moest opruimen) (in my defense, ik was bezig met een oud doekje zoeken)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven